חדשות
  1. ברוכים הבאים לאתר החדש של HRS הפורטל הגדול למשאבי אנוש | מה חדש באתר ? צ'ט און ליין בין HR ל HR לצוות האתר

  2. ארגז טפסים נהלים ושאלונים לשימושכן החופשי | ניוזלטר שבועי כל האירועים החמים בתחום וגם מה שחדש

  3. מאמרים מקצועיים בתחום משאבי אנוש | גיוס | הדרכה | דיני עבודה | ניהול | רווחה

הדרכה >> קורסים והשתלמויות >> משאבי אנוש הדרכה והנחיה

המי``ל - המרכז הישראלי לניהול - משאבי אנוש והדרכה - סדנאות


שם החברה : המי``ל - המרכז הישראלי לניהול - משאבי אנוש והדרכה - סדנאות

מיקומים : כל הארץ

פרטי התקשרות

טלפון 03-6711911
פקס 03-5747430
אימייל ליצירת קשר לחצ/י כאן
אתר אינטרנט www.hamil.co.il
כתובת

פעילות כללית





המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) הוקם בשנת 1959 במטרה לפעול לקידום הניהול בארץ, ע"י ממשלת ישראל, חברת העובדים והתאחדות התעשיינים.
המי"ל הנו גורם מרכזי בעולם העסקים הישראלי ומשמש "בית" למפגש בין מנהלים בכירים במשק, מקום להחלפת ידע, קידום עסקים, ליבון סוגיות ניהוליות, פיתוח כישורי ניהול, מנהיגות והפריה הדדית.
המי"ל הנו חלוץ בהצגת נושאי ניהול חדשניים, פעילותו מתאפיינת  בחתירה מתמדת להבאת נושאים ניהוליים מרכזיים ואקטואליים לקהילת המנהלים בישראל.
המי"ל הנו ספק תוכן בתחום הניהול, המעניק למנהל בישראל סל מוצרים מקיף, מעמיק ומקצועי.
קהילות המנהלים של המי"ל מהוות מסגרת למפגש בין המנהלים הבכירים במשק, ומשמשות כמנוף הן לפיתוחו האישי והמקצועי של המנהל והן לקידום ארגונו. קהילות המנהלים מאוגדות סביב נושא משותף ומובילות פעילויות לקידום האיכות המקצועית, עדכון שוטף והרחבת מעגל ה- Networking העסקי.

פעילות המי"ל כוללת:

  • כנסים, אירועים המקיפים נושאי אקטואליה, הקשורים לעולם העסקים בישראל ובעולם. בהם ועידת העסקים השנתית של המי"ל, כינוס הדירקטורים בישראל, כנס התקשורת ועוד.
  • תחרויות מקצועיות שמטרתן לקדם את נושאי שירות לקוחות, משאבי אנוש, אפקטיביות בשיווק (Effie) ועוד.
  • ימי-עיון, ניתוחי עומק של סוגיות ניהוליות, על-ידי פאנל של אנשי מקצוע מהשטח ומהאקדמיה.
  • פעילות פנים-ארגונית, השתלמויות המותאמות לצרכי הארגון .
  • סיורי מנהלים בארץ ובחו"ל.
  • בית הספר למנהלים, הפעילות כוללת קורסים וסדנאות של בכירי המרצים במשק.
  • פעילויות ייחודיות לבני נוער לקידום מנהיגות צעירה.

פעילויות המי"ל השונות, מקנות לציבור המנהלים ידע יישומי וטכניקות ניהול חדשניות תוך התאמה מרבית לתנאי המשק הישראלי במקביל לזירת העסקים הבינלאומית.

נשמח לראותך כשותף מלא בפעילויות המי"ל השונות.



