משאבי אנוש מאמרים - משאבי אנוש מועדון הטבות ארגוני hr shops

 


דף ראשי אודותינו פורום פתוח דרושים בקהילה פרסום באתר צור קשר
הפוך לדף הבית About Us רישום לפורום C.V - Wizard מאמרים תקנון
מילוני מושגים כתבו עלינו NewsLetter HR College מועדון הטבות אתרים רלוונטיים
פרקטיקום HRShops מכרזים רכישת תווי קניה
מדדי HR חוקי עבודה טפסים ונהלים לוח אירועים מחשבונים סרטי הדרכה
חיפוש באינדקס חברות
סמנ/י תיבה לחיפוש ביטויי מדוייק
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
משאבי אנוש גיוס הדרכה רווחה שכר והטבות

פורטל מנהלי משאבי אנוש הנו אתר הפונה לכל מגוון העוסקים ביצירה בתחום זה.
לוח המשרות הקהילתי מאפשר לכם לשלוח קו"ח באמצעות צירוף קובץ דרך מערכת הפורטל לנוחיותכם,
ללא עלות מצד מחפשי העבודה.

להצעת מחיר לפרסום מודעת דרושים הקישו כאן
 
 
לוח דרושים בקהילה - HRS
 
תאריך06/07/2015
תאור חברהeVolution Networks solves one of the world`s biggest energy consumption problems
התפקידHR Manager
אחריות דיווח ל...CFO
תיאור תפקידeVolution Networks is hiring an experienced professional HR Manager to own, lead and implement HR processes and practices; work closely and build a valuable and strong relationship with managers & employees across the company. The HR Manager will oversee all HR activities in the company ranging from recruiting to R&D, Sales and Operations team in Israel and abroad to employee welfare.
מיקוםRamat-Gan
השכלה נדרשתBA
נסיון נדרש 3-5 year
דרישות נוספות Main Requirement: - 5 years of experience in recruitment for various positions in global high-tech companies with emphasis on software developers -Well experienced in the following: • Manage full cycle recruitment • off-shore recruitment • Recruitment strategies • Sourcing • In-depth interviews • on-boarding new employees • welfare activities • HR policies
בטיפולDaniel
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנטwww.evolution-networks.com

תאריך05/07/2015
תאור חברהלקבוצת Baran, חברת ההנדסה המובילה בתחומה
התפקיד רכז/ת גיוס להחלפה לחופשת לידה.
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידאם את/ה בעל/ת מוטיבציה, רצון ללמוד, יכולת עבודה במצבי לחץ ומול גורמים רבים, אסרטיביות ויחסי אנוש מצוינים - מקומך איתנו !
מיקום
השכלה נדרשתתואר ראשון מהתחומים הרלוונטיים (מדעי ההתנהגות, ניהול ומשאבי אנוש) - חובה !
נסיון נדרש* ניסיון מוכח של עד שנתיים בגיוס - חובה ! * ניסיון מוכח באיתור ומיון קורות חיים, ביצוע ראיונות טלפוניים ופרונטליים ופרסום משרות - חובה !
דרישות נוספות* העבודה במשרה מלאה, בבית דגן. * המשרה הינה זמנית ל 6 חודשים כהחלפה לחופשת לידה. * תחילת עבודה מיידית.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך01/07/2015
תאור חברהלחברה בצמיחה בתחום התקשורת בפתח תקווה
התפקידרכז/ת גיוס לפרויקט זמני בתחום מוקד שירות מכירה
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידהתפקיד כולל גיוסי מסה, עריכת ראיונות טלפוניים, ראיונות פרונטאליים ופיתוח מקורות גיוס. המשרה הינה זמנית וחלקית (קיימת גמישות בשעות)
מיקוםפתח תקוה
השכלה נדרשת
נסיון נדרש* ניסיון בראיונות טלפוניים-חובה * ניסיון בגיוסי מסה-חובה * ניסיון בגיוס נציגי שירות ומכירה-יתרון * הכרות עם עולם המוקדים-יתרון
דרישות נוספות
בטיפולמשרה מספר 3715
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך29/06/2015
תאור חברהלחברת טבע תעשיות פרמצבטיות לאתר בפתח תקווה
התפקידמנהל/ת תכנון ובקרה – משאבי אנוש ישראל
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידתכנון והנעת פרויקטים ותהליכים חוצי ארגון במשאבי אנוש ישראל ניהול ותכלול תכניות עבודה שנתיות ותפעול בקרה תקופתית על ביצוע יישום פרויקטים גלובליים בישראל. * ניהול תקציבי התפעול של משאבי אנוש ובקרת עלות העבודה בישראל אחריות על ביצוע אנליזות, ניתוחים פיננסים והסקת מסקנות ביצוע משימות נוספות לפי הצורך.
מיקוםפתח תקווה
השכלה נדרשתתואר ראשון בתחומים רלוונטיים- חובה
נסיון נדרש* 10 שנות ניסיון בתפקידי HR, מתוכם לפחות 3 שנים בניהול והובלת פרויקטים בתחום ה- HR- חובה * ניסיון בתפקיד תכנון ובקרה/כלכלת עבודה/שכר והטבות - יתרון משמעותי
דרישות נוספות* יכולת הובלה, חשיבה לוגית, כושר ניתוח נתונים והסקת מסקנות. * יכולת למידה מהירה . * פתיחות לאתגרים בתחומים שונים. * תקשורת בינאישית טובה. * ניסיון בארגון גלובלי - יתרון משמעותי. * אנגלית ברמה גבוהה. * העבודה במשרה מלאה בפתח תקווה.
בטיפולהגשת מועמדות למשרה 7027 באמצעות הלינק הבא:
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://jobs.teva.co.il/pos7027?referrerId=265

