משאבי אנוש מאמרים - משאבי אנוש hr shops

 


דף ראשי אודותינו פורום פתוח דרושים בקהילה פרסום באתר צור קשר
הפוך לדף הבית About Us רישום לפורום C.V - Wizard מאמרים תקנון
מילוני מושגים כתבו עלינו NewsLetter HR College מועדון הטבות אתרים רלוונטיים
המרכז לגישור יריד ארגוני HRShops     רכישת תווי קניה
מדדי HR חוקי עבודה טפסים ונהלים לוח אירועים מחשבונים סרטי הדרכה
חיפוש באינדקס חברות
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
משאבי אנוש גיוס הדרכה רווחה שכר והטבות


































שם חברה קבוצת מוטו תקשורת- אינסוף עולמות בית אחד
אזורי שירות כל הארץ

פרטי התקשרות
טלפון 03-6393388
פקס 03-5652120
אימייל ליצירת קשר לחצ/י כאן
אתר אינטרנט www.ifeel.co.il
כתובת יצחק שדה 32, תל-אביב. מיקוד 672121.

פעילות כללית


קבוצת מוטו תקשורת היא חברת התוכן המובילה בארץ ומו"ל המגזינים הגדול בישראל.
הקבוצה מפיקה כיום 17 מגזינים מקצועיים בתחומים שונים, מגזינים שהם מובילי קטגוריה ושם גנרי לנישות השונות: הורות (הורים וילדים), עיצוב (נישה), רכב (הגה), אופנועים (מוטו), אופניים (MBA), קולינריה (דרך האוכל), מדע (גלילאו, גלילאו צעיר), טיולים ופנאי (מסע אחר, חיים אחרים, עיתון חי) ועוד.
מגזיני מוטו תקשורת מגיעים לקהלי יעד איכותיים של יותר ממיליון קוראים בכל חודש, בהתאם לנישות השונות שבהן עוסקים המגזינים: מנכ"לים, מקבלי החלטות ומנהלים בדרגים שונים (מגזין סטטוס), אנשי אקדמיה (מגזין גליליאו), אדריכלים ומעצבים (מגזין נישה), רוכבי אופניים (מגזין MBA) וכן הלאה.
קבוצת מוטו תקשורת קשובה לצרכים האקלקטיים של קוראים שונים ומספקת מענה לתחומי עניין רבים ומגוונים תוך התחברות לצורכי החברה הישראלית והבנתם.

חזון החברה הוא שכל בית אב בישראל ירכוש לפחות מגזין איכותי אחד מבית מוטו תקשורת בכל חודש.

אתרי אינטרנט
כחברת תוכן מובילה, קבוצת מוטו תקשורת מפעילה כמה אתרי תוכן והמוביל בהם הוא אתר הלייף סטייל הגדול בישראל, ifeel.co.il. האתר מאגד בתוכו את כל עולמות התוכן שבהם עוסקת החברה. לאתר צוות מקצועי המתמחה בבניית באנרים ובשיווק אינטרנטי. נוסף על אתר ifeel, החברה מפעילה גם את אתר הרכב המוביל והוותיק בישראל, motocar.co.il, ואת אתר האופנועים המוביל והוותיק בישראל, motobike.co.il.

מחלקת כנסים
קבוצת מוטו תקשורת מפיקה כנסים, ירידים, תערוכות, ימי עיון וחוויות לקוח משלב פיתוח הרעיון ועד ההפקה בפועל. מחלקת הכנסים של הקבוצה דואגת למציאת אתר לתערוכות, לתיאום מול כל הגורמים, למיתוג, ליח"צ, למדיה, לליווי אישי ומקצועי ומלווה את כל התהליך מתחילתו ועד סופו. מחלקת הכנסים מפיקה כ- 20 כנסים בשנה בכלל תחומי התוכן שבהם עוסקת החברה, וכן כנסים ייעודיים עבור לקוחות.

