משאבי אנוש מאמרים - משאבי אנוש מועדון הטבות ארגוני hr shops

 


דף ראשי אודותינו פורום פתוח דרושים בקהילה פרסום באתר צור קשר
הפוך לדף הבית About Us רישום לפורום C.V - Wizard מאמרים תקנון
מילוני מושגים כתבו עלינו NewsLetter HR College מועדון הטבות אתרים רלוונטיים
המרכז לגישור יריד ארגוני HRShops     רכישת תווי קניה
מדדי HR חוקי עבודה טפסים ונהלים לוח אירועים מחשבונים סרטי הדרכה
חיפוש באינדקס חברות
סמנ/י תיבה לחיפוש ביטויי מדוייק
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
משאבי אנוש גיוס הדרכה רווחה שכר והטבות

פורטל מנהלי משאבי אנוש הנו אתר הפונה לכל מגוון העוסקים ביצירה בתחום זה.
לוח המשרות הקהילתי מאפשר לכם לשלוח קו"ח באמצעות צירוף קובץ דרך מערכת הפורטל לנוחיותכם,
ללא עלות מצד מחפשי העבודה.

להצעת מחיר לפרסום מודעת דרושים הקישו כאן
 
 
לוח דרושים בקהילה - HRS
 
תאריך27/08/2015
תאור חברהNESPRESSO ISRAEL
התפקידסמנכ``ל/ית משאבי אנוש - החלפה לחופשת לידה
אחריות דיווח ל...מנכ``ל
תיאור תפקידDrive & Execute the HR Strategy: In collaboration with Zone Management, drive the creation & execution of the People Strategies & Plans that attract, develop and retain employees to support the organizational short and long term business needs to drive competitive advantage and address opportunities and threats. Organizational Design & Development: • Pro-actively challenge the established organizational structure of the business units to drive superior performance • Manage smooth organizational transitions using best practice change management methodologies
מיקוםפתח תקווה
השכלה נדרשת BA in relevant fields- A must, MA- an advantage
נסיון נדרש- Previous experience in global business environment - 8 years of experience within fast moving, changing environment. Exposure to CoE processes e.g. Talent Management, Learning &Development, coaching experience/ Employee Relations, Compensation & Benefits - Leading / managing change in organizations - Line Management experience
דרישות נוספותהיכרות עם נושאי דיני עבודה – חובה היכרות עם נושאי חשבות שכר – חובה משרת החלפה לחופשת לידה לתקופה בת – 0.8 חודשים – משרה מלאה. המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך27/08/2015
תאור חברהלחברת טבע תעשיות פרמצבטיות לאתר בכפר סבא
התפקידרפרנט/ית פרויקטים למשאבי אנוש
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* איסוף וניתוח מידע בנושאים שונים- כולל הכנת מצגות (באנגלית) * בקרה ומעקב על תכניות עבודה * בקרה ומעקב על תקציב מש``א של החטיבה * תמיכה אדמיניסטרטיבית באיסוף מידע מאתרים שונים וכן ניהול יומנים ותיאומי פגישות. * משימות נוספות בהתאם לצרכי המחלקה * עבודה מול ממשקים מרובים לוקליים וגלובליים
מיקוםכפר סבא
השכלה נדרשתתואר ראשון -חובה
נסיון נדרשמינימום 5 שנות ניסיון בעבודה דומה בארגון גדול, רצוי בחברה גלובלית (תפקיד אדמיניסטרטיבי/תפעולי)
דרישות נוספות* רמה גבוהה בתוכנות office - חובה * הכרות עם מערכות מידע נוספות (בעיקר אורקל -יתרון משמעותי) * יכולת גבוהה באנגלית, כולל דיבור וכתיבה
בטיפולהגשת מועמדות למשרה 7066 באמצעות הלינק הבא:
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://jobs.teva.co.il/pos7066?referrerId=265

תאריך26/08/2015
תאור חברהארגון בפריסה ארצית.
התפקידרכז/ת גיוס פנים ארגוני לארגון בפריסה ארצית. מספר משרה: 316966
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידטיפול בגיוס עובדים לארגון: פיתוח מקורות גיוס, סינון קו``ח, ראיונות טלפוניים ופרונטאליים, אבחון,ליווי מנהלים בתהליכי גיוס ועוד.
