משאבי אנוש מאמרים - משאבי אנוש מועדון הטבות ארגוני hr shops

 


דף ראשי אודותינו פורום פתוח דרושים בקהילה פרסום באתר צור קשר
הפוך לדף הבית About Us רישום לפורום C.V - Wizard מאמרים תקנון
מילוני מושגים כתבו עלינו NewsLetter HR College מועדון הטבות אתרים רלוונטיים
המרכז לגישור יריד ארגוני HRShops     רכישת תווי קניה
מדדי HR חוקי עבודה טפסים ונהלים לוח אירועים מחשבונים סרטי הדרכה
חיפוש באינדקס חברות
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
משאבי אנוש גיוס הדרכה רווחה שכר והטבות

פורטל מנהלי משאבי אנוש הנו אתר הפונה לכל מגוון העוסקים ביצירה בתחום זה.
לוח המשרות הקהילתי מאפשר לכם לשלוח קו"ח באמצעות צירוף קובץ דרך מערכת הפורטל לנוחיותכם,
ללא עלות מצד מחפשי העבודה.

להצעת מחיר לפרסום מודעת דרושים הקישו כאן
 
 
לוח דרושים בקהילה - HRS
 
תאריך24/05/2016
תאור חברהאוניברסיטת תל אביב
התפקידסמנכ``ל/ית משאבי אנוש
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* תכנון, ניהול ובקרת פעילות מערך משאבי אנוש באוניברסיטה - גיוס וקליטה, הדרכה ופיתוח, קידום ומינויים, רווחה, שכר והטבות, נסיעות וזכויות אקדמיות. * עיצוב וגיבוש מדיניות ונוהלית בתחום משאבי אנוש לתמיכה ביעדי האוניברסיטה ומטרותיה. * ניהול מערך המידע על המשאב האנושי באוניברסיטה. * ניהול מערכת יחסי העבודה תוך שימור ומימוש הסכמי העבודה השונים מול ארגוני העובדים. ייצוג האוניברסיטה בנושאים אלו בפני גורמי חוץ רלוונטיים. * סיוע להנהלת האוניברסיטה בעיצוב וגיבוש התרבות הארגונית. *ניהול שוטף של אגף משאבי אנוש - ממשקים בתוף האגף, תוכניות עבודה, הערכה ומדידה, דאגה לשירותיות ותאימות לתרבות הארגונית.
מיקוםאוניברסיטת תל אביב
השכלה נדרשתתואר אקדמי המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, רצוי בתחום מדעי ההתנהגות / כלכלה / משפטים / מדעי החברה.
נסיון נדרש* ניסיון של 10 שנים לפחות כמנהל/ת סמנכ``ל משאבי אנוש. רצוי ניסיון מעורב - ציבורי / אקדמי/ תעשייתי עסקי, בארגונים של 500 עובדים ומעלה, העובדים תחת הסכמים קיבוציים. * ניסיון בניהול מערך עובדים גדול בניהול קווי במקביל לעבודת מטה, תוך שילוב דיסציפלינות מקבילות של ייעוץ ארגוני, מערכות מידע, מדעי ההתנהגות ומשפט העבודה.
דרישות נוספות* כושר מנהיגות ויכולת לנהל תהליכים ושינויים. * יכולת בין אישית, תקשורתית ושירותית - ברמה גבוהה.
בטיפוליש להפנות קורות חיים אל מכון אדם מילוא באמצעות המיל בהמשך, עד לתאריך 31/05/2016
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך23/05/2016
תאור חברה לחברת שרות ולוגיסטיקה
התפקידמנהל/ת משאבי אנוש
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד• גיוס ושימור עובדים. • פיתוח וליווי מנהלים בכניסה לתפקיד ובסוגיות ניהוליות • מעקב, ייעוץ והתנהלות בארגון בהתאם לדיני עבודה • ניהול רכזת משאבי אנוש • בניית תוכנית רווחה לארגון והוצאתה לפועל. • ליווי מנהלי הסניפים בשטח. • עבודה שוטפת עם חשבת השכר • ניהול נושא ההדרכות +בניית תוכנית שנתית • ממונה על מניעת הטרדה מינית • אחריות על תהליכי סיומי העסקה • ליווי וייעוץ בנושא קידומים וניודים של עובדים ומנהלים בתוך הארגון.
מיקוםתל אביב
השכלה נדרשתתואר ראשון במדעי ההתנהגות/משאבי אנוש/מדעי החברה
נסיון נדרשניסיון של 3 שנים לפחות כמנהל/ת משאבי אנוש בחברה קטנה או רכז/ת בחברה גדולה
דרישות נוספות• שליטה מלאה בתוכנות אופיס- ניסיון רב באקסל. • עבודה במשרה מלאה • עצמאות ולקיחת אחריות • נכונות לביקורים בסניפים
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך22/05/2016
תאור חברהחברת באבקום
התפקידמנהל/ת משאבי אנוש - איזור כרמיאל (משגב)- מיידי
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידHRBP- שתפות אסטרטגית עם מנהל האתר במטרה לעמוד ביעדים העסקיים. איתור צרכים, הטמעת תהליכים, אחריות על רווחת העובדים, שינויים ארגוניים, פרויקטים וכו`. * אחריות כוללת על תהליכי קליטה עובדים חדשים - ליווי תהליך הקליטה, הדרכה, הכשרה. * ליווי, תמיכה ופיתוח מנהלים – קשר ישיר עם מנהלי הצוותים באתר ליווי ומתן כלים להתפתחות אישית וניהול הצוות, מענה שוטף בנושאים שונים – שכר, בעיות אישיות, זכויות * עובדים, דיני עבודה, התפתחות עובדים ועוד. רווחה – בנייה וביצוע של תוכנית רווחה על פי תקציב. ציון חגי הדתות השונות, אירועים אישיים (לידות, ימי הולדת) ועוד. * גיוס מנהלי צוותים באתר בשותפות עם מנהל מוקד/אתר * אחריות על התקשורת הארגונית באתר
