חדשות
  1. ברוכים הבאים לאתר החדש של HRS הפורטל הגדול למשאבי אנוש | מה חדש באתר ? צ'ט און ליין בין HR ל HR לצוות האתר

  2. ארגז טפסים נהלים ושאלונים לשימושכן החופשי | ניוזלטר שבועי כל האירועים החמים בתחום וגם מה שחדש

  3. מאמרים מקצועיים בתחום משאבי אנוש | גיוס | הדרכה | דיני עבודה | ניהול | רווחה

רווחה >> השכרת כיתות ואולמות >> חדרי ישיבות

המי``ל - המרכז הישראלי לניהול - קורסים למנהלים


שם החברה : המי``ל - המרכז הישראלי לניהול - קורסים למנהלים

מיקומים : כל הארץ

פרטי התקשרות

טלפון 03-6711911
פקס 03-5747430
אימייל ליצירת קשר לחצ/י כאן
אתר אינטרנט www.hamil.co.il
כתובת

פעילות כללית





המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) הוקם בשנת 1959 במטרה לפעול לקידום הניהול בארץ, ע"י ממשלת ישראל, חברת העובדים והתאחדות התעשיינים.
המי"ל הנו גורם מרכזי בעולם העסקים הישראלי ומשמש "בית" למפגש בין מנהלים בכירים במשק, מקום להחלפת ידע, קידום עסקים, ליבון סוגיות ניהוליות, פיתוח כישורי ניהול, מנהיגות והפריה הדדית.
המי"ל הנו חלוץ בהצגת נושאי ניהול חדשניים, פעילותו מתאפיינת  בחתירה מתמדת להבאת נושאים ניהוליים מרכזיים ואקטואליים לקהילת המנהלים בישראל.
המי"ל הנו ספק תוכן בתחום הניהול, המעניק למנהל בישראל סל מוצרים מקיף, מעמיק ומקצועי.
קהילות המנהלים של המי"ל מהוות מסגרת למפגש בין המנהלים הבכירים במשק, ומשמשות כמנוף הן לפיתוחו האישי והמקצועי של המנהל והן לקידום ארגונו. קהילות המנהלים מאוגדות סביב נושא משותף ומובילות פעילויות לקידום האיכות המקצועית, עדכון שוטף והרחבת מעגל ה- Networking העסקי.

פעילות המי"ל כוללת:

  • כנסים, אירועים המקיפים נושאי אקטואליה, הקשורים לעולם העסקים בישראל ובעולם. בהם ועידת העסקים השנתית של המי"ל, כינוס הדירקטורים בישראל, כנס התקשורת ועוד.
  • תחרויות מקצועיות שמטרתן לקדם את נושאי שירות לקוחות, משאבי אנוש, אפקטיביות בשיווק (Effie) ועוד.
  • ימי-עיון, ניתוחי עומק של סוגיות ניהוליות, על-ידי פאנל של אנשי מקצוע מהשטח ומהאקדמיה.
  • פעילות פנים-ארגונית, השתלמויות המותאמות לצרכי הארגון .
  • סיורי מנהלים בארץ ובחו"ל.
  • בית הספר למנהלים, הפעילות כוללת קורסים וסדנאות של בכירי המרצים במשק.
  • פעילויות ייחודיות לבני נוער לקידום מנהיגות צעירה.

פעילויות המי"ל השונות, מקנות לציבור המנהלים ידע יישומי וטכניקות ניהול חדשניות תוך התאמה מרבית לתנאי המשק הישראלי במקביל לזירת העסקים הבינלאומית.

נשמח לראותך כשותף מלא בפעילויות המי"ל השונות.



השתלמות מנכ"לים
תוכנית ייחודית המעניקה למנכ"ל כלים ומתודולוגיות לניהול אפקטיבי נכון ומאוזן של החברה באמצעות חשיפה לעולמות התוכן המגוונים הרלוונטיים לעבודתו.