מיקום
השכלה נדרשת
נסיון נדרשלפחות שנה ניסיון בגיוס (אפשרי מחב’ השמה).
דרישות נוספות* העבודה במשרה מלאה. * זמינות למשרה מלאה. * יכולת עבודה בלחץ וניהול ריבוי משימות.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך20/08/2015
תאור חברהטמבור
התפקידמנהל/ת משאבי אנוש לחטיבה בטמבור
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידאם מאתגר אותך להיות חלק מצוות שמוביל שינוי בחברה מובילה, מותג ישראלי מוביל שהופך להיות גלובלי, כנראה שזה המקום בשבילך. אני מחפש מנהל/ת משאבי אנוש חטיבתי/ת לעבודה בצפון,
מיקוםצפון
השכלה נדרשת
נסיון נדרש* ניסיון של לפחות 5 שנים בעבודה בארגון גדול ונסיון בעבודה עם ועד עובדים, לליווי חטיבה הכוללת 3 מפעלים וגוף מכירות. * ניסיון בתעשיה - יתרון.
דרישות נוספות
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך18/08/2015
תאור חברהטכניון
התפקידרכז/ת גיוס לאגף משאבי אנוש בטכניון JB-510
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידעבודה במדור גיוס והשמת עובדים הכוללת הבניה והגדרת צרכים, הגדרת פרופיל גיוס, איתור, מיון, גיוס והשמת עובדים. * עריכת ראיונות וביצוע אינטגרציה בין הנתונים השונים הנאספים על המועמד. * * קליטת העובדים, טיפול בזכויותיהם, הכנסת הנתונים למערכת והכנת מכתבי המינוי. סיוע בפיתוח מקורות גיוס. * התנהלות שוטפת מול מספר רב של ממשקים.
מיקום
השכלה נדרשתהשכלה אקדמית רלוונטית.
נסיון נדרש* ניסיון משמעותי בגיוס עובדים בארגונים גדולים. * ניסיון בעריכת ראיונות עומק, בוגר/ת מכון אבחון- יתרון.
דרישות נוספות* הכרות עם רשתות חברתיות ומדיה חברתית- יתרון. * שליטה בתוכנות אופיס , עדיפות לנסיון עבודה במערכת ה-SAP. * יכולת ניסוח בכתב ובעל פה ברמה גבוהה. * בעל/ת גמישות מחשבתית ויוזמה. * יחסי אנוש מעולים.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך18/08/2015
תאור חברהלחברת תקשוב, חברת ה Contact Center הגדולה והמובילה בישראל
התפקידמאבחן/ת גיוס
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* הובלת מרכזי הערכה לנציגי שירות במוקד. * אבחון מועמדים. * ביצוע ראיונות אישיים וכתיבת חוות דעת.
מיקוםנשר
השכלה נדרשתתואר ראשון - חובה
נסיון נדרשחובה ניסון בתחום השירות לקוחות ו/או ניסון בגיוס
דרישות נוספותמשרה מלאה! רישיון נהיגה - חובה
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך13/08/2015
תאור חברהלחברת ביטוח מובילה
התפקידרכז/ת משאבי אנוש
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידלמשרה מאתגרת ומעניינת
מיקוםלאזור תל אביב, רמת גן וגבעתיים
השכלה נדרשתתואר רלוונטי-חובה
נסיון נדרשניסיון של שלוש שנים לפחות כרכז/ת משאבי אנוש מארגון-חובה. * ניסיון בראיונות פרונטאליים-חובה.
דרישות נוספותיחסי אנוש, שירותיות, חיוביות, ואהבה לתחום.
בטיפולקורות חיים יש לשלוח תוך ציון מספר משרה 3784
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך13/08/2015
תאור חברהלמפעל הייטק
התפקידסמנכ``ל / ית משאבי אנוש, חבר/ת הנהלת המפעל
אחריות דיווח ל...מנכ``ל
תיאור תפקידלמפעל היי-טק , עם מעל 300 עובדים, העוסק בכל מחזור החיים של רכיבים אלקטרונים מתקדמים מאוד :פיתוח עסקי, שיווק, פיתוח, ייצור ותחזוקה אצל הלקוח בארץ ובחו``ל.
