משאבי אנוש מאמרים - משאבי אנוש מועדון הטבות ארגוני hr shops

 


דף ראשי אודותינו פורום פתוח דרושים בקהילה פרסום באתר צור קשר
הפוך לדף הבית About Us רישום לפורום C.V - Wizard מאמרים תקנון
מילוני מושגים כתבו עלינו NewsLetter HR College מועדון הטבות אתרים רלוונטיים
המרכז לגישור יריד ארגוני HRShops     רכישת תווי קניה
מדדי HR חוקי עבודה טפסים ונהלים לוח אירועים מחשבונים סרטי הדרכה
חיפוש באינדקס חברות
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
משאבי אנוש גיוס הדרכה רווחה שכר והטבות

פורטל מנהלי משאבי אנוש הנו אתר הפונה לכל מגוון העוסקים ביצירה בתחום זה.
לוח המשרות הקהילתי מאפשר לכם לשלוח קו"ח באמצעות צירוף קובץ דרך מערכת הפורטל לנוחיותכם,
ללא עלות מצד מחפשי העבודה.

להצעת מחיר לפרסום מודעת דרושים הקישו כאן
 
 
לוח דרושים בקהילה - HRS
 
תאריך20/06/2017
תאור חברהלהנהלת חברה קמעונאית במודיעין
התפקידרכז/ת רווחה
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד-טיפול בפרט ורווחת העובדים -יזום וארגון פעילויות רווחה שונות כגון : ימי גיבוש, אירועים בחגים, נופשונים, מתנות לעובדים ועוד -איתור בעיות סוציאליות של עובדי החברה ומתן מענה בהתאם לצרכיהם. -ביקורים שוטפים בסניפים -אדמיניסטרציה שוטפת התפקיד בכפיפות למנהלת הרווחה של הארגון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
מיקוםבמודיעין
השכלה נדרשתתואר ראשון בעבודה סוציאלית- חובה
נסיון נדרשניסיון כרכז/ת רווחה/ או עובד/ת סוציאלי/ת- לפחות שנה * שליטה בתוכנות OFFICE- חובה
דרישות נוספותזמינות מיידית- יתרון * משרה מלאה עם אופציה לשעות נוספות -דרייב לעשייה, יכולת להחזיק מספר תהליכים במקביל -תקשורת בין אישית -ראיה מערכתית -יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא
בטיפולקורות חיים ניתן לשלוח למייל
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך18/06/2017
תאור חברהלחברת דלק
התפקידרכז/ת גיוס זמני/ת - החלפה לחל"ד
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידלגיוס תפקידי מטה ושטח. התפקיד כולל טיפול בכל שלבי הגיוס מתחילתו ועד סופו: מיון וסינון קו"ח * ראיונות טלפונים * זימון מועמדים לראיונות * ביצוע ראיונות עומק וכתיבת חוות דעת * קליטת עובדים בארגון * משובי גיוס * משרה מלאה, במשרדי החברה בנתניה.
מיקוםמשרדי החברה בנתניה
השכלה נדרשתתואר ראשון רלוונטי - חובה !
נסיון נדרשניסיון קודם כרכז/ת גיוס כולל ביצוע ראיונות פרונטאליים וכתיבת חוות דעת * ניסיון בליווי עובדים בארגון
דרישות נוספות* יכולת עבודה בצוות * תודעת שרות * יחסי אנוש מעולים * שליטה מלאה במחשב * נכונות לעבודה מאומצת
בטיפולנא לשלוח קו"ח למייל :
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך29/05/2017
תאור חברהלקבוצת כלמוביל לאגף משאבי אנוש
התפקידמתאמ/ת גיוס
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד• קשר שוטף עם חברות השמה ומול ספקים • תפעול יום האבחון למועמדים במחלקת הגיוס: קבלה, מבחנים וכו`. • קשר ומעקב על מועמדים • אחריות על עדכון מערכת הגיוס • הפקת דוחות מחלקתיים שוטפים (גיוס / תקציב) • התנהלות מול ספקים • חשבוניות ורכש – הפקת הזמנות רכש (SAP) והתנהלות מול מחלקת הנה"ח. • קשר מול מכוני אבחון – הפניית מועמדים • עמ"ח – תפעול פנים ארגוני מול עובדי חברה • גיוס עובדים זמניים – תפעול דרישות מול מנהלים בארגון ומול חברות כ``א • תפעול ימי אוריינטציה וסדנאות גיוס שונות – אחריות מקצה לקצה.
מיקום
השכלה נדרשתתואר ראשון - חובה
נסיון נדרש• ניסיון מוכח בתפקיד תפעולי מארגון - חובה! • (ניסיון כקמב``צית / קצינה בצבא – יתרון משמעותי) • ניסיון בעבודה על אקסל (ברמת נוסחאות) ודוחות - חובה • ניסיון בתחום הגיוס / ההשמה – יתרון משמעותי
דרישות נוספות• תודעת שירות מעולה • יכולת עבודה עצמאית • עבודת מולטיטסקינג דינאמית, מגוונת ומרובת ממשקים • יכולת עבודה טובה מאוד תחת לחץ עומס • מחויבות גבוהה לסגירת מעגל טיפול • יכולת הגעה עצמאית לראש העין • משרה מלאה + נכונות לשעות נוספות
