משאבי אנוש מאמרים - משאבי אנוש hr shops

 


דף ראשי אודותינו פורום פתוח דרושים בקהילה פרסום באתר צור קשר
הפוך לדף הבית About Us רישום לפורום C.V - Wizard מאמרים תקנון
מילוני מושגים כתבו עלינו NewsLetter HR College מועדון הטבות אתרים רלוונטיים
המרכז לגישור יריד ארגוני HRShops     רכישת תווי קניה
מדדי HR חוקי עבודה טפסים ונהלים לוח אירועים מחשבונים סרטי הדרכה
חיפוש באינדקס חברות
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
משאבי אנוש גיוס הדרכה רווחה שכר והטבות




שם חברה אשחר בע``מ
אזורי שירות כל הארץ

פרטי התקשרות
טלפון 04-6406537 מוקד טלפוני 24/7
פקס 04-6469374
אימייל ליצירת קשר לחצ/י כאן
אתר אינטרנט www.eshhar.co.il
כתובת הסוללים 17905

פעילות כללית


חברת אשחר - חברה המתמחה במתן שירותי תמיכה, סיוע וטיפול אישי לעובדים בארגונים וחברות. לחברתנו מעל ל- 15 שנות ניסיון במגוון רחב של שירותי ייעוץ, שירות תמיכה, סיוע וטיפול אישי - סוציאלי, סיוע בתחומי עבודה סוציאלית, תכנון וסיוע בתחומי משאבי אנוש, חברה, קהילה ורווחה אשר ניתנים למגוון חברות וארגונים ברחבי הארץ.

הייחודיות שלנו בהענקת מערכת שלמה ומותאמת של שירותים:
החל בבדיקת הזכויות המגיעות לעובד, סיוע במיצוי הזכויות והשירותים המגיעים לו ותמיכה נפשית לו ולמשפחתו.

שירותי אשחר משלבים תשומת לב אישית עם תמיכה של צוות מקצועי רב תחומי ובעל ניסיון רב המאפשר:
  ü  מקצועיות ומהירות תגובה.
  ü  נגישות וזמינות (טיפול בבית הלקוח/מקום העבודה).
  ü  התקשרות עסקית גמישה המתאימה לצרכיו של הארגון.

מניסיוננו הרב, עובדים עשויים להיתקל במצבים משבריים בחייהם הגורמים להם להיות טרודים בבעיות אישיות ומשפחתיות גם בזמן העבודה.
כאשר עובד מתמודד עם קושי אישי או משפחתי תפקודו יורד: הוא נעדר לעיתים קרובות, מאחר, טרוד מאוד ויעילותו נפגעת.
עובד שזכה לקבל סיוע בעת משבר מטעם מקום עבודתו עתיד להתאושש מהר יותר, להוקיר תודה, לגלות נאמנות לארגון ואף להשפיע על המחויבות והמוטיבציה של חבריו לעבודה, המעריכים את יחסה של החברה לסייע לעובדים בעת משבר.

נשמח לתאם פגישה לקידום הנושא בארגונך ולהציג בפניך את הכלים שיש ברשותנו מקרוב.
רחל רוזנצויג M.S.W, מנהלת תחום E.A.P, טלפון: 04-6406537/8/9 טלפון נייד: 054-2273374
מיכל רוזנברג M.S.W, מנכ"ל משותף טלפון נייד: 050-6530528
יעל יעקובי-הררי, M.A, עו"ס מרכזת תחום E.A.P במרכז. טלפון נייד: 054-2273376

סוגי שירותים


נושאים לסדנאות והרצאות

איכות השירות: מהו שירות, יחסי ספק לקוח, שביעות רצון הלקוח, הלקוח במרכז, הלקוח תמיד צודק? כלים לשיפור השירות.

"כשנפסיק לעבוד" - הכנה לפרישה לגמלאות: המשמעויות האישיות, זוגיות והחברתיות של הפרישה מהעבודה, רכישת כלים לתכנון תהליך הפרישה האישי, קריירה חדשה, מיצוי הפנאי.