מיקוםבצפון הארץ
השכלה נדרשת
נסיון נדרשבעל/ת 10שנות ניסיון בניהול משאבי אנוש בחברה בסדר גודל דומה.
דרישות נוספות* יכולת התווית מדיניות עצמאית של פיתוח היכולות האנושיות המגוונות בחברה וביצועה. * יכולת עבודה בצוות של הנהלת המפעל, יכולת עבודה כחבר הנהלה ולאורך ורוחב הארגון. * בעל/ת מודעות שירות רחבה הבאה לידי ביטוי בתמיכה בכל חתכי הפעילות הרלבנטיות לרוחב הארגון. * בעל/ת יכולת ניהול מו``מ על חוזי עבודה . * יזם/ית באופיו/יה ובתחומו/ה. ומעל לכל – רצון לבוא ולתרום מיכולתו לשגשוגה של החברה לאורך זמן.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך12/08/2015
תאור חברהלחברת היי טק קטנה ברמת החיל
התפקידאחראי/ת משאבי אנוש (בחצי משרה)
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד• ריכוז תחום משאבי אנוש בחברה • הובלת תהליך גיוס ומיון למגוון משרות בחברה בכלל זה טכנולוגיות ושירות • ניהול תהליך קליטת עובד חדש טיפול בחוזים • הובלת תהליכי הערכת עובדים • שימור עובדים • פעילויות רווחה וטיפול בפרט • ריכוז הדרכה ופיתוח עובדים • מעקב דוחות נוכחות ותהליכי בקרה • תכנון ותקצוב משאבי אנוש בחברה
מיקוםרמת החיל
השכלה נדרשתתואר אקדמי במדעי החברה, רצוי במשאבי אנוש
נסיון נדרשניסיון מוכח של כ 3 שנים בארגון במכלול פעילויות ניהול משאבי אנוש, רצוי בהיי- טק
דרישות נוספות• גישה שירותית, יוזמה ואחריות אישית גבוהה • יכולת למידה עצמית • נכונות לעבוד במשרה חלקית * היקף העבודה בחצי משרה.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך10/08/2015
תאור חברהלחברת מוצרי צריכה מובילה
התפקידרכז/ת גיוס לפרויקט זמני בתחום גיוסי צווארון כחול
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידהתפקיד כולל גיוסי מסה, עריכת ראיונות טלפוניים, ראיונות פרונטאליים ופיתוח מקורות גיוס.
מיקוםרמלה לוד ושוהם, רחובות ויבנה, תל אביב, ראשון לציון ונס ציונה, חולון ובת ים
השכלה נדרשת
נסיון נדרש* ניסיון בראיונות טלפוניים-חובה * ניסיון בראיונות פרונטאליים-יתרון * ניסיון בגיוסי מסה-יתרון
דרישות נוספות
בטיפולנא לשלוח קו``ח למייל תוך ציון מספר משרה 3715
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך09/08/2015
תאור חברהלארגון ציבורי בתל אביב מחפשים
התפקידמתאמת למילוי מקום באגף משאבי אנוש
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידמתן שירות, תיאומים ובקרה עבור שתי מחלקות מקצועיות במשאבי אנוש; העבודה כוללת: * ניהול יומן ולו``ז מורכב, תיאום פגישות * הכנת פרוטוקולים וסיכומי פגישות, ומעקב אחר ביצוע * טיפול והפצה בדואר נכנס ויוצא * תיאומים בין גורמי חוץ ופנים * בקרה ומעקב אחר משימות * תיוק מסמכים * מטלות נוספות בהתאם להנחיות הממונים
מיקוםתל אביב
השכלה נדרשתתעודת בגרות- לפחות
נסיון נדרש* ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית-חובה * ניסיון קודם בתיאום יומן- חובה * ניסיון קודם כעוזר/ת אישי למנהל או ניהול משרד/לשכה- חובה
דרישות נוספות* יכולת עבודה באאוטלוק ברמה גבוהה מאוד – חובה * שליטה מלאה ביישומי office. שליטה באקסל. * יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות * רמת שירות גבוהה * יכולת לעבוד בארגון גדול ומורכב- סבלנות ונכונות ללמידה * משרה מלאה, מילוי מקום לחופשת לידה - עם אופציה להמשכיות בארגון
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך06/08/2015
תאור חברהלארגון מוביל באזור המרכז
התפקידמנהל/ת גיוס - החלפה לחל``ד
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידהתפקיד כולל אחריות על מרכז גיוס, ניהול צוות של שישה רכזים/ות. יכולת הובלת פרויקטים של גיוסי מאסות.
