משאבי אנוש מאמרים - משאבי אנוש hr shops

 


דף ראשי אודותינו פורום פתוח דרושים בקהילה פרסום באתר צור קשר
הפוך לדף הבית About Us רישום לפורום C.V - Wizard מאמרים תקנון
מילוני מושגים כתבו עלינו NewsLetter HR College מועדון הטבות אתרים רלוונטיים
המרכז לגישור יריד ארגוני HRShops     רכישת תווי קניה
מדדי HR חוקי עבודה טפסים ונהלים לוח אירועים מחשבונים סרטי הדרכה
חיפוש באינדקס חברות
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
משאבי אנוש גיוס הדרכה רווחה שכר והטבות




שם חברה פ.ד.ה - פיתוח אישי וארגוני דינאמיות והישגים
אזורי שירות כל הארץ

פרטי התקשרות
טלפון 077-5007452
פקס 077-5007441
אימייל ליצירת קשר לחצ/י כאן
אתר אינטרנט www.padeh.co.il
כתובת שינקין 55/1, תל אביב

פעילות כללית


עולם התעסוקה הדינאמי וההישגי של ימינו, מביא עימו אתגרים אישיים וארגוניים:
     ארגונים נדרשים להתייעל, להשתנות, להתגמש ולהתפתח.
     אנשים נדרשים להתאים עצמם למציאות משתנה, לעבודה בעומסים
            וחוסר וודאות.

יעוץ ארגוני פ.ד.ה - מאמינים בשילוב שבין צמיחה אישית לארגונית כמנוף למימוש הפוטנציאל הגלום בכל עובד, לשם מקסום ביצועי הארגון.

מענה מקצועי במגוון תחומים

  1. אבחון והובלת תהליכי שינוי
  2. ניהול המשאב האנושי
  3. מניהול למנהיגות
  4. הכשרת והנחיית אנשי מקצוע
  5. מיומנויות שירות ומכירה
  6. תקשורת בין אישית

בכל אחד מהתחומים תהליכי יעוץ הרצאות וסדנאות חווייתיות ויישומיות.

מוצרים ייחודיים על קצה המזלג
  
   קסם אישי; לימוד מיומנויות "פרזנטציה מנצחת" מעולם הקסמים.
     חזרה לטבע; O.D.T חווייתי בספארי בנושאי מנהיגות ועבודת צוות.
     כל החיים במה; שילוב שחקנים בהכשרות, לתרגול חווייתי ומהנה במיוחד.
     קורסים מקצועיים; ייעוץ ארגוני והנחיית קבוצות, ניהו, גישור, אימון
            (Coaching) ועוד.
     על מנהלים כמנהיגים; מיומנויות מנהיגות למנהל, ליצירת הנעה בהנאה
            ותוצאות לאורך זמן.
     צוות הגדול מסך חלקיו; פיתוחי צוותים לשימור עובדים ושיפור ביצועים
           בראיה ארגונית רחבה.
     איך להחמיא בלי להחטיא; סיוע לממונה בטיפוח סביבה נעימה ומכבדת
            למניעת הטרדות מיניות.
     עובד טוב הוא עובד שטוב לו; הרצאות חוויתיות וישימות לגישור על הפער
            שבין רצוי למצוי בחיים.
     זוגיות בריאה בקריירה פורחת; כובעים משולבים כהלכה כמפתח להצלחה
            ורווחה בעבודה ומחוץ לה.
     הפנינג חווייתי לשירות ומכירות; קינוח הכשרת מנהלים וצוותים בהפנינג
            אמיתי וחווייתי עם הלקוחות.

לקוחות מרוצים
התמחות בייעוץ לעסקים משפחתיים ועסקים שרוצים להרגיש כמו משפחה במגזר העסקי והציבורי, במגוון ענפים: בנקאות, פיננסים, תעשיה, משרדי ממשלה, תיירות, היי-טק, מסעדנות, קמעונאות, פרסום, תקשורת, בריאות, רווחה, חינוך, קהילה, ביטוח וביניהם: תשלובת ישראכרט, סלקום, כלל פיננסים, מטב, שהם, ספארי, הסתדרות העובדים הלאומית, בית הלוחם, אוניברסיטת תל-אביב, החברה להגנת הטבע.