בין הנושאים:
§ מערכת היחסים בין מנכ"ל ודירקטוריון - סוגיות נבחרות
§ סדנה בחשיבה ליצירת ערך
§ אחריות הדיווח של מנכ"ל בהיבטים פיננסיים
§ שיווק ומיתוג - מעורבות מנכ"ל
§ סקרים ומחקרי שוק בשימוש מנכ"ל החברה
§ PR ככלי ניהול מרכזי - פנימי וחיצוני בחברה
§ מושגי יסוד בהערכת שווי חברות
§ המנכ"ל כמנהיג במצבי משבר ויציאה מהם
§ שרשרת הערך - מודל מערכתי לאפקטיביות ארגונית
§ סימולטור לקבלת החלטות
 Turn around - ניהול שינויים

קהל היעד: מנכ"לים של חברות פרטיות, ציבוריות וממשלתיות.

פיננסים לבכירים
הידע והניסיון הרב הדרושים לניהול מערכות ארגוניות וכלכליות מורכבות, מחייב מנהלים בכירים לבקיאות מלאה בתחום הפיננסים, על מנת למקסם תהליכי קבלת החלטות עסקיות וניהול אפקטיבי של הארגון / היחידה, כל זאת בראייה לטווח ארוך.

בין הנושאים:
§ כלכלה עולמית וכלכלת ישראל - סקירה והנחת יסודות
§ מושגי יסוד בשוק ההון למנהלים
§ חשבונאות פיננסית וניתוח דוחות כספיים
§ ISOX ו- IFRS
§ תקציב, תמחיר ובקרה
§ מימון וניתוח כדאיות השקעה
§ הערכת שווי חברות
§ אקטואליה בעולם העסקי
§ ניהול סיכונים פיננסי
§ בניית תוכנית עסקית בהיבטים פיננסים

קהל היעד: מנכ"לים, דירקטורים, סמנכ"לים, חברי הנהלה ומנהלים בכירים, שתפקידם והכשרתם המקצועית אינה במובהק בתחום הפיננסי.

משא ומתן מתקדם למנהלים בכירים
תהליך משא ומתן מורכב מממשקים מרובים ומורכבות הנובעת מהמציאות העסקית. קורס זה עוסק במשא ומתן הכולל אלמנטים משבריים, בין תרבותיים, רב משתתפים ועוד. הקורס מבוסס על המתודולוגיה שפותחה באוניברסיטת הרווארד במסגרת Program of Negotiation.

בין הנושאים:
§ מו"מ משולב Interest Based negotiation Collaborative
§ כשלים והתנגדויות - סמוי וגלוי
§ "Diff-Con" - ניהול שיחות קשות / מאתגרות
§ משא ומתן משברי
§ Coopetition - המעבר משלם למושלם
§ משא ומתן רב תרבותי ובין תרבויות

קהל היעד: מנהלים ונושאי משרה בתחומים שונים בארגון שתפקידם והכשרתם המקצועית מחייבת יכולת משא ומתן במצבים מורכבים

ניהול עסקי בכיר
בסביבה עסקית, תובענית ודינאמית, מנהלים נדרשים להתמצא בעולמות תוכן שונים ורבים, זאת על מנת לקבל החלטות אפקטיביות, לנווט באופן מושכל ולקדם את ארגונם לחזית השוק בו הם פועלים.

בין הנושאים:
§ המנהל העסקי במאה ה- 21
§ ניהול השיווק
§ שוק ההון
§ חשבונאות וכספים
§ מיומנויות ניהוליות - ניהול עצמי אפקטיבי
§ ניהול ופיתוח המשאב האנושי
§ ניהול התפעול
§ הארגון כמערכת ניהולית: ניהול הידע, מערכות מידע
§ נושאים אינטגרטיביים: הובלת שינויים, בניית תכנית עסקית ועוד.

קהל היעד: מנהלים בעלי ניסיון, המעוניינים לעדכן ולשדרג את יכולותיהם הניהוליות בתחומי אחריותם ויותר.

מזכירי חברות
תפקיד מזכיר החברה התחזק משמעותית בשנים האחרונות, עובדה שמחייבת בעלי תפקיד זה בקיאות מלאה בשינויי החקיקה במציאות משתנה והיבטים משפטיים נוספים, הבנת המשמעויות הפיננסיות תוך חשיפה להיבט חשבונאי, כל זאת, מומלץ, לצד תרגול מעשי והטמעה.

