משאבי אנוש מאמרים - משאבי אנוש מועדון הטבות ארגוני hr shops

 


דף ראשי אודותינו פורום פתוח דרושים בקהילה פרסום באתר צור קשר
הפוך לדף הבית About Us רישום לפורום C.V - Wizard מאמרים תקנון
מילוני מושגים כתבו עלינו NewsLetter HR College מועדון הטבות אתרים רלוונטיים
המרכז לגישור יריד ארגוני HRShops     רכישת תווי קניה
מדדי HR חוקי עבודה טפסים ונהלים לוח אירועים מחשבונים סרטי הדרכה
חיפוש באינדקס חברות
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
משאבי אנוש גיוס הדרכה רווחה שכר והטבות




















שם חברה סטימצקי
אזורי שירות כל הארץ

פרטי התקשרות
טלפון 03-5775766
פקס 03-5798905
אימייל ליצירת קשר לחצ/י כאן
אתר אינטרנט www.steimatzky.co.il/Steimatzky/pages/default.aspx
כתובת

פעילות כללית

סטימצקי... המותג

כיצד הצליחה סטימצקי להפוך מחנות ספרים למותג עוצמתי המעצב את סדר היום התרבותי בישראל, ואשר לקוחותיו מצהירים כי אינם יכולים לראות את חייהם בלעדיו? הכול בזכות חזון ערכי מעורר השראה ועבודה אינטנסיבית של 88 שנים.

אחת השאלות ששואלים אנשי השיווק כדי לבחון את חוזקו של המותג היא: 
"מה יקרה אם מחר בבוקר המותג יעלם?
האם איכות החיים של לקוחותיו תפגע משמעותית, או שחייהם יישארו בדיוק כפי שהיו?"
מגזין דה מרקר ביקש להבין מי הם המותגים בישראל אשר בלעדיהם חיי לקוחותיהם לא יהיו כשהיו.

סטימצקי הגיעה למקום הרביעי, אחרי גוגל, צה"ל ושירותי החירום של מדינה ישראל.

מורשת של מעל 90 שנים
המותג סטימצקי נולד ב- 1925 עם חזון ערכי ברור: להיות המותג המעצב ומעשיר את התרבות במדינת ישראל. במשך שנים פעלו מייסדי סטימצקי כדי לקדם את חזונם. הם יצרו את ה Bookmobile - שהביא את חוויית הקריאה לכל פינה בארץ, ייסדו מגוון פרויקטים חברתיים במטרה לקדם את קהילת הספרות, ופתחו עשרות חנויות ברחבי הארץ, מתוך אמונה שכל אדם זכאי לחנות ספרים בקרבת ביתו.

עולם הספרים התרבותי והמכובד הופך ל "Heavy Discount" - 
עולם הספרים התנה בצורה מכובדת מאז ומעולם. זאת מתוך הבנה כי ספר אינו מוצר צריכה טיפוסי אלא מוצר תרבותי שתפקידו לפתח ולעצב את התרבות המקומית. לכן, מרבית חנויות הספרים בישראל שמרו על איזון עדין בין הרצון לקדם את תרבות הקריאה בישראל ובין הרצון לספק מבצעים והטבות ללקוחותיהן. בשנת 2006 עם התגברות התחרות, החל ענף הספרים להתנהל כמו עולם קמעונאות הדיסקאונט. עולם בו אין חשיבות לערכים מוספים והדבר היחידי הקובע הוא המחיר. המותג סטימצקי ניצב אז בפני מצב מורכב: כיצד מותג אשר מטרתו קידום תרבות הקריאה בישראל בוחר להתמודד עם תופעת ה"ספר בשקל".

כדי להתמודד עם התחרות האגרסיבית סטימצקי פעלה בשני צירים מקבילים. על ציר הערך- המשיכה להעשיר את חייהם של לקוחות המותג ושל עם הספר, ולחזק את החיבור הרגשי של הלקוחות אל הרשת. על ציר המחיר- סטימצקי הוכיחה שניתן להיות הרשת האטרקטיבית ביותר מבחינת המחיר לצרכן, אך לעשות זאת תוך שמירה על כבוד הספר והסופר.

