משאבי אנוש מאמרים - משאבי אנוש מועדון הטבות ארגוני hr shops

 


דף ראשי אודותינו פורום פתוח דרושים בקהילה פרסום באתר צור קשר
הפוך לדף הבית About Us רישום לפורום C.V - Wizard מאמרים תקנון
מילוני מושגים כתבו עלינו NewsLetter HR College מועדון הטבות אתרים רלוונטיים
פרקטיקום HRShops מכרזים רכישת תווי קניה
מדדי HR חוקי עבודה טפסים ונהלים לוח אירועים מחשבונים סרטי הדרכה
חיפוש באינדקס חברות
סמנ/י תיבה לחיפוש ביטויי מדוייק
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
משאבי אנוש גיוס הדרכה רווחה שכר והטבות

פורטל מנהלי משאבי אנוש הנו אתר הפונה לכל מגוון העוסקים ביצירה בתחום זה.
לוח המשרות הקהילתי מאפשר לכם לשלוח קו"ח באמצעות צירוף קובץ דרך מערכת הפורטל לנוחיותכם,
ללא עלות מצד מחפשי העבודה.

להצעת מחיר לפרסום מודעת דרושים הקישו כאן
 
 
לוח דרושים בקהילה - HRS
 
תאריך25/02/2015
תאור חברהאוניברסיטת תל אביב
התפקידיועץ/ת קריירה במרכז רקנאטי לניהול קריירה בפקולטה למנהל עסקים
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד1. ניהול קשרי מעסיקים- עבודה מול מספר סקטורים של מעסיקים מרכזיים במשק בכדי לקבל מהם משרות, התמחויות והשתתפות באירועי גיוס בפקולטה. 2. בנייה והעברת סדנאות קריירה לסטודנטים ולבוגרים בתחומים שונים שקשורים לתכנון קריירה ומציאת עבודה. 3. ניהול אירועים הקשורים למרכז הקריירה 4. ייעוץ אישי לסטודנטים בתחום הקריירה. 5. עבודה מול מנהלי תוכניות מיוחדות בפקולטה בכדי להתאים את שירותי מרכז הקריירה לצרכים המיוחדים של הסטודנטים. 6. תרומה לאסטרטגיה וההתפתחות של המכרז קריירה כגורם משמעותי עבור סטודנטים ובוגרים וכחלק מהיתרון התחרותי של הפקולטה.
מיקוםאוניברסיטת תל אביב
השכלה נדרשת בוגר/ת תואר שני בתחומים רלוונטיים.
נסיון נדרש* ניסיון בעבודה עם אוכלוסיות דומות במאפייניהם לסטודנטים ובוגרי הפקולטה. * ניסיון בתכנון פיתוח והעברה של סדנאות הדרכה * ניסיון בפיתוח וניהול קשרי לקוחות עם מנהלים וגורמי משאבי אנוש בארגונים גדולים. * היכרות מעמיקה בעבודה עם רשתות חברתיות: לינקדאין, פייסבוק, טוויטר - יתרון
דרישות נוספות* אנגלית-ברמת שפת אם * יכולת ביצוע ויישום גבוהה שכוללת קבלת אחריות ופעילות עצמאית להשגת יעדים. עבודה שיטתית וממוקדת, ליצור תוצרים איכותיים. * יצירתיות ויוזמה, ראש גדול. לפעול בכיוונים חדשים שיתרמו להצלחה של מרכז הקריירה. * יחסי אנוש מעולים ושיתוף פעולה עם קולגות במרכז ועם ממשקים רלוונטים בפקולטה ומחוץ לה. * פרזנטטיביות, ייצוגיות, מקצועיות ומנהיגות בעבודה מול סטודנטים ובוגרים. * ניהול זמן באופן אפקטיבי, תיעדוף משימות והשקעה ממוקדת לפי הצורך. * משרה מלאה, כחלק מצוות של ארבע רכזות.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט
תאריך19/02/2015
תאור חברהלארגון ציבורי גדול בתל אביב
התפקידרכז/ת ייעוץ ארגוני לניהול פרוייקטים בתחום הייעוץ הארגוני
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידהתפקיד בעל פן אדמיניסטרטיבי ומקצועי כאחד: בניית תוכנית עבודה ותקציב, ריכוז עבודת יועצים חיצוניים, ביצוע תהליכי מעקב ובקרה אחר תוכנית עבודה, ליווי מנהלים בגיבוש צרכים ובניית ת``ע, הנחיית צוותי עבודה, תהליכי הטמעה ובקרה אחר יישום שינויים בשטח
מיקוםתל אביב
השכלה נדרשתתואר שני בפסיכולוגיהחברתית/ ארגונית/ מנהל עסקים בהתמחות בהתנהגות ארגונית
נסיון נדרשניסיון בייעוץ ארגוני או פיתוח ארגוני 2-3 שנים- ניסיון מחברת ייעוץ ארגוני או מתוך ארגון
דרישות נוספות* רמת שירות גבוהה מאוד. * יכולות ביטוי גבוהה בכתב ובע``פ. * יצירתיות וחדשנות. * נכונות לעבודה בסביבה ארגונית מורכבת והטרוגנית. * משרה מלאה בת``א.
בטיפולקורות חיים רלוונטיים בלבד, העומדים בדרישות סף יש לשלוח לכתובת האימייל
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך19/02/2015
תאור חברהנס טכנולוגיות
התפקידרכז/ת גיוס
אחריות דיווח ל...ראש צוות גיוס
