משאבי אנוש מאמרים - משאבי אנוש מועדון הטבות ארגוני hr shops

 


דף ראשי אודותינו פורום פתוח דרושים בקהילה פרסום באתר צור קשר
הפוך לדף הבית About Us רישום לפורום C.V - Wizard מאמרים תקנון
מילוני מושגים כתבו עלינו NewsLetter HR College מועדון הטבות אתרים רלוונטיים
המרכז לגישור יריד ארגוני HRShops     רכישת תווי קניה
מדדי HR חוקי עבודה טפסים ונהלים לוח אירועים מחשבונים סרטי הדרכה
חיפוש באינדקס חברות
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
משאבי אנוש גיוס הדרכה רווחה שכר והטבות

פורטל מנהלי משאבי אנוש הנו אתר הפונה לכל מגוון העוסקים ביצירה בתחום זה.
לוח המשרות הקהילתי מאפשר לכם לשלוח קו"ח באמצעות צירוף קובץ דרך מערכת הפורטל לנוחיותכם,
ללא עלות מצד מחפשי העבודה.

להצעת מחיר לפרסום מודעת דרושים הקישו כאן
 
 
לוח דרושים בקהילה - HRS
 
תאריך13/08/2017
תאור חברהלארגון גדול העוסק בהכשרות טכנולוגיות בפריסה ארצית
התפקיד אחראי/ת הדרכה
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* שיבוץ וגיוס מדריכי קורסים ברחבי הארץ ע``פ תכנית העבודה. * אחריות על ביצוע הדרכות ופיתוח הדרכה לצוות המדריכים. * ניהול קשר שוטף עם גורמי פיתוח תכנים בארגון.
מיקוםחולון
השכלה נדרשתבעל/ת תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר ע``י המל``ג בתחומי ההדרכה ו/או חינוך ו/או B.ED- חובה!בעל/ת תואר שני – חובה !
נסיון נדרש* בעל/ת ניסיון של חמש שנים, בחמש השנים האחרונות, בניהול תכניות הכשרות ומשאבי הדרכה, ובליווי ופיקוח על הדרכה במסגרתם: * ניהל/ה 75 קורסים (קבוצות) במהלך תקופה של חמש השנים האחרונות. * ניהל/ה 40 מדריכים במהלך תקופה של חמש השנים האחרונות.
דרישות נוספות היקף משרה מלאה המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
בטיפולקו``ח (בציון שם המשרה: אחראי/ת הדרכה)נא לש לשלוח למייל
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך13/08/2017
תאור חברהלארגון גדול העוסק בהכשרות טכנולוגיות בפריסה ארצית
התפקידאחראי/ת פיתוח תוכן -חולון
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידאחראי/ת הדרכה פיתוח תוכן במיומנויות וכישורי למידה בסביבה ממוחשבת של הדרכות בכלי האופיס, הכרת המחשב, מבוא לתכנות, עיצוב גרפי וכל כלי אחר הנלמד על גבי שימוש במחשב הגדרת התפקיד: -אחריות על פיתוח קורסים טכנולוגים חדשים ועדכון תוכן בקורסים קיימים. -העלאת הצעות לשיפור הקורסים הקיימים ויפעל להטמעת השיפורים. -אחריות על הטמעת פדגוגיה רגישת מגדר בכלל הקורסים שיועברו. -ניהול קשר שוטף עם גוף ההדרכה בארגון. -אחריות על ניסוח תכנית עבודה בכל אחד ממרכזי הלימוד של הארגון. - אחריות על הממשק עם מערכת ה – EDX בטרם העלאת תכנים לאתר האינטרנט הייעודי של EDX
מיקוםחולון
השכלה נדרשתבעל/ת תואר שני – חובה ! אחד מהתארים צריך להיות בתחומי החינוך ו/או B.ED – חובה!