בין הנושאים:
§ מזכיר החברה - מעמדו, הגדרת תפקידו ותחומי אחריות
§ מבט פנים - היחידות בחברה וממלאי תפקיד משיקים.
§ מזכיר החברה - מבט חוץ
§ היבטים חשבונאיים והיבטי בקרה בעבודת הדירקטוריון וביטויים בעבודת מזכיר 
   החברה
§ דיווחים מיידיים, תקופתיים ואחרים
§ סוגיות נבחרות בעבודת מזכיר החברה
§ דיווח אלקטרוני - מהו?
§ מנהלים ותוכניות אכיפה - מיפוי ולמידה

קהל היעד
מזכירי חברות ציבוריות, תאגידים מדווחים וחברות פרטיות וממשלתיות ומועמדים לתפקיד, מזכירי חברות המתכוונות להנפיק מניותיהן לציבור, יועצים משפטיים פנימיים בחברות ציבוריות, עו"ד המעניקים שירותי מזכירות חברה לתאגידים.

ניהול עמותות ומלכ"רים וחברות לתועלת הציבור
הרגולוציה בתחום עמותות ומלכ"רים הולכת ומתרחבת, כך גם המורכבות בהתנהלות היומיומית, עובדה שמחייבת גורמים שונים בארגון בעל אקלים זה, ללמוד ולהביא מניסיונם בניהול המערכת הארגונית המורכבת.

בין הנושאים:
§ מושגי יסוד בניהול עמותות - סטטוס קוו
§ היבטים משפטיים - ניהול תקין (מבוסס חוק העמותות)
§ פיקוח רשם העמותות - התנהלות תקינה
§ חובת דיווח כספי, משפטי, הצהרות מנהלים ועוד
§ היבטים חשבונאיים ופיננסיים - קריאת מאזנים
§ מיסוי עמותות
§ היבטים שיווקיים ומיפוי אפיקי גיוס כספים
§ היבטים מנהליים ומיומנויות ניהול קריטיות.

קהל היעד: ממלאי תפקידי ניהול בעמותות, חברי ועד מנהל, דירקטוריון, הנהלה או נושאי מישרה כגון - מנכ"ל, חשב, מתרים, יועץ משפטי, רו"ח, מבקרים פנימיים ופעילי ציבור.

ניהול עפ"י אדיג`ס
הקורס מבוסס על מתודולוגיה בינלאומית שפותחה ע"י פרופ` יצחק אדיג`ס, מומחה עולמי בתורת הניהול. כיצד מנהלים מובילים את הארגון / יחידה שלהם לביצועים מקסימאליים ונשארים שם לאורך זמן?

בין הנושאים:
§ יסודות - מודל הניהול הנכון וה"סוד" שבסגנונות הניהול
§ אבחון צרכים מוטיבציוניים ובניית תוכנית לעידוד המוטיבציה בקרב העובדים
§ איכות תהליכי קבלת החלטות מבוסס שיטת אדיג`ס
§ ניהול ישיבות אפקטיבי בארגון
§ בניית תוכנית שיפור ושינוי ארגונית

קהל היעד: מנהלים ונושאי משרה מתחומים שונים בארגון, המעוניינים לשפר את יכולותיהם להניע שינוי באופן אפקטיבי בארגון/ביחידה הניהולית

ניהול צומח - קורס הכשרת מנהלים
כל מנהל זקוק לסט כלים ניהוליים אשר יסייעו לו לממש את יכולותיו. הקורס עוסק במתן כלים אלו ברמה הפרקטית בשלושה מישורים : תפיסה, מיומנויות ופרקטיקה.

בין הנושאים:
§ על ניהול ומנהיגות - מנהיגות מעצבת, מיפוי עצמי וזיהוי "אחר"
§ תקשורת בינאישית בשימוש מנהל בארגון
§ ניהול קונפליקט בסימן אסרטיביות
§ ניהול עצמי במישור הזמן הקבוע
§ ניהול ישיבות אפקטיבי והשגת מטרות מוגדרות
§ ניהול המשאב האנושי, ההון היקר ביותר
§ שיטת העברת משוב והערכת עובדים - משמעויות וחשיבות
§ חשיבה יצירתית למיקסום פוטנציאל
§ ניהול משימות כללי לשיפור ביצועים

קהל היעד: מנהלים צעירים, מנהלי פרויקטים וראשי צוותים, מנהלים ביחידות שונות שהארגון רוצה להעניק להם סט כלים קריטי לביצוע תפקיד ניהולי בארגון.