מגזיני לקוחות
כקבוצה המתמחה בהפקת מגזינים, למוטו תקשורת פעילות ענפה בערוץ שיווקי חשוב והוא מגזיני לקוחות. מגזינים אלה יוצאים לאור על ידי חברות מסחריות המעוניינות לשמור על קשר עם לקוחותיהן/עובדיהן ולספק להם מידע איכותי ותכנים מעניינים, וליהנות מהמומחיות של מוטו תקשורת בתחומי התוכן, העיצוב וההפקה.

אמצעי תקשורת דיגיטליים
כקבוצת תוכן מובילה, מוטו תקשורת המונים חלוצה בשימוש באמצעי תקשורת דיגיטליים חדשניים. נוסף על אתרי האינטרנט המופעלים על ידי הקבוצה, כל המגזינים שלנו יוצאים לאור גם בפורמט דיגיטלי ברשת האינטרנט וכאפליקציות סלולריות המוצעות למנויי שלושת המפעילים הסלולריים הגדולים בארץ. החברה יוזמת ומוציאה לאור משחקים אינטראקטיביים ואפליקציות פייסבוק ו- iPad. מוצרי החברה קיימים בכל אמצעי התקשורת הדיגיטליים - ברשת האינטרנט, בטלפון הסלולרי, ברשתות החברתיות, בטאבלטים וביישומים ניידים נוספים.

 

סוגי שירותים



על המגזין
מגזין BelleMode השייך לקבוצת מוטו תקשורת הוא מגזין האופנה הראשון בישראל. המגזין סוקר את עולם האופנה על היבטיו השונים בארץ ובעולם, ומעדכן את הקוראת הישראלית בטרנדים האופנתיים החמים ביותר.
המגזין יוצא אחת לחודש על גבי דפי כרומו, בהקפדה גבוהה על איכות הכתבות והפקות האופנה שבו, מה שמעמיד אותו בשורה אחת עם מגזיני האופנה המובילים בעולם.


על המגזין
המגזין הגסטרונומי המוביל והנקרא ביותר בישראל. המגזין ממזג את הטעמים והריחות של המטבח הישראלי על כל גווניו ומשלב בתוכו טעמים וסיפורים מרחבי העולם.


על המגזין
ירחון הורים וילדים הינו מגזין בנושא הורות וילדים, היוצא אחת לחודש, מזה כ- 17 שנה, ונחשב למותג המוביל בתחומו. הירחון, מתאפיין בהתאמה לקהל היעד שלו - הורים החל מתקופת ההיריון ועד גילאיבית ספר יסודי של ילדיהם. כ- 40% מהם בגילאי 25-34, כ- 20% מהן בגילאי 35-44, כ- 45% מהם בעלי השכלה של +13 שנות לימוד, כ- 55% הם הורים לילדים בגיל 0-4, כ- 25% הם הורים לילדים בגילאי 6-9, כ- 20% הם הורים לילדים בגילאי 10-14.
החל ממגזין יולי, מצטרפים למנויי המגזין מנויי מגזין להיות משפחה.


על המגזין
הינו מגזין ישראלי בשפה הרוסית המלווה את המשפחה דוברת הרוסית מרגע הקמתה. פונה לקהל יעד דינאמי וסקרן, קהל של זוגות צעירים ומשפחותיהם הצמאים לאינפורמציה וחידושים.


על המגזין
נישה הוא מגזין העיצוב היוקרתי. המגזין שם לו למטרה לחשוף את מיטב המגמות בשוק בכל תחומי העיצוב, בהם אדריכלות, עיצוב פנים, ריהוט, טקסטיל, תאורה, אביזרי בית, עיצוב גן, עיצוב תעשייתי ועיצוב מוצרים.


על המגזין
"חיים אחרים" מהווה מדריך לחיים מודעים, בריאים, מאוזנים, ומאושרים. הירחון חושף את מהפכת העידן החדש כפי שהיא משתקפת בארץ ועוקב אחרי תהליכים המתרחשים במקביל בעולם.


ליצירת קשר לחצ/י כאן

משאבי אנוש | מאמרי משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | פורום משאבי אנוש | דרושים-משאבי אנוש | פורום תגמולים והטבות | פורטל רווחה אירגוני
בניית אתרים תפנית 054-4780798