נסיון נדרשבעל/ת ניסיון של שלוש שנים, בחמש השנים האחרונות, בפיתוח תכניות למידה בתחום האוריינות הדיגיטלית, במהלכן: -פיתח/ה או היה שותף/שותפה לפיתוח של לפחות שישה קורסים שונים בתחומי האוריינות הדיגיטלית (כל קורס באורך 10 שעות אקדמיות לפחות). ליווה/ליוותה או הנחה/הנחתה את צוותי ההדרכה בקורסים הנ``ל. היקף משרה מלאה
דרישות נוספות
בטיפולקו``ח ניתן לשלוח בציון שם המשרה (פיתוח תוכן)
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך02/08/2017
תאור חברהאסותא באר שבע
התפקידמזכיר/ה רפואי/ת להנהלה הראשית
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* מתן שירותי משרד אדמינ` תוך שמירה על נהלי החברה. * תמיכה במנהלת משאבי אנוש בכל פעילויות הרווחה ומשאבי אנוש באתר. * תיאום הפעילויות של מטה ביה``ח במסגרת היומנים הממוחשבים. תיאום ישיבות רבות משתתפים. * טיפול בפניות הציבור, מענה לעובדי בית החולים ומתן שירות לגורמי המטה בהנהלת החברה ולספקי חוץ. ניהול רשימות כ``א ועבודה מול אגף משאבי אנוש. * מענה לפניות טלפוניות להנהלת בית החולים. * הנפקת דוחות עבור ההנהלה. * כתיבת מצגות עבור בית החולים. טיפול בדואר- כתבית דואר עבור מטה בית החולים וריכוזו. * הכנת פגישות של בכל ההיבטים : מיקום, כיבוד, חניה, קבלת אורחים וליווי. * נדרשת זמינות מחוץ לשעות העבודה למקרים חריגים.
מיקוםבאר שבע
השכלה נדרשתבגרות הלאה - חובה. תואר ראשון - חובה.
נסיון נדרש* לפחות 5 שנות ניסיון בניהול משרד - חובה. * שליטה בכל תוכנות האופיס - חובה. * ניסיון בניהול יומן - חובה. * ידע במערכות BI- יתרון.
דרישות נוספות* תודעת שירות גבוהה. * גמישות מחשבתית. * יוזמה. * השקעה ומעורבות. * יכולת עבודה בצוות. * יכולת עבודה בסביבה מרובת משתתפים. * יכולת עבודה בתנאי לחץ בצד עבודה מונוטונית. * אחריות ומסירות. * יחסי אנוש טובים. * גמישות לשעות נוספות.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך19/07/2017
תאור חברהלאגודת רנה קאסן (עמותה רשומה)
התפקידראש אגף משאבי אנוש. מספר משרה JB-6444
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידהאגודה הינה תאגיד עירוני של עיריית ירושלים ומשמשת כזרוע ביצועית של מנהל החינוך בעיריית ירושלים, בהפעלת פרויקטים עירוניים חינוכיים מגוונים. מטרות העמותה הן בין היתר: מתן שירותים למינהל החינוך בירושלים, פיתוח והובלת פרויקטים חינוכיים במסגרת החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי ומתן שירותי ניהול עצמי לבי"ס יסודיים ועל יסודיים בירושלים. באגודה מועסקים כ-3,700 עובדים. כפיפות לסמנכ"ל משאבי אנוש. שימו לב! יש להגיש קורות חיים בצירוף טופס מלא של הגשת מועמדות ושאלון למועמד בהתאם להנחיות המפורטות באתר האינטרנט של אגודת רנה קאסן המופיע למטה. וועדת האיתור תהא רשאית לפסול על הסף מועמדויות שיוגשו שלא בהתאם להנחיות. המועמדים יידרשו לעבור מבחני מיון. מועד אחרון לשליחת קורות חיים בצירוף טופס מלא של הגשת מועמדות ושאלון למועמד: 28 ביולי 2017 המודעה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
מיקום
השכלה נדרשתתואר אקדמי ממוסד אקדמי מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, בתחומים הבאים: משאבי אנוש / מנהל עסקים / משפטים / כלכלה.
נסיון נדרש• בעל/ת ניסיון של 7 שנים לפחות בניהול משאבי אנוש בארגון מהמגזר הציבורי/ מוניציפלי/מגזר שלישי, המונה 200 עובדים לפחות כולל ניסיון בניהול והנעת עובדים. • ניסיון בדיני עבודה, הכנת חוזים והסכמי העסקת עובדים. • ניסיון במערכות שכר. כישורים ומיומנויות נדרשים לתפקיד: • ניסיון בניהול משאבי אנוש בארגון ציבורי. • ניסיון בניהול והנעת עובדים. • ניסיון במיון וקליטת עובדים, סיום העסקה, פרישה לגמלאות וכו`. • ניסיון בהכנת הסכמי עבודה, כתבי מינוי והסדרי העסקה לרבות לגבי עובדים בדירוגים הנהוגים במגזר הציבורי (עובדי הוראה, עובדי מינהל וכו`). • ניסיון מוכח בעבודה עם משרדי ממשלה (רצוי ניסיון עם משרדי הפנים והאוצר). • ניסיון בתחומי שכר, תנאים נלווים וסוציאליים.
