משאבי אנוש מאמרים - משאבי אנוש hr shops

 


דף ראשי אודותינו פורום פתוח דרושים בקהילה פרסום באתר צור קשר
הפוך לדף הבית About Us רישום לפורום C.V - Wizard מאמרים תקנון
מילוני מושגים כתבו עלינו NewsLetter HR College מועדון הטבות אתרים רלוונטיים
המרכז לגישור יריד ארגוני HRShops     רכישת תווי קניה
מדדי HR חוקי עבודה טפסים ונהלים לוח אירועים מחשבונים סרטי הדרכה
חיפוש באינדקס חברות
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
משאבי אנוש גיוס הדרכה רווחה שכר והטבות


























שם חברה I.Q Sale - מבדק מכירות עם תוצאות. מקבוצת תפיסות.
אזורי שירות כל הארץ

פרטי התקשרות
טלפון 03-9013554
פקס 03-9103554
אימייל ליצירת קשר לחצ/י כאן
אתר אינטרנט www.iqsale.co.il
כתובת ת.ד 245, ראש העין 48101

פעילות כללית

 

מבדקי ה- I.Q Sale הינם כלי אבחון חדשניים וייחודיים, ראשונים ויחידים מסוגם, הבוחנים באופן ניטראלי, אובייקטיבי וממוקד את יכולות המכירה וההתאמה של מועמדים ועובדים להתאמה בעיסוק תפקידי מכירה, טרם הכשרתם וקליטתם בחברה.

תכליתם של המבדקים לקבוע את מידת ההתאמה של המועמד/עובד לתפקיד, לארגון ולשיטת המכירה הנהוגה בחברה ולהגדיר את רמת

היכולות והביצוע, המיומנויות והכישורים ב- 16 היבטים הקשורים לתהליכי המכירה.

 

מבדקי ה- I.Q Sale משמשים ככלי תומך החלטה - רב עוצמה המעניק פתרון מדיד, אובייקטיבי, יעיל ומתקדם לאבחון ומיפוי היכולות והמיומנויות

של מועמדים ועובדים. המבדקים חושפים פערי ידע וביצוע שלא ניתן לאתרם באמצעות כלי אבחון אחרים, מספקים מידע מקיף ואמין על רמת היכולות ומעלים את תוקף הניבוי של הערכות הביצועים וההתאמה של העובד

לשיטת המכירה בחברה ל- 0.73 (1 מציין ניבוי מושלם).

 יותר מכל תהליך אבחון והערכה אחר בישראל.

 

מתודות המיון המסורתיות הקיימות בשוק מתבססות סוללת מבחנים

מיושנים, הערכת ביצועים סובייקטיביים ונחרצות יתרה של מנהלים

ומאבחנים לגבי יכולות המועמד (שלא תמיד תואמות את המציאות בשטח). ראיון אישי מוצלח, התמודדות עם סימולציות מכירה, המלצות מפרגנות והצטיינות יתרה במרכזי הערכה, אינם מהווים ערובה בטוחה להתאמה לתפקיד ולחברה, ובודאי שאינם מאפשרים לנבא ולהצביע על ביצועי מכירה של המועמד.

 

מבדקי ה- I.Q Sale מספקים פתרון אופטימאלי. ניתוח ממצאי גיוס של חברות שעושות שימוש במבדקים מראים בבירור ששימוש במבדקי ה- I.Q Sale כחלק מתהליך האבחון והגיוס מצמצמים את טעות הבחירה וההפסד הצפוי מהחלטה שגויה, מאפשרים תהליך גיוס וקליטה ייחודי ללא מרכזי הערכה, משפרים את

איכות ודיוק תהליך הבחירה ומגדירים באופן מדויק ואמפירי את מידת ההתאמה וההצלחה של המועמד בתהליכי מכירה.