סוגי שירותים


"כיצד לקרוא את המפה ולנווט כהלכה" - יעוץ ארגוני ומשפטי להיערכות בעת מיתון

הגדרות מילוניות למיתון או למשבר לא יכולות לעזור לנו להבין איפה אנחנו חיים באמת. מה שכן יכול לעזור זו בדיקה של המדינה שלנו, השוק הרלוונטי לנו, והארגון עצמו, בכדי להצליח לאפיין את עומק המשבר הפיננסי העולמי והשפעותיו על ענייננו.

ü  ליווי וייעוץ למקבלי ההחלטות בארגון בנושא פעילות בזמן מיתון ממושך
ü  הכשרת מנהלים לקידום סביבת עבודה נעימה ומכבדת בתקופת משבר
ü  סדנאות הכנת עובדים לפרישה / לקליטה מחדש בשוק העבודה

ü  מה התגובה המומלצת כשהעובדים מבקשים ללמוד על תחזיות החברה?
ü  כיצד מתמודדים עם החשש של העובדים מפיטורים ומצמצמים את מחיר פריון
     העבודה?
ü  מה אסור ומותר בצמצום מצבת העובדים ומה משמעויות הלנת שכר / צמצום
     הטבות?
ü  כיצד לנהל תהליכי פיטורין באופן מיטבי עבור המפוטרים, הנשארים והארגון?
ü  כיצד משמרים מוטיבציה של עובדים ומונעים שחיקה תחת עומסים הולכים
     וגוברים?
ü  אילו אפשרויות קיימות כשהלקוחות מאחרים בתשלומים או מפסיקים לשלם
     בפועל?
ü  כיצד מתקנים או משתחררים מהתקשרויות מכבידות עם ספקים או לקוחות?
ü  מה הדרך הנכונה לרכוש / למכור חברה בקשיים או פעילות עסקית?
ü  איך מתנהלים מול בעלי תפקיד הנמצאים בהליכי חדלות פירעון?

על שאלות אלו ועוד ניתן מענה בתהליכי ייעוץ ארגוני ומשפטי משולב למנהל הבכיר

האני מאמין שלנו לצליחת תקופות משבר
     תקופות של אי וודאות מחייבות התמודדות הן במישור התודעתי-התנהגותי והן
            במישור של מיפוי המצב הארגוני והמשפטי ובחירת החלופה המתאימה ביותר.
     הייעוץ המקצועי מסייע במיפוי קווי הפעולה האפשריים, הבנת השלכותיהם
            המשפטיות והארגוניות ובחירה מושכלת במסלול שממזער סיכונים מיותרים
            ומקדם שפה והתנהלות ארגונית הולמת, בהתחשב בצו השעה.
     קיימות מיומנויות בסיסיות שמסייעות לקידום שיתוף הפעולה והדיאלוג המקדם
            עם העובדים, הלקוחות והספקים:
            - עובדים איכותיים הם משאב חיוני ליצירת בידול והצלחה בשוק תחרותי.
            - לקוחות ותיקים ומרוצים הם אויר לנשימה לארגון ומקור ללקוחות נוספים.
            - ספקים אמינים הם מאבני היסוד החשובות של הארגון.

על סדר היום במפגשי היעוץ
     מיפוי האתגרים שעל הפרק
     היכרות עם דרכי הפעולה האפשריות מבחינה ארגונית, החוקים הרלבנטיים
            ועמידה על הנקודות הרגישות (לרבות הליכי חדלות הפירעון: כינוס נכסים, פירוק
            והקפאת הליכים)
     תרגום החלופות הניהוליות שעל הפרק והחוקים הרלבנטיים לבחירות המחר
            של הארגון
     ליווי תהליך קבלת ההחלטות בתנאים של חוסר ודאות, משלב ההמלצות ועד
            להטמעה.

מחיר  החיסכון

חברות רבות נאלצות בימי מיתון לשקול את צעדיהן, וחלקן בוחרות בצמצום כוח אדם וקיצוץ בתקציבי המחלקות השונות. איילת פדה גולדשטיין, מנכ"לית פ.ד.ה - חברה לייעוץ ארגוני והדרכה, ממליצה לשקול היטב את עלויות החיסכון.

אנו נמצאים כיום בפתחו של מיתון, שעבור חלק מהחברות כבר מורגש היטב ועבור חברות אחרות זו הזדמנות לבקרה וייעול תהליכים.