תיאור תפקידלחברת נס טכנולוגיות דרוש/ה רכז/ת גיוס. התפקיד כולל אחריות על גיוס מועמדים לעולמות תוכן טכנולוגיים, ליווי מנהלים בתהליך הגיוס, פרסום משרות, איתור מועמדים, ביצוע ראיונות טלפוניים ופרונטאליים, הצעות שכר ותהליכי קליטה. עבודה בצוות מוביל, למול ממשקים מגוונים ומרובים. העבודה במשרה מלאה, בקריית עתידים, תל אביב.
מיקוםקריית עתידים, תל אביב.
השכלה נדרשתתואר ראשון רלוונטי- חובה.
נסיון נדרשניסיון של לפחות שנה בגיוס - חובה. ניסיון מחברת השמה/ בית תוכנה- יתרון
דרישות נוספות
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט
תאריך19/02/2015
תאור חברהלחברת הייטק ברעננה
התפקידמגייס/ת בכיר/ה-החלפה לחל``ד.
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* הגדרת פרופילים ופתיחת משרות. * ישיבות הנהלה. * ראיונות טלפוניים ופרונטאליים למשרות בדרג הביניים ומשרות בכירות בעולם הייטק.
מיקום
השכלה נדרשת
נסיון נדרש* ניסיון של 4-5 שנים לפחות כמגייס/ת לעולם ה - IT - חובה. * ניסיון בגיוס עבור Professional Services - חובה. * ניסיון בתחום ה - Sourcing - ברשתות חברתיות - facebook, linkedin ועוד - חובה.
דרישות נוספות* עבודה במשרה מלאה. * אנגלית ברמה גבוהה מאוד - חובה.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך17/02/2015
תאור חברהFor Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva
התפקידCommunications Business Partner For The Teva`s SAP Program - Position no.6661
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידResponsible for developing, implementing and measuring an internal communications strategy for the Enterprise program Ensuring a proactive strategy that enables the business goals, while empowering and ensuring engagement among relevant stakeholders membership of both the change management and global internal communications teams Create, optimize and manage communications campaigns, programs, channels and vehicles to drive awareness, understanding and action while ensuring local adaptability Establish routine communication mechanisms Ensure messaging, design and timing consistency and alignment among all Enterprise communications, as well as other Corporate, regional and BU communications Knowledge and skills:
מיקוםPetah Tikva
השכלה נדרשתBA in relevant field, preferred social sciences or communications MBA - preferred
נסיון נדרשAt least 5 -7 years of experience in internal communications, change management experience Experience with writing business and organization content, as well as implementing large communication campaigns Experience communicating in large, global organizations and systems
דרישות נוספותMust be fluent in English (Mother tongue level The job requires international travel up to 20% of the time PLEASE APPLY CV IN ENGLISH ONLY
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://jobs.teva.co.il/pos6661?referrerId=265
תאריך16/02/2015
תאור חברהלחברת טבע תעשיות פרמצבטיות לאתר בנתניה
התפקידמנהל/ת משאבי אנוש זמני/ת (משרה 6580)
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידיישום מדיניות משאבי אנוש של טבע ביחידות מחקר ופיתוח, ייעוץ, תמיכה מקצועית ומתן שירותי מש``א למנהלים ועובדים בדרגים שונים. * אחריות לתהליכי משאבי אנוש ביחידות. * ליווי שינויים ארגוניים. * הובלת תהליכי משאבי אנוש ביחידות המו``פ - OD,הדרכה, גיוס, שכר ופרט.
מיקוםבמשרדנו בכפ``ס ונתניה
השכלה נדרשתהשכלה רלוונטית בתחום (מדעי ההתנהגות, לימודי עבודה, פסכולוגיה) -חובה תואר שני בתחום- יתרון
נסיון נדרש* ניסיון של שבע שנים כמנהל/ת משאבי אנוש בארגון בינוני עד גדול. * ניסיון בעבודה בארגון גלובלי - חובה.
דרישות נוספות* אנגלית ברמת שפת אם. * נדרשת מקצוענות בתחום, עבודה עצמאית ובצוות, יכולת הובלת ממשקים ועבודה בסביבה מטריציונית מורכבת, יחסי אנוש מעולים והרבה נשמה. * תפקיד זמני לשנה וחצי כהחלפה לחופשת לידה. * משרה מלאה.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://jobs.teva.co.il/pos6580?referrerId=265

