משאבי אנוש מאמרים - משאבי אנוש hr shops

 


דף ראשי אודותינו פורום פתוח דרושים בקהילה פרסום באתר צור קשר
הפוך לדף הבית About Us רישום לפורום C.V - Wizard מאמרים תקנון
מילוני מושגים כתבו עלינו NewsLetter HR College מועדון הטבות אתרים רלוונטיים
המרכז לגישור יריד ארגוני HRShops     רכישת תווי קניה
מדדי HR חוקי עבודה טפסים ונהלים לוח אירועים מחשבונים סרטי הדרכה
חיפוש באינדקס חברות
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
משאבי אנוש גיוס הדרכה רווחה שכר והטבות

פורטל מנהלי משאבי אנוש הנו אתר הפונה לכל מגוון העוסקים ביצירה בתחום זה.
לוח המשרות הקהילתי מאפשר לכם לשלוח קו"ח באמצעות צירוף קובץ דרך מערכת הפורטל לנוחיותכם,
ללא עלות מצד מחפשי העבודה.

להצעת מחיר לפרסום מודעת דרושים הקישו כאן
 
 
לוח דרושים בקהילה - HRS
 
תאריך20/08/2018
תאור חברההיבט אנושי בע``מ - לאחד מלקוחותינו הגדולים בשרון
התפקידאנליסט/ית שכר והטבות
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* אנליסט/ית יחיד/ה להכנת תוכנית עבודה, תקציב שנתי ובקרה תקופתית שוטפת בתחום כ``א, שכר והטבות. * חקירת נתונים וגיבוש המלצות לייעול ותגמול בתחום השכר וההטבות. * הכנת דוחות להנהלה הבכירה ולדירקטוריון.
מיקוםשרון
השכלה נדרשתתואר אקדמי בתחום הפיננסים או תעודת חשב שכר בכיר – חובה !
נסיון נדרש• ניסיון של 3 שנים לפחות כאנליסט/ית שכר והטבות בארגון או חשב/ת שכר בכיר/ה בארגון עם למעלה מ-300 עובדים. • יכולת וניסיון בהכנת דוחות אנליטיים, תחקור נתונים, גיבוש המלצות ויכולת הצגתם בפני ההנהלה
דרישות נוספות• אקסל ברמה גבוהה • יכולת עבודה עצמאית. * היקף משרה 80%-100%
בטיפולדיסקרטיות מובטחת!
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך20/08/2018
תאור חברהלחברה בצפון
התפקידמנהל /ת משאבי אנוש
אחריות דיווח ל...מנכ``ל
תיאור תפקיד1. ניהול צוות משאבי אנוש . 2 ייעוץ, תמיכה מקצועית ומתן שירותי מש"א למנהלים ועובדים בדרגים שונים 3. אחריות תפעולית וניהולית לתהליכי משאבי אנוש ביניהם: גיוס, הדרכה, רווחה, שכר ותגמול, פיתוח ושימור עובדים 4. ליווי שינויים ארגוניים ותמיכה בתהליכי משאבי אנוש חוצי ארגון. 5. ביצוע והובלת פרויקטים שונים בהתאם לצרכים 6. בניית תכנית עבודה שנתית למשאבי אנוש (כולל תקציב) והפעלתה. 7. אחריות לנושא מעורבות בקהילה 8. אחריות לתקשורת פנים ארגונית 9. אחריות לתהליכי פרישת עובדים
מיקום
השכלה נדרשתתואר ראשון במדעי החברה / מדעי ההתנהגות - חובה. תואר שני בהתנהגות ארגונית / סוציולוגיה ארגונית / מנהל עסקים - יתרון.
נסיון נדרש* ניסיון של 5 שנים כמנהל/ת משאבי אנוש. * ניסיון בעבודה בתעשייה.
דרישות נוספות* ידע בדיני עבודה ובעבודה עם איגוד מקצועי . * ידע וניסיון מעמיק בעולם השכר, כולל ניהול חשבת שכר. * יכולת להתנהל בסביבת ממשקים מורכבת. * יכולת לעבודה עם ריבוי משימות ותחת לחץ. * נכונות לביצוע עבודה תפעולית בצד יכולת לעבודת עומק תהליכית. * שליטה גבוהה ביישומי אופיס. * המשרה מיועדת לנשים וגברים האחד. * משרה מלאה.
בטיפולסודיות מובטחת!
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך19/08/2018
תאור חברהלחברה בצפון
התפקידחשב/ת שכר
אחריות דיווח ל...למנהל/ת משאבי אנוש
