משאבי אנוש מאמרים - משאבי אנוש מועדון הטבות ארגוני hr shops

 


דף ראשי אודותינו פורום פתוח דרושים בקהילה פרסום באתר צור קשר
הפוך לדף הבית About Us רישום לפורום C.V - Wizard מאמרים תקנון
מילוני מושגים כתבו עלינו NewsLetter HR College מועדון הטבות אתרים רלוונטיים
פרקטיקום HRShops מכרזים רכישת תווי קניה
מדדי HR חוקי עבודה טפסים ונהלים לוח אירועים מחשבונים סרטי הדרכה
חיפוש באינדקס חברות
סמנ/י תיבה לחיפוש ביטויי מדוייק
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
משאבי אנוש גיוס הדרכה רווחה שכר והטבות

פורטל מנהלי משאבי אנוש הנו אתר הפונה לכל מגוון העוסקים ביצירה בתחום זה.
לוח המשרות הקהילתי מאפשר לכם לשלוח קו"ח באמצעות צירוף קובץ דרך מערכת הפורטל לנוחיותכם,
ללא עלות מצד מחפשי העבודה.

להצעת מחיר לפרסום מודעת דרושים הקישו כאן
 
 
לוח דרושים בקהילה - HRS
 
תאריך29/07/2015
תאור חברהלחברת אופנה מובילה
התפקידרכז/ת גיוס לפרויקט זמני בתחום נציגי/ות מכירות
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידהתפקיד כולל גיוסי מסה, עריכת ראיונות טלפוניים, ראיונות פרונטאליים ופיתוח מקורות גיוס. המשרה הינה זמנית וחלקית (קיימת גמישות בשעות)
מיקום
השכלה נדרשת
נסיון נדרשניסיון בראיונות טלפוניים-חובה ניסיון בגיוסי מסה-חובה ניסיון בגיוס נציגי שירות ומכירה – יתרון
דרישות נוספות
בטיפולנא לשלוח קו``ח למייל תוך ציון מספר משרה 3715
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך29/07/2015
תאור חברהלחברה קמעונאית בדרום (נתיבות)
התפקידרכז/ת מש``א החלפה לחל``ד
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידהתפקיד כולל יישום והטמעת תהליכי מש"א ביחידה לרבות ליווי עובדי ומנהלי החברה.
מיקום
השכלה נדרשתתואר ראשון חובה- עדיפות לתואר ראשון במדעי ההתנהגות/ מדעי החברה. תואר שני -יתרון.
נסיון נדרש* ניסיון מחברת השמה של שנה לפחות-חובה * ניסיון של שנה עד שלוש שנים בעבודה בארגון בתפקיד רכז/ת משאבי אנוש - יתרון * ניסיון מוכח במגוון תחומי משאבי אנוש (גיוס, רווחה, הדרכה, טיפול בפרט, דיני עבודה וכו`) - חובה. * ניסיון עבודה בארגון גדול - יתרון.
דרישות נוספותידע ושליטה ברמה גבוהה מאד בעבודה עם מחשב ומערכות מידע, בדגש על אקסל, P.P, SAP, ORACLE , BO - חובה. נכונות לביצוע עבודה בעלת אופי אדמיניסטרטיבי-תפעולי.
בטיפולנא לשלוח קו``ח למייל תוך ציון מספר משרה 3664
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך29/07/2015
תאור חברהלחברת פרואקטיב
התפקידיועץ/ת השמה לתפקיד מאתגר בגיוס למשרות בדרגי ביניים ובכירים
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידהתפקיד כולל ליווי מועמדים בכל תהליך הגיוס (ראיונות טלפוניים, פרונטאליים), עבודה ישירה מול לקוחות החברה (מתן מענה מקצועי וממוקד בהתאם לצרכים), אחריות לפרסום המשרות באתרים השונים וברשתות חברתיות. סביבת עבודה נעימה ומקצועית, שעות גמישות, שכר הולם למתאימים!!
מיקום
השכלה נדרשת
נסיון נדרש* ניסיון קודם בגיוס - חובה * נסיון בגיוס בדרגי ביניים ובכירים - יתרון משמעותי * רקע ואוריינטציה מכירתית * נסיון בגיוס ברשתות חברתיות
דרישות נוספות* יכולת אבחון גבוהה * אהבה לתחום הגיוס ולאנשים * גמישות בשעות * למתאימ/ה מובטחת משרה מתגמלת באוירה משפחתית ונעימה