סטימצקי מגדירה מחדש את חוויית הקריאה 
בעולם הקמעונאות, החנות היא כלי השיווק של החברה. במהלך השנים הבאות, הקדישה סטימצקי משאבים כדי לשפץ את חנויות הרשת ולהציע ללקוחותיה חווית קניה וקריאה ברמה הגבוהה ביותר. בנוסף, הושם דגש על סדור מרחב החנות בצורה מזמינה וטבעית, תוך חלוקת הספרים על פי נושאים מובנים.

מחנות ספרים, לחנות של תרבות
קטלוג המוצרים של סטימצקי השתנה משמעותית עם השנים. קניינות הרשת פיתחה במהלך השנים תמהיל איכותי המאפשר לה להציע לציבור לקוחותיה מגוון ספרים ומוצרי פנאי והעשרה. המחסן הלוגיסטי המשוכלל מאפשר לרשת סטימצקי לספק ל- 145 חנויות הרשת את מגוון מוצריה על בסיס יומיומי. בתחום ה Non - books השכילה הרשת לפתח ולהוביל תחומי עשייה נוספים כגון: צעצועים חינוכיים, משחקים, מוצרי נייר והיא גם הרשת המובילה בתחום המוסיקה. "ספרים זה סטימצקי", אך כיום הרשת מציעה מגוון של מוצרי תרבות.

ההון האנושי שעושה את ההבדל
אחת הסיבות המרכזיות להצלחתה של סטימצקי היא עובדי החברה. עובדי סטימצקי הם אנשי מקצוע מובילים בתחומם: אנשי ספר עם ידע נרחב, המבינים את צורכי הלקוח ויודעים לספק לו את הפתרונות המתאימים ביותר. עובדי החברה הם הגאווה העיקרית של רשת סטימצקי.

השקת מועדון הסיפור שלי 
רמת הנאמנות של לקוחות סטימצקי היא מהגבוהות בענף: כניסה לחנות סטימצקי היא כיום חלק אינטגראלי מביקור בקניון. על כן, השקת מועדון לקוחות הייתה רק שאלה של זמן. בסוף שנת 2010 הושק מועדון הסיפור שלי שכבר הגיע לכ- 440,000 בתי אב משלמים. מועדון סטימצקי מספק כיום ללקוחות הרשת מגוון של ערכים והטבות והפך להיות נכס חשוב ומרכזי בחווית המותג.

השקת סטימצקי הוצאה לאור
כאמור, סטימצקי שמה לעצמה למטרה לקדם את התרבות במדינת ישראל. 
בהתאם לחזון, השיקה סטימצקי הוצאה לאור מיזם ייחודי בו מאפשרת סטימצקי לכותבים חדשים כוותיקים להגשים חלום ולהוציא את ספרם לאור. במסגרת המיזם מציעה הרשת חבילה הכוללת עריכת ועיצוב הספר, השקתו, המרתו לספר דיגיטלי והתחייבות לשטח מדף ברשת. 

 

סוגי שירותים


המחלקה המוסדית

במחלקה המוסדית אנו מספקים מגוון של פתרונות לחברות מובילות במשק, משרדי ממשלה, מוסדות חינוך, חנויות תיירות ועוד...
ביכולתנו להציע מגוון אפשרויות למתנות ומארזי שי בהתאם לצרכים הייחודיים של הלקוח.

מגוון המוצרים:
הפקת מארזים ייחודיים ממגוון המוצרים ברשת בהתאמה ייחודית לצרכי הלקוח כולל מיתוג/לוגו/ברכה
שוברי מתנה באיסוף מחנויות הרשת 144 חנויות הפזורות ברחבי הארץ
עשרות אלפי ספרים בכל התחומים
משחקים וצעצועים לילדים, נוער ומבוגרים
מגוון עצום של מוסיקה וסרטי DVD


ליצירת קשר לחצ/י כאן

משאבי אנוש | מאמרי משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | פורום משאבי אנוש | דרושים-משאבי אנוש | פורום תגמולים והטבות | פורטל רווחה אירגוני
בניית אתרים תפנית 054-4780798