מיקוםאיזור כרמיאל (משגב)
השכלה נדרשתתואר אקדמי בתחומים רלוונטים
נסיון נדרש * ניסיון מוכח בתחום משאבי אנוש בארגון – חובה! * הכרות עם עולם ה Call Centers - יתרון
דרישות נוספות* שליטה מצויינת באופיס * נמרצות ,חיוניות, אסרטיביות, תקשורתיות, הנעה לתוצאות, עצמאות, "ראש גדול", אחריות, ענייניות, יוזמה ומוטיבציה, יכולת ונכונות לעבודה בצוות. תודעת שרות גבוהה. שאיפה למצויינות, יכולות ניהול, פתיחות ללמידה, פתיחות לרב תרבותיות. * משרה מלאה + שעות נוספות * ניידות
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך22/05/2016
תאור חברהחברת באבקום
התפקידמנהל/ת משאבי אנוש בבאר שבע- תפקיד זמני התחלה ביוני (החלפה לחל``ד)
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידHRBP- שתפות אסטרטגית עם מנהל האתר במטרה לעמוד ביעדים העסקיים. איתור צרכים, הטמעת תהליכים, אחריות על רווחת העובדים, שינויים ארגוניים, פרויקטים וכו`. * אחריות כוללת על תהליכי קליטה עובדים חדשים - ליווי תהליך הקליטה, הדרכה, הכשרה. * ליווי, תמיכה ופיתוח מנהלים – קשר ישיר עם מנהלי הצוותים באתר ליווי ומתן כלים להתפתחות אישית וניהול הצוות, מענה שוטף בנושאים שונים – שכר, בעיות אישיות, זכויות * עובדים, דיני עבודה, התפתחות עובדים ועוד. רווחה – בנייה וביצוע של תוכנית רווחה על פי תקציב. ציון חגי הדתות השונות, אירועים אישיים (לידות, ימי הולדת) ועוד. * גיוס מנהלי צוותים באתר בשותפות עם מנהל מוקד/אתר * אחריות על התקשורת הארגונית באתר
מיקוםבאר שבע
השכלה נדרשתתואר אקדמי בתחומים רלוונטים
נסיון נדרש* ניסיון מוכח בתחום משאבי אנוש בארגון – חובה! * הכרות עם עולם ה Call Centers - יתרון
דרישות נוספות* שליטה מצויינת באופיס * נמרצות ,חיוניות, אסרטיביות, תקשורתיות, הנעה לתוצאות, עצמאות, "ראש גדול", אחריות, ענייניות, יוזמה ומוטיבציה, יכולת ונכונות לעבודה בצוות. תודעת שרות גבוהה. שאיפה למצויינות, יכולות ניהול, פתיחות ללמידה, פתיחות לרב תרבותיות. * משרה מלאה + שעות נוספות * ניידות
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך19/05/2016
תאור חברהFor Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva
התפקידSenior Manager, Global Executive Compensation- Temporary position
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידSupport Teva`s executive employment cycle - from hiring to employment termination. Initiate and facilitate the design and implementation of executives` salary reviews, equity-based compensation, performance management, bonus schemes, one-time grants, benefits and termination arrangements. Consult, provide input and collaborate on executive compensation with all relevant stakeholders, incl. Group EVP HR, the CEO, the Compensation Committee, its office and consultants, Legal, Finance and Communication. Initiate, prepare and facilitate as required Board and Compensation Committee discussions and follow up on decisions` execution. Maintain ongoing benchmark for executive compensation. Administer executive compensation programs and payroll vendors. Maintain and analyze the executive compensation data.
מיקוםPetah Tikva
השכלה נדרשתBachelor`s degree in relevant fields - must
נסיון נדרש* At least 5 years of relevant experience - must * Legal experience - advantage * High Excel skills, good PowerPoint skills - must * High attention to details and accuracy, high analytical skills- must * Very good language skills - mainly English writing and reading comprehension * Project management skills - advantage * Experience in a matrix global environment - advantage
דרישות נוספות* Strong ability to manage multiple interfaces as well as multiple tasks * Team member approach and proactive mindset, good inter-personal relations * Service-oriented approach * Full time position, temporary for approximately 9-12 months in our Petach Tikva offices (maternity leave replacement)
בטיפולApplications should be submitted through our website (Position no.7836):
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://jobs.teva.co.il/pos7836?referrerId=265

