משאבי אנוש מאמרים - משאבי אנוש מועדון הטבות ארגוני hr shops

 


דף ראשי אודותינו פורום פתוח דרושים בקהילה פרסום באתר צור קשר
הפוך לדף הבית About Us רישום לפורום C.V - Wizard מאמרים תקנון
מילוני מושגים כתבו עלינו NewsLetter HR College מועדון הטבות אתרים רלוונטיים
פרקטיקום HRShops מכרזים
מדדי HR חוקי עבודה טפסים ונהלים לוח אירועים מחשבונים סרטי הדרכה
חיפוש באינדקס חברות
סמנ/י תיבה לחיפוש ביטויי מדוייק
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
משאבי אנוש גיוס הדרכה רווחה שכר והטבות

פורטל מנהלי משאבי אנוש הנו אתר הפונה לכל מגוון העוסקים ביצירה בתחום זה.
לוח המשרות הקהילתי מאפשר לכם לשלוח קו"ח באמצעות צירוף קובץ דרך מערכת הפורטל לנוחיותכם,
ללא עלות מצד מחפשי העבודה.

להצעת מחיר לפרסום מודעת דרושים הקישו כאן
 
 
לוח דרושים בקהילה - HRS
 
תאריך29/01/2015
תאור חברהאינטל
התפקידHR Business Partner-Temp position
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידAs HR partner you will be responsible for providing organization capability support to top business strategies and priorities. At this position you will work with senior Intel managers on driving strategic alignment across different enterprises, conducting organizational assessments using various industry methodologies to design high performance organizations and consult through the full life-cycle of change and transition management. You will develop and utilize deep organizational and business acumen, engage in business strategy discussion, work with business leaders to architect the organization strategies, provide organization and talent design ,develop integrated business and HR plans, enable organization and culture change, utilize cutting edge methodologies on org capability building.
מיקום
השכלה נדרשתMaster`s Degree graduated in relevant field from a known institution
נסיון נדרשA comprehensive knowledge and extended experience on organizational development is required (minimum 2 years exp). * Actual experience within organization assessment, organization system and design, transition and change management. * Excellent skills in stakeholder management, experience in working with senior management, facilitation on strategic collaboration and alignment, consulting and professional execution excellence, project management and ability to work in highly complex org structure
דרישות נוספותSome evening work will be required due to the global nature of the role as well as capability to communicate in English and Hebrew * This is a temporary full time position for 1 year
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט
תאריך29/01/2015
תאור חברהארגון משאבי האנוש והפיתוח הארגוני של אינטל מלווה מנהלים ועובדים בתהליכי שינוי, צמיחה והתפתחות, במטרה לבנות ארגון אפקטיבי ודינמי. כמו כן עוסק בתהליכים שונים הקשורים במשאבי אנוש כגון: אינטגרציה, סיום עבודה, בקרת שכר, תכנון כוח אדם, הדרכות ועוד
התפקידHR STUDENT
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידהתפקיד כולל עזרה בהטמעת תהליכי פיתוח ארגוני ופעילויות משאבי אנוש: ישום תהליכים ארגוניים, ייעוץ למנהלים ועובדים בתחומי הפרט; אבחון ארגוני מתמשך והתערבות ארגונית בהתאם; ביצוע פרויקטים שונים לשיפור תהליכי משאבי אנוש.
מיקוםלקמפוס קריית גת ולקמפוס חיפה
השכלה נדרשתסטודנט/ית שנה א` לתואר שני רלוונטי
נסיון נדרשניסיון רלוונטי בתחום המשאבי אנוש ו/או פיתוח ארגוני– חובה
דרישות נוספותיתרת לימודים של לפחות 3 סמסטרים וזמינות לעבודה 3.5 ימי בשבוע * אנגלית ברמה גבוהה
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך27/01/2015
תאור חברהלחברת נספרסו הבינלאומית
התפקידרכז/ת גיוס לתפקיד במטה החברה בפ``ת.
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* פרסום ועדכון כלל המשרות במדיה המסורתית והדיגיטלית. * ניהול ממשק חברות ההשמה כולל פגישות ושיחות בשוטף. * ביצוע מיון, סינון ,ראיונות טלפונים ופרונטאליים לתפקידי שירות ומכירה. * עדכון מאגר מועמדים, תפעול והטמעת מערכת גיוס. * כתיבת חוות דעת, ביצוע שיחות ממליצים, ליווי מועמדים בתהליכי גיוס שונים. * הדרכה לעובדים חדשים על שימוש בפלטפורמת חבר מביא חבר. * הפקת דוחות וביצוע תהליכי בקרה.
מיקום
השכלה נדרשתהשכלה אקדמאית בתחומי משאבי אנוש / מדעי התנהגות
נסיון נדרש* נסיון מוכח בגיוס עובדים – מינימום שנה. * נסיון בחברה גדולה/בינלאומית- יתרון.
דרישות נוספות* זמינות למשרה מלאה. * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט
תאריך27/01/2015
תאור חברהלחברת טבע תעשיות פרמצבטיות לאתר בפתח תקווה
התפקידמנהל/ת משאבי אנוש ליחידת המחקר והפיתוח של חטיבת הכימיה (משרה 6625)
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* יישום מדיניות משאבי אנוש של טבע ביחידה. * ייעוץ, תמיכה מקצועית ומתן ליווי ושירותי משאבי אנוש למנהלים ועובדים בדרגים שונים אחריות תפעולית וניהולית לתהליכי משאבי אנוש ביחידה. * ליווי שינויים ארגוניים. * שותפות בפרויקטים מחלקתיים וחטיבתיים.
מיקוםהעבודה בפ``ת וכוללת נסיעות אחת לשבוע לנאות חובב
השכלה נדרשתתואר ראשון בניהול משאבי אנוש/ מדעי התנהגות/מדעי החברה- חובה. תואר שני בלימודי עבודה/ התנהגות ארגונית/ סוציולוגיה ארגונית/ מנהל עסקים- יתרון
נסיון נדרש* ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול משאבי אנוש- חובה. * ניסיון בארגון מאוגד ובהתנהלות מול וועדי עובדים- יתרון משמעותי.
דרישות נוספותאנגלית ברמה גבוהה- חובה
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://jobs.teva.co.il/pos6625?referrerId=265

