משאבי אנוש מאמרים - משאבי אנוש hr shops

 


דף ראשי אודותינו פורום פתוח דרושים בקהילה פרסום באתר צור קשר
הפוך לדף הבית About Us רישום לפורום C.V - Wizard מאמרים תקנון
מילוני מושגים כתבו עלינו NewsLetter HR College מועדון הטבות אתרים רלוונטיים
המרכז לגישור יריד ארגוני HRShops     רכישת תווי קניה
מדדי HR חוקי עבודה טפסים ונהלים לוח אירועים מחשבונים סרטי הדרכה
חיפוש באינדקס חברות
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
משאבי אנוש גיוס הדרכה רווחה שכר והטבות












שם חברה קופל ראם ייצור תוכנות (1989) בע``מ
אזורי שירות כל הארץ

פרטי התקשרות
טלפון 077-2060606
פקס 077-2060039
אימייל ליצירת קשר לחצ/י כאן
אתר אינטרנט www.kopelreem.co.il
כתובת מדינת היהודים 60 ת.ד. 12260 הרצליה 4676652

פעילות כללית


חברת קופל ראם הינה בית תוכנה וותיק (נוסד ב- 1962) המתמחה במערכות משאבי אנוש על נגזרותיהן השונות.

החברה מפתחת בכלים טכנולוגיים מתקדמים מגוון רחב של כלים ופתרונות לניהול המשאב האנושי בארגונים בינהם:

מערכת רקורד לניהול משאבי אנוש

KOPORTAL פורטל משאבי אנוש חדש ומתקדם

מערכת המדריך לניהול מערך הדרכה

מערכת HotFile  לארכיון תיקי עובדים

מערכת Kocheck לבקרת שכר

לקוחותינו נהנים משרות מצוין ומערכות קלות לשימוש ולימוד המוטמעות על ידי צוות מנוסה לשביעות רצונם המלאה.

סוגי שירותים


עקרונות מערכת רקורד

מערכת רקורד כוללת אוסף של מנועים שמאפשרים ללקוח להתאים את המערכת לדרישותיו בצורה כמעט עצמאית לחלוטין.

המערכת כוללת מנוע תהליכים משוכלל, שמאפשר לייצר תהליכים מורכבים, אוטומטיים חצי אוטומטיים וידניים. התהליכים מיועדים הן למשתמשי המערכת והן לכל משתמש חיצוני אחר כגון: מנהלי מחלקות, מנהלים ישירים, מנהלים עקיפים, בעלי תפקידים שונים וכו`.

מנוע אירועים דינמיים שמאפשר לכל לקוח להגדיר את מאגרי המידע הפרטניים שהוא רוצה לנהל במערכת בנוסף למאגרי המידע הכלולים במערכת. ניתן להגדיר שדות מכל סוג, שדות מחושבים, עומק היסטורי, הרשאות ועוד.

מנוע טפסים שבאמצעותו קופל ראם מגדירה טפסים שונים המשמשים את העובדים להגשת בקשות, עדכון פרטים, מענה לשאלות, מבחני ידע ועוד.

מנוע הערכות עובדים שמאפשר ללקוח להגדיר שאלוני הערכת עובדים ללא מגבלת כמות ותוכן, לבצע תהליך הערכה ולנתח את הנתונים במערכת ובמחולל הדו"חות.

מנוע DBalert – כלי שמאפשר לבצע ממשקים, פעולות אוטומטיות, פעולות של What If, יצוא נתונים מבסיס הנתונים, יצוא ל- excel, קליטת XML, משלוח מיילים, משלוח SMS ועוד.

יישום המערכת יכול להתבצע על ידי עובדי קופל ראם או על ידי עובדי הלקוח. ניתן לשלב בין שתי האפשרויות. קופל ראם יכולים להתחיל את היישום ביחד עם עובדי הלקוח והלקוח יוכל להמשיך את היישום בעצמו לאחר גמר ההכשרה.