בטיפולנא לשלוח קו``ח למייל תוך ציון מספר משרה jb -3549
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך27/07/2015
תאור חברהFor Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva
התפקידLeadership Development Expert
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידPartnering with the L&D and HR Business Partners, and Executives to: Design, develop and deliver the Teva leadership model Translate leadership and workforce capability gaps into dynamic and targeted leadership development solutions Design leadership development programs to support the needs of the business and overall Teva organization (including executive on boarding and transition programs) Integrate leadership development initiatives into the broader talent management framework Design, develop and execute global learning and development strategy and deployment for targeted professional populations (e.g. General Managers) Talent review process ownership - from assessment to delivery Ensure all leadership development processes and initiatives are world-class, innovative, and very relevant to the business Assist L&D & HR business partners in reviewing, aligning, and championing a consistent approach to the leadership portfolio across the organization
מיקוםPetah Tikva
השכלה נדרשתBachelor`s degree in related discipline required, MBA/Advanced Degree preferred
נסיון נדרשLeadership and talent management expert with a minimum of 10 years of experience in global organizations, including Vast understanding of the Leadership Theme: familiarity with leadership approaches coming both from the literature and from best practices Ability to build Leadership Models from scratch with proven experience in leading sub- processes to assess and validate models and leaders expectations and competencies Translating business strategies into critical talent development and workforce strategies / initiatives Design & develop leadership development programs Assess and support high potential population on their ongoing development Experience in effectively interacting with and influencing senior level HR and business/function leaders Prior experience in leading and driving global organizational change
דרישות נוספות Develop, implement, manage and evaluate cutting-edge and innovative leadership / high-potential development programs Integrate leadership development into the broader talent management framework (i.e. talent acquisition, succession planning, performance management) Excellent communication skills Excellent team player Strong organizational skills and attention to detail Excellent command of English
בטיפולApplications should be submitted through our website (Position no.7099):
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://jobs.teva.co.il/pos7099?referrerId=265