תאריך25/01/2015
תאור חברהלרשת קפה עלית מקבוצת שטראוס
התפקידפרנט/ית משאבי אנוש (משרה 77)
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד•אחריות על נוכחות - טיפול במקרים חריגים, עדכון נוכחות עובדים. •תפעול ואדמיניסטרציה שוטפת בתחומי רווחה, הדרכה, פרט ועוד.. •טיפול בעובד לאורך מעגל חייו בארגון, החל בקליטה, זכויות וחובות ועד לסיום ההעסקה, לצורך עמידה בדרישות החוק ונהלי החברה. •הפקת דוחות וביצוע תהליכי בקרה. •תחזוקה שוטפת של נתוני HR במערכות ה-SAP תוך הבנת משמעויות, הקפדה על דיוק ועבודה סטנדרטית לצורך הפקת מידע אמין ומדויק •מהווה זרוע של משאבי אנוש האמונה על שמירת הנהלים והסברתם אל מול העובדים והמנהלים .
מיקוםמקום העבודה בפתח תקווה
השכלה נדרשתהשכלה אקדמאית בתחומי משאבי אנוש / מדעי התנהגות
נסיון נדרשניסיון אדמיניסטרטיבי של 1-2 שנים בארגון עם עדיפות לתחום משאבי אנוש
דרישות נוספות* 75% משרה, כ- 6 שעות ביום. * המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט
תאריך22/01/2015
תאור חברהלארגון ציבורי גדול
התפקידרכז/ת ייעוץ ארגוני
אחריות דיווח ל...כפיפות ישירה למנהל תחום הייעוץ הארגוני בארגון
תיאור תפקיד* רכזת ייעוץ ארגוני לניהול פרוייקטים בתחום הייעוץ הארגוני התפקיד בעל פן אדמיניסטרטיבי ומקצועי כאחד: בניית תוכנית עבודה ותקציב, ריכוז עבודת יועצים חיצוניים, מעקב אחר תוכנית עבודה, ליווי מנהלים בגיבוש צרכים ובניית ת"ע, הנחיית צוותי עבודה
מיקום
השכלה נדרשתתואר שני בפסיכולוגיה- עדיפות לפסיכולוגיה חברתית ו/או ארגונית
נסיון נדרשניסיון בייעוץ ארגוני 2-3 שנים- עדיפות לניסיון בארגוניים עסקיים וציבוריים כאחד - אפשרי ניסיון או בחברות ייעוץ ארגוני או בתוך ארגון
דרישות נוספותיכולות ביטוי גבוהה בכתב ובע``פ יצירתיות וחדשנות נכונות לעבודה בסביבה ארגונית מורכבת והטרוגנית שליטה מלאה בעברית. אנגלית ברמה גבוהה- יתרון
בטיפולקורות חיים רלוונטיים בלבד, העומדים בדרישות סף יש לשלוח לכתובת מייל:
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך22/01/2015
תאור חברהלחברת הייטק ברעננה
התפקידמגייס/ת בכיר/ה-החלפה לחל``ד.
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* הגדרת פרופילים ופתיחת משרות. * ישיבות הנהלה. * ראיונות טלפוניים ופרונטאליים למשרות בדרג הביניים ומשרות בכירות בעולם הייטק.
מיקום
השכלה נדרשת
נסיון נדרש* ניסיון של 4-5 שנים לפחות כמגייס/ת לעולם ה - IT - חובה. * ניסיון בגיוס עבור Professional Services - חובה. * ניסיון בתחום ה - Sourcing - ברשתות חברתיות - facebook, linkedin ועוד - חובה.
דרישות נוספות* עבודה במשרה מלאה. * אנגלית ברמה גבוהה מאוד - חובה.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט
תאריך22/01/2015
תאור חברהAmdocs Raanana
התפקיד(Data Analyst ( No 22950
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידThe Data Analyst works with HR Business leads and HR partners, supporting them with managing their unit’s HR Data and measurements, keep program management process standardization, responsible for E2E. Operating tasks and managing accurate data under his domain. The Data Analyst produces reports and analyzes data and tracks measurements trends. Tracking HR budgets, Work force planning, open vacancies, attrition, staff reports and more.
מיקום
השכלה נדרשת Bachelor`s degree in Industrial Engineering or Economics - a must.
נסיון נדרשData Analyst experience with 1-2 years
דרישות נוספות• Excellent Excel knowledge. • Sound financial understanding etc.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://career4.successfactors.com/sfcareer/jobreqcareer?jobId=22950&company=amdocs&username