הראיון התעסוקתי ללא מילים
שפת גוף וגרפולוגיה ככלים ניהוליים

למידה על התנהגותו של האדם ולא מתוך דבריו, מהווה מקור מידע, שלא תמיד אנו יודעים להעריך את עוצמתו והשפעתו עלינו ועל זולתנו. רבות כבר נכתב, נלמד ונאמר על נושא הראיון התעסוקתי, אולם הפעם באופן ייחודי ישולבו שני הכלים - שפת הגוף  והאבחון הגרפולוגי כאמצעים ייחודיים לבניית הראיון וניהולו תוך העלאת השאלות, חקירת המידע ובחירת המועמד המתאים לתפקיד הנכון. מטרות הסדנה: § להעלות את רמת המודעות של המראיינים לגבי המידע שניתן להפיק מן השדרים הבלתי מילוליים בראיון. § להרחיב את ההבנה של המשתתפים בהתנהגות הלא מילולית של האדם. § להעניק כלים לאבחון ומיון מועמדים ועובדים על פי שפת הגוף. § לחדד את המודעות למה שמשדר כתב היד וליישם מידע זה ככלי עזר לאבחון המרואיין העומד מולך.

ניהול השינוי בארגון

בסביבה העסקית המשתנה והדינאמית על המנהל להיות מודע לשינויים המתרחשים מחוץ לארגונו, ולהתאים אותם במידת הצורך לארגון שהוא עובד בו. הצורך בשינוי מעלה את השאלה כיצד לנהל את תהליכי השינוי באופן אפקטיבי כך שיובילו לתוצאה הרצויה לארגון. ניהול שינויים והטמעתם הינו תהליך מורכב הנוגע בפן האישי, הבינאישי והאנושי. הסדנה נותנת כלים יישומיים להתמודדות עם תהליכי השינוי וההתנגדויות להם ומטפלת בשתי רמות של הטמעת השינוי בארגון: ברמת המאקרו, יצירת תרבות ארגונית דינמית, וברמת המיקרו, גמישות מחשבתית.

הטרדה מינית בארגון - סדנה לממונים על קבלת תלונות
(בעקבות החוק למניעת הטרדה מינית)

ארגונים רבים החלו בהיערכות פנימית ובהכנת תוכניות לטיפול בתלונות. במסגרת ההיערכות, מונו אחראים לקבלת תלונות על הטרדה מינית. ממונים אלה זקוקים להכשרה מיוחדת, לצורך הגדרת ועיצוב תפקידם הרגיש. הסדנה שלפנינו גובשה במטרה לסייע לאלו שהנושא נמצא בתחום אחריותם. מטרות הסדנה: § הגדרת תפקיד הממונה על תלונות בנושא הטרדה מינית. § רכישת כלים לראיון ולאיסוף מידע בנושא הטרדה מינית. § למידת שיטות לתיעוד חקירות בנושא הטרדה מינית.

איך לבנות תוכנית הדרכה אפקטיבית?

למחלקת ההדרכה תפקיד מרכזי בפיתוח ובניווט ההון האנושי בארגון. בניית תכנית הדרכה אפקטיבית הופכת, לעיתים, להיות משימה מורכבת, ולכן חשוב במיוחד למקד את ההדרכות ולהפיק תכנית הדרכה, כזו המתחברת לצרכי הארגון ותורמת באופן ישיר להצלחתו ולשיפור ביצועיו. תכנית הדרכה הבנויה היטב תבטיח עמידה בתכנית העבודה, תוך התמקדות במתן כלים אופרטיביים להצלחת המודרכים. בסדנה יינתן ארגז "כלי עבודה", שיסייע לבנות תכנית הדרכה אפקטיבית ושיבטיח את הצלחתה.