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך29/05/2017
תאור חברהלקבוצת כלמוביל לאגף משאבי אנוש
התפקידמנהל/ת רווחה ומשאבי אנוש חטיבתית (HR.BP)
אחריות דיווח ל...דיווח לסמנכ``ל מש``א / דיווח מטריציוני לסמנכ``ל תפעול ולוגיסטיקה
תיאור תפקידמנהל/ת את כלל פעילות הרווחה של הקבוצה. HR.BP חברת הנהלה בחטיבת התפעול והלוגיסטיקה . חברת הנהלת אגף מש``א/ רווחה: • בניית תכניות רווחה שנתיות (חוצות ארגון וחטיבתיות), יישום התוכנית, בקרה אחר ביצוע. • ממשקי עבודה - מנהלי משאבי אנוש חטיבתיים ,המנהלים בארגון, ספקים חיצוניים • אחריות כוללת על תקציב הרווחה תוך מיקסום התקציב . • הזמנות ותהליכי רכש ובקרה תקציבית של תחם הרווחה . • ייזום וארגון פעילויות רווחה שונות כגון :לעובדים ובני משפחותיהם, ימי גיבוש, אירועים בחגים, מתנות לעובדים וכד` ניהול משאבי אנוש: • אחריות כוללת על טיפול בפרט בכל מעגלי החיים של העובד בחטיבת התפעול והלוגיסטיקה ( 200 עובדים) • נוכחות בשטח בשלושת אתרי החטיבה (ראש העין, פתח תקווה ואשדוד), ניהול מאטריציוני של רפרנטיות משאבי אנוש באתרים • הטמעת מדיניות מש``א וממשק הדוק עם גורמי מטה במש``א: גיוס, רווחה, שכר והטבות, הדרכה ופיתוח ארגוני. • Business partner – מעורבות בכל התהליכים העיקריים בחטיבה בהיבטי משאבי אנושי - ליווי וסיוע לסמנכ``ל ולמנהלים
מיקוםמשרדי החברה ראש העין
השכלה נדרשתתואר ראשון בתחומים הרלוונטיים - חובה
נסיון נדרש• ניסיון מוכח של שלוש שנים כמנהלת רווחה בארגון בינוני גדול • ניסיון כמנהל/ת מש``א חטיבתית – עדיפות לעולמות ייצור, לוגיסטיקה או קמעונאות
דרישות נוספות • דרייב לעשייה, יכולת להחזיק מספר תהליכים ונושאים במקביל • עבודת ממשקים ועבודת צוות מעולה • יכולת אדמיניסטרטיבית מוכחת • תקשורת בין אישית מצוינת • ראיה מערכתית • נוכחות אישית ומקצועית שתאפשר מיצוב טוב לצד המנהלים תוך יכולת להביא להם ערך מוסף משמעותי • נכונות לעבודה מאומצת ולשעות נוספות
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך14/05/2017
תאור חברהTel Aviv University School of Managementis
התפקידGlobal PlacementManager
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידTel Aviv University School of Managementis looking to recruit a qualified candidate to be responsible for finding job placements for international MBA students completing their studies in Israel Primary responsibilities include: • Establish and develop employer partnerships within variousindustries in the USA and Europe to connect current international MBA students and alumni to part-time and full-time employment opportunities in their country of origin. • Provide global professional association networking opportunities for studentsand alumni; provide students with guidance on how to land a job in global professional settings. • Manage selection and placement of international MBA students and alumni into positions around the world. • Provide strategic recommendations and advice on building recruiting partnerships between employers and MBA programs.
מיקום
השכלה נדרשת • BS/BA degree or equivalent is required. Master`s degree or equivalent in a related field (HR, MBA, Learning & Development) is preferred.
נסיון נדרש• 2 years` experience in HR / Recruiting/Organizational Development at a global, fast-paced organization/ global executive search. • Deep understanding of the international job market and global leadership programs/MBA programs. • Expert in the use of online recruitment websites (LinkedIn, job boards, etc.).