דרישות נוספות• תודעת שירות ויחסי אנוש טובים מאד. • יזמות, יצירתיות ויכולת מנהיגות והובלה. • יכולת ביטוי גבוהה בעל פה ובכתב. • הבנה אסטרטגית וראיית מקרו. • כושר ניהול משא ומתן ויכולת עמידה בתנאי לחץ. למועמדים שיימצאו מתאימים מבחינת תנאי סף תינתן עדיפות במסגרת בחינת מועמדותם בין היתר בהתאם לעדיפויות הבאות: • תואר שני ממוסד אקדמי מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה בתחומים הנ"ל. • ניסיון בתחום ניהול משאבי אנוש בארגון ציבורי וניסיון בעבודה עם מערכות שכר. • ניסיון ביישום הסכמי העסקה לעובדים המדורגים לפי הדירוגים הנהוגים במגזר הציבורי ( לרבות: עובדי הוראה, עובדי מנהל וכו`). • ניסיון מוכח בתכנון ומימוש תהליכים משמעותיים בתחומי משאבי-אנוש
בטיפולנא להפנות קו"ח בצירוף טופס מלא של הגשת מועמדות ושאלון למועמד בציון מס` משרה למכון "אדם מילא" בלבד למייל
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנטwww.renecassin.org.il

תאריך19/07/2017
תאור חברהלאגודת רנה קאסן
התפקידרכז/ת משאבי אנוש
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידלמועמדים מוצעת הזדמנות להשתלב בארגון הנמצא בתנופה וצמיחה, סביבת עבודה מאתגרת ויכולת התפתחות מקצועית . התפקיד כולל טיפול במגוון נושאים בתחום משאבי האנוש בין היתר: קליטת עובד, נוכחות , עדכוני שכר , חופשת לידה , מילואים , קבלת קהל ומענה לעובדים . סיום עבודה , גמר חשבון וכיו"ב . כפיפות לסמנכ"ל משאבי אנוש. היקף המשרה : משרה מלאה
מיקוםירושלים
השכלה נדרשתתואר ראשון בתחום רלוונטי - חובה.
נסיון נדרש• ניסיון בתפקידי שירות- יתרון משמעותי. • ידע וניסיון בעבודה עם מערכות שכר/ משאבי אנוש ממוחשבות ( עדיפות לניסיון עם מערכת מל"מ) - יתרון. • ניסיון בעבודה בתחום משאבי האנוש
דרישות נוספות• זמינות מידית . • בעל תודעת שירות גבוהה • "ראש גדול", יכולת עבודה עצמאית ובסביבה מרובת משימות. • יכולת עבודה בלחץ וביצוע שעות נוספות לפי הצורך • שליטה בתוכנת אופיס ובמיוחד באקסל. • נכונות ויכולת לעבוד שעות נוספות על פי הצורך. רק פניות מתאימות תענינה . בכל מקום בו הפניה היא בלשון זכר הכוונה גם ללשון נקבה. המודעה מיועדת לשני המינים.
בטיפולהמעוניינים להגיש את מועמדותם , יגישו קורות חיים בצירוף המסמכים הרלוונטיים לדוא"ל
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך19/07/2017
תאור חברהלאגודת רנה קאסן
התפקידרכז/ת גיוס והדרכה
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידלמועמדים מוצעת הזדמנות להשתלב בארגון הנמצא בתנופה וצמיחה, סביבת עבודה מאתגרת ויכולת התפתחות מקצועית . הגדרת המשרה: • סיוע בגיוס עובדים לחברה – ביצוע סינון קורות חיים, ראיונות טלפוניים ופרונטאליים. • סריקה למערכת הגיוס ועדכון המערכת באופן שוטף. • עדכון וקשר מול מועמדים. • עבודה מול חברות כ"א. • קידום שיתופי פעולה לגיוס עובדים מקצועיים מול מכללות ובתי ספר שונים. • סיוע בנושאים נוספים במחלקת משאבי אנוש. היקף המשרה : משרה מלאה
מיקוםירושלים
השכלה נדרשתתואר ראשון עם עדיפות לתחום מדעי החברה / מש"א - חובה.
