משאבי אנוש מאמרים - משאבי אנוש hr shops

 


דף ראשי אודותינו פורום פתוח דרושים בקהילה פרסום באתר צור קשר
הפוך לדף הבית About Us רישום לפורום C.V - Wizard מאמרים תקנון
מילוני מושגים כתבו עלינו NewsLetter HR College מועדון הטבות אתרים רלוונטיים
המרכז לגישור יריד ארגוני HRShops     רכישת תווי קניה
מדדי HR חוקי עבודה טפסים ונהלים לוח אירועים מחשבונים סרטי הדרכה
חיפוש באינדקס חברות
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
משאבי אנוש גיוס הדרכה רווחה שכר והטבות




















שם חברה פ.ד.ה - פיתוח אישי וארגוני דינאמיות והישגים
אזורי שירות כל הארץ

פרטי התקשרות
טלפון 077-5007452
פקס 077-5007441
אימייל ליצירת קשר לחצ/י כאן
אתר אינטרנט www.padeh.co.il
כתובת שינקין 55/1, תל אביב

פעילות כללית


עולם התעסוקה הדינאמי וההישגי של ימינו, מביא עימו אתגרים אישיים וארגוניים:
     ארגונים נדרשים להתייעל, להשתנות, להתגמש ולהתפתח.
     אנשים נדרשים להתאים עצמם למציאות משתנה, לעבודה בעומסים
            וחוסר וודאות.

יעוץ ארגוני פ.ד.ה - מאמינים בשילוב שבין צמיחה אישית לארגונית כמנוף למימוש הפוטנציאל הגלום בכל עובד, לשם מקסום ביצועי הארגון.

מענה מקצועי במגוון תחומים

  1. אבחון והובלת תהליכי שינוי
  2. ניהול המשאב האנושי
  3. מניהול למנהיגות
  4. הכשרת והנחיית אנשי מקצוע
  5. מיומנויות שירות ומכירה
  6. תקשורת בין אישית

בכל אחד מהתחומים תהליכי יעוץ הרצאות וסדנאות חווייתיות ויישומיות.

מוצרים ייחודיים על קצה המזלג
  
   קסם אישי; לימוד מיומנויות "פרזנטציה מנצחת" מעולם הקסמים.
     חזרה לטבע; O.D.T חווייתי בספארי בנושאי מנהיגות ועבודת צוות.
     כל החיים במה; שילוב שחקנים בהכשרות, לתרגול חווייתי ומהנה במיוחד.
     קורסים מקצועיים; ייעוץ ארגוני והנחיית קבוצות, ניהו, גישור, אימון
            (Coaching) ועוד.
     על מנהלים כמנהיגים; מיומנויות מנהיגות למנהל, ליצירת הנעה בהנאה
            ותוצאות לאורך זמן.
     צוות הגדול מסך חלקיו; פיתוחי צוותים לשימור עובדים ושיפור ביצועים
           בראיה ארגונית רחבה.
     איך להחמיא בלי להחטיא; סיוע לממונה בטיפוח סביבה נעימה ומכבדת
            למניעת הטרדות מיניות.
     עובד טוב הוא עובד שטוב לו; הרצאות חוויתיות וישימות לגישור על הפער
            שבין רצוי למצוי בחיים.
     זוגיות בריאה בקריירה פורחת; כובעים משולבים כהלכה כמפתח להצלחה
            ורווחה בעבודה ומחוץ לה.
     הפנינג חווייתי לשירות ומכירות; קינוח הכשרת מנהלים וצוותים בהפנינג
            אמיתי וחווייתי עם הלקוחות.

לקוחות מרוצים
התמחות בייעוץ לעסקים משפחתיים ועסקים שרוצים להרגיש כמו משפחה במגזר העסקי והציבורי, במגוון ענפים: בנקאות, פיננסים, תעשיה, משרדי ממשלה, תיירות, היי-טק, מסעדנות, קמעונאות, פרסום, תקשורת, בריאות, רווחה, חינוך, קהילה, ביטוח וביניהם: תשלובת ישראכרט, סלקום, כלל פיננסים, מטב, שהם, ספארי, הסתדרות העובדים הלאומית, בית הלוחם, אוניברסיטת תל-אביב, החברה להגנת הטבע.