תיאור תפקיד• אחריות על תחום השכר בארגון החל מקליטת עובד ועד לגמר חשבון • אחריות ותפעול מערכת הנוכחות • טיפול בנושא הפרשות סוציאליות • טיפול בנושא פרמיות • טיפול בנושא תשלומי מחלה, תאונות עבודה, מילואים, נסיעות • טיפול בתהליך סיום עבודה • הכנת דוחות שכר, כולל הפרשות וכד • שיתוף בתהליכי עדכון שכר ומענקים • אחריות לדוחות רבעוניים ושנתיים לבטוח לאומי ולמס הכנסה • עדכון תנאי העסקה בהתאם לשינויים בחוקי העסקה • קשר עם גורמי חוץ – ביטוח לאומי, קרנות פנסיה וחברות ביטוח
מיקוםמגורים – כרמיאל, עכו, נהריה, קריות
השכלה נדרשת
נסיון נדרש• ניסיון של 5 שנים לפחות כחשב/ת שכר בחברה תעשייתית עם מאות עובדים – חובה • שליטה מלאה וניסיון במערכת שכר של הרגל – חובה • שליטה ב תוכנת סינריון ( לביא) – יתרון
דרישות נוספות• ידע בחוקי מס הכנסה, בטוח לאומי ודיני עבודה הרלוונטיים לבצוע השכר • שליטה מלאה בכל יישומי ה- office והאקסל – חובה • ניסיון בעבודה עם גורמי חוץ (ביטוח לאומי, קרנות פנסיה וחברות ביטוח) • ידע וניסיון בתפעול הפנסיוני ,כולל טיפול בהזונים חוזרים מהמתפעל. * גישת שרות מפותחת * יחסי אנוש טובים, סקרנות, התמדה, סדר וניקיון * יכולת ורצון ללמידה עצמית * יכולת עבודה במצבי לחץ ועמידה בלו``ז קשיחים * יכולת עבודה בצוות * משרה מלאה.
בטיפולסודיות מובטחת!
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך22/07/2018
תאור חברהTeva Pharmaceutical Industries is hiring
התפקידGlobal HRM- Temp position
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידThis Person is accountable for leading all HR aspects in the BU, and to be a partner with global BU leader for global HR aspects. This incumbent will need to integrate local and global HR activities and processes, collaborate with the local HRMS and provide end-to-end HR solutions for the business. The HR Manager is part of the HR PTV sites team, reporting directly to Sir Dir HRM PTV Site.
מיקוםPetah Tikva
השכלה נדרשת Master`s degree is strongly preferred, but a bachelor`s with equivalent experience is acceptable
נסיון נדרש8 years as HR Manager Experience in a global company – significant advantage
דרישות נוספותKey responsibilities: • Leads HR initiatives, activities and process with collaborate with all HRMs that supporting the unit worldwide and consolidate all HR initiatives back to the head of the Growth markets BU • Accountable for all Israeli employees ``hire to retire`` lifecycle, in the Growth markets BU • Provide support and coaching to head of the Growth markets BU and his management team • Lead labor union relation and work council • Coordinate and facilitate HR core process, such as GCA alignment, workforce planning, ensuring compliance on performance management across all regions, talent management coordination, ensuring development and execution of training plans, etc + Strong knowledge and experience in Labor relation and working/ negotiate with unions/ employee`s council
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://israel.careers.teva/requisition.html?id=4490