תאריך17/05/2016
תאור חברהמוטורולה סולושנס
התפקידמנהל/ת הדרכה
אחריות דיווח ל...דיווח לסמנכ``ל משאבי אנוש
תיאור תפקידלניהול כלל היבטי ההדרכה עבור כלל יחידות החברה בישראל ובאפריקה, * ביצוע תהליכי איתור צרכי הדרכה * בניית תכניות הדרכה בהתאם ליעדי היח` העסקיות * מציאה ויצירה של פתרונות הדרכה פנימיים וחיצוניים * עבודה מול ספקי הדרכה * אחריות על מבדק ISO שנתי לתחום ההדרכה * עבודה עם מנהלים בכל הרמות * הכשרת מדריכים פנימיים בארגון * עבודה מול מגוון ממשקים בישראל ובחו``ל ועוד ועוד...
מיקום
השכלה נדרשתתואר ראשון בתחום רלוונטי - חובה
נסיון נדרש* רקע מוצק בהוראת הדרכה * רקע בהדרכה/ניהול הדרכה - יתרון
דרישות נוספות* אנגלית ברמה טובה מאד (כתיבה, קריאה, דיבור)
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך09/05/2016
תאור חברהלתחום ניהול משאבי אנוש במיקור חוץ
התפקידמנהל/ת גיוס ומשאבי אנוש לסטארט אפ
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידמשרה חלקית של שלושה ימים בשבוע כ- 50% משרה עם גמישות.
מיקוםהמשרה ביוקנעם.
השכלה נדרשת
נסיון נדרש* נדרש ניסיון בגיוס טכנולוגי, יכולת בנייה והטמעה של תהליכי מש"א. * ניסיון בליווי מנהלים, נכונות לעבודה במשרה חלקית.
דרישות נוספות
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך05/05/2016
תאור חברהבבית תוכנה לוג און.
התפקידמתאמ/ת גיוס
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידאנחנו מחפשים לגייס מועמדים לתפקיד של ניהול תיקי לקוחות בתחום הגיוס. אשמח אם תוכל לפרסם את המשרה. תיאור חברה: לחברת לוג און, בית תוכנה מוביל בישראל התפקיד: מנהל/ת תיקי לקוחות גיוס בתחום הטכנולוגי תיאור תפקיד: התפקיד כולל ליווי הפעילות העסקית של מגוון חברות הייטק ואנטרפרייז, פתיחת ערוצים מול לקוחות חדשים וליווי המועמדים בתהליך הגיוס עד לשלב חתימת החוזה.
מיקוםרמת גן
השכלה נדרשתתואר ראשון רלוונטי
נסיון נדרשלפחות שנתיים ניסיון בעולם הגיוס/המכירות. – יכולת ניהול מו``מ.
דרישות נוספות יחסי אנוש מצוינים, יכולות ניהול ועבודה עצמאית
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך04/05/2016
תאור חברהFor Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva
התפקידCorporate Communications - Senior Director Strategy & Planning
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידLeads and coordinates annual planning, including work plans, must wins and KPI`s Sets the criteria and standards for planning. Responsible for the governance implementation and leadership team meetings agenda. Coordinates and synchronies between the function`s global `Center of Excellences` plans. Develop and continuously drive to improve the CoE roles, methodologies, best practices analysis tools and skills. Responsible for bringing external best practices and incorporating them into `CoE` work, via routines, repositories etc. Build and implement sharing best practices platform and methodology, creates guidelines and tools, measurements and analysis. Responsible for building CM&C Academy together with the leadership team with the support of L&D, to assure professional growth and employee`s professional development.
מיקוםPetah Tikva
השכלה נדרשתBachelor`s Degree in Marketing
נסיון נדרש10 years of Marketing experience Experience working in global environment
דרישות נוספותResponsible for corporate measurements and analytic tools. Partners with CM&C Group EVP designing and implementing the unit`s long term strategy Native English speaker* Strategic and creative thinking* Highly collaborative team player* Capability of working with multiple priorities*
בטיפולApplications should be submitted through our website (Position no.7831):
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://jobs.teva.co.il/pos7831?referrerId=265