מיקוםפתח תקווה, בקעת אונו וג. שמואל, ראשון לציון ונס ציונה, חולון ובת ים, רמת גן וגבעתיים
השכלה נדרשתתואר אקדמי רלוונטי-חובה
נסיון נדרשניסיון ניהולי קודם-חובה * ניסיון בעבודה מול רשתות חברתיות .
דרישות נוספותיכולת הובלת פרויקטים * יכולת עבודה מול מספר ממשקים.
בטיפולנא לשלוח קו``ח למייל תוך ציון מספר משרה 3776
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך04/08/2015
תאור חברהAmdocs Raanana
התפקידLearning & OD Business Partner
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידThe Learning and OD Business partner is a proactive trusted advisor to our customers (HR & business leaders), who constantly holds the organizational diagnosis in order to support the mitigation of business opportunities and challenges. He/She initiates, develops and leads programs and processes within a business, to strengthen the organization capacity and support business growth.
מיקום Raanana
השכלה נדרשתMaster`s degree in behavioral science
נסיון נדרש1. Expertise in one or more key practice areas in OD or Learning 2. Proven track record in ability to build and maintain strong working relationships with customers and peers 3. Managing to impact within a corporate, global, complex organization 4. Facilitation and/or consulting experience 5. Building and implementing talent and leadership development programs
דרישות נוספות1. Partnership - Understand the global business context and translate the trends into OD and learning implications; Engage and partner with variety of stakeholders in the Business Unit and in corporate to leverage successful performance in the unit; Conduct processes and sessions in his/her area of expertise 2. On-going sensing - Proactively diagnose the organizational challenges and opportunities for learning and/or development, tailoring solutions for specific local needs 3. Development - Develop and structure tools for accelerating professional and/or leadership capabilities 4. Implementation - Implementation of plans tools and practices in the unit; Design and implement global OD plans such as Managerial Capabilities; Agile Transformation etc 5. Operational and execution capabilities - Manage the day to day execution of the OD plans
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://career4.successfactors.com/sfcareer/jobreqcareer?jobId=30069&company=amdocs&username=

תאריך04/08/2015
תאור חברהAmdocs Raanana
התפקידnternal Communications Professional
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידAn Internal Communication Professional is responsible for preparing internal communication plans and executing them, including responsibility for the plan’s deliverables. A key aspect of the role is developing and writing internal communication materials. The Internal Communication Professional will work with internal customers, including senior management to understand their needs and prepare the plan, tying it to the company agenda.
מיקוםRaanana
השכלה נדרשת
נסיון נדרש1. 5 years` experience in communications (preferably in large organization) 2. English – Mother tongue
דרישות נוספות Example for main responsibilities: • Learning the topic and developing the plan, including goals, messages, target audiences, internal communications channels and timing; • Development of messages on various topics (e.g.: business updates, organizational changes, etc.) • Working with internal customers, including company leaders, to prepare communication materials such as emails, news articles, interviews, presentations, videos etc. • Working with internal customers to develop and lead internal communication campaigns; • Develop communication messages (slogans, emails, articles etc.) *** Technical Skills 1. Proficient in the Microsoft Office environment in general and with Microsoft Word and PowerPoint in particular 2. General knowledge of HTML and familiarity with website editing
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך03/08/2015
תאור חברהFor Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva,
התפקידLeadership Development Expert
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידTake part in the design of the end to end learning and OD solutions in the domain of Leadership Development. Solutions may include e-Learning, workshops and other practices for managers and leaders Lead implementation of relevant solutions with the different stakeholders and provide professional consultation to ensure organizational readiness. Governing global processes via connection to the business to sense and alert areas that require additional support or local adjustments Conduct lessons learned processes aimed at constant enhancements of the leadership development processes Proven experience in designing and rolling out OD solutions in the areas of Managers or Leadership Development.