תאריך12/02/2015
תאור חברהלחברת היי טק קטנה ברמת החיל
התפקידמזכיר/ת חברה ורכז/ת משאבי אנוש
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד• מזכירות חברה והנהלה • אדמיניסטרציה, רכש ועבודה מול ספקים- רכב, סלולאר, ציוד משרדי, שליחים וכד` • משאבי אנוש- טיפול בגיוס, מיון, קליטת עובד חדש, תיאום הדרכות מעקב דוחות נוכחות
מיקוםרמת החייל
השכלה נדרשתתואר אקדמי במדעי החברה, רצוי במשאבי אנוש
נסיון נדרש• ניסיון מוכח בעבודה אדמיניסטרטיבית, רצוי בהיי- טק • ניסיון במשאבי אנוש בתחום הגיוס (לא חובה)
דרישות נוספות• יכולת עבודה בלחץ ותמרון בין משימות • גישה שירותית, יוזמה ואחריות אישית גבוהה • יכולת למידה עצמית • נכונה לעבודה במשרה מלאה בין השעות: 8:30-17:30 • עדיפות לזמינות מיידית
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט
תאריך03/02/2015
תאור חברהחברת פלאפון
התפקידמנהל/ת מחלקת תגמול והטבות
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* קביעת, יישום והטמעת מדיניות השכר הכוללת בחברה: שכר, תמריצים, תנאים נלווים, בונוסים. * ניהול ובקרה שוטפים של נתונים ותהליכים בתחום ברמת כלל חברה. * ביצוע ניתוחים כלכליים וכדאיות כלכלית בעולמות השכר. * ניהול תקינה כלל חברה. * שותפות בבניית מודלים לתחום השכר והתמריצים. * תכנון, הובלה ויישום של תהליכי ברמת כלל חברה בתחומים השונים של משאבי אנוש: - התייעלות, פרישה מרצון, נופש חברה, הבראה, נוכחות. - ניהול הרגולציה- SOX בעולמות השכר.
מיקוםמשרדי המטה- גבעתיים.
השכלה נדרשתתואר ראשון רלוונטי - חובה - תואר שני -יתרון משמעותי.
נסיון נדרשניסיון קודם בניהול מחלקה כלכלית- חובה !
דרישות נוספות* היכרות עם עולמות התוכן של שכר/תקינה/נוכחות - חובה ! * שליטה מלאה באקסל ברמה גבוהה- חובה ! * רקע בעולם התגמול וההטבות- יתרון משמעותי. * משרה מלאה ונכונות לשעות נוספות!
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך03/02/2015
תאור חברהלחברת טבע תעשיות פרמצבטיות לאתר בנתניה
התפקידמנהל/ת משאבי אנוש זמני/ת (למשרה 6580)
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* יישום מדיניות משאבי אנוש של טבע ביחידות מחקר ופיתוח, ייעוץ, תמיכה מקצועית ומתן שירותי מש``א למנהלים ועובדים בדרגים שונים. * אחריות לתהליכי משאבי אנוש ביחידות. * ליווי שינויים ארגוניים. * הובלת תהליכי משאבי אנוש ביחידות המו``פ - OD,הדרכה, גיוס, שכר ופרט.
מיקוםבמשרדנו בכפ``ס ונתניה
השכלה נדרשתהשכלה רלוונטית בתחום (מדעי ההתנהגות, לימודי עבודה, פסכולוגיה) -חובה תואר שני בתחום- יתרון
נסיון נדרש* ניסיון של שבע שנים כמנהל/ת משאבי אנוש בארגון בינוני עד גדול. * ניסיון בעבודה בארגון גלובלי - חובה.
דרישות נוספות* אנגלית ברמת שפת אם. * נדרשת מקצוענות בתחום, עבודה עצמאית ובצוות, יכולת הובלת ממשקים ועבודה בסביבה מטרציונית מורכבת, יחסי אנוש מעולים והרבה נשמה. * תפקיד זמני לשנה כהחלפה לחופשת לידה. * משרה מלאה .
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://jobs.teva.co.il/pos6580?referrerId=265
תאריך29/01/2015
תאור חברהאינטל
התפקידHR Business Partner-Temp position
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידAs HR partner you will be responsible for providing organization capability support to top business strategies and priorities. At this position you will work with senior Intel managers on driving strategic alignment across different enterprises, conducting organizational assessments using various industry methodologies to design high performance organizations and consult through the full life-cycle of change and transition management. You will develop and utilize deep organizational and business acumen, engage in business strategy discussion, work with business leaders to architect the organization strategies, provide organization and talent design ,develop integrated business and HR plans, enable organization and culture change, utilize cutting edge methodologies on org capability building.