פורטל ארגוני

מעל לכל המערכת רוכב הפורטל החדשני של קופל ראם, הקופורטל. הקופורטל מחזק את הקשר בין כל עובדי הארגון להנהלת הארגון ולמשאבי אנוש. מנהלים ועובדים מקבלים את כל המידע הרלוונטי להם מתוך הרקורד. מנהלים מקבלים מחוונים על מצב המחלקה שלהם לעומת מחלקות אחרות ותקופות שונות. העובדים מגישים בקשות מעדכנים נתונים, צופים בנהלים, חותמים על מסמכי קרא ואשר, לומדים באמצעות לומדות, מתעדכנים על אירועי רווחה ונהנים מכל המידע שהארגון חושף בפניהם.
הפורטל מפותח כתוכנת מדף והלקוח מקבל גרסאות ועדכונים ונהנה מכל תוספת ופיתוח שנעשו עבורו או עבור כל לקוח אחר.
הקופורטל מחובר למודול התהליכים ברקורד וכל בקשה או שליחת טופס מפעילה תהליך טיפול במערכת.

ניהול תהליכים - (Workflow)

תהליכי עבודה קבועים קיימים בכל ארגון, תהליך יכול להיות תהליך גיוס ליחידה מסוימת, תהליך גיוס למשרה ו/או כל תהליך אחר. כל תהליך מורכב משלבי עבודה אשר דורשים מעקב, תזכורות ולפעמים הם בטיפולם של כמה עובדים במקביל.
ניהול התהליכים במערכת הרקורד מבוסס על הגדרת שלבים בתהליך, אחראי לכל שלב, ופעולות שמבוצעות בשלב, חלקן אוטומטיות וחלקן ידניות.

בעת "הפעלת" תהליך "מתעוררים" השלבים הראשונים ויבצעו את הפעולה שהוגדרה להם בשלב, לאחר גמר הטיפול בהם "יתעוררו" השלבים שלאחריהם וכך הלאה...

המערכת מאפשרת להגדיר תהליכים קבועים ברמת הארגון.

חשוב להדגיש כי התהליכים כולם פתוחים להגדרת המשתמש כולל השלבים, האחראים, טווחי הזמנים להתראה ושאר הפרמטרים, נוסח המייל (משתנה בהתאם לסטטוסים השונים של השלב), נוסח ה-  SMS (משתנה בהתאם לסטטוסים השונים של השלב), הנחיות לביצוע ועוד.
ניהול תהליך בצורה זו מאפשר מעקב לאורך זמן אחר ביצוע תהליכים ושמירת פרטים על תהליכים ש"נקטעו" או תהליכים מעוכבים כולל סיבות מפורטות.

מודול התהליכים מאפשר לשתף גורמים מחוץ למחלקת הגיוס או למשאבי אנוש בתהליכים השונים. פרטי אמצעי הקשר של גורם המעורב בתהליכים נשמרים בכרטיס העובד של הגורם ובהתאם לתפקידו ולחלקו בתהליך הוא מקבל את ההתראות השונות ו/או מקבל מייל עם לינק לאבן הדרך הרלוונטית בתהליך בה הוא נדרש לאשר את המשך התהליך או לעצור אותו ובמידת הצורך להוסיף הערות או התייחסות.

תיק אישי

תיק אישי מלא המכיל פרטים אישיים (כולל תמונת העובד), פרטי בן/בת זוג וילדים, משרות ומשרות היסטוריות, השכלה, שליטה בשפות, מקצועות, ניסיון מקצועי, קורסים, שירות צבאי, רכב, דרוג ודרגה, שליטה בשפות, הערכות, ממליצים, אירועי רווחה, נתוני נוכחות והיעדרות (ממשק למערכת ניתוח שעות), נתוני שכר (ממשק למערכת השכר) מכתבים, תעודות ועוד ...

מערכת רקורד תומכת בריבוי מעסיקים, עובד יכול להיות מועסק על ידי מספר מעסיקים ותחת כל מעסיק מנוהלים תנאי ההעסקה הספציפיים לכל מעסיק – משרות, תקנים, דרוג ודרגה, מסמכים, שעות עבודה, היסטורית העסקה וכו`.

ניהול משרות ושיבץ למשרה 

ניהול המשרות  מבוסס על הגדרות המשרה הכוללת בין השאר תחום מקצועי (או סעיף תקציבי), הכפיפות ההיררכית של המשרה ועוד... עובד יכול להיות משובץ למספר משרות ולמספר תקנים.
השימוש בספר המשרות "מציף" משרות "פנויות" ומעבירן למאגר המשרות לגיוס. תהליך זה מאפשר הגדרת "פרופיל משרה" כמו גם הגדרת משרות חדשות לצורך גיוס עובדים.

