משאבי אנוש מאמרים - משאבי אנוש מועדון הטבות ארגוני hr shops

 


דף ראשי אודותינו פורום פתוח דרושים בקהילה פרסום באתר צור קשר
הפוך לדף הבית About Us רישום לפורום C.V - Wizard מאמרים תקנון
מילוני מושגים כתבו עלינו NewsLetter HR College מועדון הטבות אתרים רלוונטיים
המרכז לגישור יריד ארגוני HRShops     רכישת תווי קניה
מדדי HR חוקי עבודה טפסים ונהלים לוח אירועים מחשבונים סרטי הדרכה
חיפוש באינדקס חברות
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
משאבי אנוש גיוס הדרכה רווחה שכר והטבות

פורטל מנהלי משאבי אנוש הנו אתר הפונה לכל מגוון העוסקים ביצירה בתחום זה.
לוח המשרות הקהילתי מאפשר לכם לשלוח קו"ח באמצעות צירוף קובץ דרך מערכת הפורטל לנוחיותכם,
ללא עלות מצד מחפשי העבודה.

להצעת מחיר לפרסום מודעת דרושים הקישו כאן
 
 
לוח דרושים בקהילה - HRS
 
תאריך27/12/2017
תאור חברהלחברה תעשייתית
התפקידמנהל משאבי אנוש ומינהל – חבר הנהלת החברה (משרה מס` 2072)
אחריות דיווח ל...כפיפות למנכ``ל
תיאור תפקיד* אחריות וניהול כל נושאי משאבי אנוש בחברה, גיוס, הדרכה, שכר, רווחה, בטיחות, בטחון, תחבורה ומינהל כללי * טיפול בכ``א וטיפוח עובדים * תכנון צרכי משא``ן * קשר שוטף עם ועד העובדים * ניהול צוות עובדים * ניהול תקציבים
מיקום
השכלה נדרשתתואר ראשון רלוונטי תואר שני במנע``ס/משפטים - יתרון
נסיון נדרש* נסיון של 10 שנים לפחות בניהול משאבי אנוש בארגון תעשייתי בהיקף דומה * ניסיון ניהולי של 5 שנים לפחות * נסיון בניהול מו``מ * נסיון מוכח בעבודה עם ועד עובדים
דרישות נוספות* גישה מתקדמת בפיתוח ותכנון משאבי אנוש * הכרות מעמיקה עם דיני עבודה והסכמים קיבוציים * נסיון בניהול צוות עובדים ומנהלים * יכולת עבודה בצוות * יכולת הנעה והערכת עובדים * עברית ואנגלית על בוריין * ראיה מערכתית * כישורים בינאישיים גבוהים
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך30/11/2017
תאור חברהTel Aviv University School of Management
התפקיד Global Placement Manager
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידTel Aviv University School of Management is looking to recruit a qualified candidate to be responsible for finding job placements for international MBA students completing their studies in Israel Primary responsibilities include: • Establish and develop employer partnerships within various industries in the USA and Europe to connect current international MBA students and alumni to part-time and full-time employment opportunities in their country of origin. • Provide global professional association networking opportunities for students and alumni; provide students with guidance on how to land a job in global professional settings. • Manage selection and placement of international MBA students and alumni into positions around the world. • Provide strategic recommendations and advice on building recruiting partnerships between employers and MBA programs. Qualifications
מיקוםTel Aviv University
השכלה נדרשת• 2 years` experience in HR / Recruiting/Organizational Development at a global, fast-paced organization/ global executive search.
נסיון נדרש• 2 years` experience in HR / Recruiting/Organizational Development at a global, fast-paced organization/ global executive search.
דרישות נוספות• Deep understanding of the international job market and global leadership programs/MBA programs. • Expert in the use of online recruitment websites (LinkedIn, job boards, etc.). • Excellent English skills - Fluency needed (Candidates who don`t meet this criterion, please abstain). • High energy, highly motivated, and self-directed in face-paced, dynamic environment. • Team player, highly responsive and customer focus orientated and strong organizational and planning skills. • Excellent attention to details, verbal and written communication skills. Ability to prioritize and work well in a dynamic, team environment with competing demands. • Passion for foreign cultures. • Experience living outside of Israel (preferred). • Willing to travel.