בדק בית זה תמיד דבר טוב לעשות ובפרט כשתנאי השוק משתנים: לנער את האבק מעל הסכמי ספקים, לבחון מחלקות שמנות, כפילויות תפקידים ועובדים שנרדמו על מושבם. עם זאת יש להיזהר מלחיצה מהירה מדי על ההדק, לשקול את מחיר החיסכון, ואם כבר צריך לקצץ - לדעת איך:
  ü  איך למנף את המיתון לקליטת עובדים מצוינים.
  ü  איך לייצר מחייבות של עובדים וספקים דווקא בתקופה שכזו.
  ü  איך לא להיפרד מעובדים, שמחר תאלץ לשלם את מחיר הקליטה של ממלאי
       מקומם.
  ü  איך להיפרד מעובדים, בצורה מכבדת, שלא תפגע ביחסי הציבור, שחברתך
       משקיעה בהם כה רבות בעלויות פרסום, שיווק ודוברות למיניהם.
  ü  איך לשמר עובדים שבחרת להשאיר, עם מחוייבות לארגון, נוכח עומסים גדלים
       וחרדה שמא הם הבאים בתור.

היות ומותר האדם מן הבהמה, כדאי להסתכל על התנהלות החיות וללמוד מהן על השלכות מצבי שינוי ומשבר. בעולם האריות, כאשר אריה חדש קורא תגר על המלך ומדיחו משלטונו (בשיטות מלוכלכות פחות או יותר ככל תעמולת בחירות..), האריה היורש טורף את כל הצאצאים עד גיל שנה וחצי, של השליט הקודם. כנראה שמכאן שורש שמו של האריה - למען יראו ויראו. הדבר המעניין הוא, כאשר הלביאות חשות שאנו בתקופה של שינוי שלטון, הן מפסיקות להיות פרודוקטיביות - כלומר הן מפילות או מראש לא נקלטות, עד שהן בטוחות שהתייצבה השגרה. שהרי מה הטעם בצער ללדת בנים ולאבדם בטרם עת? גם לנו, החיות על שניים, תגובה דומה לשינויים, בפרט באלו הכרוחים בסוגיות הישרדות - הפרודוקטיביות של העובדים יורדת. וכאן גם מדובר על פריון - פריון העבודה. כך שחברה שמחליטה לקצץ צריכה לתכנן היטב את מהלכיה והתקשור שלהם לעובדים, בכדי לצמצם את עלויות החיסכון.

משאבי אנוש בתקופות מיתון
"בתקופת מיתון למחלקות משאבי אנוש אתגר גדול מתמיד להוכיח את כדאיותן, ותרומתן הגדולה דווקא בימים אלה"

אחת היחידות המועדות במיוחד לקיצוצים הינה מחלקת משאבי האנוש, שמטבעה הינה יחידה צרכנית ולא יצרנית באופן ברור.  האתגר של מנהלי משאבי אנוש במיוחד בתקופה זו להראות את ה- ROI של HR (החזר ההשקעה של היחידה לחברה, במונחים כספיים). שהרי בתקופה זו נחוצה יחידת משאבי אנוש במיוחד, לטיפוח המשאב האנושי, עידודו ושימור המחוייבות הארגונית שלו. למעשה באחריות יחידה זו לתת מענה לכל הסוגיות שפתחו את הכתבה - איך להיפרד, איך לשמר ואיך לחזק את הפריון, דווקא בתקופה המועדת מראש לפורענות בהיבט זה. צמצום במחלקה זו עלול להעביר מסר שאינו משתמע לשתי פנים לעובדי החברה, לזרז שחיקה ולפגום בפרודוקטיביות. אמירה זו גורמת לבחון שוב את ראשי התיבות ROI - Return Of Investment ותרגומם ל: Relationship Output Impact - מתוך הבנת חשיבות היחסים לתוצאות, בהקשר של עובדים, לקוחות וספקים ובפרט בתקופות משבר.

חברת פ.ד.ה - יעוץ ארגוני והדרכה, מיומנת באבחון ממוקד ויעוץ לארגונים בהתמודדות עם שינויים, ליווי מנהלים ומנהלי משאבי אנוש בניהול תהליכי פרידה מכבדים מעובדים תוך סיוע בהיקלטות מחדש לשוק העבודה, והתאמת מנגנוני תמיכה לשימור העובדים שנשארים.

פ.ד.ה עובדת בשיתוף פעולה עם משרד עורכי דין המתמחה בניהול משברים וחברות השמה איכותיות לקידום קליטה מחדש של עובדים טובים שנאלצתם להיפרד מהם.


ליצירת קשר לחצ/י כאן

משאבי אנוש | מאמרי משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | פורום משאבי אנוש | דרושים-משאבי אנוש | פורום תגמולים והטבות | פורטל רווחה אירגוני
בניית אתרים תפנית 054-4780798