חדשות
  1. ברוכים הבאים לאתר החדש של HRS הפורטל הגדול למשאבי אנוש | מה חדש באתר ? צ'ט און ליין בין HR ל HR לצוות האתר

  2. ארגז טפסים נהלים ושאלונים לשימושכן החופשי | ניוזלטר שבועי כל האירועים החמים בתחום וגם מה שחדש

  3. מאמרים מקצועיים בתחום משאבי אנוש | גיוס | הדרכה | דיני עבודה | ניהול | רווחה

להציל חיים בעבודת צוות (מתוך פינה מהסרטים חלק 25)

אסון כבד, טרגדיה גדולה, עשרות משפחות הרוסות ואומה שלמה באבל – כל זה היה במרחק נגיעה בקיץ 2010 בצ'ילה...

לצפיה לחץ כאן

סודות הנטוורקינג: איך יוצרים קשרים בעסקים? (מתוך פינה מהסרטים 23)

לא לכולנו זה בא בקלות: אנחנו עומדים שם חסרי אונים, יד אחת מחזיקה כוס והשנייה בכיס, רוצים לגשת וחוששי...

לצפיה לחץ כאן

מי הם בכלל? (מתוך פינה מהסרטים חלק 22)

"הם" לא סופרים אותי! "הם לא נותנים לעשות שום דבר במקום הזה. "הם לא ישתפו פעולה, רק יתקעו שוב מקלות ב...

לצפיה לחץ כאן

אסרטיביות – עד שזה יקרה בטבעיות (מתוך פינה מהסרטים חלק 21)

המושג "אסרטיביות" מזמין פרשנויות רבות מצד אנשים שונים. יש שיפרשו אסרטיביות כהתנהגות הגובלת ב"חוצפה",...

לצפיה לחץ כאן

מה מונע מאיתנו לעשות שינויים? (מתוך פינה מהסרטים - חלק 20)

מדוע אנשים מתקשים לקבל רעיונות חדשים? מדוע יש לנו רתיעה מפני שינויים? כשתדעו את התשובה לשאלה הזו...

לצפיה לחץ כאן

שכנוע (מתוך פינה מהסרטים חלק 19)

רעיונות טובים ומקוריים הם נכס צאן ברזל עבור כל ארגון ששואף להתחדש ולהתקדם, אך רבים מהם נופלים על...

לצפיה לחץ כאן

לנהל את עצמי (מתוך פינה מהסרטים - חלק 18)

לתגובת המנהל ישנה השפעה גדולה על המורל, על שימור העובדים ועל פריון העבודה. לכולנו עולה לפעמים הדם לר...

לצפיה לחץ כאן

שירות לקוחות פנים (מתוך פינה מהסרטים חלק 17 )

שירות לקוחות פנים חשוב ליצירת ארגון חזק ויעיל. כאשר המחלקות השונות תומכות זו בזו וחולקות מידע חשוב,...

לצפיה לחץ כאן

שיחת ועידה: הישיבה הבלתי נראית (מתוך פינה מהסרטים חלק 16)

מטרתן של ישיבות היא להפגיש אנשים. שיחת ועידה מפגישה רק בין הקולות. עלינו "לראות" באמצעות האוזניים, ב...

לצפיה לחץ כאן

אחריות אישית שבאה מהלב (מתוך פינה מהסרטים חלק 15)

אחריות אישית היא אבן בסיס לקיומנו כחברה אנושית מוסרית. מה יקרה אם כל אחד מאתנו,ללא קשר לתפקידו או מע...

לצפיה לחץ כאן

לנהל עם השראה (מתוך פינה מהסרטים - חלק 14)

כולנו יודעים מה צריך לעשות כדי לנהל בצורה טובה. על מנת שהעובדים יבצעו עבודתם כהלכה יש להחדיר בהם מוט...