תאריך18/07/2018
תאור חברהלעמותת מטב המתמחה בשירותי טיפול ורוחה
התפקידרכז /ת גיוס למילוי מקום
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידאחריות כוללת על תחום הגיוס בארגון גדול בפריסה ארצית. -אחריות על פיתוח והרחבת מקורות גיוס ויצירת שיתופי פעולה -פרסום משרות באופן שוטף בכל המדיות -סינון ומיון קורות חיים. -ביצוע ראיונות טלפוניים ופרונטאליים. -כתיבת חוות דעת. -מעקב ובקרה אחר מועמדים בטיפול אל מול מנהלים בארגון. -שיפור וייעול תהליכי הגיוס בעמותה. -ממשקי עבודה עם מנהלים בארגון. _ היקף משרה: מלאה. (8:00-16:00)
מיקוםהנהלת העמותה ברחובות.
השכלה נדרשתתואר ראשון במדעי החברה (פסיכולוגיה /סוציולוגיה /משאבי אנוש) -חובה.
נסיון נדרשניסיון של 3 שנים בתחום הגיוס בארגון גדול.
דרישות נוספות- יחסי אנוש מעולים. - ראיה מערכתית, ירידה לפרטים. - יכולת הובלת תהליכים חוצי ארגון. -יכולת עבודה עצמאית. - שירותיות
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך18/07/2018
תאור חברהחברת תרופות בינ``ל
התפקיד HR Specialist - שכר והטבות (זמינות מיידית)
אחריות דיווח ל...HR Director
תיאור תפקיד• איסוף והכנת נתונים לשכר מול חשב שכר חיצוני ומערכת גלובאלית. • מתן מענה לעובדים ומנהלים לגבי שכר והטבות, סוגיות בדיני עבודה ותכנית המניות, תוך תמיכה ב- life cycle של העובד: קליטה, חל``ד, קידומים, סיומי עבודה . • ניהול ותפעול ספקים בתחום השכר וההטבות . • ניהול מידע עובדים במערכת ה Workday, מערכת נוכחות ומערכות נוספות נדרשות • סקרי שכר – הכנת מאגר מידע, דוחות ושאלונים לסקר, ניתוח תוצאות סקר והמלצות בהתאם. • תמיכה והדרכה לעובדים ולמנהלים לגבי נושא דיני עבודה וכלל ההטבות.
מיקוםהוד השרון
השכלה נדרשת• תואר ראשון – חובה (עדיפות להשכלה בתחומים הרלבנטיים: משאבי אנוש, כלכלה, מנהל עסקים, כלכלת עבודה) • תעודת חשב שכר – יתרון משמעותי
נסיון נדרש• ניסיון בתפקיד דומה מחברה רב לאומית – 3 שנים לפחות • ניסיון בהכנת נתונים לשכר חודשי מול חשב שכר, ידע עדכני ומפורט בדיני עבודה • היכרות עם מערכת–WORKDAY יתרון משמעותי • היכרות עם מערכות שכר – חובה
דרישות נוספות• אמינות , אחריות ודיסקרטיות • דייקנות ועבודה בפרטים לצד ראייה מערכתית: ניתוח ואנליטיות לצד אסטרטגיה . • פרואקטיביות • שרותיות ויכולת לעבוד בצוות, תקשורת בין אישית ברמה גבוהה • עמידה בנהלים. • יכולת טובה בהבחנה בין עיקר וטפל. • יכולת עמידה בעומסים, תוך עמידה בתוצאות ויכולת תכנון • יכולת פיתוח עצמי, למידה מהירה, גמישות אישיותית, בגרות רגשית • יכולת ניהול ספקים, עבודה שוטפת מול הנהלת החברה. • אנגלית ברמה טובה מאד – שיחה והתכתבות • MS Office – אקסל ברמה גבוהה
בטיפולעבוד משרת HR Specialist, דרך אתר HRS ** המודעה פונה לגברים/ נשים כאחד . ** פניות מתאימות בלבד ייענו.
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך28/06/2018
תאור חברהTeva Pharmaceutical Industries
התפקידHR Manager Generic R&D IL 5334
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידThis Person is accountable for leading all HR aspects for Generics R&D IL, and to be a partner with Generics R&D global BU leader for global HR aspects. This incumbent will need to integrate local and global HR activities and process, collaborate with the local HRMS and HRBP`s provide end-to-end HR solutions for the business. The HR Manager is part of the HR R&D team, reporting directly to Sir Dir HRM R&D IL Role & Responsibilities: Leads HR initiatives, activities and process Partner with head of unit to align the unit`s HR Plan with the BU strategy with strong partnership with the HRBP of Global R&D Accountable for all Israeli employees ``hire to retire lifecycle, in Gx R&D KF site, and Global QA R&D Provide support and coaching to head of Generics R&D IL and her management team
מיקוםKfar Saba
השכלה נדרשתMaster`s degree is strongly preferred, but a bachelor`s with equivalent experience is acceptable
נסיון נדרש8 years as HR Manager Experience in a global company – significant advantage
דרישות נוספותCoordinate and facilitate HR core process, such as GCA alignment, workforce planning, ensuring compliance on performance management across all unit, talent management coordination, ensuring development and execution of training plans, etc. Working collaboratively with union representatives Demonstrated success in establishing business relationships as a trusted advisor, source of judgment and expertise Expertise to identify and drive HR solutions aligned to business strategy Strong business acumen Intuitive, conceptual, systems-focused thinker Data-oriented decision-maker Organizational navigation and ability to influence without authority Partners collaboratively across HR function Works effectively in a complex matrix environment
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://israel.careers.teva/requisition.html?id=5334