מיקוםPetah Tikva
השכלה נדרשתBachelor`s degree in related discipline required, MBA/Advanced Degree preferred
נסיון נדרשAt least 5 years of experience in HR roles, part of which in OD domains in global organizations Being able to be in the details, while leading at an enterprise level. Strong stakeholder management and influential skills Leadership and talent management expert with a minimum of 10 years of experience in global organizations, including Vast understanding of the Leadership Theme: familiarity with leadership approaches coming both from the literature and from best practices Ability to build Leadership Models from scratch with proven experience in leading sub- processes to assess and validate models and leaders expectations and competencies Translating business strategies into critical talent development and workforce strategies / initiatives Experience in effectively interacting with and influencing senior level HR and business/function leaders Prior experience in leading and driving global organizational change
דרישות נוספותCommunication in English (written and verbal) Design & develop leadership development programs Assess and support high potential population on their ongoing development Develop, implement, manage and evaluate cutting-edge and innovative leadership / high-potential development programs Integrate leadership development into the broader talent management framework (i.e. talent acquisition, succession planning, performance management) Excellent communication skills Excellent team player Strong organizational skills and attention to detail Excellent command of English
בטיפולApplications should be submitted through our website (Position no.7099):
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://jobs.teva.co.il/pos7099?referrerId=265

תאריך29/07/2015
תאור חברהלחברה קמעונאית בדרום (נתיבות)
התפקידרכז/ת מש``א החלפה לחל``ד
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידהתפקיד כולל יישום והטמעת תהליכי מש"א ביחידה לרבות ליווי עובדי ומנהלי החברה.
מיקום
השכלה נדרשתתואר ראשון חובה- עדיפות לתואר ראשון במדעי ההתנהגות/ מדעי החברה. תואר שני -יתרון.
נסיון נדרש* ניסיון מחברת השמה של שנה לפחות-חובה * ניסיון של שנה עד שלוש שנים בעבודה בארגון בתפקיד רכז/ת משאבי אנוש - יתרון * ניסיון מוכח במגוון תחומי משאבי אנוש (גיוס, רווחה, הדרכה, טיפול בפרט, דיני עבודה וכו`) - חובה. * ניסיון עבודה בארגון גדול - יתרון.
דרישות נוספותידע ושליטה ברמה גבוהה מאד בעבודה עם מחשב ומערכות מידע, בדגש על אקסל, P.P, SAP, ORACLE , BO - חובה. נכונות לביצוע עבודה בעלת אופי אדמיניסטרטיבי-תפעולי.
בטיפולנא לשלוח קו``ח למייל תוך ציון מספר משרה 3664
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך29/07/2015
תאור חברהלחברת פרואקטיב
התפקידיועץ/ת השמה לתפקיד מאתגר בגיוס למשרות בדרגי ביניים ובכירים
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידהתפקיד כולל ליווי מועמדים בכל תהליך הגיוס (ראיונות טלפוניים, פרונטאליים), עבודה ישירה מול לקוחות החברה (מתן מענה מקצועי וממוקד בהתאם לצרכים), אחריות לפרסום המשרות באתרים השונים וברשתות חברתיות. סביבת עבודה נעימה ומקצועית, שעות גמישות, שכר הולם למתאימים!!