תאריך27/07/2015
תאור חברהFor Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva,
התפקידChange Management Expert
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידProvide end to end solutions by designing and creating innovative change management solutions / materials while using advanced solutions, reflecting Teva`s spirit and by looking from the customer point of view. The change management & communication expert will be involved in the design stage of the change management concept and materials, in the production phase and in the implementation phase. This also includes being a part of a change management team and working closely with global HR functions, corporate global communication team and other stakeholders.
מיקום
השכלה נדרשת
נסיון נדרשBA in relevant fields - A must, MA - an advantage Previous experience in global business environment and HR environment Proven experience in internal communication/communication specialist positions Outstanding writing capabilities
דרישות נוספותExcellent English - Mother Tongue level Proven capabilities in using advanced communication solutions Very good project management skills A team player that also knows to work independently
בטיפולApplications should be submitted through our website (Position no.6954):
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://jobs.teva.co.il/pos6954?referrerId=265

תאריך27/07/2015
תאור חברהFor Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva,
התפקידPerformance Management Expert
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידDevelop global processes, frameworks, toolkits and methodologies that align with the business strategy and the vision of HR, while reflecting appropriate adoption of best practice Expertise to support the development and application of global specific guidelines, frameworks, toolkits and methodologies for Performance Management Governing global processes via connection to the business to sense and alert areas that require additional support or local adjustments to the global processes Conduct lessons learned processes aimed at constant enhancements of the Performance Management processes Be the subject matter expert for all Performance Management practices within Teva and connect Teva practices to cutting edge Talent Management approaches
מיקום
השכלה נדרשתBachelor`s degree in related discipline required, MBA/Advanced Degree preferred
נסיון נדרשAt least 10 years of experience in Performance management process design / development Proven experience of leading global processes / programs of large scale- design to delivery
דרישות נוספות Strategic ability to connect business strategy to global HR processes. Being able to be in the details, while leading at an enterprise level. Strong stakeholder management and influential skills Excellent communication skills Excellent team player Strong organizational skills and attention to detail Excellent command of English
בטיפולApplications should be submitted through our website (Position no.7098):
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://jobs.teva.co.il/pos7098?referrerId=265

תאריך26/07/2015
תאור חברהFor Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva,
התפקידAnalytics and Planning Manager
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידThis person will lead, manage and monitor global and cross-organization HR planning initiatives, routines and programs, requiring deep understanding of business processes, define goals and deliverables, create and execute project work plans, milestones and timelines to meet changing needs and requirements. This person will work with global and regional colleagues, within HR and outside HR in building and implementing Global HR routine processes. This person will also build global HR data analytics & reporting exercises, gaining business insights from raw data, building dashboards and analytical solution in response to business needs, participate in the design and the implementation of new global analytics platforms and play an active part in developing the HR analytics strategy and roadmap for the coming year for the global HR organization of Teva.
מיקוםPetah Tikva
השכלה נדרשתBachelor`s degree in related discipline required, MBA/Advanced Degree preferred
נסיון נדרשAt least 5 years of experience in handling Analytics processes and project management - must. Experience and familiarity with HR disciplines - a significant advantage Excellent analytical and interpersonal skills with ability to lead and matrix manage complex global projects. Experience in delivering best-in-class customer-focused solutions. Proven experience working with core HR systems (Success Factors, Oracle, SAP etc.)
דרישות נוספותStrong organizational skills and attention to detail. Can-do approach Working in global complex environment Fluent English
בטיפולApplications should be submitted through our website (Position no.7097):
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://jobs.teva.co.il/pos7097?referrerId=265

