משאבי אנוש מאמרים - משאבי אנוש hr shops

 


דף ראשי אודותינו פורום פתוח דרושים בקהילה פרסום באתר צור קשר
הפוך לדף הבית About Us רישום לפורום C.V - Wizard מאמרים תקנון
מילוני מושגים כתבו עלינו NewsLetter HR College מועדון הטבות אתרים רלוונטיים
המרכז לגישור יריד ארגוני HRShops     רכישת תווי קניה
מדדי HR חוקי עבודה טפסים ונהלים לוח אירועים מחשבונים סרטי הדרכה
חיפוש באינדקס חברות
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
משאבי אנוש גיוס הדרכה רווחה שכר והטבות




שם חברה פ.ד.ה - פיתוח אישי וארגוני דינאמיות והישגים
אזורי שירות כל הארץ

פרטי התקשרות
טלפון 077-5007452
פקס 077-5007441
אימייל ליצירת קשר לחצ/י כאן
אתר אינטרנט www.padeh.co.il
כתובת שינקין 55/1, תל אביב

פעילות כללית


עולם התעסוקה הדינאמי וההישגי של ימינו, מביא עימו אתגרים אישיים וארגוניים:
     ארגונים נדרשים להתייעל, להשתנות, להתגמש ולהתפתח.
     אנשים נדרשים להתאים עצמם למציאות משתנה, לעבודה בעומסים
            וחוסר וודאות.

יעוץ ארגוני פ.ד.ה - מאמינים בשילוב שבין צמיחה אישית לארגונית כמנוף למימוש הפוטנציאל הגלום בכל עובד, לשם מקסום ביצועי הארגון.

מענה מקצועי במגוון תחומים

  1. אבחון והובלת תהליכי שינוי
  2. ניהול המשאב האנושי
  3. מניהול למנהיגות
  4. הכשרת והנחיית אנשי מקצוע
  5. מיומנויות שירות ומכירה
  6. תקשורת בין אישית

בכל אחד מהתחומים תהליכי יעוץ הרצאות וסדנאות חווייתיות ויישומיות.

מוצרים ייחודיים על קצה המזלג
  
   קסם אישי; לימוד מיומנויות "פרזנטציה מנצחת" מעולם הקסמים.
     חזרה לטבע; O.D.T חווייתי בספארי בנושאי מנהיגות ועבודת צוות.
     כל החיים במה; שילוב שחקנים בהכשרות, לתרגול חווייתי ומהנה במיוחד.
     קורסים מקצועיים; ייעוץ ארגוני והנחיית קבוצות, ניהו, גישור, אימון
            (Coaching) ועוד.
     על מנהלים כמנהיגים; מיומנויות מנהיגות למנהל, ליצירת הנעה בהנאה
            ותוצאות לאורך זמן.
     צוות הגדול מסך חלקיו; פיתוחי צוותים לשימור עובדים ושיפור ביצועים
           בראיה ארגונית רחבה.
     איך להחמיא בלי להחטיא; סיוע לממונה בטיפוח סביבה נעימה ומכבדת
            למניעת הטרדות מיניות.
     עובד טוב הוא עובד שטוב לו; הרצאות חוויתיות וישימות לגישור על הפער
            שבין רצוי למצוי בחיים.
     זוגיות בריאה בקריירה פורחת; כובעים משולבים כהלכה כמפתח להצלחה
            ורווחה בעבודה ומחוץ לה.
     הפנינג חווייתי לשירות ומכירות; קינוח הכשרת מנהלים וצוותים בהפנינג
            אמיתי וחווייתי עם הלקוחות.

לקוחות מרוצים
התמחות בייעוץ לעסקים משפחתיים ועסקים שרוצים להרגיש כמו משפחה במגזר העסקי והציבורי, במגוון ענפים: בנקאות, פיננסים, תעשיה, משרדי ממשלה, תיירות, היי-טק, מסעדנות, קמעונאות, פרסום, תקשורת, בריאות, רווחה, חינוך, קהילה, ביטוח וביניהם: תשלובת ישראכרט, סלקום, כלל פיננסים, מטב, שהם, ספארי, הסתדרות העובדים הלאומית, בית הלוחם, אוניברסיטת תל-אביב, החברה להגנת הטבע.

סוגי שירותים


פתרונות משאבי אנוש

הגורם שיוצר את ההבדל המשמעותי בין ארגונים נותני שירות,
הנו המשאב האנושי.

פ.ד.ה ייעוץ ארגוני והדרכה, מעניקים ליווי מקצועי למנהלי משאבי אנוש במגוון תחומים:

    אסטרטגיית משאבי אנוש - ייעוץ בעיצוב מדיניות ומיצוב יחידת משאבי אנוש
          בארגון, כגורם מפתח בתהליכי קבלת החלטות והטמעתן. ליווי בגיבוש
          אסטרטגיות כגון שימור עובדים, מדיניות הערכה ותגמול עובדים, כנגזרת
          היעדים הארגוניים. ליווי בתהליך בניית תכניות עבודה והטמעתן והוכחת
          הצלחה ביישום המדיניות.

    מחזור חיי העובד בארגון  - ארגון נמדד באופן שבו הוא קולט ונפרד מעובדיו.
          ייעוץ לניהול אפקטיבי של תמהיל כח האדם, החל משלב מיון וגיוס העובדים,
          דרך שלב הקליטה, בניית מסלולי קריירה ועד שלב הפרידה מהארגון.