מיקום
השכלה נדרשתMaster`s Degree graduated in relevant field from a known institution
נסיון נדרשA comprehensive knowledge and extended experience on organizational development is required (minimum 2 years exp). * Actual experience within organization assessment, organization system and design, transition and change management. * Excellent skills in stakeholder management, experience in working with senior management, facilitation on strategic collaboration and alignment, consulting and professional execution excellence, project management and ability to work in highly complex org structure
דרישות נוספותSome evening work will be required due to the global nature of the role as well as capability to communicate in English and Hebrew * This is a temporary full time position for 1 year
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך29/01/2015
תאור חברהארגון משאבי האנוש והפיתוח הארגוני של אינטל מלווה מנהלים ועובדים בתהליכי שינוי, צמיחה והתפתחות, במטרה לבנות ארגון אפקטיבי ודינמי. כמו כן עוסק בתהליכים שונים הקשורים במשאבי אנוש כגון: אינטגרציה, סיום עבודה, בקרת שכר, תכנון כוח אדם, הדרכות ועוד
התפקידHR STUDENT
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידהתפקיד כולל עזרה בהטמעת תהליכי פיתוח ארגוני ופעילויות משאבי אנוש: ישום תהליכים ארגוניים, ייעוץ למנהלים ועובדים בתחומי הפרט; אבחון ארגוני מתמשך והתערבות ארגונית בהתאם; ביצוע פרויקטים שונים לשיפור תהליכי משאבי אנוש.
מיקוםלקמפוס קריית גת ולקמפוס חיפה
השכלה נדרשתסטודנט/ית שנה א` לתואר שני רלוונטי
נסיון נדרשניסיון רלוונטי בתחום המשאבי אנוש ו/או פיתוח ארגוני– חובה
דרישות נוספותיתרת לימודים של לפחות 3 סמסטרים וזמינות לעבודה 3.5 ימי בשבוע * אנגלית ברמה גבוהה
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט
תאריך25/01/2015
תאור חברהלרשת קפה עלית מקבוצת שטראוס
התפקידפרנט/ית משאבי אנוש (משרה 77)
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד•אחריות על נוכחות - טיפול במקרים חריגים, עדכון נוכחות עובדים. •תפעול ואדמיניסטרציה שוטפת בתחומי רווחה, הדרכה, פרט ועוד.. •טיפול בעובד לאורך מעגל חייו בארגון, החל בקליטה, זכויות וחובות ועד לסיום ההעסקה, לצורך עמידה בדרישות החוק ונהלי החברה. •הפקת דוחות וביצוע תהליכי בקרה. •תחזוקה שוטפת של נתוני HR במערכות ה-SAP תוך הבנת משמעויות, הקפדה על דיוק ועבודה סטנדרטית לצורך הפקת מידע אמין ומדויק •מהווה זרוע של משאבי אנוש האמונה על שמירת הנהלים והסברתם אל מול העובדים והמנהלים .
מיקוםמקום העבודה בפתח תקווה
השכלה נדרשתהשכלה אקדמאית בתחומי משאבי אנוש / מדעי התנהגות
נסיון נדרשניסיון אדמיניסטרטיבי של 1-2 שנים בארגון עם עדיפות לתחום משאבי אנוש
דרישות נוספות* 75% משרה, כ- 6 שעות ביום. * המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט



משאבי אנוש | מאמרי משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | פורום משאבי אנוש | דרושים-משאבי אנוש | פורום תגמולים והטבות | פורטל רווחה אירגוני
בניית אתרים תפנית: 054-4780798