תאריך20/07/2015
תאור חברהלבית השקעות מוביל
התפקידרכז/ת נוכחות ופרט להחלפה לחל``ד
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידקליטה כעובד/ת חברה החל מהיום הראשון. אפשרות לקליטה עתידית בחברה. במסגרת התפקיד: עבודה על החילנט – מערכת נוכחות העובדים תהליכי דוחות ובקרה – הפקת דוחות לצרכים שונים ראיונות טלפוניים, טיפול בהליכי תעסוקה של עובדים.
מיקוםמתאים לתושבי: רמלה לוד ושוהם, רחובות ויבנה, תל אביב, פתח תקווה, בקעת אונו וג. שמואל, ראשון לציון ונס ציונה, חולון ובת ים, רמת גן וגבעתיים, הרצליה ורמת השרון, נתניה ועמק חפר, ראש העין, רעננה כפ``ס והוד השרון
השכלה נדרשתתואר ראשון-חובה
נסיון נדרשניסיון כרכז/ת גיוס מחברת השמה של חצי שנה לפחות
דרישות נוספותאורינטציה לתחום השירות * הקפדה על פרטים, יכולת התמדה ושירותיות ברמה גבוהה.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך20/07/2015
תאור חברהלארגון מוביל בשפלה
התפקידמנהל/ת גיוס
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידהתפקיד כולל ניהול מערך הגיוס בחברה תוך הובלה וניהול צוות קטן, גיוס למשרות בכירות, עבודה עם מנהלים ועוד. משרה מלאה
מיקוםמגורים באזור השפלה- חובה
השכלה נדרשתתואר ראשון- חובה, תואר שני- יתרון
נסיון נדרשניסיון כמנהל/ת גיוס בארגון - חובה * ניסיון בניהול אנשים- חובה * ניסיון אבחוני מעמיק- חובה
דרישות נוספותיכולת ראייה מערכתית של צרכי הארגון, יכולת התמודדות עם מנהלים, יכולת עבודה תחת לחץ, יכולת ניהולית גבוהה.
בטיפולמשרה 3734 JB
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך20/07/2015
תאור חברהלחברה קמעונאית בצפון
התפקידרכז/ת גיוס -החלפה לחל``ד- לתקופה של חצי שנה עד תשעה חודשים (משרה 3753 jb)
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידהתפקיד כולל את כל שלב הגיוס מתחילתו ועד סופו: פרסום המשרה, עריכת ראיונות טלפוניים,פרונטאליים ניתוח מבחנים, החתמה על חוזים, עדכון הבמערכות פנימיות. ישנה גמישות לגבי שעות העבודה. משרה מלאה, עבודה זמנית
מיקוםמתאים לתושבי נתניה ועמק חפר, חדרה וזכרון יעקב, חיפה והכרמל, קריות יקנעם וע. זבולון, עכו נהריה וגליל מערבי
השכלה נדרשת
נסיון נדרשניסיון בגיוס -שנתיים לפחות.
דרישות נוספותנכונות למשרה זמנית-חובה רמה אישית גבוהה, טמפרנטיות, אנרגטיות, שירותיות ואסרטיביות, מוטיבציה לעשייה, אהבה לעולם הגיוס
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך16/07/2015
תאור חברהלארגון ציבורי בתל אביב
התפקידמתאמ/ת למילוי מקום באגף משאבי אנוש
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* מתן שירות, תיאומים ובקרה עבור שתי מחלקות מקצועיות במשאבי אנוש; העבודה כוללת: * ניהול יומן ולו``ז מורכב, תיאום פגישות. * הכנת פרוטוקולים וסיכומי פגישות, ומעקב אחר ביצוע. * טיפול והפצה בדואר נכנס ויוצא. * תיאומים בין גורמי חוץ ופנים. * בקרה ומעקב אחר משימות. * תיוק מסמכים. * מטלות נוספות בהתאם להנחיות הממונים.
מיקוםתל אביב
השכלה נדרשתתעודת בגרות- לפחות
נסיון נדרש* ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית-חובה. * ניסיון קודם בתיאום יומן- חובה. * ניסיון קודם כעוזר/ת אישי למנהל או ניהול משרד/לשכה- חובה .
דרישות נוספות* יכולת עבודה באאוטלוק ברמה גבוהה מאוד – חובה. * שליטה מלאה ביישומי office. שליטה באקסל. * יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות . * רמת שירות גבוהה . * יכולת לעבוד בארגון גדול ומורכב- סבלנות ונכונות ללמידה .
בטיפולמשרה מלאה, מילוי מקום לחופשת לידה (חצי שנה) - עם אופציה להמשכיות בארגון
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך15/07/2015
תאור חברהסודה סטרים
התפקידרכז/ת גיוס
אחריות דיווח ל...מנהלת גיוס ומשאבי אנוש בתפעול
תיאור תפקידטיפול שוטף בתהליכי גיוס של המחלקות באתר: טיפול בגיוס עובדי ייצור/ מפעילי מכונות ועובדי תמך. שיפור וטיוב מתמיד של תהליכי גיוס תחומי אחריות: • קבלת הצרכים ודרישות ממנהלים וממח` מש``א, הפעלת מקורות גיוס,סינון קורות חיים, ביצוע ראיונות פרונטאליים,שיחות ממליצים עד שלב הקליטה ושילוב העובדים במחלקות. • בניית והפקת דוחות יעילות ואחוזי הצלחות. • סיוע שוטף במחלקת משאבי אנוש. • השתלבות בצוות משאבי אנוש ותרומה ככל הנדרש.
מיקוםעידן הנגב
השכלה נדרשתתואר ראשון בתחומים רלוונטים
נסיון נדרש• ניסיון מוכח בגיוס לפחות שנה - חובה • יתרון לניסיון מחברה תעשייתית.
דרישות נוספותנמרצות ,חיוניות, אסרטיביות, תקשורתיות, הנעה לתוצאות, עצמאות, ``ראש גדול``, אחריות גבוהה,יוזמה ומוטיבציה. יכולת לבצע מספר משימות שונות במקביל, יכולת ונכונות לעבודה בצוות. תודעת שרות גבוהה, הובלה. • נכונות לעבודה מאומצת ושעות ארוכות (משרה מלאה פלוס)
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנטhttp://www.sodastream.com