"סוף הוא התחלה מחדש" - הכנה לפרישה בגין פיטורים: המשמעות האישית, זוגית, משפחתית וחברתית של הפיטורים, כלים לבניית קריירה חדשה (חיפוש עבודה, כתיבת קורות חיים, ראיון אישי ועוד).

סדנא למנהלים - הכנה לפיטורים: התמודדות אישית עם תהליך הפיטורים, התארגנות החברה/מפעל לפיטורים של יחידים/קבוצות, כיצד מודיעים לעובד? מי מודיע? עובדים בסיכון? ואחרי...

הטרדה מינית: סדנאות למנהלים ולעובדים - מה אומר החוק, בין ליטוף להטרדה - איפה הגבול, מניעת הטרדה מינית בארגון, טיפול הארגון במטרידים ובמוטרדים.

התמודדות במצבי חירום: סוגי ומאפייני מצבי חירום (אסון טבע, תאונת דרכים, תאונות עבודה, טרור, מלחמה, אחר), מהו מצב חירום, צרכי האדם במצבי חירום, כלים להתמודדות במצבי חירום.

המשפחה כארגון כלכלי: הקשר בין כלכלת המשפחה לכלכלת המשק, מרכיבי סיכון בהחלטות כלכליות של משקי בית, ניהול התקציב המשפחתי, עקרונות לבניית תכנית התייעלות לאיזון התקציב המשפחתי, עקרונות ניהול אשראי ותשלומים, טיפים לצרכנות נבונה.

הנעת עובדים: הנעה מהי? הנעה פנימית - הנעה חיצונית, גישות ותיאוריות להנעת עובדים, כלים להנעת עובדים, פיתוח עובדים, שימור עובדים.

מנהיגות במאה ה- 21: מודלים של מנהיגות עכשווית, כל אחד יכול להיות מנהיג?! תכונות המנהיג - מנהל, למידה מהצלחות אישיות.

פיתוח חשיבה יצירתית: תיאוריה ופרקטיקה בחשיבה יצירתית - עקרונות יסוד, מיומנויות בחשיבה יצירתי, תכונות האדם היצירתי, המנהל/העובד היצירתי והסביבה הארגונית, צעדים לעידוד עובדים ליצירתיות, שלבים בתהליך היצירתי.

דור הסנדוויץ`: בינינו לבין ילדינו, בינינו לבין הורינו, ומה איתנו?

ניהול קונפליקטים בארגון: סוגי קונפליקטים, סגנונות ניהול קונפליקטים, דרכים להתמודדות עם קונפליקטים במקום העבודה.

עובד הארגון כאיש יחסי הציבור שלו: תדמית הארגון בציבור כפי שהיא מתבטאת בתקשורת ובקרב העובדים וחבריהם, מהי תדמית וכיצד יוצרים אותה, עקרונות יחסי ציבור ובניית מוניטין, תקשורת אפקטיבית, כלים להתמודדות חיובית עם תלונות והתנגדויות, יצירת תחושת השתייכות ואכפתיות במפגשעם עמיתים ושותפי תפקיד.

התמודדות עם לחץ ושחיקה: אבחון אישי - האם אני "לחוץ" או "שחוק", הערכת עצמי והכרת סגנונות ההתמודדות שלי. מהו לחץ? מהי שחיקה? מקורותיהם וביטויים במישור האישי, משפחתי וחברתי, דרכים להתמודדות יעילה.

שירותים נוספים של חברת אשחר:
תכנית E.A.P לטיפוח המשאב האנושי בארגון
טיפול והדרכה בנושא הטרדה מינית ומניעתה



ליצירת קשר לחצ/י כאן

משאבי אנוש | מאמרי משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | פורום משאבי אנוש | דרושים-משאבי אנוש | פורום תגמולים והטבות | פורטל רווחה אירגוני
בניית אתרים תפנית 054-4780798