מיקום
השכלה נדרשת
נסיון נדרש* ניסיון קודם בגיוס - חובה * נסיון בגיוס בדרגי ביניים ובכירים - יתרון משמעותי * רקע ואוריינטציה מכירתית * נסיון בגיוס ברשתות חברתיות
דרישות נוספות* יכולת אבחון גבוהה * אהבה לתחום הגיוס ולאנשים * גמישות בשעות * למתאימ/ה מובטחת משרה מתגמלת באוירה משפחתית ונעימה
בטיפולנא לשלוח קו``ח למייל תוך ציון מספר משרה jb -3549
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך27/07/2015
תאור חברהFor Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva
התפקידLeadership Development Expert
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידPartnering with the L&D and HR Business Partners, and Executives to: Design, develop and deliver the Teva leadership model Translate leadership and workforce capability gaps into dynamic and targeted leadership development solutions Design leadership development programs to support the needs of the business and overall Teva organization (including executive on boarding and transition programs) Integrate leadership development initiatives into the broader talent management framework Design, develop and execute global learning and development strategy and deployment for targeted professional populations (e.g. General Managers) Talent review process ownership - from assessment to delivery Ensure all leadership development processes and initiatives are world-class, innovative, and very relevant to the business Assist L&D & HR business partners in reviewing, aligning, and championing a consistent approach to the leadership portfolio across the organization
מיקוםPetah Tikva
השכלה נדרשתBachelor`s degree in related discipline required, MBA/Advanced Degree preferred
נסיון נדרשLeadership and talent management expert with a minimum of 10 years of experience in global organizations, including Vast understanding of the Leadership Theme: familiarity with leadership approaches coming both from the literature and from best practices Ability to build Leadership Models from scratch with proven experience in leading sub- processes to assess and validate models and leaders expectations and competencies Translating business strategies into critical talent development and workforce strategies / initiatives Design & develop leadership development programs Assess and support high potential population on their ongoing development Experience in effectively interacting with and influencing senior level HR and business/function leaders Prior experience in leading and driving global organizational change
דרישות נוספות Develop, implement, manage and evaluate cutting-edge and innovative leadership / high-potential development programs Integrate leadership development into the broader talent management framework (i.e. talent acquisition, succession planning, performance management) Excellent communication skills Excellent team player Strong organizational skills and attention to detail Excellent command of English
בטיפולApplications should be submitted through our website (Position no.7099):
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://jobs.teva.co.il/pos7099?referrerId=265

תאריך27/07/2015
תאור חברהFor Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva,
התפקידPerformance Management Expert
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידDevelop global processes, frameworks, toolkits and methodologies that align with the business strategy and the vision of HR, while reflecting appropriate adoption of best practice Expertise to support the development and application of global specific guidelines, frameworks, toolkits and methodologies for Performance Management Governing global processes via connection to the business to sense and alert areas that require additional support or local adjustments to the global processes Conduct lessons learned processes aimed at constant enhancements of the Performance Management processes Be the subject matter expert for all Performance Management practices within Teva and connect Teva practices to cutting edge Talent Management approaches
מיקום
השכלה נדרשתBachelor`s degree in related discipline required, MBA/Advanced Degree preferred
נסיון נדרשAt least 10 years of experience in Performance management process design / development Proven experience of leading global processes / programs of large scale- design to delivery
דרישות נוספות Strategic ability to connect business strategy to global HR processes. Being able to be in the details, while leading at an enterprise level. Strong stakeholder management and influential skills Excellent communication skills Excellent team player Strong organizational skills and attention to detail Excellent command of English
בטיפולApplications should be submitted through our website (Position no.7098):
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://jobs.teva.co.il/pos7098?referrerId=265

תאריך26/07/2015
תאור חברהFor Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva,
התפקידAnalytics and Planning Manager
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידThis person will lead, manage and monitor global and cross-organization HR planning initiatives, routines and programs, requiring deep understanding of business processes, define goals and deliverables, create and execute project work plans, milestones and timelines to meet changing needs and requirements. This person will work with global and regional colleagues, within HR and outside HR in building and implementing Global HR routine processes. This person will also build global HR data analytics & reporting exercises, gaining business insights from raw data, building dashboards and analytical solution in response to business needs, participate in the design and the implementation of new global analytics platforms and play an active part in developing the HR analytics strategy and roadmap for the coming year for the global HR organization of Teva.
מיקוםPetah Tikva
השכלה נדרשתBachelor`s degree in related discipline required, MBA/Advanced Degree preferred
נסיון נדרשAt least 5 years of experience in handling Analytics processes and project management - must. Experience and familiarity with HR disciplines - a significant advantage Excellent analytical and interpersonal skills with ability to lead and matrix manage complex global projects. Experience in delivering best-in-class customer-focused solutions. Proven experience working with core HR systems (Success Factors, Oracle, SAP etc.)