תאריך25/06/2018
תאור חברהחברת שיכון ובינוי
התפקידאחראי/ת אדמינסטרטיבי/ת – החלפה לחל``ד במחלקת מש``א
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידהחלפה לחל``ד - ביצוע מטלות אדמיניסטרטיביות בתחומי ההדרכה והרווחה, ניהול יומן ומענה טלפוני לסמנכ``ל מש"א תחומי אחריות עיקריים : • מענה לטלפונים של יחידת מש``א, • ניהול יומן סמנכ``ל מש``א, תיאום לו``ז ופגישות, אירוח פגישות • עבודה מול מגוון ממשקים – מתן מענה לכלל פניות לגבי פעילות החברה לגורמי פנים וחוץ • סיוע למנהלת הרווחה בפעילויות הרווחה • סיוע במחלקת ההדרכה: 1. תפעול הדרכה, לדוגמא: זימון חדרים, שליחת זימונים, הזמנת כיבוד, וידוא הגעה, רישום לכנסים 2. טיפול בחשבוניות 3. סיוע בכנסים ממשקי עבודה עיקריים : • בתוך הארגון : עובדים ומנהלים • מחוץ לארגון: לקוחות, ספקים, שותפים
מיקוםמשרדי החברה ,באיירפורט סיטי
השכלה נדרשתהשכלה אקדמית - חובה
נסיון נדרש• ניסיון בתפקיד דומה של שנה – שנתיים לפחות, עדיפות מחברות גדולות– חובה + ידע / מיומנויות מיוחדות : • שליטה מלאה בתוכנות ה - OFFICE וב- Outlook, כולל ניסיון בעבודה על האקסל – חובה • אנגלית ברמה טובה – חובה
דרישות נוספות+ תכונות וכישורים הכרחיים : תפיסת שרות גבוהה מאד, יכולת למידה ועבודה עצמאית לצד עבודה בצוות, חיבור ואהבה לאנשים, יכולת יצירתיות, פרקטיות, ישירות, יכולת לטיפול בריבוי משימות תוך תעדוף עצמאי, גמישות
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך13/06/2018
תאור חברהלארגון שחר, המלווה ילדים ובני נוער הגדלים במשפחות אומנה
התפקידמנהל/ת משאבי אנוש ל 40% משרה
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* אחריות כוללת על המשאב האנושי בארגון * ליווי מחזור חיי העובד בארגון מקליטה ועד סיום תפקיד * בניית, ניהול והטמעת מערך הדרכות והכשרות ארגוניות * ייעוץ וליווי מנהלים בסוגיות מש``א * עבודה בצמוד לתכנית עבודה ותקציב שנתיים
מיקום במטה הארגון בבנימינה.
השכלה נדרשתתואר ראשון בתחום רלוונטי - חובה.
נסיון נדרש* ניסיון של שנתיים ומעלה כמנהל/ת משאבי אנוש מארגון – חובה. * שליטה גבוהה בתחום דיני עבודה וחוזים. * ניסיון בליווי מנהלים ובהטמעת תהליכים ונהלים חוצי ארגון.
דרישות נוספות* נכונות להתחייב לעבודה בהיקף של כ 40% משרה לטווח הארוך- חובה. * זמינות מיידית – יתרון.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך31/05/2018
תאור חברהTeva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva
התפקיד Global HRM 4490 - Temporary position