המנהל כמגשר - כלי לניהול קונפליקטים והתנגדויות בארגון

לא פעם אנו נתקלים במתיחויות ו"הורדת ידיים" בין עובדים. באין מוצא אנו צריכים למצוא פתרונות יצירתיים להתמודדות מול קונפליקטים וניגודי אינטרסים על מנת לצמצם את ההשלכות ההרסניות בתפקוד העובד בארגון. סדנת "המנהל כמגשר" (The manager as mediator) פותחה בארה"ב ע"י ד"ר דניאל מה- MTI (Meditaion Training Institute), מי שנחשב לאורים ותומים של עולם הגישור הפנים-ארגוני בארה"ב , על מנת להעניק למנהל כלי עבודה מדויק ויעיל איתו יוכל לגלות ולפתור קונפליקטים פנים-ארגוניים במהירות וביעילות בזמן אמת בטרם יפגעו בארגון. בסדנה זו נלמד לנהל פגישת עבודה בעלת ארבעה שלבים שתפקידה להביא לסיום הסכסוך תוך חיזוק מעמד המנהל והעצמת הצדדים המעורבים. הניסיון בעולם מוכיח כי שימוש בשיטה זו מביא לפתרון איכותי של 90% מהקונפליקטים בארגון בהם אמורה השיטה לטפל. מטרות הסדנה: § להקנות טכניקות לניהול ישיבת עבודה למטרת פתרון סכסוך בזמן אמת. § לשפר את כלי הניהול ויכולת השליטה בסכסוכים בארגון. § לצמצם בהוצאות (זמן ותפוקה) כתוצאה מהקונפליקטים שאינם בשליטה. § להעצים את העובדים ולהגדיל את מעורבותם בתהליכים ארגוניים.

"לחתוך עניין" כלים מעשיים בקבלת החלטות

המציאות העסקית והניהולית מציבה אתגרים חדשים הדורשים קבלת החלטות ברמה העקרונית וברמה הפרקטית. מנהל שעליו מוטלת האחריות להוביל מהלכים ותוצאות זקוק לכלים אפקטיביים ויישומיים בתחום קבלת ההחלטות. מנהלים נוטים לקבל החלטות אינטואיטיביות מה"בטן" ללא תהליך מקצועי או מובנה. סדנה זו תקנה לך כמנהל כלים מתקדמים לעשות זאת בתנאי אי-ודאות תוך שיתוף ומחויבות של צוות העובדים ושל גורמים בארגון. מטרות הסדנה: § להקנות כלים לקבלת החלטות בתנאי וודאות ובתנאי אי-ודאות. § להקנות כלים לקבלת החלטות תוך שיתוף עובדים וממשקים ורתימתם למחויבות לביצוע ההחלטות.

צבירת כח במשא ומתן - איך לעשות זאת נכון

כח הוא היכולת להשפיע על תהליך ועל תוצאות המו"מ. מקורות כח הם משאבים פוטנציאלים שהשימוש בהם לגיטימי וקביל בתנאי שהוא נעשה בהתאם לכללים אתיים ומשפטיים. ניתוח טיבם של מקורות כח רבים מאפשר לנו להפיק את המירב בכל תהליך מו"מ. מטרות הסדנה: § הכרת מאפייניהם של מקורות הכח. § מיפוי מקורות הכח הזמינים בסיטואציות שונות.

אסרטיביות למנהלים - כלי להגברת האפקטיביות בניהול

אסרטיביות הינה דרך התנהגותית, המתבטאת בעשייה יומיומית, ביכולת לקחת יוזמה וליטול סיכונים, וכן באופן שבו אנחנו מתרגמים רצונות למילים. יחד עם זאת, אסרטיביות גם משקפת תפיסה ואורח חשיבה המגלמת בתוכה תפיסת הערך העצמי ביחס לעולם שמסביב. תקשורת בינאישית היא מאבני היסוד בכל אינטראקציה, כמו כן תקשורת אסרטיבית מאפשרת אינטראקציה גם במצבים פחות נעימים, העלולים לגלוש לאגרסיביות או לחילופין לכניעה וויתור. תקשורת אסרטיבית בונה מוטיבציה ובולמת התנגדות. היא מאפשרת עבודה בסביבה חיובית ובאוירה נעימה. מטרות הסדנה: § הקניית כלים ומיומנויות בתקשורת מתוך גישה אסרטיבית, ליצירת אקלים תקשורתי בריא, המחליף את הקונפליקטים, הכעסים והמרירות.
בסדנה תינתן הזדמנות להכיר סוגים שונים של התנהגויות, במטרה להגדיל רפרטואר התגובה האישי במצב נתון.