נסיון נדרש• היכרות וניסיון מעולם משאבי אנוש. • ניסיון בגיוס, אבחון וקליטה בחברה.
דרישות נוספות• זמינות מידית . • שליטה מלאה ב- office, word, excel, PowerPoint. • "ראש גדול", יכולת עבודה עצמאית ובסביבה מרובת משימות. • יכולת עבודה בלחץ וביצוע שעות נוספות לפי הצורך • שליטה בתוכנת אופיס ובמיוחד באקסל. • נכונות ויכולת לעבוד שעות נוספות על פי הצורך. רק פניות מתאימות תענינה . בכל מקום בו הפניה היא בלשון זכר הכוונה גם ללשון נקבה. המודעה מיועדת לשני המינים.
בטיפולהמעוניינים להגיש את מועמדותם , יגישו קורות חיים בצירוף המסמכים הרלוונטיים לדוא"ל
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך20/06/2017
תאור חברהלהנהלת חברה קמעונאית במודיעין
התפקידרכז/ת רווחה
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד-טיפול בפרט ורווחת העובדים -יזום וארגון פעילויות רווחה שונות כגון : ימי גיבוש, אירועים בחגים, נופשונים, מתנות לעובדים ועוד -איתור בעיות סוציאליות של עובדי החברה ומתן מענה בהתאם לצרכיהם. -ביקורים שוטפים בסניפים -אדמיניסטרציה שוטפת התפקיד בכפיפות למנהלת הרווחה של הארגון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
מיקוםבמודיעין
השכלה נדרשתתואר ראשון בעבודה סוציאלית- חובה
נסיון נדרשניסיון כרכז/ת רווחה/ או עובד/ת סוציאלי/ת- לפחות שנה * שליטה בתוכנות OFFICE- חובה
דרישות נוספותזמינות מיידית- יתרון * משרה מלאה עם אופציה לשעות נוספות -דרייב לעשייה, יכולת להחזיק מספר תהליכים במקביל -תקשורת בין אישית -ראיה מערכתית -יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא
בטיפולקורות חיים ניתן לשלוח למייל
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך18/06/2017
תאור חברהלחברת דלק
התפקידרכז/ת גיוס זמני/ת - החלפה לחל"ד
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידלגיוס תפקידי מטה ושטח. התפקיד כולל טיפול בכל שלבי הגיוס מתחילתו ועד סופו: מיון וסינון קו"ח * ראיונות טלפונים * זימון מועמדים לראיונות * ביצוע ראיונות עומק וכתיבת חוות דעת * קליטת עובדים בארגון * משובי גיוס * משרה מלאה, במשרדי החברה בנתניה.
מיקוםמשרדי החברה בנתניה
השכלה נדרשתתואר ראשון רלוונטי - חובה !
נסיון נדרשניסיון קודם כרכז/ת גיוס כולל ביצוע ראיונות פרונטאליים וכתיבת חוות דעת * ניסיון בליווי עובדים בארגון
דרישות נוספות* יכולת עבודה בצוות * תודעת שרות * יחסי אנוש מעולים * שליטה מלאה במחשב * נכונות לעבודה מאומצת
בטיפולנא לשלוח קו"ח למייל :
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך29/05/2017
תאור חברהלקבוצת כלמוביל לאגף משאבי אנוש
התפקידמתאמ/ת גיוס
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד• קשר שוטף עם חברות השמה ומול ספקים • תפעול יום האבחון למועמדים במחלקת הגיוס: קבלה, מבחנים וכו`. • קשר ומעקב על מועמדים • אחריות על עדכון מערכת הגיוס • הפקת דוחות מחלקתיים שוטפים (גיוס / תקציב) • התנהלות מול ספקים • חשבוניות ורכש – הפקת הזמנות רכש (SAP) והתנהלות מול מחלקת הנה"ח. • קשר מול מכוני אבחון – הפניית מועמדים • עמ"ח – תפעול פנים ארגוני מול עובדי חברה • גיוס עובדים זמניים – תפעול דרישות מול מנהלים בארגון ומול חברות כ``א • תפעול ימי אוריינטציה וסדנאות גיוס שונות – אחריות מקצה לקצה.