דרישות נוספותStrong organizational skills and attention to detail. Can-do approach Working in global complex environment Fluent English
בטיפולApplications should be submitted through our website (Position no.7097):
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://jobs.teva.co.il/pos7097?referrerId=265

תאריך20/07/2015
תאור חברהלבית השקעות מוביל
התפקידרכז/ת נוכחות ופרט להחלפה לחל``ד
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידקליטה כעובד/ת חברה החל מהיום הראשון. אפשרות לקליטה עתידית בחברה. במסגרת התפקיד: עבודה על החילנט – מערכת נוכחות העובדים תהליכי דוחות ובקרה – הפקת דוחות לצרכים שונים ראיונות טלפוניים, טיפול בהליכי תעסוקה של עובדים.
מיקוםמתאים לתושבי: רמלה לוד ושוהם, רחובות ויבנה, תל אביב, פתח תקווה, בקעת אונו וג. שמואל, ראשון לציון ונס ציונה, חולון ובת ים, רמת גן וגבעתיים, הרצליה ורמת השרון, נתניה ועמק חפר, ראש העין, רעננה כפ``ס והוד השרון
השכלה נדרשתתואר ראשון-חובה
נסיון נדרשניסיון כרכז/ת גיוס מחברת השמה של חצי שנה לפחות
דרישות נוספותאורינטציה לתחום השירות * הקפדה על פרטים, יכולת התמדה ושירותיות ברמה גבוהה.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך20/07/2015
תאור חברהלארגון מוביל בשפלה
התפקידמנהל/ת גיוס
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידהתפקיד כולל ניהול מערך הגיוס בחברה תוך הובלה וניהול צוות קטן, גיוס למשרות בכירות, עבודה עם מנהלים ועוד. משרה מלאה
מיקוםמגורים באזור השפלה- חובה
השכלה נדרשתתואר ראשון- חובה, תואר שני- יתרון
נסיון נדרשניסיון כמנהל/ת גיוס בארגון - חובה * ניסיון בניהול אנשים- חובה * ניסיון אבחוני מעמיק- חובה
דרישות נוספותיכולת ראייה מערכתית של צרכי הארגון, יכולת התמודדות עם מנהלים, יכולת עבודה תחת לחץ, יכולת ניהולית גבוהה.
בטיפולמשרה 3734 JB
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך20/07/2015
תאור חברהלחברה קמעונאית בצפון
התפקידרכז/ת גיוס -החלפה לחל``ד- לתקופה של חצי שנה עד תשעה חודשים (משרה 3753 jb)
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידהתפקיד כולל את כל שלב הגיוס מתחילתו ועד סופו: פרסום המשרה, עריכת ראיונות טלפוניים,פרונטאליים ניתוח מבחנים, החתמה על חוזים, עדכון הבמערכות פנימיות. ישנה גמישות לגבי שעות העבודה. משרה מלאה, עבודה זמנית
מיקוםמתאים לתושבי נתניה ועמק חפר, חדרה וזכרון יעקב, חיפה והכרמל, קריות יקנעם וע. זבולון, עכו נהריה וגליל מערבי
השכלה נדרשת
נסיון נדרשניסיון בגיוס -שנתיים לפחות.
דרישות נוספותנכונות למשרה זמנית-חובה רמה אישית גבוהה, טמפרנטיות, אנרגטיות, שירותיות ואסרטיביות, מוטיבציה לעשייה, אהבה לעולם הגיוס
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך15/07/2015
תאור חברהסודה סטרים
התפקידרכז/ת גיוס
אחריות דיווח ל...מנהלת גיוס ומשאבי אנוש בתפעול
תיאור תפקידטיפול שוטף בתהליכי גיוס של המחלקות באתר: טיפול בגיוס עובדי ייצור/ מפעילי מכונות ועובדי תמך. שיפור וטיוב מתמיד של תהליכי גיוס תחומי אחריות: • קבלת הצרכים ודרישות ממנהלים וממח` מש``א, הפעלת מקורות גיוס,סינון קורות חיים, ביצוע ראיונות פרונטאליים,שיחות ממליצים עד שלב הקליטה ושילוב העובדים במחלקות. • בניית והפקת דוחות יעילות ואחוזי הצלחות. • סיוע שוטף במחלקת משאבי אנוש. • השתלבות בצוות משאבי אנוש ותרומה ככל הנדרש.