תאריך25/06/2015
תאור חברהFor Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva
התפקידPosition no.7016) Organizational Health & People Engagement Program Manager)
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידClose collaboration with the Employee Engagement & Business Insights Lead in order to ensure excellence in Organizational health & people engagement initiatives, including Global Employee Survey and Purpose & Values roll out General duties and responsibilities: Coordinate Global Employee Survey, including Global team and alignment with local champions Key liaison and interface with survey vendor, including end to end relationship Ensure flawless execution of survey deliverables, including, survey reports and People KPI Oversee proper survey data infra-structure and accuracy Support engagement mindset development for managers Oversee engagement and survey communications across company Establish cross-fertilization and best practices sharing mechanisms Drive continuous improvement & lessons learned incorporation
מיקום
השכלה נדרשתBachelor`s Degree in relevant field of study required. Masters of Business Administration (MBA) - advantage
נסיון נדרש5+ years of professional experience in cross company efforts. Experience at Global Pharmaceutical company strongly preferred Potential areas of Expertise include Human Resources, Organizational Development, Leadership & Development, Industrial Engineering, Project Management
דרישות נוספותDemonstrated ability to organize, lead and execute on a variety of assignments and action plans; driving for results and managing complex projects Proved ability to effectively communicate across different levels of the organization and cultures Strong strategic agility and business acumen Ability to see full picture and zoom in relevant details per need Demonstrates detail consciousness and ability to audit analytics and processes High potential for development Professional English
בטיפולPosition no.7016
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://jobs.teva.co.il/pos7016?referrerId=265

תאריך25/06/2015
תאור חברהלארגון גלובאלי בתחום הביוטכנולוגיה באזור רחובות
התפקידרכז/ת גיוס להחלפה לחל"ד (כ-8 חודשים)
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידהתפקיד כולל ניהול תהליכי גיוס מלאים לתפקידים מורכבים ומגוונים, הצעות שכר, קליטות עובדים.
מיקוםרחובות
השכלה נדרשתתואר ראשון- חובה, תואר שני- יתרון
נסיון נדרשניסיון בגיוס לתפקידים מורכבים של לפחות שלוש שנים * ניסיון בגיוס לתחום הביוטק- יתרון משמעותי
דרישות נוספותאנגלית ברמה גבוהה- התפקיד כולל העברת ראיונות באנגלית. חריצות, דינאמיות, יכולת עבודה עצמאית
בטיפולמספר משרה JB-3691
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך22/06/2015
תאור חברהNeoGames- a leading international online Lottery company is seeking a dynamic and quality HR specialist for a full time position.
התפקידHR Specialist for the Technologies Division
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידThe Human Resources Specialist will operate the Human Resources services, policies, and programs and will be responsible for the HR Administrative duties and recordkeeping. The major responsibilities will be: • Major focus on recruiting and staffing • Terminations • Employment contracts and labor relations • Compensation and benefits • Welfare activities- in collaboration with HR Team • Training activities • Employee relations • Other HR projects
מיקום
השכלה נדרשתBachelor`s Degree in Human Resources, Business, or a related field is required
נסיון נדרש• At least 2 years` experience as a Human Resources Specialist (including recruitment, compensation, labor relations, training, welfare and other areas of professional human resources) • Experience from an international hi tech/mobile/internet company (Gaming Company- a significant advantage) • Vast experience with Tech positions recruitment- Must
דרישות נוספות• Excellent oral and written English level • Ability to work in an environment of constant change and stress, willingness for over time • Professionalism, assertiveness, independence, dynamism, initiative
בטיפול***Sorry, CV without salary expectations won`t be considered***
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך21/06/2015
תאור חברהFor Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva
התפקידHR Data Management Specialist
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידAs a member of the Global HR Data Management team , the HR Data Management specialist is a key player in evaluate, plan and build best-in- class capabilities that support the business and our new HR operating model and specifically our HR data management strategy. Key areas of focus include Data Management and Organizational Structure, Reporting, Analytics & Metrics, and familiarity with core HR systems, mainly Oracle and SuccessFactors. This person will partner closely with global and regional colleagues, within HR and outside HR, to build a foundation and develop consistent processes and methodologies. Provides leadership, planning and project management for the development of strategic and efficient global data operation to support the current and future needs of the HR organization.
מיקוםPetah Tikva
השכלה נדרשתBachelor`s degree in related discipline required, MBA/Advanced Degree preferred
נסיון נדרש*Experience delivering best-in-class customer-focused solutions* At least 3 years of experience in HR Data Management, HR Technology and/or related areas. Experience in handling Data Management and Analytics processes and projects. Proven experience working with core HR IT systems (successFactors, Oracle, SAP etc.)
דרישות נוספותEffectively collaborates with colleagues to manage cases, requests and resolve issues within subject matter expertise. Partners closely with global colleagues, HR Business Partners, Finance, IT and other functions to ensure we have strong management and maintenance of HR organizational data. Track record of high performance in HR Data Management, Workforce Analytics and/or HR Technology. Demonstrated ability to design, develop and implement complex processes and data-driven solutions. Outstanding analytical and project management skills. Ability to proactively diagnose and solve complex problems and simultaneously manage several projects. Strong organizational skills and attention to detail. High aptitude to lead large-scale change management initiatives. Working in global complex environment
בטיפולPosition no.6957
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttp://jobs.teva.co.il/pos6957?referrerId=265