תאריך22/01/2015
תאור חברהלחברת טבע תעשיות פרמצבטיות לאתר בנתניה
התפקיד מנהל/ת משאבי אנוש זמני/ת (משרה 6580)
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידיישום מדיניות משאבי אנוש של טבע ביחידות מחקר ופיתוח, ייעוץ, תמיכה מקצועית ומתן שירותי מש``א למנהלים ועובדים בדרגים שונים. * אחריות לתהליכי משאבי אנוש ביחידות. * ליווי שינויים ארגוניים. * הובלת תהליכי משאבי אנוש ביחידות המו``פ - OD,הדרכה, גיוס, שכר ופרט.
מיקוםבמשרדנו בכפ``ס ונתניה
השכלה נדרשתהשכלה רלוונטית בתחום (מדעי ההתנהגות, לימודי עבודה, פסכולוגיה) -חובה תואר שני בתחום- יתרון
נסיון נדרש* ניסיון של שבע שנים כמנהל/ת משאבי אנוש בארגון בינוני עד גדול. * ניסיון בעבודה בארגון גלובלי - חובה.
דרישות נוספות* אנגלית ברמת שפת אם. * נדרשת מקצוענות בתחום, עבודה עצמאית ובצוות, יכולת הובלת ממשקים ועבודה בסביבה מטר ציונית מורכבת, יחסי אנוש מעולים והרבה נשמה * תפקיד זמני לשנה כהחלפה לחופשת לידה. * משרה מלאה .
בטיפולהגשת מועמדות למשרה 6580 באמצעות הלינק הבא:
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://jobs.teva.co.il/pos6580?referrerId=265
תאריך18/01/2015
תאור חברהנטקראפט
התפקידרכז/ת גיוס למשרה מאתגרת.
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידאחריות על כל סייקל הגיוס החל מפתיחה ועד לסגירתה של משרה: * פרסום משרות, פיתוח מקורות גיוס, סינון ומיון קורות חיים, תיאום ראיונות, ביצוע ראיונות טלפונים, איתור לקוחות פוטנציאליים. * עמידה ביעדי גיוס ועבודה עם רשתות חברתיות.
מיקוםאזור רמת גן
השכלה נדרשת
נסיון נדרש* ניסיון גיוס והשמה - חובה. * ניסיון בעולם המכירות/משאבי אנוש- יתרון גדול.
דרישות נוספות* יכולת התמודדות עם ריבוי משימות במקביל. * שירותיות גבוהה וראש גדול. * משרה מלאה.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך15/01/2015
תאור חברהFor Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva
התפקיד (Enterprise Knowledge Specialist - (Position no.6565
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידResponsible that the implementation will be business to ERP and ERP to business in an harmonized way. In the program there are changes in processes, roles, organization structure, communication and this is all OCM`s responsibility. The Knowledge Specialist will be responsible to gather all the program knowledge and know how and documentation in a way that all program staff will use, He/She will also be in charge of lessons learned processes and conduct benchmark processes as needed. Leads skill capability development process for Teva team members. Drive and monitor on the execution of knowledge transfer plans. Report on Knowledge transfer status to Global and Local PMO and Global OCM lead. Meets regularly with process team leads, team members, OCM team members (Global and Local) to ensure momentum for the Knowledge transfer. Work with HR Partners of the program
מיקום Petah Tikva
השכלה נדרשתBA in relevant field - preferred social sciences or psychology MBA - preferred
נסיון נדרשAt least 5 years of experience in consulting positions for large scale organizations- must
דרישות נוספות* Fluent English * The job includes extensive travelling overseas, up to 20% of the time Full time position in our Petah Tikva offices ***PLEASE APPLY CV IN ENGLISH ONLY***