מיקום
השכלה נדרשתתואר ראשון - חובה
נסיון נדרש• ניסיון מוכח בתפקיד תפעולי מארגון - חובה! • (ניסיון כקמב``צית / קצינה בצבא – יתרון משמעותי) • ניסיון בעבודה על אקסל (ברמת נוסחאות) ודוחות - חובה • ניסיון בתחום הגיוס / ההשמה – יתרון משמעותי
דרישות נוספות• תודעת שירות מעולה • יכולת עבודה עצמאית • עבודת מולטיטסקינג דינאמית, מגוונת ומרובת ממשקים • יכולת עבודה טובה מאוד תחת לחץ עומס • מחויבות גבוהה לסגירת מעגל טיפול • יכולת הגעה עצמאית לראש העין • משרה מלאה + נכונות לשעות נוספות
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך29/05/2017
תאור חברהלקבוצת כלמוביל לאגף משאבי אנוש
התפקידמנהל/ת רווחה ומשאבי אנוש חטיבתית (HR.BP)
אחריות דיווח ל...דיווח לסמנכ``ל מש``א / דיווח מטריציוני לסמנכ``ל תפעול ולוגיסטיקה
תיאור תפקידמנהל/ת את כלל פעילות הרווחה של הקבוצה. HR.BP חברת הנהלה בחטיבת התפעול והלוגיסטיקה . חברת הנהלת אגף מש``א/ רווחה: • בניית תכניות רווחה שנתיות (חוצות ארגון וחטיבתיות), יישום התוכנית, בקרה אחר ביצוע. • ממשקי עבודה - מנהלי משאבי אנוש חטיבתיים ,המנהלים בארגון, ספקים חיצוניים • אחריות כוללת על תקציב הרווחה תוך מיקסום התקציב . • הזמנות ותהליכי רכש ובקרה תקציבית של תחם הרווחה . • ייזום וארגון פעילויות רווחה שונות כגון :לעובדים ובני משפחותיהם, ימי גיבוש, אירועים בחגים, מתנות לעובדים וכד` ניהול משאבי אנוש: • אחריות כוללת על טיפול בפרט בכל מעגלי החיים של העובד בחטיבת התפעול והלוגיסטיקה ( 200 עובדים) • נוכחות בשטח בשלושת אתרי החטיבה (ראש העין, פתח תקווה ואשדוד), ניהול מאטריציוני של רפרנטיות משאבי אנוש באתרים • הטמעת מדיניות מש``א וממשק הדוק עם גורמי מטה במש``א: גיוס, רווחה, שכר והטבות, הדרכה ופיתוח ארגוני. • Business partner – מעורבות בכל התהליכים העיקריים בחטיבה בהיבטי משאבי אנושי - ליווי וסיוע לסמנכ``ל ולמנהלים
מיקוםמשרדי החברה ראש העין
השכלה נדרשתתואר ראשון בתחומים הרלוונטיים - חובה
נסיון נדרש• ניסיון מוכח של שלוש שנים כמנהלת רווחה בארגון בינוני גדול • ניסיון כמנהל/ת מש``א חטיבתית – עדיפות לעולמות ייצור, לוגיסטיקה או קמעונאות
דרישות נוספות • דרייב לעשייה, יכולת להחזיק מספר תהליכים ונושאים במקביל • עבודת ממשקים ועבודת צוות מעולה • יכולת אדמיניסטרטיבית מוכחת • תקשורת בין אישית מצוינת • ראיה מערכתית • נוכחות אישית ומקצועית שתאפשר מיצוב טוב לצד המנהלים תוך יכולת להביא להם ערך מוסף משמעותי • נכונות לעבודה מאומצת ולשעות נוספות
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך14/05/2017
תאור חברהTel Aviv University School of Managementis
התפקידGlobal PlacementManager
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידTel Aviv University School of Managementis looking to recruit a qualified candidate to be responsible for finding job placements for international MBA students completing their studies in Israel Primary responsibilities include: • Establish and develop employer partnerships within variousindustries in the USA and Europe to connect current international MBA students and alumni to part-time and full-time employment opportunities in their country of origin. • Provide global professional association networking opportunities for studentsand alumni; provide students with guidance on how to land a job in global professional settings. • Manage selection and placement of international MBA students and alumni into positions around the world. • Provide strategic recommendations and advice on building recruiting partnerships between employers and MBA programs.
מיקום
השכלה נדרשת • BS/BA degree or equivalent is required. Master`s degree or equivalent in a related field (HR, MBA, Learning & Development) is preferred.