בטיפול Please email your resume and any additional information you`d like us to
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך30/11/2017
תאור חברההפקולטה לניהול על שם קולר, אוניברסיטת תל אביב
התפקידיועצ/ת קריירה לעבודה בשפה האנגלית מול סטודנטים בינלאומיים, בפקולטה לניהול על שם קולר, אוניברסיטת תל אביב
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד• בנייה והנחיית סדנאות קריירה לסטודנטים ולבוגרים בתחומים שונים שקשורים לתכנון קריירה ומציאת עבודה בשפה האנגלית. • ייעוץ קריירה אישי לסטודנטים ובוגרי הפקולטה. • ניהול קשרי מעסיקים- עבודה מול מספר סקטורים של מעסיקים מרכזיים במשק בכדי לקבל מהם משרות, התמחויות והשתתפות באירועי גיוס בפקולטה. • תכנון הפקת אירועי נטוורקינג וגיוס. • ניהול ממשקים עם ראשי תכניות בפקולטה.
מיקוםאוניברסיטת תל אביב
השכלה נדרשתבוגר/ת תואר ראשון בתחומים רלוונטיים, עדיפות לבעלי תואר שני
נסיון נדרש• אנגלית-ברמת שפת אם. • שנתיים ניסיון בתכנון והעברה של סדנאות הדרכה. • ניסיון בעבודה ייעוצית - יתרון. • ניסיון בעבודה עם אוכלוסיות דומות במאפייניהם לסטודנטים ובוגרי הפקולטה -יתרון.
דרישות נוספותמשרה מלאה, כחלק מצוות של ארבע יועצות.
בטיפולנא לציין בכותרת המייל הגשת מועמדות למשרת יועצ/ת קריירה
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך17/11/2017
תאור חברהלחברת דלק
התפקידרכז/ת גיוס זמנית לצורך החלפה לחל"ד לגיוס תפקידי שטח.
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידהתפקיד כולל טיפול בכל שלבי הגיוס מתחילתו ועד סופו: * מיון וסינון קו"ח * ראיונות טלפונים * זימון מועמדים לראיונות * ביצוע ראיונות עומק וכתיבת חוות דעת * קליטת עובדים בארגון * משובי גיוס * סיוע למחלקת מש"א בכל הרבדים - הדרכה, רווחה ופרט * משרה מלאה, במשרדי החברה בנתניה.
מיקום
השכלה נדרשתתואר ראשון רלוונטי - חובה !
נסיון נדרשניסיון קודם כרכז/ת גיוס כולל ביצוע ראיונות פרונטאליים וכתיבת חוות דעת * ניסיון בליווי עובדים בארגון
דרישות נוספות* יכולת עבודה בצוות * תודעת שרות * יחסי אנוש מעולים * שליטה מלאה במחשב * נכונות לעבודה מאומצת
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך16/11/2017
תאור חברהחברה תעשייתית
התפקידמגייס/ת למחלקת משאבי אנוש
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* גיוס עובדים לכל המחלקות. * איתור מקורות גיוס נוספים לקיימים. * מיון וריאיון עובדים והתאמתם לדרישות הגיוס. * קליטת עובדים חדשים. שעות העבודה: 7-16 / 8-17 טווח שכר: 8,500 ברוט
מיקוםאזור מגורים ראש העין...אריאל..חצי שנה תעבוד בת``א ואח``כ מעבר לאריאל...
השכלה נדרשת
נסיון נדרש* ניסיון של 1-2 שנים בגיוס עובדים בחב כ``א. * ידע וניסיון בעבודות על תוכנות מחשב.
דרישות נוספות* יחסי אנוש מעולים. * יכולת עמידה בלחצים. * עמידה ביעדים. * עבודת צוות.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך26/10/2017
תאור חברהאגף משאבי אנוש בטכניון
התפקידרכז/ת פרט
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידטיפול שוטף בענייני פרט. טיפול בתהליכי מצוינות, טיפול בתקציבי העסקה ובהחזר שכר לימוד, סיוע שוטף להנהלת האגף בהתאם לנדרש. **המשרה הינה זמנית, בהיקף 100%.
מיקום
השכלה נדרשתבוגר/ת שירותי אנוש/לימודי עבודה/התנהגות ארגונית/פסיכלוגיה
נסיון נדרשניסיון קודם בעבודה במשאבי אנוש בארגון גדול
דרישות נוספותשליטה מלאה בתוכנות אופיס, עדיפות לניסיון עבודה במערכות SAP * ידע בדיני עבודה * בעל/ת ראיה מערכתית * בעל/ת תודעת שירות גבוהה ויכולת מעולה לעבוד בצוות.
בטיפוליש להגיש מועמדות בקישור הנ״ל
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttp://hr.web.technion.ac.il/jobinfo/24617011/%D7%A8%D7%9B%D7%96-%D7%AA_%D7%A4%D7%A8%D7%98/%D7%AA%D7%A9%D7%A2%D7%97-2/