תאריך15/07/2015
תאור חברהלחברת היי טק קטנה ברמת החיל דרוש/ה
התפקידמזכיר/ת חברה ורכז/ת משאבי אנוש
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד• מזכירות חברה והנהלה. • אדמיניסטרציה, רכש ועבודה מול ספקים- רכב, סלולאר, ציוד משרדי, שליחים וכד`. • משאבי אנוש- טיפול בגיוס, מיון, קליטת עובד חדש, תיאום הדרכות מעקב דוחות נוכחות.
מיקוםרמת החיל
השכלה נדרשתתואר אקדמי במדעי החברה, רצוי במשאבי אנוש
נסיון נדרש• ניסיון מוכח בעבודה אדמיניסטרטיבית, רצוי בהיי- טק • ניסיון במשאבי אנוש . ניסיון מוכח בגיוס עובדים
דרישות נוספות יכולת עבודה בלחץ ותמרון בין משימות • גישה שירותית, יוזמה ואחריות אישית גבוהה • יכולת למידה עצמית • נכונה לעבודה במשרה מלאה בין השעות: 8:30-17:30
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך13/07/2015
תאור חברהלחברת טבע תעשיות פרמצבטיות לאתר בכפר סבא
התפקידרפרנט/ית פרויקטים למשאבי אנוש
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* איסוף וניתוח מידע בנושאים שונים- כולל הכנת מצגות (באנגלית). * בקרה ומעקב על תכניות עבודה. * בקרה ומעקב על תקציב מש``א של החטיבה. * תמיכה אדמיניסטרטיבית באיסוף מידע מאתרים שונים וכן ניהול יומנים ותיאומי פגישות. * משימות נוספות בהתאם לצרכי המחלקה. * עבודה מול ממשקים מרובים לוקליים וגלובליים.
מיקום
השכלה נדרשתתואר ראשון -חובה
נסיון נדרשמינימום 5 שנות ניסיון בעבודה דומה בארגון גדול, רצוי בחברה גלובלית (תפקיד אדמיניסטרטיבי/תפעולי)
דרישות נוספות* רמה גבוהה בתוכנות office - חובה . * הכרות עם מערכות מידע נוספות (בעיקר אורקל -יתרון משמעותי). * יכולת גבוהה באנגלית, כולל דיבור וכתיבה.
בטיפולהגשת מועמדות למשרה 7066 באמצעות הלינק הבא
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://jobs.teva.co.il/pos7066?referrerId=265