"להדליק אש בעיניים" - כיצד תניע ותמריץ את עובדיך לביצועי שיא

אחד התפקידים הראשיים של המנהל הוא, להביא את עובדיו לביצועי שיא, אם במימד של תוצאה כמותית ואם במימד האיכותי של הביצוע. יצירת מוטיבציה בכיוון הנכון ולאורך זמן, היא מיומנות התלויה בהבנת העובד ובהכרת "רכיבי הפעלה" פסיכולוגיים שלו. אתגרי הנעה עשויים להיות אחד או יותר מבין הבאים: כלי אבחון למצב העובד, הנעה ו"הדלקה" מחודשת של עובדים ותיקים, כלים להנעת העובדים המצטיינים לאורך זמן, הפיכת עובדים בעלי גישת "ראש קטן" לגישה של "ראש גדול", כלים להפעלת עובדים "כבויים" ומקובעים ולהכוונת בעלי מוטיבציות שליליות לאפיק חיובי.
במטרות ובהכרת כלים לשם העניינים המוזכרים מיועדת סדנה זו.

התמודדות עם לחץ, עומס ושחיקה
למנהלים ומנהלי צוותים

תפקוד בעומס, שחיקה ולחץ הפך זה מכבר לחלק בלתי נפרד מההתמודדות היומיומית של יחידים וארגונים, ובפרט עבור הדרג הניהולי המתמודד עם הלחץ והשחיקה של הצוות ושל הפרטים בתוך הצוות. בשנים האחרונות ניכרת עליה בתשומת הלב הניתנת לתופעת השחיקה בעבודה. השחיקה היא תופעה של מתח פסיכולוגי המחבל במשאבים הנפשיים של האדם, בתהליך איטי ולא במשבר חד פעמי. התמודדות עם תהליכים איטיים בניגוד למשבר חד פעמי מחייבת התמודדות ברמת הניהול והיא המבטיחה תוצאות אפקטיביות לאורך זמן. מטרת הסדנה: § לאפשר למנהלים ולמנהלי צוותים להתמודד עם מצבים הגורמים להיווצרות מצב  שחיקה ולחץ והקניית כלים ומיומנויות להתמודדות עם הלחץ והשחיקה הנובעים  ממסגרת תפקידם.

Relocation מא` עד ת`
הכנה - שהייה - חזרה

שליחתם של העובדים לחו"ל דורשת מהארגון השקעה כספית גדולה. הצלחתה של פעולה זו, דורשת הערכות של הארגון מבחינת המבנה, תשתיות, משאבי אנוש והערכות לשינויים הרבים בדיני המס השונים. ההשתלמות תתמקד בשני נושאים עיקריים: הנושא הראשון יוקדש להקניית ידע למנהלים האחראים לשליחת העובדים לחו"ל, על מנת לאפשר לשליח ולארגון להפיק את המירב מהשליחות, בתחומים של: איתור העובד המתאים, הכנה לקראת השליחות, מודלים להסתגלות ועוד. הנושא השני ייוחד להקניית כלים להתמודדות בהצלחה עם השינויים הרבים בדיני המס, תוך הכרת הוראות מס הכנסה (בארץ וחו"ל), ביטוח לאומי וביטוח בריאות וההשלכות הכספיות הקשורות בהעתקת מקום המגורים מישראל לחו"ל ובחזרה.