נסיון נדרש• 2 years` experience in HR / Recruiting/Organizational Development at a global, fast-paced organization/ global executive search. • Deep understanding of the international job market and global leadership programs/MBA programs. • Expert in the use of online recruitment websites (LinkedIn, job boards, etc.).
דרישות נוספות• Excellent English skills - Fluency needed (Candidates who don`t meet this criterion, please abstain). • High energy, highly motivated, and self-directed in face-paced, dynamic environment. • Team player, highly responsive and customer focus orientated and strong organizational and planning skills. Excellent attention to details, verbal and written communication skills. Ability to prioritize and work well in a dynamic, team environment with competing demands. • Passion for foreign cultures. • Experience living outside of Israel (preferred). • Willing to travel.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך14/05/2017
תאור חברהלפקולטה לניהול על שם קולר, אוניברסיטת תל אביב
התפקידיועץ/ת קריירה במרכז לניהול קריירה בפקולטה לניהול ע``ש קולר
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידתיאור משרה- משרה מלאה, כחלק מצוות של חמש יועצות. תחומי אחריות- • ניהול קשרי מעסיקים- עבודה מול מספר סקטורים של מעסיקים מרכזיים במשק בכדי לקבל מהם משרות, התמחויות והשתתפות באירועי גיוס בפקולטה. • בנייה והעברת סדנאות קריירה לסטודנטים ולבוגרים בתחומים שונים שקשורים לתכנון קריירה ומציאת עבודה. • ניהול אירועים הקשורים למרכז הקריירה • ייעוץ אישי לסטודנטים בתחום הקריירה. • עבודה מול מנהלי תוכניות מיוחדות בפקולטה בכדי להתאים את שירותי מרכז הקריירה לצרכים המיוחדים של הסטודנטים. • תרומה לאסטרטגיה וההתפתחות של המכרז קריירה כגורם משמעותי עבור סטודנטים ובוגרים וכחלק מהיתרון התחרותי של הפקולטה.
מיקום
השכלה נדרשת בוגר/ת תואר שני בתחומים רלוונטיים.
נסיון נדרש* ניסיון בעבודה עם אוכלוסיות דומות במאפייניהם לסטודנטים ובוגרי הפקולטה.. * ניסיון בתכנון והעברה של סדנאות הדרכה. * ניסיון בפיתוח וניהול קשרי לקוחות עם מנהלים וגורמי משאבי אנוש בארגונים גדולים. יכולות ותכונות אישיות-
דרישות נוספות* יכולת ביצוע ויישום גבוהה שכוללת קבלת אחריות ופעילות עצמאית להשגת יעדים. עבודה שיטתית וממוקדת, ליצור תוצרים איכותיים. * יצירתיות ויוזמה, ראש גדול. לפעול בכיוונים חדשים שיתרמו להצלחה של מרכז הקריירה. * יחסי אנוש מעולים ושיתוף פעולה עם קולגות במרכז ועם ממשקים רלוונטיים בפקולטה ומחוץ לה. * פרזנטטיביות, ייצוגיות, מקצועיות ומנהיגות בעבודה מול סטודנטים ובוגרים. * ניהול זמן באופן אפקטיבי, תעדוף משימות והשקעה ממוקדת לפי הצורך. * אנגלית-ברמת שפת אם
בטיפולנא לציין בכותרת המייל הגשת מועמדות למשרת יועצ/ת קריירה
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך08/05/2017
תאור חברהפרילנסריות בתחום משאבי אנוש מחפשות לצרף פרילנסר/ית לצוות שלנו.
התפקידפרילנסר/ית במשאבי אנוש.
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידרקע וידע בתחומי משאבי אנוש (בעיקר גיוס)- חובה. אפשרי גם רקע לימודי בלבד. סקרנ/ית, ראש גדול, ביצועיסט/ית, אחראי/ת ו... עם נשמה לאנשים.
מיקום
השכלה נדרשת
נסיון נדרש
דרישות נוספותנדרשת זמינות ל- 5 ימים בשבוע. יש גמישות מבחינת פריסת שעות העבודה. הכשרה מקצועית וליווי- יינתנו על ידינו.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

משאבי אנוש | מאמרי משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | פורום משאבי אנוש | דרושים-משאבי אנוש | פורום תגמולים והטבות | פורטל רווחה אירגוני
בניית אתרים תפנית 054-4780798