מבנה ארגוני 

הרקורד מאפשרת ניהול מבנה ארגוני - כולל הצגת המבנה כ"עץ".
ההצגה הגראפית הופכת את עבודה מול עץ היחידות הארגוניות לעבודה מול "עץ" גרפי מלא המציג את היחידות הארגוניות (אגפים, מחלקות, צוותים וכו` - עד 8 רמות עומק) כ"עלים" ב"עץ"; הדבר מאפשר עבודה אינטראקטיבית מול ה"עץ" הגראפי כולל סימון חלקים בו ופירוט העובדים המשובצים וביצוע פעולות עדכון של המבנה הארגוני.
המודול מאפשר לראות במבט אחד את מצב המשרות התקן ומצבת העובדים בכל יחידה ויחידה, תמונה של מנהל היחידה וביצוע Drill Down לפרטי היחידה, העובדים והמשרות.
המודול שומר בצורה אוטומטית היסטוריה של השינויים בכל יחידה ארגונית, מאפשר ניהול מספר מבנים ארגוניים במקביל וביצוע סימולציות על שינויים במבנה הארגוני.

תקן / מצבה 

הרקורד מכילה מודול תקנים המאפשר הגדרת ספר תקנים לכל מעסיק, שיבוץ העובד לתקן או למספר תקנים.
המודול מאפשר הצגת תקן מול מצבה ברמה הכלל ארגונית וברמת יחידה בארגון עד רמת המשרה הבודדת כולל דו"חות תקן מול מצבה היסטוריים ודו"חות השוואתיים של תקנים ומצבות בתאריכים שונים.

ניהול מסמכים - תיק עובד ממוחשב

המערכת כוללת מודול לניהול כל התכתובת היוצאת והנכנסת בענייני העובד. המודול מאפשר הכנת מכתבים וטפסים סטנדרטיים, הפצה של מכתבים וטפסים, תיוק המכתבים והטפסים בתיק העובד.
תמיכה בסריקת מסמכים ישירות לתיק, ניהול נושאים, הצגה והדפסה.

גיוס וקליטה 

מערכת הרקורד נותנת פתרון מלא בנושא גיוס עובדים.
המערכת מנהלת רישום מלא ומסייעת בעבודה השוטפת מול חברות כח-אדם וספקים בתחום הגיוס וההשמה ומונעת כפילויות וטעויות.
מודול גיוס העובדים מבוסס על מודול התהליכים וכך מתאפשר מעקב אחר כל תהליך הגיוס, אם מרמת המשרה - כמעקב אחר מועמדים למשרה, ואם מרמת המועמד - כמעקב אחר מועמד מסוים ומשרותיו (מועמד יכול להיות מועמד למספר משרות), מעקב אחר הראיונות, המבדקים והמכתבים שנשלחו למועמד כמו-גם הפקת המכתבים וההפניות למועמד.
המערכת מאפשרת בניית תהליכי גיוס שמהווים את רשימת הפעולות הנדרשות מכל מועמד. המערכת תאזכר את המשתמש בהגיע השלב הבא לביצוע עד לאישור ביצוע השלב.
המשרות לגיוס והתזכורות מקושרים למועמד, כך שבכל רגע ניתן לראות היכן נמצא המועמד בתהליך הגיוס.
לכל שלב בתהליך ניתן להצמיד שאלון הערכת מועמד בו ממלא המראיין (רכז הגיוס, מנהל ישיר וכו`...) את חוות הדעת שלו על המועמד.

המערכת כוללת  dashboard מלא למעקב אחר כל תהליכי הגיוס בחברה.

תיק המועמד מכיל בתוכו את הנתונים הבסיסיים לצורך התקשרות עתידית עם המועמד. במידת הצורך מאפשרת המערכת להזין למועמד את כל הפרטים הנדרשים הקיימים בכרטיס העובד הפעיל. בכרטיס המועמד מוצגים על המסך קורות החיים של המועמד או כל מסמך אחר שהמשתמש ימצא לנכון להציג לפניו לנוחות העבודה .