דיני עבודה בשימוש המנהל
למנהלים ללא רקע משפטי

מערכת יחסי העבודה בין עובד למעביד הינה מורכבת ומסובכת מעצם התהוות היחסים. היבטים משפטיים תורמים לעיתים להעצמת המתחים והלחצים. כיום כשערנות העובדים ומודעותם לזכויותיהם עולה, כוועדי העובדים, איגודים מקצועיים ומעסיקים כאחת נעזרים ביועצים חיצוניים, גוברת החשיבות של הכרת הפן המשפטי ביחסי עובד מעביד. מטרות הסדנה: § הכרת המבנה המשפטי של מערכת יחסי העבודה. § הכרת משק העבודה והשלכותיו על העובדים והמעסיקים. § סקירת דיני עבודה הכרחיים לניהול השוטף והיכרות איתם. § דיני עבודה, הסכמים קיבוציים, הסכם אישי ופירמידת היחסים ביניהם.

סדנה להקניית מיומנויות חניכה והדרכה
לחונכים ולמדריכים בארגון

הצלחה בקליטת עובד חדש בארגון, מבוססת במידה רבה מאוד על אופי ואופן הכנסתו של העובד החדש, לארגון ולתפקידו. תהליך החניכה של בעל תפקיד, חדש בארגון, מבוסס בעיקרו על דיאלוג שבין החונך לעובד החדש, כאשר בתוך תהליך זה ישנם תיאום ציפיות הדדי, תקשורת בינאישית, תקשורת ארגונית, הגדרת מטרות, הגדרת "מדדי הצלחה", ו"תפיסת תפקיד" ברורה. "מחיר" של חניכה והדרכה לא אפקטיבית מתבטא בטעויות ביצוע, פגיעה בתדמית הארגון, בזבוז משאבים, פגיעה בתפקוד של העובד החדש וירידה במוטיבציה שלו. מטרת הסדנה: § הקניית מיומנויות וכלים, לחונכים בארגונים, העוסקים, בין יתר תפקידיהם, בתהליך חניכה והדרכה של עובדים חדשים, להשגת המטרה של קידום ופיתוח הכישורים, הידע והיכולות הארגוניות.

כניסה לתפקיד ניהולי - מעבר יזום ונכון

כניסה לתפקיד ניהולי הינה צומת קריטית למנהל הנכנס לארגון. מדובר בתהליך עמוס ומרוכז מנטאלית, רגשית ובין-אישית. כניסה לתפקיד מהווה הזדמנות לאתגר לשנות ולהגשים. אך זהו תהליך לוחץ, אינטנסיבי, רווי ציפיות ומהמורות, וגובה מחיר גבוה לטעויות. ניתן לתכנן את תהליך הכניסה ובכך להפחית `שגיאות של מתלמדים`, לשפר את האפקטיביות של ההתמקמות בארגון, עיצוב הציפיות הראשוני ועקומת הלמידה לפני ותוך כדי התפקיד. מטרות הסדנה: § תכנון של כניסה אפקטיבית לתפקיד ניהולי. § סריקת הכשלים הפוטנציאליים וההזדמנויות בתהליך כניסה לתפקיד. § הקניית כלים לשיפור המיקוד, השליטה וסדרי העדיפויות של המנהל בכניסתו לתפקיד. § תרגול מעשי של שלבי הכניסה לתפקיד - כולל התאמה אישית.

הכנת תוכנית עבודה שנתית

שינויים רבים מתרחשים בסביבה הארגונית ובשל כך לארגון המודרני יש צורך להסתגל לשינויים אלו. מהשינויים הללו עולה הצורך ביצירת כלים שיטתיים ותכנון ובקרה. מנהלים נזקקים לידע בהכנת תכנית עבודה שנתית ובכלים לביצוע בקרה על תכנית זו. כמו כן עליהם להכין דו"חות בקרה בהתאם למדדים מקובלים ולהסיק מהם מסקנות אופרטיביות. מטרות הסדנה: § הבנת החשיבות של תהליכי תכנון ובקרה בארגון המודרני. § הבנת יתרונות התכנון ומגבלותיו. § הבנת תהליך הבקרה והצורך בו. § הבנת השימוש במדדי בקרה.
בסדנה נלמד: את מהות התכנון, תהליך התכנון, הגדרת מטרות, בניית תכנית עבודה שנתית, תהליך הבקרה ועוד.