מיקוםעידן הנגב
השכלה נדרשתתואר ראשון בתחומים רלוונטים
נסיון נדרש• ניסיון מוכח בגיוס לפחות שנה - חובה • יתרון לניסיון מחברה תעשייתית.
דרישות נוספותנמרצות ,חיוניות, אסרטיביות, תקשורתיות, הנעה לתוצאות, עצמאות, ``ראש גדול``, אחריות גבוהה,יוזמה ומוטיבציה. יכולת לבצע מספר משימות שונות במקביל, יכולת ונכונות לעבודה בצוות. תודעת שרות גבוהה, הובלה. • נכונות לעבודה מאומצת ושעות ארוכות (משרה מלאה פלוס)
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנטhttp://www.sodastream.com

תאריך15/07/2015
תאור חברהלחברת היי טק קטנה ברמת החיל דרוש/ה
התפקידמזכיר/ת חברה ורכז/ת משאבי אנוש
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד• מזכירות חברה והנהלה. • אדמיניסטרציה, רכש ועבודה מול ספקים- רכב, סלולאר, ציוד משרדי, שליחים וכד`. • משאבי אנוש- טיפול בגיוס, מיון, קליטת עובד חדש, תיאום הדרכות מעקב דוחות נוכחות.
מיקוםרמת החיל
השכלה נדרשתתואר אקדמי במדעי החברה, רצוי במשאבי אנוש
נסיון נדרש• ניסיון מוכח בעבודה אדמיניסטרטיבית, רצוי בהיי- טק • ניסיון במשאבי אנוש . ניסיון מוכח בגיוס עובדים
דרישות נוספות יכולת עבודה בלחץ ותמרון בין משימות • גישה שירותית, יוזמה ואחריות אישית גבוהה • יכולת למידה עצמית • נכונה לעבודה במשרה מלאה בין השעות: 8:30-17:30
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך09/07/2015
תאור חברהלחברת תקשוב, חברת ה- Contact center הגדולה והמובילה בישראל
התפקידרכז/ת גיוס לתחום בכירים באתר עין המפרץ
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד - סינון קורות חיים ועריכת ראיונות טלפונים. - הובלת מרכזי הערכה. - ביצוע ראיונות וכתיבת חוות דעת.
מיקוםבאתר עין המפרץ
השכלה נדרשתבעל /ת תואר ראשון רלוונטי - חובה.
נסיון נדרש- בעל /ת ניסיון בתחום הגיוס / אבחון - חובה. - ניסיון מגיוס בחברות השמה - יתרון משמעותי.
דרישות נוספות- כישורים בינאישיים טובים. - כושר ביטוי טוב מאוד. - יכולת עבודה תחת לחץ וריבויי משימות. - רישיון נהיגה - חובה. * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. * היקף המשרה- מלאה עם נכונות לשעות נוספות.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך05/07/2015
תאור חברהלקבוצת Baran, חברת ההנדסה המובילה בתחומה
התפקיד רכז/ת גיוס להחלפה לחופשת לידה.
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידאם את/ה בעל/ת מוטיבציה, רצון ללמוד, יכולת עבודה במצבי לחץ ומול גורמים רבים, אסרטיביות ויחסי אנוש מצוינים - מקומך איתנו !
מיקום
השכלה נדרשתתואר ראשון מהתחומים הרלוונטיים (מדעי ההתנהגות, ניהול ומשאבי אנוש) - חובה !
נסיון נדרש* ניסיון מוכח של עד שנתיים בגיוס - חובה ! * ניסיון מוכח באיתור ומיון קורות חיים, ביצוע ראיונות טלפוניים ופרונטליים ופרסום משרות - חובה !
דרישות נוספות* העבודה במשרה מלאה, בבית דגן. * המשרה הינה זמנית ל 6 חודשים כהחלפה לחופשת לידה. * תחילת עבודה מיידית.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

משאבי אנוש | מאמרי משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | פורום משאבי אנוש | דרושים-משאבי אנוש | פורום תגמולים והטבות | פורטל רווחה אירגוני
בניית אתרים תפנית: 054-4780798