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטjobs.teva.co.il/pos6565?referrerId=265
תאריך11/01/2015
תאור חברהA Global high-tech company in Tel Aviv
התפקיד Recruitment Center Manager - Temporary job - up to 1 year
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידEstablish a global Recruitment Center Manage 5 recruitment coordinators Overall management which includes: training, mentoring, guidance and goal setting. Recruitment of sales employees for Europe and Asia Management and responsibility for the Sourcing processes Working with internal and external organizational interfaces Implementation of control procedures and data analysis Full-time job, includes extra hours
מיקוםTel Aviv
השכלה נדרשתBachelor`s degree - required
נסיון נדרשAt least two years of experience in recruitment – required Management experience – required Experience with massive recruitments - significant advantage
דרישות נוספותHigh level English / Native Speakers - required
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך11/01/2015
תאור חברהחברת בוטיק בתחום מערכות מידע
התפקידרכז/ת גיוס ומנהל/ת לקוחות
אחריות דיווח ל...סמנכ"ל שירותים מקצועיים
תיאור תפקידניהול כל תהליך הגיוס החל מפרסום המשרה, איתור מועמדים ,ראיונות פרונטאליים, הצעת שכר וסגירת המשרה. עבודה ישירה מול לקוחות גדולים, הבאת משרות חדשות.
מיקוםעבודה מהבית
השכלה נדרשתתואר ראשון חובה
נסיון נדרשניסיון של שנה ומעלה בגיוס בתחום מערכות מידע. יתרון לידע ב CRM, BI, ERP.
דרישות נוספותראש גדול, ראייה רחבה, יוזמה, השתלבות בצוות הנהלה, יצירתיות.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט
תאריך07/01/2015
תאור חברהלארגון גלובאלי מוביל
התפקידמנהל/ת HR - משרה jb-3418
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידהתפקיד כולל אחריות על כל תחום HR ביחידה, הובלת אסטרטגיה, מעורבות בתהליכים, ייעוץ למנהלים ועוד
מיקום
השכלה נדרשתתואר שני רלוונטי ממוסד אקדמי מוכר
נסיון נדרש ניסיון של 8 שנים כמנהל/ת משאבי אנוש מארגון גדול * ניסיון בניהול מש"א של ארגון עסקי המונה לפחות 400-500 עובדים * ניסיון ניהולי (ניהול צוות מנהלות מש"א) * ניסיון ייעוצי למנהלים בכירים * ניסיון בהנחיית קבוצות יתרון
דרישות נוספות* אנגלית ברמה גבוהה מאוד * נכונות לנסיעות 2-4 פעמים בשנה **מתנצלים רק פניות מתאימות תענינה!!
בטיפולקו``ח בציון מס` משרה יש לשלוח למייל
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך07/01/2015
תאור חברהAmdocs is a global company uniquely combines a market-leading BSS, OSS and network control and optimization product portfolio with value-driven professional services and managed services operations.
התפקידTalent Acquisition Partner -23714
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידAmdocs Shderot is looking for Talent Acquisition Partner to lead recruiting processes from A to Z, internally and externally. The role includes mainly: • Leading all recruitment process: from defining and posting a position, screening throw all stages up to the final decision making with the managers, preparing a salary offer and hiring. • HR interview experience - a must + evaluation centers for certain profiles • Professional support and consulting to managers and employees with internal moves and Job posting processes • Advise recruiting managers on contracts terms and conditions. Requirements: 1. Orientated to information systems.