ניהול רזה

הסביבה העסקית הדינמית והתחרותית הביאה לצורך בשינוי תפיסות עולם בניהול ותפעול מערכות ייצור ושרות. גישת ה"ניהול הרזה" (Lean Managment) ובעקבותיו התפתחות ה"ארגון הרזה" (Lean Enterprise) התפתחו כגישות מקצועיות בכדי להתמודד עם הצורך בהפחתת עלויות תוך הקטנת זמן תגובה ושיפור באיכות המוצרים והשירותים המסופקים ללקוחות. מטרות הסדנה: § הצגת הגישה הניהולית החדשה ויתרונותיה לארגון. § מתן כלים ותכנית ליישום התפיסה בארגון.

תפקידי המנהל/ת במניעת הטרדה מינית בארגון

כידוע אחת מדרישות החוק למניעת הטרדה מינית ממעסיק, היא לקיים פעולות הסברה והדרכה בנושא וזאת כמרכיב מרכזי בצעדי המנע הנדרשים ממנו במסגרת אחריותו המיוחדת על מעשיהם או מחדליהם של עובדיו והממונים מטעמו בנושא ההטרדה המינית. מטרות הסדנה: § ללמד מנהלים כיצד לקחת חלק פעיל ומוביל במניעת הטרדה מינית והתנכלות במסגרת יחסי עבודה. § להקנות למנהלים כלים הנחוצים להתמודדות עם תופעות המתעוררות בנושא של הטרדה מינית במסגרת יחסי העבודה, תוך שימת דגש על הצד היישומי.

הראיון הטלפוני ככלי לגיוס ומיון עובדים

תהליך חיפוש העבודה הינו תהליך מורכב וארוך המביא מועמדים רבים, טובים, מיומנים ומוכשרים, לחפש עבודה. עומס קורות החיים האיכותיים המצטברים על שולחנו של המראיין הולך וגדל. זימון המועמדים לראיון קונבנציונלי לאחר סינון ראשוני של קורות החיים, אינו פותר את בעיית העומס ועלויות זמן הראיון הגבוהות מחד, ואינו מבטיח כי המועמד המתאים ביותר ייבחר מאידך. בעזרת יישום שיטתי של ראיון טלפוני ממוקד ומובנה, יכול המראיין להגיע ולזמן לראיון הפרונטלי את המועמדים אשר בהסתברות גבוהה יותר, יענו טוב יותר על דרישות התפקיד. מטרות הסדנה: § כלים, טיפים ומתודולוגיה של ראיון מועמדים דרך הטלפון. § מתודולוגיית ראיון המתאימה לסוג זה של ראיון טלפוני. § ניתוח ההבדלים, היתרונות והחסרונות בין ראיון טלפוני לראיון פרונטלי. § להגיע מהר יותר, זול יותר וחכם יותר למועמד המתאים ביותר.

סגנונות תקשורת - הבחירה להצלחה

בסביבת העבודה המודרנית, מנהלים ועובדים עומדים בפני שינויים תכופים ונדרשים לעמידה ביעדים ארגוניים, תוך התמודדות אפקטיבית עם מתחריהם. מנהלים ובעלי עסקים מתמודדים עם שאלות כמו: "מדוע קורה שבמערכות יחסים בעלות אינטרס משותף כמו: מנהל-עובד, עובד-עובד, מנהל-מנהל, מופיעים מתחים והתנגדויות?" או "איך זה, שלמרות המעמד הנכבד אליו הגעתי ולמרות שהממונים עלי מרוצים ממני מאד, אני לא זוכה להקשבה והערכה מהעובדים שלי?" הצלחתו של כל ארגון מותנית ביכולתו למצות את הפוטנציאל האנושי, תוך יצירת מחוייבות גבוהה, איכפתיות ושיתוף פעולה בין עובדיו. מכאן עולה חשיבות איכות התקשורת הבינאישית בין עובדים, מנהלים ולקוחותיהם. מטרות הסדנה: § צמצום מתחים וחיכוכים במערכות היחסים השונות. § שיפור המחוייבות, המוטיבציה ושיתוף הפעולה. § יצירת "נקיון" ובהירות במערכות יחסים, אישית ומקצועית. § פיתוח מנהיגות ושיפור מיומנויות בניהול.