דרישות נוספות• Excellent English skills - Fluency needed (Candidates who don`t meet this criterion, please abstain). • High energy, highly motivated, and self-directed in face-paced, dynamic environment. • Team player, highly responsive and customer focus orientated and strong organizational and planning skills. Excellent attention to details, verbal and written communication skills. Ability to prioritize and work well in a dynamic, team environment with competing demands. • Passion for foreign cultures. • Experience living outside of Israel (preferred). • Willing to travel.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך14/05/2017
תאור חברהלפקולטה לניהול על שם קולר, אוניברסיטת תל אביב
התפקידיועץ/ת קריירה במרכז לניהול קריירה בפקולטה לניהול ע``ש קולר
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידתיאור משרה- משרה מלאה, כחלק מצוות של חמש יועצות. תחומי אחריות- • ניהול קשרי מעסיקים- עבודה מול מספר סקטורים של מעסיקים מרכזיים במשק בכדי לקבל מהם משרות, התמחויות והשתתפות באירועי גיוס בפקולטה. • בנייה והעברת סדנאות קריירה לסטודנטים ולבוגרים בתחומים שונים שקשורים לתכנון קריירה ומציאת עבודה. • ניהול אירועים הקשורים למרכז הקריירה • ייעוץ אישי לסטודנטים בתחום הקריירה. • עבודה מול מנהלי תוכניות מיוחדות בפקולטה בכדי להתאים את שירותי מרכז הקריירה לצרכים המיוחדים של הסטודנטים. • תרומה לאסטרטגיה וההתפתחות של המכרז קריירה כגורם משמעותי עבור סטודנטים ובוגרים וכחלק מהיתרון התחרותי של הפקולטה.
מיקום
השכלה נדרשת בוגר/ת תואר שני בתחומים רלוונטיים.
נסיון נדרש* ניסיון בעבודה עם אוכלוסיות דומות במאפייניהם לסטודנטים ובוגרי הפקולטה.. * ניסיון בתכנון והעברה של סדנאות הדרכה. * ניסיון בפיתוח וניהול קשרי לקוחות עם מנהלים וגורמי משאבי אנוש בארגונים גדולים. יכולות ותכונות אישיות-
דרישות נוספות* יכולת ביצוע ויישום גבוהה שכוללת קבלת אחריות ופעילות עצמאית להשגת יעדים. עבודה שיטתית וממוקדת, ליצור תוצרים איכותיים. * יצירתיות ויוזמה, ראש גדול. לפעול בכיוונים חדשים שיתרמו להצלחה של מרכז הקריירה. * יחסי אנוש מעולים ושיתוף פעולה עם קולגות במרכז ועם ממשקים רלוונטיים בפקולטה ומחוץ לה. * פרזנטטיביות, ייצוגיות, מקצועיות ומנהיגות בעבודה מול סטודנטים ובוגרים. * ניהול זמן באופן אפקטיבי, תעדוף משימות והשקעה ממוקדת לפי הצורך. * אנגלית-ברמת שפת אם
בטיפולנא לציין בכותרת המייל הגשת מועמדות למשרת יועצ/ת קריירה
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך08/05/2017
תאור חברהפרילנסריות בתחום משאבי אנוש מחפשות לצרף פרילנסר/ית לצוות שלנו.
התפקידפרילנסר/ית במשאבי אנוש.
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידרקע וידע בתחומי משאבי אנוש (בעיקר גיוס)- חובה. אפשרי גם רקע לימודי בלבד. סקרנ/ית, ראש גדול, ביצועיסט/ית, אחראי/ת ו... עם נשמה לאנשים.
מיקום
השכלה נדרשת
נסיון נדרש
דרישות נוספותנדרשת זמינות ל- 5 ימים בשבוע. יש גמישות מבחינת פריסת שעות העבודה. הכשרה מקצועית וליווי- יינתנו על ידינו.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך23/04/2017
תאור חברהלקבוצת דנאל
התפקידרכז /ת פרט ורווחה זמני /ת למטה החברה ברמת גן
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידהתפקיד כולל אחריות והובלת שני תחומי משאבי אנוש ברמת הארגון. רווחה: תאום ארגון והנעת נופש שנתי לעובדי הסגל, טיפול בימי גיבוש סניפים/מחלקתיים, מתנות יום הולדת, מתנות בחגים, אירועי חברה, כנסים מקצועיים, מתנות לעולים לכיתה א`, מתנות למתגייסים, לעולים לכיתה א` ועוד. פרט: מתן מענה מיידי ומקצועי למנהלים בארגון בנושאי דיני עבודה, פרט ושכר, טיפול בקליטות וסיומי העסקות של עובדים, התייעצות ועבודה שוטפת מול עו``ד של החברה.
מיקום
השכלה נדרשת