בעת הוספת מועמד חדש המערכת מבצעת בדיקה לקיומו של המועמד במערכת והיה ומוצאת אחד כזה המערכת תשלוף אותו ותציגו למשתמש בטרם ייפתח כרטיס מועמד חדש.
המערכת מאפשרת בניית ספר משרות פנויות לגיוס שנבנה מתוך ספר המשרות הרגיל של הארגון בשילוב משרות חדשות שעדיין לא קיימות במערכת.
מועמד שנפסל בתהליך הגיוס יירשם במערכת כפסול עם הערה לפסילה.
המערכת מבחינה בין פסילה למשרה לפסילה גורפת.
עם קבלת המועמד לעבודה ניתן להעביר בצורה אוטומטית את כל פרטיו האישיים, מקצועיים והפרטים האחרים אשר נצברו, אל מאגר העובדים.

דו"חות קבועים ומחולל דו"חות 

מערכת רקורד כוללת מיגוון דו"חות קבועים המאפשרים ללקוח לצפות, להדפיס, לייצא לאקסל נתונים מהמודולים השונים במיגוון התניות וחתכים בצורה פשוטה בלחיצת כפתור. בנוסף המערכת מגיעה עם מחולל דו"חות פנימי ידידותי למשתמש המאפשר ללקוח לייצר את הדוחות המיוחדים שלו ולשמור אותם לשימוש עתידי.

מודל הערכות עובדים / עמידה ביעדים 

המערכת תומכת בביצוע הערכות  º360  על עובד בודד / חתך אוכלוסיה בארגון .
את טפסי ההערכה ניתן להפיץ דרך אתר אינטרנט / MAIL / בפורמט WEB.
המערכת שומרת את נתוני ההערכה של העובד בתיק העובד הן כציון משוקלל והן במסמך עצמו בו מפורטים השאלונים, שקלול הנקודות, משקלים, סוג ההערכה, הגורם המעריך ועוד.

באמצעות מודול הערכות ניתן לבנות שאלוני הערכת עובדים, להזין את הנתונים 
המתקבלים לגבי כל עובד ולהפיק את התוצאות בדוחות.
המערכת מאפשרת מגוון רחב של שאלות ואפשרות לקביעת משקלים שונים לשאלת הערכה לכל עובד על פי חתך אוכלוסיה.
ניתן להגדיר טופס הערכה המכיל שאלות פתוחות או סגורות לעובד / אשכול / מחלקה / ארגון / מקצוע / משרה / תפקיד או בכל חתך אחר, על פי השיקולים והתכונות אותם רוצים להעריך, תוך מתן משקלים שונים לכל שאלה ולכל נושא .

אירועים דינמיים - שדות מותאמים אישית בשליטת הלקוח 

מודול אירועים דינאמיים מאפשר ניהול והקמת שדות (פרטים / זכאויות / חובות וכו`)  שונים לעובד שאינם קיימים במערכת המדף וזאת מתוך עצם היותם ייחודיים וספציפיים לארגון מסוים ולשיטות עבודתו (לדוגמא – חלוקת תלושי שי, ניהול הסעות, חניות, ועוד...), או שהנושא קיים אך לא עונה על כל הצרכים הקיימים (לדוגמה - זכאויות ופרטי חוזים, בצורה גמישה ודינאמית).
הקמת והגדרת המאפיינים נעשית ע"י הארגון וברמת משתמש !

כל השדות המוקמים מאפשרים שמירת היסטוריה של הנתונים.

המערכת מאפשרת הקמת שדות חדשים (מסוג נומרי / מחרוזת / תאריך / לוגי), הקמת טבלאות והקשר ביניהן.

המערכת מאפשרת הגדרת מאפיינים לכל חתך אוכלוסיה, הגדרת מספר מאפיינים לעובד, הזנה מרוכזת למספר עובדים יחד וביצוע שאילתות ודוחת (גם בעזרת מחולל הדוחות). 


ליצירת קשר לחצ/י כאן

משאבי אנוש | מאמרי משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | פורום משאבי אנוש | דרושים-משאבי אנוש | פורום תגמולים והטבות | פורטל רווחה אירגוני
בניית אתרים תפנית 054-4780798