תאריך03/05/2016
תאור חברהFor Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva
התפקידGlobal HR - L&D Program Management & Operations
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידAct as the liaison between L&D Group Managers/Directors and the Operations staff. Ensure that the team is staffed to meet the changes in the business and shift resources if business priorities change. Oversee business analysts focused on each program through successful planning, management of interdependencies between design and implementation, and business support. Oversees new programs, new learning management system, process innovations and tool enhancements - ensure that planning and implementation processes reflect close partnership with COE program teams and that prioritization processes incorporate the voice of the customer This role is a member of the Global L&D leadership team and will be accountable for partnering closely across the L&D teams to ensure solid execution and tight coordination across teams
מיקום
השכלה נדרשת
נסיון נדרש5+ years or more experience leading a mature operations or HR employee services center team in a global organization with high volumes and a fast paced environment 3+ years as a people manager with demonstrated experience with coaching, developing others, promoting teamwork, and resolving conflict Knowledge and experience in the L&D areas. Demonstrated excellence in strategic thought leadership, stakeholder management, customer service, change management and building productive partnerships at all levels within a matrix organization Demonstrated ability in prioritizing and making tough choices amongst multiple priorities and with influencing partners to set priorities Experience of introducing new technologies into organizations Experience in leading cross-functional teams, preferably at multiple locations
דרישות נוספות. Has full budget responsibility for assigned operational programs and is accountable for effectively planning for and managing to budget in an effective manner. Create and maintain process and documentation management Excellent organization and project management skills- this will require aggressive planning, organizing and coordinating, negotiating, establishing effective cross-team relationships, prioritization, and delivery against objectives Demonstrated excellence in communication, influencing, partnering, teamwork, negotiation, presentation, teaching, and proactive organizational skills. Ability to influence and drive alignment to global processes and systems is also critical .Passion for learning, increasing employee capability and achieving business results through people development
בטיפולApplications should be submitted through our website (Position no.7835):
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://jobs.teva.co.il/pos7835?referrerId=265