תאריך09/07/2015
תאור חברהלחברת תקשוב, חברת ה- Contact center הגדולה והמובילה בישראל
התפקידרכז/ת גיוס לתחום בכירים באתר עין המפרץ
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד - סינון קורות חיים ועריכת ראיונות טלפונים. - הובלת מרכזי הערכה. - ביצוע ראיונות וכתיבת חוות דעת.
מיקוםבאתר עין המפרץ
השכלה נדרשתבעל /ת תואר ראשון רלוונטי - חובה.
נסיון נדרש- בעל /ת ניסיון בתחום הגיוס / אבחון - חובה. - ניסיון מגיוס בחברות השמה - יתרון משמעותי.
דרישות נוספות- כישורים בינאישיים טובים. - כושר ביטוי טוב מאוד. - יכולת עבודה תחת לחץ וריבויי משימות. - רישיון נהיגה - חובה. * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. * היקף המשרה- מלאה עם נכונות לשעות נוספות.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך05/07/2015
תאור חברהלקבוצת Baran, חברת ההנדסה המובילה בתחומה
התפקיד רכז/ת גיוס להחלפה לחופשת לידה.
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידאם את/ה בעל/ת מוטיבציה, רצון ללמוד, יכולת עבודה במצבי לחץ ומול גורמים רבים, אסרטיביות ויחסי אנוש מצוינים - מקומך איתנו !
מיקום
השכלה נדרשתתואר ראשון מהתחומים הרלוונטיים (מדעי ההתנהגות, ניהול ומשאבי אנוש) - חובה !
נסיון נדרש* ניסיון מוכח של עד שנתיים בגיוס - חובה ! * ניסיון מוכח באיתור ומיון קורות חיים, ביצוע ראיונות טלפוניים ופרונטליים ופרסום משרות - חובה !
דרישות נוספות* העבודה במשרה מלאה, בבית דגן. * המשרה הינה זמנית ל 6 חודשים כהחלפה לחופשת לידה. * תחילת עבודה מיידית.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך29/06/2015
תאור חברהלחברת טבע תעשיות פרמצבטיות לאתר בפתח תקווה
התפקידמנהל/ת תכנון ובקרה – משאבי אנוש ישראל
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידתכנון והנעת פרויקטים ותהליכים חוצי ארגון במשאבי אנוש ישראל ניהול ותכלול תכניות עבודה שנתיות ותפעול בקרה תקופתית על ביצוע יישום פרויקטים גלובליים בישראל. * ניהול תקציבי התפעול של משאבי אנוש ובקרת עלות העבודה בישראל אחריות על ביצוע אנליזות, ניתוחים פיננסים והסקת מסקנות ביצוע משימות נוספות לפי הצורך.
מיקוםפתח תקווה
השכלה נדרשתתואר ראשון בתחומים רלוונטיים- חובה
נסיון נדרש* 10 שנות ניסיון בתפקידי HR, מתוכם לפחות 3 שנים בניהול והובלת פרויקטים בתחום ה- HR- חובה * ניסיון בתפקיד תכנון ובקרה/כלכלת עבודה/שכר והטבות - יתרון משמעותי
דרישות נוספות* יכולת הובלה, חשיבה לוגית, כושר ניתוח נתונים והסקת מסקנות. * יכולת למידה מהירה . * פתיחות לאתגרים בתחומים שונים. * תקשורת בינאישית טובה. * ניסיון בארגון גלובלי - יתרון משמעותי. * אנגלית ברמה גבוהה. * העבודה במשרה מלאה בפתח תקווה.
בטיפולהגשת מועמדות למשרה 7027 באמצעות הלינק הבא:
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://jobs.teva.co.il/pos7027?referrerId=265