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידThis Person is accountable for leading all HR aspects in the BU, and to be a partner with global BU leader for global HR aspects. This incumbent will need to integrate local and global HR activities and processes, collaborate with the local HRMS and provide end-to-end HR solutions for the business. The HR Manager is part of the HR PTV sites team, reporting directly to Sir Dir HRM PTV Site Role & Responsibilities: Leads HR initiatives, activities and process with collaborate with all HRMs that supporting the unit worldwide and consolidate all HR initiatives back to the head of the Growth markets BU Accountable for all Israeli employees ``hire to retire`` lifecycle, in the Growth markets BU Provide support and coaching to head of the Growth markets BU and his management team
מיקוםPosition located in Petah Tikva
השכלה נדרשתMaster`s degree is strongly preferred, but a bachelor`s with equivalent
נסיון נדרש8 years as HR Manager Experience in a global company – significant advantage Strong knowledge and experience in Labor relation and working/ negotiate with unions/ employee`s council experience is acceptable
דרישות נוספותLead labor union relation and work council Coordinate and facilitate HR core process, such as GCA alignment, workforce planning, ensuring compliance on performance management across all regions, talent management coordination, ensuring development and execution of training plans, etc
בטיפול לציין בשליחת קורות החיים בהמשך למשרה שפורסמה בפורטל HRS מספר משרה 4490
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך31/05/2018
תאור חברהטבע, החברה הפרמצבטית המובילה בישראל למפעל טבע טק בנאות חובב
התפקידSr HRM Teva Tech Israel 4001 מנהל/ת מש``א – (תפקיד זמני החלפה לחל``ד)
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד לתפקיד מרכזי ומורכב, הכולל: * אחריות על טיפול בעובד Hire to Retire. ניהול יחסי עבודה * ליווי וייעוץ למנהלים בתהליכי מש``א. * פיתוח והטמעה של תהליכי משאבי אנוש בנושאים נבחרים התומכים באסטרטגיית הארגון. * ניהול והובלת פרויקטי מש``א חוצה ארגון. * הובלה ותיאום של פעולות מש``א. * ליווי שינויים ארגוניים ותמיכה בתהליכי משאבי אנוש גלובליים חוצי ארגון. * ליווי וייעוץ למנהלים בדרגים שונים בארגון.
מיקוםהמשרה ממוקמת בנאות חובב
השכלה נדרשתתואר ראשון בפסיכולוגיה/ התנהגות ארגונית/ מש``א
נסיון נדרש* ניסיון כמנהל/ת מש``א בארגון - לפחות 5 שנים * היכרות עם יחסי עבודה בארגון מאוגד - יתרון * ניסיון בתמחור ועלויות עבודה - יתרון משמעותי * אנגלית ברמה גבוהה
דרישות נוספות* יכולת להתנהל בסביבת מפעל ובסביבה מרובת ממשקים ומורכבת * נכונות לביצוע עבודה תפעולית בצד יכולת לעבודת עומק תהליכית
בטיפול לציין בשליחת קורות החיים בהמשך למשרה שפורסמה בפורטל HRS מספר משרה 4001
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

משאבי אנוש | מאמרי משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | פורום משאבי אנוש | דרושים-משאבי אנוש | פורום תגמולים והטבות | פורטל רווחה אירגוני
בניית אתרים תפנית 054-4780798