תאריך03/05/2016
תאור חברהלבית ההשקעות אלטשולר שחם
התפקיד רכז/ת גיוס ופרט תפקיד זמני החלפה לחל``ד - משרה 66844
אחריות דיווח ל...בכפיפות למנהל גיוס ופרט
תיאור תפקידהתפקיד כולל: טיפול בתהליכי גיוס מקצה לקצה כולל:* הגדרות תפקיד, פרסום משרות, סינון קורות חיים, עריכת ראיונות טלפוניים ופרונטאליים, מרכזי הערכה, ליווי מועמדים וקליטת עובדים חדשים. ניהול תהליכי ניוד עובדים בארגון, עבודה מול ממשקים פנימיים מרובים ומנהלים מגייסים בארגון. * טיפול בנושאי פרט ותנאי העסקה.
מיקוםברמת החייל
השכלה נדרשתתואר ראשון בתחום מדעי ההתנהגות / מדעי החברה
נסיון נדרשניסיון קודם בתחום גיוס - חובה
דרישות נוספות* משרה מלאה , תפקיד זמני לתקופה של כשישה חודשים. * יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה * יכולת ביצוע ריבוי משימות * ראיה מערכתית * שליטה גבוהה ביישומי אופיס * כישורים אישיים * סדר וארגון * יכולת בינאישית גבוהה * כושר אבחון * דיסקרטיות * אחריות, יכולת מעקב ובקרה * יצירתיות
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנטwww.as-invest.co.il/jobs

תאריך02/05/2016
תאור חברהלקוח החברה במיקור חוץ- חברת סטארט אפ ביוקנעם
התפקידמנהל/ת גיוס ומשאבי אנוש
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידמשרה חלקית יומיים/ שלושה בשבוע
מיקוםשרון - צפון
השכלה נדרשת
נסיון נדרשנסיון בגיוס עובדים בתחום הטכנולוגי- חובה נסיון בעבודה בסטארט אפ- יתרון נסיון בבניית תהליכי HR- יתרון
דרישות נוספותיחסי אנוש מעולים
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך21/04/2016
תאור חברהFor Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva
התפקידIL L&D Delivery Coordinator- Temporary position
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידSupport coordination needs for the regional L&D organization Provides administrative support for all learning events. Coordinates logistics, including but not limited to: reserving meeting rooms, security requirements, vendor management, A/V needs, catering and ordering/shipping course material,. Works with the Legal department to route agreements/SOWs for signature and with the Finance department to process invoices for payment Maintains and manages the region learning events calendar Serves as the Administrator for the Teva Learning Management System Supports the coordination of learning events between IL BU`s, global HQ, global L&D partners etc. Management of L&D IL mailbox for receipt and distribution of communications Supports AOP coordination aspects, including 3PM system management Administrative duties as assigned.
מיקום
השכלה נדרשתBachelor`s degree in related discipline is required
נסיון נדרשPrevious administrative experience in a complex environment - must Experience in a Matrix global organization - advantage Previous experience in Learning and Development environment- advantage
דרישות נוספותStrong project management skills System and Reporting capabilities Mastery level of MS Office Skills (Word, PowerPoint, Excel) Excellent verbal and written communication skills Strong attention to detail High delivery capabilities and mindset Full time position, temporary for 9 months in our Petach Tikva offices (maternity leave replacement).
בטיפולApplications should be submitted through our website (Position no.7794):
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://jobs.teva.co.il/pos7794?referrerId=265