תאריך25/06/2015
תאור חברהלארגון גלובאלי בתחום הביוטכנולוגיה באזור רחובות
התפקידרכז/ת גיוס להחלפה לחל"ד (כ-8 חודשים)
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידהתפקיד כולל ניהול תהליכי גיוס מלאים לתפקידים מורכבים ומגוונים, הצעות שכר, קליטות עובדים.
מיקוםרחובות
השכלה נדרשתתואר ראשון- חובה, תואר שני- יתרון
נסיון נדרשניסיון בגיוס לתפקידים מורכבים של לפחות שלוש שנים * ניסיון בגיוס לתחום הביוטק- יתרון משמעותי
דרישות נוספותאנגלית ברמה גבוהה- התפקיד כולל העברת ראיונות באנגלית. חריצות, דינאמיות, יכולת עבודה עצמאית
בטיפולמספר משרה JB-3691
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך18/06/2015
תאור חברהAmdocs Raanana
התפקידInternal Communications Professional
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידAn Internal Communication Professional is responsible for preparing internal communication plans and executing them, including responsibility for the plan`s deliverables. A key aspect of the role is developing and writing internal communication materials. The Internal Communication Professional will work with internal customers, including senior management to understand their needs and prepare the plan, tying it to the company agenda.
מיקוםRaanana
השכלה נדרשתBachelor degree or equivalent (preferably in: Marketing, PR, Communications)
נסיון נדרש 5 years` experience in communications (preferably in large organization)
דרישות נוספותExample for main responsibilities: • Learning the topic and developing the plan, including goals, messages, target audiences, internal communications channels and timing; • Development of messages on various topics (e.g.: business updates, organizational changes, etc.). • Working with internal customers, including company leaders, to prepare communication materials such as emails, news articles, interviews, presentations, videos etc. • Working with internal customers to develop and lead internal communication campaigns; Technical Skills 1. Proficient in the Microsoft Office environment in general and with Microsoft Word and PowerPoint in particular 2. General knowledge of HTML and familiarity with website editing English – Mother tongue
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך18/06/2015
תאור חברה Amdocs Raanana
התפקידHR Partner
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידThe Human Resources Partner is a key business partner, responsible for implementing the HR strategy and best practices to support business goals. The HRP leads the implementation of HR processes based on the HR calendar and provides consultancy to managers in HR related issues. For example: • Provide consultancy to the management team on HR related issues • Implement the HR strategy and create work plans using best practices to promote business goals; • Advice managers and employees on employee experience issues and special requests of managers and employees; • Perform ongoing organization analysis and implement change management programs driven form the business needs and challenges, in partnership with the Business Units
מיקוםAmdocs Raanana
השכלה נדרשת Bachelor degree in Social Science or Behavioral science - must.. Master degree in Human resource - preferable.
נסיון נדרש1. 3-5+ years relevant HR work experience preferably in a global/international service/consulting environment 2. Practical knowledge in the areas of employee management, employee relations, reward, employment law, organizational development and employee development/learning 3. Proven experience in global, complex companies
דרישות נוספות3. Bilingual in local country language and English.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך15/06/2015
תאור חברהAmdocs is a global company uniquely combines a market-leading BSS, OSS and network control with value-driven professional services and managed services operations.
התפקידInstructional Designer
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידAmdocs Raanana`s learning unit is looking for Instructional Designer . The Instructional Designer role is creating instructional experiences which make the acquisition of knowledge and skill efficient, effective and engaging. The Instructional Designer is the architcture of the learning solutions, drawing up specifications and blueprints for a learning and develop the learning deliverables according to the design. Key Responsibilities: • Analyze a need and propose solution directions • Design learning solutions • Develop learning solutions (e-Learning, Workshop, Course, learning program) • Produce learning technology solution using authoring tools • Manage a learning development project • R&D for the learning and ISD profession, methodologies, tools
מיקוםAmdocs Raanana
השכלה נדרשת
נסיון נדרש- Previous experience as ISD (at least 2-4)
דרישות נוספות- Communication in English (written and verbal) - Global experience is an advantage - Understanding of matrix and complex organizations is a must - Technical savvy, learning authoring tools - a must for some of the roles - Proactive approach, project management, self-management - Visual communication - Rapid learning ability
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://career4.successfactors.com/sfcareer/jobreqcareer?jobId=26029&company=amdocs&username