לצפיה לחץ כאן

אי אפשר לעבוד ככה: קונפליקט בעבודה (מתוך פינה מהסרטים - חלק 13)

היה לך פעם סכסוך עם מישהו מהעבודה? לא חילוקי דעות מקריים על דרך ביצוע או ויכוח שבסופם הכל חזר לקדמות...

לצפיה לחץ כאן

הסודות שסחפו את אובמה לנשיאות (מתוך פינה מהסרטים - חלק 12)

נאום אחד הספיק לריצ'רד גרין כדי להבין, שהסנטור השחור והדי אלמוני מאילינוי יהיה נשיא ארה"ב. כיצד...

לצפיה לחץ כאן

למה לי אימון פנים-ארגוני? (מתוך פינה מהסרטים - חלק 11)

היתרון באימון פנים-ארגוני הוא ההכרות עם הנפשות הפועלות, עם התרבות הארגונית ועם תהליכי העבודה. אימון...

לצפיה לחץ כאן

שפת גוף לנותני שירות (מתוך פינה מהסרטים - חלק 10)

מה משדרת שפת הגוף של נותן השירות? כיצד נשתמש בה על מנת למשוך לקוחות? וממה יש להימנע בעת טיפול בלקוח...

לצפיה לחץ כאן

הארגון רוחש שמועות?? דברו עם העובדים! (פינה מהסרטים - חלק 9)

העצה הכי חשובה שיש לסרט-ההדרכה "תופעת הגפן" לתת למנהלים, שארגונם שרוי בחוסר ודאות ובמסדרונותיו רוחשו...

לצפיה לחץ כאן

שליטה בלחץ (פינה מהסרטים - חלק 8)

"אני מרגיש שהקירות סוגרים עלי", "איבדתי שליטה", "איני מספיק שום דבר", "דברים לא מסתדרים" – המשפטים ה...

לצפיה לחץ כאן

איך לנצח במרוץ בעת משבר ? (פינה מהסרטים - חלק 7)

בתקופה שבה ארגונים נקלעים למשבר ונאלצים להתמודד עם עולם של חוסר ודאות, יש חשיבות עליונה להתייעלות ול...

לצפיה לחץ כאן

חילוץ לקוחות (מתוך פינה מהסרטים - חלק 6)

מי מאיתנו אינו מכיר את התחושה המתסכלת של לקוחות המבקשים פתרון או מענה לבעיה דחופה, אך נאלצים לעבור מ...

לצפיה לחץ כאן

אימון לווייתנים – מודל מוצלח להנעת עובדים (מתוך פינה מהסרטים - חלק 5)

הגישה לאימון לווייתנים קטלנים ב"סי וורלד", אורלנדו, עשויה לתרום רבות למנהל המבקש לבנות יחסים חיוביים...

לצפיה לחץ כאן

ביג-דיל: אמנות המכירה – מיומנות נרכשת (מתוך פינה מהסרטים - חלק 4)

איש מכירות טוב ידאג שהלקוח שלו ייצא בתחושה שהוא קיבל שירות טוב ולא בתחושה ש"מכרו לו". מכירה היא אמנו...

לצפיה לחץ כאן

ככה כן בונים ביקורת (מתוך פינה מהסרטים - חלק 3)

איזה מנהל לא מצא עצמו בסיטואציה שעליו למתוח ביקורת על עובד? כיוון שאיש אינו אוהב לקבל ביקורת ומדובר...

לצפיה לחץ כאן

קבל ח``ח – על חשיבות ההערכה השוטפת (מתוך פינה מהסרטים - חלק 2)

הערכה מייצרת התלהבות. היא מגבירה את המחויבות. היא בונה נאמנות, היא לא עולה כלום, כמעט לא גוזלת זמן,...

לצפיה לחץ כאן

מה ההבדל בין מנהל למנהיג (מתוך פינה מהסרטים - חלק 1)

מנהיגים הם אלה שמשרתים את האנשים אשר משרתים את הלקוחות. זוהי הנחת היסוד של סרט-ההדרכה "חמוצים ל...

לצפיה לחץ כאן