ברוכים הבאים לאתר החדש של HRS הפורטל הגדול למשאבי אנוש | מה חדש באתר ? צ'ט און ליין בין HR ל HR לצוות האתר
ארגז טפסים נהלים ושאלונים לשימושכן החופשי | ניוזלטר שבועי כל האירועים החמים בתחום וגם מה שחדש
מאמרים מקצועיים בתחום משאבי אנוש | גיוס | הדרכה | דיני עבודה | ניהול | רווחה
עד לפני כמה שנים, המושג חוויית לקוח היה מאוד ברור. המיקוד היה בעיקר סביב מוצר טוב ושרות לקוחות. ה...
מה אבד לנו בדרך? למה השירות שהיה כל כך טבעי לאורך כל הזמנים.... לא עובד לנו טוב כשאנחנו נותנים ללקוח...
הם הזמינו מקומות חודשיים מראש ושילמו הון תועפות, ולמרות כל זאת יצאו מהמסעדה הפריזאית המשובחת בתחושת...
הם משקיעים מאות אלפי שקלים במיתוג ופרסום. מוציאים הון על יחסי ציבור ועושים הכול כדי שצרכן הקצה יוציא...
חייבים להודות: יש משהו כפוי טובה בשירות לקוחות. אבל עם הקפדה על כמה כללים מצד נותן השירות והמנהל, אפ...
כיום יותר מתמיד, ארגונים מבינים שעל מנת להגביר את נאמנות לקוחותיהם, עליהם להתמקד ביצירת נאמנות רגשית...
נותני שירות – שימו לב, התופעה החברתית של יציאת האזרחים לרחובות במחאה על צדק חברתי הינה סימן שהאזרח "...
יש לך מנהלים ועובדים טובים שמשתדלים לקבל בכול יום החלטות מושכלות וטובות אז מדוע הארגון שלך אינ...
האם חשבתם פעם מה משפיע עלינו בזמן שיחת טלפון עסקית?בשיחת פנים אל פנים אנחנו רגילים לקלוט מידע על האד...
"כתיבה שירותית?", "מה זה?", שואלים אותי אנשים השומעים לראשונה את הצירוף של כתיבה ושירות. במה שונה "כ...
כולם מדברים על שירות, שירות לקוחות, איכות השירות, שירות wow, שירות ללא פשרות, חוויית לקוח ועוד ועוד,...
לא מזמן סיימתי לקרא את הספר של פטריק לנסיני "להיות ערום: להתמודד עם שלושת הפחדים אשר הורסים נאמנות ל...
שירות לקוחות פנים חשוב ליצירת ארגון חזק ויעיל. כאשר המחלקות השונות תומכות זו בזו וחולקות מידע חשוב,...
מה משדרת שפת הגוף של נותן השירות? כיצד נשתמש בה על מנת למשוך לקוחות? וממה יש להימנע בעת טיפול בלקוח...
מי מאיתנו אינו מכיר את התחושה המתסכלת של לקוחות המבקשים פתרון או מענה לבעיה דחופה, אך נאלצים לעבור מ...
ברוב המקרים תלונה היא הזדמנות שיווקית – האם אתם יודעים לנצל אותה ? תלונה היא אירוע מאוד שכיח בחיינו...
מקומו של השירות הופך להיות חשוב יותר ויותר בעולם העסקים, השפעתו על רכישת המוצרים תהיה קריטית ומשקל א...
מידע ניהולי הפך בשנים האחרונות לכלי מרכזי במוקדים הטלפוניים, לייעול תהליכים ותמיכה בקבלת החלטות עסקי...