נסיון נדרשניסיון של מעל שלוש שנים בתחומי הפרט והרווחה - חובה. שליטה מצוינת ביישומי מחשב בדגש על אקסל ו PP. ניסיון בתפקיד דומה בארגונים גדולים של מעל 500 עובדים. ניסיון בניהול מו"מ מול ספקים ונותני שירות - חובה. ניסיון בעבודה עם חברות הפקות - יתרון משמעותי.
דרישות נוספותנכונות לתפקיד זמני - החלפה לחל``ד.
בטיפולניתן להגיש קורות חיים למשרה #334609#
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך19/04/2017
תאור חברהעמותה גדולה מאוד
התפקידמנהל/ת משאבי אנוש בהתנדבות !!!
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידלנהל את המשאב האנושי של 2500 מתנדבים. ובהתנדבות. מעניין אתכם/ן ?
מיקוםמרכז הארץ
השכלה נדרשת
נסיון נדרש10 שנות ניסיון לפחות
דרישות נוספותעדיפות לגילאי 50 ומעלה וגימלאים. לפחות שלושה ימי עבודה בשבוע.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך18/04/2017
תאור חברהאדידס מחפשת צלע נוספת למחלקת משאבי אנוש
התפקיד HR Specialist
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד-איתור מיון וגיוס עובדים לרשת החנויות ברמת צוותי ניהול -עבודה מול חברות השמה ופיתוח ערוצי גיוס -תמיכה במערך התקשורת הפנים ארגונית -הובלת מערך הרווחה -הובלת מערך קשרי הקהילה הכולל תרומות והתנדבויות -תמיכה בנהלי ותהליכי משאבי אנוש ארגוניים -ניהול משא ומתן מול ספקים
מיקוםחולון
השכלה נדרשת
נסיון נדרש
דרישות נוספות-שליטה בתוכנות office -יכולת ניהול זמן -תקשורת מילולית ברמה גבוהה -אנגלית ברמת טובה -רקע לימודי בתחום מדעי החברה/ משאבי אנוש-יתרון * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. * היקף המשרה: משרה מלאה
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך06/04/2017
תאור חברהאגף משאבי אנוש - אוניברסיטת תל אביב
התפקיד רכז/ת גיוס
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידטיפול בתהליך השמת כוח אדם למשרות מנהליות באוניברסיטה, החל בקבלת הדרישה לגיוס ועד לקליטת העובד בתפקיד, כולל: השתתפות בבניית פרופיל תפקיד, פרסום, מיון קו"ח והפנייתם ליחידות. סיוע למנהלים בשלבי המיון, לרבות השתתפות בקבלת החלטות. מתן מידע למועמדים, קביעת תנאי העסקה והכנת הצעות שכר. קשר עם מכוני האבחון והמיון. ריכוז החומר לוועדת המכרזים. הנפקת כתב מינוי. מעקב ובקרה על תהליך קליטת עובד ביחידה. טיפול בתהליך ניוד עובדים. תמיכה וייעוץ למנהלים ולעובדיםבמגוון הנושאים שבטיפול המדור. טיפול בעדכון תנאי העסקה לעובדים. הזנת נתונים ועבודה שוטפת עם מערכת ERP. עדכון אתר האינטרנט שלהמדור. קיום קשר שוטף עם מגוון גורמים וממשקים באוניברסיטה ומחוצה לה. השתתפות בפרויקטים שונים של צוות ההשמה וביצוע מטלות נוספות כפי שיוטלו על ידי מנהלת המדור ובהתאם לצורך.
מיקוםאוניברסיטת תל אביב
השכלה נדרשתתואר ראשון לפחות בתחום מדעי ההתנהגות/מדעי החברה או תחום דומה
נסיון נדרשניסיון של מספר שנים בעבודה עצמאית בתחום הגיוס, לרבות ניסיון בהשמת מועמדים למגוון תפקידים, קביעת תנאי העסקה והכנת הצעות שכר. ניסיון בתחום בארגון ציבורי גדול - יתרון. ניסיון בריאיון.
דרישות נוספותהיכרות עם מגוון ערוצי גיוס. יכולתעבודה בסביבה מרובת ממשקים והתמודדות עם מצבים מורכבים. יכולת עבודה בתנאי עומס, ריבוי משימות ועמידה בלוחות זמנים. כושר ארגון, תיאום ומעקב . יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.יוזמה ויכולת קידום פרויקטים. ניסיון בעבודהעם מערכות ממוחשבות. שליטה ביישומי OFFICE, לרבות EXCEL. רצוי ניסיון במערכת ERP. ידיעת השפה העברית על בוריה, כולל יכולת ניסוח בכתב ובע"פ וידיעה השפה האנגלית ברמה טובה מאד. יכולת הנחייה וייעוץ לאוכלוסיות מגוונות. יחסי אנוש טובים ומכוונות גבוהה למתן שירות.
בטיפוליש להפנות קורות חיים עד לתאריך 23.4.2017
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

משאבי אנוש | מאמרי משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | פורום משאבי אנוש | דרושים-משאבי אנוש | פורום תגמולים והטבות | פורטל רווחה אירגוני
בניית אתרים תפנית 054-4780798