תאריך15/06/2015
תאור חברהלארגון מוביל בעפולה
התפקידרכז/ת גיוס למשרה זמנית עם אופציה - משרה jb -3694
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידהתפקיד כולל ניהול תהליכי גיוס מלאים, גיוס בעיקר למשרות זוטרות, ייצור ולוגיסטיקה.
מיקוםמגורים באזור עפולה
השכלה נדרשת
נסיון נדרשניסיון כרכז/ת גיוס חובה * ניסיון בגיוס למשרות בדרג זוטר (ניסיון בגיוס הייטק איננו רלוונטי).
דרישות נוספותזמינות מידית !
בטיפולנא לשלוח קו``ח למייל בצירוף מספר משרה jb -3694
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך15/06/2015
תאור חברהAmdocs is a global company uniquely combines a market-leading BSS, OSS and network control and optimization product portfolio with value-driven professional services and managed services operations.
התפקידOrganization Developer Expert
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידAmdocs Raanana is hiring OD Designer. Role Description Being part of establishing a new of Talent and Career management practice, in Talent Planning and Development team (Corporate HR). Contributing to the design and rollout of new global practices and tools to employees and managers. Key responsibilities 1. Design end to end learning and OD solutions in the domain of Talent practices and Career mgmt. solutions may include e-Learning, workshops and other practices for managers and employees. 2. Coordinate and lead implementation of relevant solutions with the different stakeholders (i.e. internal communication, L&D, HR partners, etc.) and provide professional consultation to ensure organizational readiness. 3. Consult HR professionals in different business needs related to Talent practices and Career mgmt. including tailoring corporate processes as well as guiding BU design efforts.
מיקוםAmdocs Raanana
השכלה נדרשתBA or higher in Behavioral Science or Education domains
נסיון נדרש1. Proven experience in designing and rolling out OD solutions, preferred in the areas of talent and career management 2. At least 6 years of experience in HR roles, part of which in OD domains 3. Experience designing and delivering solutions in a global environment
דרישות נוספות4. Strong project management skills 5. Fluent English – writing and speaking
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://career4.successfactors.com/sfcareer/jobreqcareer?jobId=27789&company=amdocs&username=

תאריך15/06/2015
תאור חברהלחברה גדולה באיזור המרכז
התפקידמנהל/ת משאבי אנוש
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* אחריות כוללת על מערך משאבי אנוש בארגון. * אחריות מלאה על תחומי:גיוס, הדרכה, רווחה, שכר ועוד. * ניהול צוות עובדי מחלקת משאבי אנוש. * יעוץ מקצועי ומתן שירותי משאבי אנוש למנהלים ועובדים בדרגים שונים.
מיקוםאיזור המרכז
השכלה נדרשת תואר ראשון- חובה, תואר שני-יתרון. חובה ידע מעמיק בדיני עבודה.
נסיון נדרש ניסיון של לפחות 5 שנים כמנהל/ת משאבי אנוש.
דרישות נוספות* יכולת עבודה עם ריבוי משימות ותחת לחץ. * עבודה במשרה מלאה.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך09/06/2015
תאור חברהTyco אנחנו מגייסים- הזדמנות להצטרף לצוותHR גלובאלי מוביל
התפקידHR Compensation & Benefit
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* אחריות על HR Data base. * תחזוק מערכות HR. * ניהול תהליכי שכר והטבות ותהליכים גלובליים נוספים. * הפקת דוחות, ביצוע אנליזות, סקרי שוק.
מיקום
השכלה נדרשתתואר ראשון בכלכלה/ מנע"ס/ מדעי החברה- חובה, תואר שני או במהלך יתרון משמעותי.
נסיון נדרש* רקע מארגונים גלובאליים-יתרון * ניסיון כאנליסט/ת או אחראי/ת שכר והטבות - חובה
דרישות נוספות* יכולות אנליטיות גבוהות. * שליטה אבסולוטית ב-Excel. * שליטה טובה במערכות ניהול HR : Workday, Success Factor- יתרון * שליטה אנגלית - חובה. * זמינות מיידית-יתרון
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

משאבי אנוש | מאמרי משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | פורום משאבי אנוש | דרושים-משאבי אנוש | פורום תגמולים והטבות | פורטל רווחה אירגוני
בניית אתרים תפנית: 054-4780798