חדשות
  1. ברוכים הבאים לאתר החדש של HRS הפורטל הגדול למשאבי אנוש | מה חדש באתר ? צ'ט און ליין בין HR ל HR לצוות האתר

  2. ארגז טפסים נהלים ושאלונים לשימושכן החופשי | ניוזלטר שבועי כל האירועים החמים בתחום וגם מה שחדש

  3. מאמרים מקצועיים בתחום משאבי אנוש | גיוס | הדרכה | דיני עבודה | ניהול | רווחה

משאבי אנוש >> Comp & Ben >> ייעוץ ל Compensation & Benefits

אפלר ייעוץ


שם החברה : אפלר ייעוץ

מיקומים : כל הארץ

פרטי התקשרות

טלפון 050-7404420 | 04-8311591
פקס 04-8107576
אימייל ליצירת קשר לחצ/י כאן
אתר אינטרנט
כתובת אלכסנדר ינאי 48, חיפה 3481651

פעילות כללית





יישום אסטרטגיות הון אנושי ותגמול -
אפלר ייעוץ (נוסדה ב- 2013) מתמחה בבניית תהליכי הון אנושי ומערכות תגמול אפקטיביות המותאמות לצורכי הארגון ולמטרותיו. אנו מעניקים ללקוחותינו ליווי החל משלב התכנון, דרך בניית תוכניות התגמול והתהליכים ועד ליישום. כמו כן, אנו מציעים מתן שירותי Outsourcing לניהול מערך התגמול וליווי מנהלים בתחומי הליבה.

היתרון הייחודי שלנו - הניסיון רב השנים בניהול משאבי אנוש וניהול שכר והטבות בארגונים גדולים ומורכבים מאפשר לנו להבין באופן מעמיק את הצרכים של ארגונים ומנהלים "מבפנים". אנו מביאים שילוב ייחודי ומקורי של הבנה עסקית וארגונית מעמיקה ויכולות אנליטיות גבוהות ומעניקים ללקוחותינו יחס אישי ושירות מקצועי ומהיר.

מי אנחנו? 
רפי אפלר, יועץ ארגוני מומחה לתגמול ולפיתוח ההון האנושי, בעל ניסיון עשיר ורב שנים (כ-20 שנה) בניהול תהליכי הון אנושי ומערכי שכר והטבות מורכבים בארגונים מובילים במשק הישראלי. רפי אפלר מילא שורה של תפקידים בכירים בארגונים וחברות - מנהל השכר וההטבות ומנהל משאבי אנוש בחברת "פלאפון תקשורת", מנהל השכר וההטבות ותשתיות המידע ומנהל תחום מדידה ותגמול בקבוצת "שטראוס", יועץ ומאבחן ארגוני ב"מכון גאוס", מרצה במוסדות אקדמיים ועוד. רפי אפלר מחזיק בתואר M.Sc. במדעי ההתנהגות הארגונית והניהול ובתואר B.Sc. בכלכלה וניהול מהטכניון.



תחומים ונושאים עיקריים:

  • תהליכי רוחב ומאקרו - גיבוש תפיסת התגמול בהלימה לתהליכי ניהול ההון האנושי, עיצוב מדיניות השכר וההטבות על מרכיביה השונים, לרבות ניתוח מושכל ובניית התהליך הארגוני לבחינת המרכיבים ועדכונם במידת הצורך, בחינת אפקטיביות מערך השכר והתגמול. בניית סל הטבות ותוכניות פנסיוניות. כל תהליך או פרויקט ייעוץ וליווי מותאמים לארגון ולתרבותו.
  • תהליכי מיקרו - בניית תוכניות שימור, הכרה והוקרה לתפקידי ליבה ולאנשי מפתח, ליווי מנהלי שכר והטבות, סיוע בגיבוש ובשינויים של מדיניות השכר לאור הצרכים השוטפים, רגולציה וכו`.
  • תוכניות בונוס - בניית תוכניות בונוס לטווח הבינוני והארוך (לעובדים ולמנהלים) ותוכניות תמרוץ לאוכלוסיות מכירה ושירות, גיבוש תוכניות תגמול לבכירים המותאמות לתיקון 20 לחוק החברות.
  • בניית תהליכי משוב והערכה מבוססי סקרים כמותיים ואיכותניים וקישורם, במידת הצורך, לתהליכי ניהול ביצועים ולמערך התגמול.
  • בניית מערך עיסוקים ארגוני ומדרוג ארגוני המותאמים לצרכים ולתרבות החברה.
  • עיצוב טכנולוגיות משאבי אנוש ותמרוץ תוך הנגשת המידע הרלבנטי.
  • ליווי ומתן פתרונות להסכמי עבודה קיבוציים ולתהליכי כלכלת עבודה.
  • בנייה וליווי של תהליכי קיטון/גידול ארגוני על כל היבטי התהליכים.



ליצירת קשר לחצ/י כאן