    הערכת ותגמול המשאב האנושי - ייעוץ וליווי בבניית מערכת הערכה מותאמת 
          לצרכי הארגון והטמעתה ככלי ניהולי חשוב ועוגן מרכזי בניהול המשאב האנושי.

    שימור וטיפוח עובדים - מיצוב מחלקת משאבי אנוש ככתובת מקצועית
          לעובדים, בהתמודדויות לקידום רווחת העובד והצלחתו. בנוסף הטמעת
          תהליכים רוחביים לשימור עובדים שזוהו כפלח אסטרטגי.

    ניהול ההדרכה למצוינות ארגונית - ייעוץ וליווי בניית ויישום תוכנית הדרכה
          ארגונית, החל מקביעת המדיניות, דרך איתור צרכי הדרכה, בניית התוכנית
          והטמעתה.


 מנגנוני תמיכה לשימור עובדים

האתגר והשלכותיו
    הגורם שיוצר את ההבדל המשמעותי בין ארגונים נותני שירות, הנו המשאב
         האנושי, כלומר, נותני השירות.

שימור עובדים איכותיים הינו אתגר משמעותי של ארגונים, ליצירת בידול בשוק התחרותי ולהצלחה. בנוסף על כך, כשתחלופת העובדים גבוהה, הדבר כרוך בעלויות כלכליות במספר היבטים;
  א. תהליך גיוס ומיון מוצלח של עובדים חלופיים (פרסום, זמן, תהליכי מיון,  אחוז
      טעות וכו`)
  ב. תהליך קליטה מוצלח של העובדים - פרק זמן הנדרש להכשרתם (שכר למידתם
      ושכר החונכים)
  ג. השלכות תחלופת עובדים על מיתוג החברה בעיני הלקוחות ושביעות רצונם מאיכות
     השירות.

צוות פ.ד.ה מיומן באבחון ממוקד ויעוץ לארגונים בהתאמת מנגנוני תמיכה לשימור עובדים, בהכשרת מנהלים לשיפור התמודדותם עם אתגר השימור מחד, ואתגר הגיוס וקליטת העובדים החלופיים מאידך.

הגדרות רלוונטיות לשימור עובדים
לחץ - לחץ נחווה כאשר עובד חש פער בין דרישות תפקידו לבין תפיסת מסוגלותו למלאם.
שחיקה - תהליך הפוגע בבריאות הפיזית, הנפשית והרוחנית של העובד - ומכאן בתפקודו בארגון. שחיקה היא תוצר של לחץ מצטבר, שהפרשנות הניתנת לו על ידי העובד הנה שלילית (לכן, לחץ הכרוך בקידום לתפקיד נחשק, אינו גובה את אותו המחיר, בשל הפרשנות החיובית הניתנת לו).
חוסן אישי - ויסות נכון של לחצים ומניעת שחיקה, מחסנת את העובדים ומעלה את רווחתם.
חוסן ארגוני - כאשר החוסן האישי של העובדים גבוה, שימור העובדים מיטבי והחוסן הארגוני נשמר.
תפקיד המנהל - בעידן שלנו, הרווי לחצים, מנהל המעוניין בשימור עובדיו, זקוק לכלים מותאמים לעזור להם לאתר את מקורות הלחץ ולהתמודד עמם בהצלחה. כמו גם להוות דוגמא אישית בוויסות גורמי הלחץ שבשליטתו ויישום נכון של הכלים בעצמו.

שיטה
השלב הראשון הינו איתור מוקדי הלחץ - המקומות בהם העובדים חשים פער בין דרישות לתחושת מסוגלות, או היבטים נוספים המשפיעים על החוסן האישי של העובד בארגון. הגורמים ללחץ רבים ומגוונים, בשל הסובייקטיביות שלהם. עם זאת, אבחון ממוקד, מאפשר בכל ארגון, לכנס גורמים אלה למס` קטגוריות על. מיקוד זה מסייע ביעילות ואפקטיביות המשך הטיפול.
השלב השני הינו טיפול במוקדי הלחץ שאותרו - הן ברמה הארגונים והן ברמת הניהול היום יומי;
  א. יעוץ ארגוני להנהלה הבכירה, ליווי בקבלת החלטות בנוגע להמלצות וסיוע
      בהטמעתן.
  ב. סדנאות להקניית מיומנויות שימור עובדים מותאמות, לדרגי הניהול בארגון.
השלב השלישי הינו טיפול בשחיקה שהצטברה אצל העובדים - סדנאות ממוקדות להקניית כלים התנהגותיים ושכליים לעובדים, להתמודדות עם הלחצים שהצטברו, ובהם מיקוד שליטה פנימי והקניית פרשנות חיובית לאירועים. שלב זה מהווה גם מניעה, להצטברות לחצים בהמשך.

מוזמנים לפנות אלינו לפגישת אבחון חוסן אישי ו/או ארגוני
וקבלת הצעה ממוקדת עבורכם.


ליצירת קשר לחצ/י כאן

משאבי אנוש | מאמרי משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | פורום משאבי אנוש | דרושים-משאבי אנוש | פורום תגמולים והטבות | פורטל רווחה אירגוני
בניית אתרים תפנית 054-4780798