הכשרה מתקדמת למנהלים
תפקיד הניהול מציב בפני המנהל אתגרים צולבים. גם לאחר שמנהל צבר ניסיון ניהולי, הוא נאלץ להתמודד עם דינאמיות אינסופית בתחומים שונים בעולמות הניהול ומורכבות שיש להבין אותה לפני שפועלים כדי להתמודד איתה.

בין הנושאים:
§ פיתוח חזון, תפיסת תפקיד ומנהיגות מעצבת
§ היחידה הארגונית כמכלול - הבנת הדינאמיקה ובניית מערך מדידה
§ הנעה ומוטיבציה - מיומנויות השפעה בטיפול בהון האנושי
§ כלים למיפוי צרכי העובד - ה"סוד" שבניהול
§ תקשורת בלתי מילולית - גילוי הנסתר ושימוש בו בשגרות היומיומיות
§ קונפליקטים - התמודדות ומינוף לשיפור ביצועים
§ תגמולים - רמה פורמאלית ורמה בלתי פורמאלית
§ ניהול עצמי במישור הזמן - ניצול זמן מקסימאלי
§ בניית תוכנית עבודה תקופתית - העוגן למנהל

קהל היעד: מנהלים בעלי ניסיון ניהולי אשר מבקשים לקבל כלים מתקדמים להתמודדות עם אתגרי הניהול בסביבה הארגונית.

אפקטיביות אישית להתייעלות ארגונית
כל עובד באשר הוא נדרש לדרכים שונות ויצירתיות כדי לשפר את האפקטיביות האישית שלו, זאת יחד עם עמידה ביעדים העסקיים של הארגון. הקורס מתמקד בשיפור מיומנויות אישיות וניהוליות דרך אימון אישי - Inside and Out.

בין הנושאים:
§ איך מבינים אנשים ואיך לומדים מה מניע אותם?
§ פיתוח מוטיבציה וכלים פרקטיים לחשיבה יצירתית
§ חוקים לניהול אפקטיבי במישור הזמן
§ מוטיבציה והנעה עצמית - מיתוסים, פערים וטכניקות
§ מה הסגנון שלי? נפלאות התקשורת הבין אישית
§ קונפליקטים, אסרטיביות ומה שביניהם 
§ שיווק עצמי ו- Networking למינוף והגדלת ערך
§ בניית נוכחות ומיתוג אישי - step by step 

קהל היעד: עובדים ומנהלים המבקשים להגדיל את התפוקה שלהם, תוך למידת איזון נכון בהתנהלות באקלים הארגוני.

NLP - תקשורת ניהולית מתקדמת
ה- NLP הינה שיטה המתמקדת באופן הספציפי שבו השפה שלנו משפיעה על הרגשות, מחשבות והתנהגויות, על מנת ליצור שינויים ממוקדים ליצירת אפקטיביות בתקשורת ובהשגת מטרות.

בין הנושאים:
§ מודל התקשורת של ה- NLP - כיצד פועלת התפיסה
§ בסיס לתקשורת ניהולית מתקדמת
§ צעד ענק פנימה - להכנס לראשו של העובד
§ מיומנויות הקשבה מדויקות
§ מילים של עוצמה וקסם - טקטיקות שפה להשפעה סמויה
§ התמודדות עם התנגדויות עובדים
§ טקטיקות העברת מסרים סמויים בתקשורת 

קהל היעד: מנהלי מכירות, מנהלים בדרגי ביניים (אשר מנהלים עובדים), מנהלי שירות לקוחות ומנהלים בכירים.

לתוכניות הקורסים הקישו כאן

>> קורסים לייצור, תפעול ולוגיסטיקה 
>> קורסים במשאבי אנוש והדרכה
>> קורסים לדירקטורים
>> קורסים לאימון צוותי מכירות, שיווק ושירות
>> קורסים לתחום הפיננסים



ליצירת קשר לחצ/י כאן