תאריך21/04/2016
תאור חברהלחברה טכנולוגית
התפקידרכז/ת גיוס זמנית ל 5 חודשים. (משרה חלקית)
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד כ 40 שעות חודשיות, יומיים קצרים בשבוע.
מיקוםרמת גן.
השכלה נדרשת
נסיון נדרש‏ניסיון בגיוס הטכנולוגי יתרון.
דרישות נוספות
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך27/04/2016
תאור חברהלחברה מסחרית מדהימה המונה כ -150 עובדים וממוקמת באזור גוש דן
התפקידאחראי/ת גיוס, אדמיניסטרציה ורווחה למשרה מלאה.
אחריות דיווח ל...בכפיפות למנהלת משאבי אנוש
תיאור תפקיד1. גיוס: אפיון משרה, פרסום משרה, פיתוח מקורות גיוס, מיון וסינון קו"ח, ביצוע ראיונות טלפונים ופרונטאליים, בדיקת ממליצים, מתן מבחנים/העברת מרכזי הערכה. 2. קליטת עובדים חדשים. 3. אחריות על נוכחות עובדים- עדכון נתוני נוכחות של העובדים והוצאות דוחות לחשבות שכר. 4. אחריות על האדמיניסטרציה של משאבי אנוש לרבות הכנת דוחות וקבצים לשכר, ניהול תיקי עובדים- תיוקים וסריקות לתיקים האישיים של העובדים. 5. עבודה מול סוכנות הביטוח להסדרת התנאים הסוציאליים של העובדים. 6. רווחה- אחריות על הרמות כוסית בחגים, מתנות, פעילויות רווחה מחלקתיות וכדומה. 7. מתן מענה לעובדים בנושאים שונים (אישיים ומקצועיים). 8. סיוע למנהלת משאבי אנוש בפרויקטים שונים.
מיקוםבאזור גוש דן
השכלה נדרשתתואר ראשון - חובה
נסיון נדרשניסיון של מינימום שנתיים בגיוס - חובה, ניסיון בעבודה בארגון (ולא רק מחברת השמה) יתרון- ניסיון בהעברת מרכזי הערכה
דרישות נוספותשליטה ב OFFICE יתרון- ידע ב SAP תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים, יכולת אבחון טובה, דיסקרטיות, אסרטיביות, יכולת עבודה בסביבה עם ריבוי משימות, סדר וארגון. *המשרה מיועדת לנשים וגברים.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך19/04/2016
תאור חברהלחברת תקשוב, חברת ה- Contact center הגדולה והמובילה בישראל
התפקידרכז/ת הדרכה לאתר נצרת
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידתאור התפקיד - ריכוז פעולות הדרכה באתר. - ריכוז ואחריות על ניהול הקורסים - כתיבת מערכי הדרכה - תיאום תהליכי עבודה מול המוקד - אחריות על צוות מדריכים/ות - הנפקת דוחות.
מיקוםלאתר נצרת
השכלה נדרשתתואר ראשון רלוונטי- יתרון
נסיון נדרש- ניסיון בהדרכה- חובה - ניסיון בכתיבת מערכי הדרכה
דרישות נוספות- מסוגלות לעבודה בתנאי לחץ ועומס. - יחסי אנוש מעולים. - כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. - יוזמה ויצירתיות. - היקף המשרה- משרה מלאה.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך18/04/2016
תאור חברהלחברה גדולה
התפקידרכז/ת גיוס– משרה חלקית (70%)
אחריות דיווח ל...מנהלת משאבי אנוש
תיאור תפקידהתפקיד כולל אחריות על פרסום המשרות, סינון ומיון קו``ח, ראיונות טלפוניים, כתיבת חוות דעת, ליווי המועמדים בתהליך הגיוס ועדכון שוטף במערכת הגיוס.
מיקוםאזור המרכז
השכלה נדרשתב.א. במשאבי אנוש / מדעי ההתנהגות- חובה.
נסיון נדרשניסיון של שנתיים בגיוס- יתרון ליוצאי/ות חברות השמה או מכוני אבחון. ניסיון בגיוס מעולם המוקדים- יתרון משמעותי.
דרישות נוספותיכולת למידה מהירה, אוריינטציה מחשובית, שליטה באקסל יכולת עבודה עצמאית בריבוי משימות. יכולת התנסחות גבוהה בכתב ובע``פ. העבודה בימים א` – ה`, ייתכן צורך בעבודה משעות הצהריים בחלק מהזמן. נא לציין ציפיות שכר ל-70% משרה
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך13/04/2016
תאור חברהFor Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva
התפקידIL L&D Delivery Coordinator- Temporary position
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידSupport coordination needs for the regional L&D organization Provides administrative support for all learning events. Coordinates logistics, including but not limited to: reserving meeting rooms, security requirements, vendor management, A/V needs, catering and ordering/shipping course materials,. Works with the Legal department to route agreements/SOWs for signature and with the Finance department to process invoices for payment Maintains and manages the region learning events calendar Serves as the Administrator for the Teva Learning Management System Extracts data from the HRBI, LMS and other systems, analyses and produces reports, and deliver insights to enable higher efficiency Supports the coordination of learning events between IL BU`s, global HQ, global L&D partners etc.
מיקוםPetach Tikva
השכלה נדרשתBachelor`s degree in related discipline is required
נסיון נדרשPrevious administrative experience in a complex environment - must Experience in a Matrix global organization - advantage Previous experience in Learning and Development environment- advantage
דרישות נוספותManagement of L&D IL mailbox for receipt and distribution of communications Supports AOP coordination aspects, including 3PM system management Support the management and tracking of IL L&D budgets year round Administrative duties as assigned. Strong project management skills System and Reporting capabilities Mastery level of MS Office Skills (Word, PowerPoint, Excel) Excellent verbal and written communication skills Strong attention to detail Demonstrated problem solving and decision making capabilities Analysis capabilities and precise data entry Team member approach and mindset with high capabilities to work in a matrix organization High delivery capabilities and mindset Full time position, temporary for 9 months in our Petach Tikva offices (matern ity leave replacement).
בטיפולApplications should be submitted through our website (Position no.7794):
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://jobs.teva.co.il/pos7794?referrerId=265

