משאבי אנוש מאמרים - משאבי אנוש hr shops

 


דף ראשי אודותינו פורום פתוח דרושים בקהילה פרסום באתר צור קשר
הפוך לדף הבית About Us רישום לפורום C.V - Wizard מאמרים תקנון
מילוני מושגים כתבו עלינו NewsLetter HR College מועדון הטבות אתרים רלוונטיים
המרכז לגישור יריד ארגוני HRShops     רכישת תווי קניה
מדדי HR חוקי עבודה טפסים ונהלים לוח אירועים מחשבונים סרטי הדרכה
חיפוש באינדקס חברות
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
משאבי אנוש גיוס הדרכה רווחה שכר והטבות








שם חברה TelTrainer מקבוצת תפיסות
אזורי שירות כל הארץ

פרטי התקשרות
טלפון 03-9013554
פקס 03-9103554
אימייל ליצירת קשר לחצ/י כאן
אתר אינטרנט www.teltrainer.com
כתובת ת.ד 245, ראש העין 48101

פעילות כללית

 

פיתוח חדשני בתחום אימון, מישוב והכשרת נציגי מכירות ושירות טלפוניים.

 

TelTrainer - מערכת אימון ממוחשבת, ייחודית ובלעדית, לאימון אינטראקטיבי והדרכה שוטפת של נציגים במוקדי מכירות ושירות טלפוניים.

 

מערכת ה- TelTrainer פועלת כמאמן אישי צמוד ומהווה פתרון איכותי ומקצועי לתרגול, מישוב ואימון של הנציג במהלך תוכנית ההכשרה ובתקופת העבודה (ניתן לבצע אימון On Live בשיחה עם לקוח) ו/או כחלק מתהליך הקבלה למוקד השירות והמכירה.

 

עם סיום התרגול / שיחה ניתן משוב אישי ממוחשב ומקצועי. המערכת מבצעת בדיקה והשוואה מול שיחה מוצלחת ומסמנת עבור הנציג את ההבדלים והדגשים לשיפור, מציגה הערות וסטטיסטיקות של הביצועים ועורכת סיכום הכולל דו"ח רשום עם נושאים לשיפור ונקודות לשימור (כולל ציון משוכלל ומסכם).

 

מערכת ה TelTrainer פותחה בשיתוף מומחים בינלאומיים בתחום אימון והדרכת נציגי Call Center ומהווה פיתוח חדשני וחידוש עולמי בתחום העבודה, האימון וההדרכה (Patent Pending). יתרונה בא לידי ביטוי

בדיוק, בזמינות ובעלות הנמוכה לאימון הנציגים במוקד. המערכת פועלת באופן אוטומאטי ומלא, ללא הגבלה במספר הנציגים שיכולים להשתמש

וללא הגבלה של שפה או תוכן שיחה.

 

מערכת ה TelTrainer עושה שימוש בטכנולוגיה ובאלגוריתם מתקדם היוצר

תבנית קול ייחודית לנציג, בפריסה דקה של המדדים הנדרשים לבחינה ובניטור 

מלא של המילים ותוכן שיחה.

 

ניתוח השיחה מבוצע במתודולוגיה לוגית, שיטתית וממצה שבוחנת את הפרמטרים המשפיעים על הצלחת השיחה:

 

§ טון דיבור

§ קצב שיחה

§ גובה צליל

§ אורך הפתיח

§ אתנחתאות

§ שליטה ומובילות בשיחה.

 

מערכת ה- TelTrainer משפרת ומפתחת את המיומנויות הנדרשות להצלחה בשיחת השירות והמכירה ומאפשרת לערוך מעקב ובקרה ניהולית אחר התוצאות וההתקדמות של הנציג בעבודה, בהשוואה לקבוצת הנציגים האחרים בחברה.

רוצים לקבל מידע נוסף ולנסות את המערכת אצלכם בחברה? לחצו כאן!!

 

סוגי שירותים

 

אודות המערכת

 

שימושי המערכת:

§ אימון כחלק מתהליך ההכשרה.

§ אימון תקופתי - הדרכה שוטפת.

§ הערכת עובדים ומשובים.

§ אימון אישי במהלך שיחה - Real Time.

§ מבחני התאמה ממוחשבים למועמדים.

 

יתרונות המערכת:

§ התראות Real Time במהלך השיחה.

§ חיווי על עוצמת הטון וקצב הדיבור.

§ תצוגת קריוקי לתסריט השיחה.

§ התאמה אישית ברמת נציג ותוכן השיחה.

§ בקרה ממוחשבת להערכת ביצועי הנציג.

§ הפקת דוחות השוואתיים בין נציגי המוקד.

§ משוב ודגשים ליישום מיידי מופיעים עם סיום השיחה.

§ אימון תקופתי ממוחשב לשיפור המיומנויות.

 

מאפייני המערכת:

§ תצוגה מודולארית.

§ התאמה אישית לפי נציג ותוכן.

§ האזנה לשיחת Golden Standard.

§ ציון בסיום כל שיחה.

§ השמעת שיחה שבוצעה.

§ דיווח אוטומטי למנהל המוקד.

§ דוחות מעקב ובקרה בפילוח סטטיסטי וגראפי.

 


ליצירת קשר לחצ/י כאן

משאבי אנוש | מאמרי משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | פורום משאבי אנוש | דרושים-משאבי אנוש | פורום תגמולים והטבות | פורטל רווחה אירגוני
בניית אתרים תפנית 054-4780798