תקשורת בינאישית אפקטיבית והשפעתה על יחסים בעבודה

"מפגש של שני אנשים הוא כמו מפגש של שני חומרים כימיים: אם קיימת תגובה שניהם משתנים" (קארל יונג) סביבת העבודה מזמנת לנו מפגשים עם אנשים שונים. פעמים רבות הבדלי סגנון ופערים בציפיות בין אדם לאדם גורמים לכשלים וחסמים בתקשורת המובילים לחוסר יעילות, ירידה במוטיבציה ויחסי עבודה עכורים.
בסדנה זו נלמד את היסודות לתקשורת בינאישית טובה, ואת המפתח למיצויה המקסימלי בעבודת צוות, בדרך להשגת אפקטיביות רבה יותר בכל רבדי הארגון. מטרות הסדנה: § הקניית כלים ופיתוח מיומנויות ליצירת תקשורת בינאישית טובה ואפקטיבית. § היכרות עם גישות אימון להעלאת המוטיבציה, הרחבת יכולות הלמידה ושיפור הביצועים שלך ושל אחרים. § תרגול מעשי בהרחבת קשת התגובות האפשריות בהתאמה למגוון סיטואציות משתנות.

כיצד לתגמל ולהמריץ אנשי מכירות

תגמול עובדים בכלל, ותגמול אנשי מכירות בפרט בינו כלי להנעת העובדים והארגון. חברות וארגונים משקיעים כסף, אנרגיה, ומפתחים שיטות ונוסחאות בניסיון לתגמל ולהמריץ את אנשי המכירות. המנהלים מעודדים תחרות, מעניקים בונוסים ותמריצים. הרבה פעמים אנו נתקלים בתופעה שבה אנשי המכירות פועלים לטובתם האישית ולא לטובת הארגון. איש מכירות שרוצה להגדיל נתח מכירות לא בטוח שהוא ירצה להעניק מהידע שלו לסוכן אחר אלא יעדיף לשמור סודות מקצועיים ולהגדיל את רווחיו האישיים. כמו כן התסכול והשחיקה בקרב אנשי מכירות הולך וגדל. מטרות הסדנה: § למידה על הנעה ותגמול בכלל ובמערכות מכירה וטלמרקטינג בפרט. § הבנת הקשיים והטעויות הנעשות בהנעה ותגמול של אנשי מכירות וטלמרקטינג. § הבנת הכשלים החבויים במודלים הנפוצים. § למידת הקשר שבין הגישות המקובלות להנעה ותגמול של אנשי מכירות וטלמרקטינג, לבין כשלי ביצוע (מכירות לא איכותיות, קשיים בשימור עובדים, שחיקה ועוד). § נדון בסוגיה האם רק שכר הוא תגמול? § הבנת המסר הכפול והכוחות המנוגדים הפועלים על המוכרן. § הכרת מודלים חדשניים לתגמול ולהנעת מוכרנים. § למידת דרכים מתאימות יותא להנעה ותגמול של אנשי מכירות וטלמרקטינג. § הבנת הקשר שבין שיטות התגמול לבין איכות המנהלים.

>> קורסים לייצור, תפעול ולוגיסטיקה
>> קורסים לדירקטורים
>> קורסים לאימון צוותי מכירות, שיווק ושירות
>> קורסים לתחום הפיננסים





ליצירת קשר לחצ/י כאן