 

מכוני מחקר וסטטיסטיקה בלתי תלויים קובעים באופן חד וברור - מועמדים

שגויסו באמצעות המבדק מציגים תוצאות מכירה גבוהות יותר מול מועמדים שגויסו בשיטות הגיוס הקונבנציונאליות. 63% מהמועמדים שגויסו באמצעות המבדקים, משתייכים לאחוז העליון של אנשי המכירות המצליחים בארגון -

לעומת 21% בשיטות הגיוס הרגילות, 23% משתייכים למדרג מכירות בינוני - לעומת 33% בשיטות הגיוס הרגילות וסה"כ 7% משתייכים למדרג המכירות הנמוך - לעומת 46% מהמועמדים שמגויסים בשיטות הגיוס הרגילות.

 

שיטת האבחון המהפכנית של מבדקי ה- I.Q Sale עושה שימוש בסדרת אלגוריתמיים ייחודיים ומתקדמים אשר מאבחנים וממפים באופן ודאי ומדויק את יכולות המכירה של המועמדים, בהתאם לדרישות התפקיד והחברה. הודות לניסיון המצטבר של מאבחנים מומחים ומערכת ניתוח חכמה, אשר מקודדת את תשובות המועמד ויוצרת פרופיל מכירתי המאפשר לחזות את ביצועי המכירה, הפוטנציאל, היכולת והמוטיבציה של המועמד לתפקיד, מבדקי ה- I.Q Sale קובעים באופן חד וברור - האם המועמד יכול למכור, האם המועמד מתאים מנטאלית לארגון,

 לסגנון המכירה וללקוחות החברה.

 

תהליך הבדיקה הינו ניטראלי ואינו מושפע מטעויות, מניפולציות ויכולת הטעיה

והטיה של המועמד.

 

מבדקי ה- I.Q Sale אושרו מחקרית ותוקפו באופן סטטיסטי בידי מכוני מחקר בלתי תלויים. המבדקים רשומים כסימן מסחרי של קבוצת תפיסות ומוגנים תחת פטנט רשום.

 

סוגי שירותים

 

מבדקי ה- I.Q Sale כוללים ארבע סוגי מבדקים שונים:

§ מבדק למכירה טלפונית (call centers, מוקדי טלמרקטינג,

   מרכזי הזמנות, מוקדי שירות ומכירה).

§ מבדק למכירה פרונטאלית (אולמות תצוגה, מכירה פנים-אל-פנים,

   חנויות, מרכזי מכירה, מכירות דלפק).

§ מבדק למכירות שטח (מכירה דלת-לדלת, סוכני שטח, מת"לים).

§ מבדק לניהול מכירות (מנהלי מכירות call centers, מנהלי מכירות שטח,

   מנהלי מכירות פרונטאליים).

 

סדרת מבדקי ה- I.Q Sale נמצאים כיום בשימוש, כחלק בלתי נפרד מתהליך הגיוס של אלפי אנשי מכירות בארגונים מובילים במשק הישראלי. המבדקים מתאימים לחברות המפעילות מחלקות מכירה בשווקים הבאים: 

§ קמעונאות § מזון ומשקאות § call centers § שירותים פיננסיים § בנקים § פרמצבטיקה § תקשורת § אופנה § ביטוח § קוסמטיקה § תיירות

§ תעופה § תעשייה § רכב § טקסטיל § חקלאות § מוסדות חינוך § אנרגיה.

 

חינם לגולשים!!!

רוצים לדעת עד כמה תהליך הגיוס שלכם אפקטיבי? כמה באמת עולה לכם לגייס אנשי מכירות?

 לנוחותכם, סימולטור גיוס המודד את האפקטיביות ועלות הגיוס - חינם !!!

 לחצו כאן להורדה!!

 

רוצים ללמוד על תהליך המחקר והפיתוח? לחצו כאן!!

 

רוצים לקרוא על הממצאים והתועלות שארגונים משיגים באמצעות מבדקי

ה- I.Q Sale? לחצו כאן!!

 

רוצים לראות את המערכת בפעולה? לצפייה בסרטון המערכת - לחצו כאן!!

 


ליצירת קשר לחצ/י כאן

משאבי אנוש | מאמרי משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | פורום משאבי אנוש | דרושים-משאבי אנוש | פורום תגמולים והטבות | פורטל רווחה אירגוני
בניית אתרים תפנית 054-4780798