תאריך24/10/2017
תאור חברהFor Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva,
התפקיד (Senior Manager Global Compensation - (Position no.8795
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידn this role, the individual will lead and manage the analytics domain with the compensation teams. Excellent familiarity with Teva core HR system (EC) and the relevant compensation portlets Mastering the reports and understand the information and logic these reports are created Create and manage ongoing salary dashboard to present salary, promotions and other trends in the compensation domain Support with any required information for the Compensation team main processes, such as C&B review, Connect and others. Prepares ad hoc analysis as requested Global Career Architecture - managing end to end Teva job architecture, maintain global grading system and Access database for creating Job Catalog.
מיקום Petah Tikva
השכלה נדרשתBachelor or Master degree in Business, Economy, Statistics, Human Resources or related field
נסיון נדרש3-5 years` experience of C&B work or related field (e.g. annual pay processes, surveys benchmark, salary review processes) Experience in project management and major initiatives implementation in collaboration with numerous stakeholders Experience in big global/multinational pharma companies (advantage) Strong written and verbal communication skills in English and Hebrew Proficiency in Office Suite with focus on excel
דרישות נוספותDesigns, builds, maintains and improves the Global Job Catalog documentation. Activities include all elements of the Job Catalog are complete and accurately reflect the work being done in the organization Provides timely reports, metrics and dashboard data on job and employee mapping information Works to align/map acquired company`s jobs into the GCA system Partners with costumers who will use GCA as infrastructure for internal processes such as Talent, Travel, Compensation, LMS, Procurement, etc . Provides guidance and expertise to Labor Economics, HRDs/HRMs, Total Rewards on job mapping and GCA A significant part of the process requires project management and close partnership with other Total Reward functions and HR community
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://jobs.teva.co.il/pos8795?referrerId=265

תאריך13/08/2017
תאור חברהלארגון גדול העוסק בהכשרות טכנולוגיות בפריסה ארצית
התפקיד אחראי/ת הדרכה
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* שיבוץ וגיוס מדריכי קורסים ברחבי הארץ ע``פ תכנית העבודה. * אחריות על ביצוע הדרכות ופיתוח הדרכה לצוות המדריכים. * ניהול קשר שוטף עם גורמי פיתוח תכנים בארגון.
מיקוםחולון
השכלה נדרשתבעל/ת תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר ע``י המל``ג בתחומי ההדרכה ו/או חינוך ו/או B.ED- חובה!בעל/ת תואר שני – חובה !
נסיון נדרש* בעל/ת ניסיון של חמש שנים, בחמש השנים האחרונות, בניהול תכניות הכשרות ומשאבי הדרכה, ובליווי ופיקוח על הדרכה במסגרתם: * ניהל/ה 75 קורסים (קבוצות) במהלך תקופה של חמש השנים האחרונות. * ניהל/ה 40 מדריכים במהלך תקופה של חמש השנים האחרונות.
דרישות נוספות היקף משרה מלאה המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
בטיפולקו``ח (בציון שם המשרה: אחראי/ת הדרכה)נא לש לשלוח למייל
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך13/08/2017
תאור חברהלארגון גדול העוסק בהכשרות טכנולוגיות בפריסה ארצית
התפקידאחראי/ת פיתוח תוכן -חולון
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידאחראי/ת הדרכה פיתוח תוכן במיומנויות וכישורי למידה בסביבה ממוחשבת של הדרכות בכלי האופיס, הכרת המחשב, מבוא לתכנות, עיצוב גרפי וכל כלי אחר הנלמד על גבי שימוש במחשב הגדרת התפקיד: -אחריות על פיתוח קורסים טכנולוגים חדשים ועדכון תוכן בקורסים קיימים. -העלאת הצעות לשיפור הקורסים הקיימים ויפעל להטמעת השיפורים. -אחריות על הטמעת פדגוגיה רגישת מגדר בכלל הקורסים שיועברו. -ניהול קשר שוטף עם גוף ההדרכה בארגון. -אחריות על ניסוח תכנית עבודה בכל אחד ממרכזי הלימוד של הארגון. - אחריות על הממשק עם מערכת ה – EDX בטרם העלאת תכנים לאתר האינטרנט הייעודי של EDX
מיקוםחולון
השכלה נדרשתבעל/ת תואר שני – חובה ! אחד מהתארים צריך להיות בתחומי החינוך ו/או B.ED – חובה!
נסיון נדרשבעל/ת ניסיון של שלוש שנים, בחמש השנים האחרונות, בפיתוח תכניות למידה בתחום האוריינות הדיגיטלית, במהלכן: -פיתח/ה או היה שותף/שותפה לפיתוח של לפחות שישה קורסים שונים בתחומי האוריינות הדיגיטלית (כל קורס באורך 10 שעות אקדמיות לפחות). ליווה/ליוותה או הנחה/הנחתה את צוותי ההדרכה בקורסים הנ``ל. היקף משרה מלאה
דרישות נוספות
בטיפולקו``ח ניתן לשלוח בציון שם המשרה (פיתוח תוכן)
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

משאבי אנוש | מאמרי משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | פורום משאבי אנוש | דרושים-משאבי אנוש | פורום תגמולים והטבות | פורטל רווחה אירגוני
בניית אתרים תפנית 054-4780798