מיקוםShderot
השכלה נדרשתB.A/M.A. in behavioral science/Psychology.
נסיון נדרש1. Minimum of 3 year experience in recruiting in high tech/technology arena – a must 2. Experience in psych technical evaluation from the Army - advantage 3. Proven diagnostic abilities, Great interpersonal relationships, great English, Service orientation
דרישות נוספות
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://career4.successfactors.com/sfcareer/jobreqcareer?jobId=23714&company=amdocs&username=
תאריך06/01/2015
תאור חברהלחברת דנאל המובילה בתחומה
התפקידמתאם /ת למחלקת גיוס פנים ארגונית - החלפה לחל``ד - הזדמנות להתנסות במשאבי אנוש בארגון!
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידהתפקיד כולל תמיכה שוטפת בגיוס, ביצוע ראיונות טלפוניים למגוון תפקידים בארגון, ביצוע משובים ושיחות עזיבה לעובדי החברה, אחריות על כלל הפרסומים, פיתוח מקורות גיוס ועבודת בק אופיס שוטפת במחלקה.
מיקוםהעבודה במשרדי הנהלת החברה בר``ג.
השכלה נדרשתתואר ראשון - חובה.
נסיון נדרשניסיון בגיוס והשמה - שנה לפחות.
דרישות נוספות* תנאים טובים למתאים /ה! * זמינות למשרה מלאה - חובה. * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך05/01/2015
תאור חברהתקשוב
התפקידעובדים/ות בתחום משאבי אנוש במוקדים השונים בצפון הארץ - (משרה 1186)
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידלתקשוב, חברת ה- Contact center הגדולה והמובילה בישראל דרושים /ות עובדים/ות בתחום מש``א השונים: גיוס, הדרכה, פרט ורווחה- למוקדים השונים בצפון הארץ.
מיקוםלמוקדים השונים בצפון הארץ.
השכלה נדרשתבעל /ת תואר ראשון - יתרון
נסיון נדרש• בעל /ת ניסיון בתחום הגיוס/ הדרכה/ פרט ורווחה- חובה • בעל/ת ניסיון בתחום מוקדי שירות- יתרון
דרישות נוספות• כישורים בינאישיים טובים • כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה • יכולת עבודה תחת לחץ וריבויי משימות
בטיפולנא לציין מספר משרה 1186 בנושא המייל
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט
תאריך29/12/2014
תאור חברהלחברת השמה המובילה בתחומי הפרמצבטיקה, הביוטכנולוגיה והמכשור הרפואי
התפקידיועץ/ת השמה לניהול תחום / ניהול יחידה עסקית.
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* קידום ופיתוח קשרים עם חברות תרופות, ביוטכנולוגיות ומכשור רפואי ועם מועמדים מובילים בתחום. * דומיננטיות והובלה - השתתפות בכנסים, תערוכות, ימי עיון ויצירת קשרים אמיצים עם מובילי דעה. ביצוע ראיונות, אבחון, מיון מועמדים, ניהול משרות לקוחות ומועמדים.
מיקוםמגורים: אזור השפלה והמרכז.
השכלה נדרשתהשכלה אקדמית – חובה. תואר שני – יתרון.
נסיון נדרשניסיון תעסוקתי בתפקידי מכירות, שיווק, פיתוח עסקי – חובה.
דרישות נוספות* יכולת לעבוד בסביבה רב משימתית (multi-tasking). * תקשורת בין-אישית גבוהה. * יכולת לנהל משא ומתן ברמה גבוהה. * חשיבה עסקית וכלכלית. * יכולת התאמה למצבים משתנים. * אנגלית ברמה גבוהה.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט



משאבי אנוש | מאמרי משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | פורום משאבי אנוש | דרושים-משאבי אנוש | פורום תגמולים והטבות | פורטל רווחה אירגוני
בניית אתרים תפנית: 054-4780798