סוגי שירותים


מנהיגות בעולם החי

הנכונות להשקיע מאמצים עילאיים כדי להגיע לעמדות הנהגה נובעת מגורמים רבים ומורכבים ובהם הרצון להגשמה עצמית, להגדלת ההשפעה, רצון ביוקרה, תהילה ושאיפה לשפר עמדות ותנאים.
המנהיג הופך קבוצת אנשים לצוות עם יעוד ומטרות ומשפיע על פעולותיה והצלחותיה. גם בין בעלי החיים נמצא דרכים שונות כדי להגיע למלוכה, נכיר שיטות הנהגה ונחפש את כדאיות עסקת החבילה:
                       מדוע כדאי לזאבים להאכיל את גורי המנהיגים?
                      מה הקשר בין ניקוי הפרווה להיררכיה בקבוצה?
           ומה אפשר ללמוד על אמון הדדי ושיתוף פעולה מתעופת אווזי הבר?
   איך מנהיגה הפילה המבוגרת ביותר את העדר ביד רמה כשהזכרים מסתכלים מהצד
             איך משליטים משמעת במבט אחד - ללוקאס הגורילה התשובות.
                             יש לבעלי החיים מה ללמד אותנו!

מהלך הסדנא:
חלק ראשון - סיור מודרך על ידי מדריכה מקצועית של הספארי;
א. נסיעה מודרכת בשטח הפתוח של הספארי, באזור בו בעלי-החיים משוחררים וחיים בעדרים טבעיים, מה שמאפשר צפייה על התנהגות מנהיג העדר כנגד מתחרים, בזמן אכילה וכו`.
ב. הליכה רגלית בגן החיות, מלווה בהסברים בדגש על צורות מנהיגות שונות של בעלי-חיים.
ג. חזרה לשטח הפתוח, הפעם לכיוון חצר האריות, המהווים דוגמא מושלמת לנושא הסיור.

חלק שני - ייעוץ ארגוני על ידי צוות פ.ד.ה - ייעוץ ארגוני והדרכה
בנושא מנהיגות הלכה למעשה / "מהמקורות חזרה אלינו"
החלק היישומי של הסיור שמטרתו להבין - כיצד נטמיע את התובנות מעולם הטבע, לחיי העבודה היום יומיים שלנו ולמיומנויות המנהיגות של כל אחד מאיתנו כמנהל.
תכנים בהתאם לצרכי הקבוצה;
יום פתיחה לתהליך פיתוח מנהלים / צוותים הכולל חלק מהסעיפים הבאים, בהתאם לצרכים;
   א. הכרות חווייתית ותיאום ציפיות להמשך פיתוח המנהלים.
   ב. הצפת סוגיות ניהול, מנהיגות ועבודת צוות עליהן ינתן מענה במהלך ההכשרה.
   ג. מיפוי תמונת מצב קבוצתית, בהתאם לנושאים שעולים ולדינאמיקה הקבוצתית,
      להתאמת מערך פיתוח המנהלים בהמשך.
   ד. יצירת תשתית למיומנויות התקשורת שילוו את הקבוצה בהמשך פיתוח המנהלים
      ליצירת מנהיגות הלכה למעשה - כיצד נייצר הנעה בהנאה בקרב עובדנו.

גב` איילת פדה גולדשטיין, מנכ"לית פ.ד.ה - יעוץ ארגוני והדרכה; פסיכולוגית חברתית (M.A), יועצת ארגונית, מנחה קבוצות, מגשרת, מאמנת אישית ועסקית. בעלת ניסיון של כעשור באבחון צרכים ארגוניים, התאמת תהליכי פיתוח ארגוני וייעוץ להנהלות בכירות בארגונים מהמובילים במשק. מרצה באוניברסיטת ת"א, בתחומי תקשורת בין אישית, ניהול וחניכה.


ליצירת קשר לחצ/י כאן

משאבי אנוש | מאמרי משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | פורום משאבי אנוש | דרושים-משאבי אנוש | פורום תגמולים והטבות | פורטל רווחה אירגוני
בניית אתרים תפנית 054-4780798