תאריך10/04/2016
תאור חברהלחברת טבע תעשיות פרמצבטיות לאתר בכפר סבא (משרה 7755)
התפקידמנהל/ת משאבי אנוש למפעל טבע
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* יישום מדיניות משאבי אנוש של טבע ביחידה * ייעוץ, תמיכה מקצועית ומתן ליווי ושירותי משאבי אנוש למנהל המפעל ולמנהלים ועובדים בדרגים שונים * אחריות תפעולית וניהולית לתהליכי משאבי אנוש ביחידה * ליווי שינויים ארגוניים * הובלת בפרויקטים מחלקתיים וחטיבתיים * הובלת צוות HR במפעל * ניהול יחסי עבודה
מיקוםלאתר בכפר סבא
השכלה נדרשתתואר ראשון בניהול משאבי אנוש/ מדעי התנהגות/מדעי החברה- חובה תואר שני בלימודי עבודה/ התנהגות ארגונית/ סוציולוגיה ארגונית/ מנהל עסקים- יתרון
נסיון נדרש* ניסיון בניהול צוותי HR * ניסיון של 15 שנים לפחות בניהול משאבי אנוש- חובה * ניסיון בארגון מאוגד ובהתנהלות מול וועדי עובדים- חובה
דרישות נוספותאנגלית ברמה גבוהה- חובה
בטיפולהגשת מועמדות למשרה 7755 באמצעות הלינק הבא:
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://jobs.teva.co.il/pos7755?referrerId=265

משאבי אנוש | מאמרי משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | פורום משאבי אנוש | דרושים-משאבי אנוש | פורום תגמולים והטבות | פורטל רווחה אירגוני
בניית אתרים תפנית: 054-4780798