תאריך21/06/2015
תאור חברהלארגון ציבורי בתל אביב
התפקידמתאמ/ת למילוי מקום באגף משאבי אנוש
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* מתן שירות, תיאומים ובקרה עבור שתי מחלקות מקצועיות במשאבי אנוש; העבודה כוללת: * ניהול יומן ולו``ז מורכב, תיאום פגישות. * הכנת פרוטוקולים וסיכומי פגישות, ומעקב אחר ביצוע. * טיפול והפצה בדואר נכנס ויוצא. * תיאומים בין גורמי חוץ ופנים. * בקרה ומעקב אחר משימות. * תיוק מסמכים. * מטלות נוספות בהתאם להנחיות הממונים.
מיקוםתל אביב
השכלה נדרשתתעודת בגרות- לפחות
נסיון נדרש* ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית-חובה. * ניסיון קודם בתיאום יומן- חובה. * ניסיון קודם כעוזר/ת אישי למנהל או ניהול משרד/לשכה- חובה .
דרישות נוספות* יכולת עבודה באאוטלוק ברמה גבוהה מאוד – חובה. * שליטה מלאה ביישומי office. שליטה באקסל. * יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות . * רמת שירות גבוהה . * יכולת לעבוד בארגון גדול ומורכב- סבלנות ונכונות ללמידה .
בטיפולמשרה מלאה, מילוי מקום לחופשת לידה (חצי שנה) - עם אופציה להמשכיות בארגון
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך18/06/2015
תאור חברהAmdocs Raanana
התפקידInternal Communications Professional
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידAn Internal Communication Professional is responsible for preparing internal communication plans and executing them, including responsibility for the plan`s deliverables. A key aspect of the role is developing and writing internal communication materials. The Internal Communication Professional will work with internal customers, including senior management to understand their needs and prepare the plan, tying it to the company agenda.
מיקוםRaanana
השכלה נדרשתBachelor degree or equivalent (preferably in: Marketing, PR, Communications)
נסיון נדרש 5 years` experience in communications (preferably in large organization)
דרישות נוספותExample for main responsibilities: • Learning the topic and developing the plan, including goals, messages, target audiences, internal communications channels and timing; • Development of messages on various topics (e.g.: business updates, organizational changes, etc.). • Working with internal customers, including company leaders, to prepare communication materials such as emails, news articles, interviews, presentations, videos etc. • Working with internal customers to develop and lead internal communication campaigns; Technical Skills 1. Proficient in the Microsoft Office environment in general and with Microsoft Word and PowerPoint in particular 2. General knowledge of HTML and familiarity with website editing English – Mother tongue
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך18/06/2015
תאור חברה Amdocs Raanana
התפקידHR Partner
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידThe Human Resources Partner is a key business partner, responsible for implementing the HR strategy and best practices to support business goals. The HRP leads the implementation of HR processes based on the HR calendar and provides consultancy to managers in HR related issues. For example: • Provide consultancy to the management team on HR related issues • Implement the HR strategy and create work plans using best practices to promote business goals; • Advice managers and employees on employee experience issues and special requests of managers and employees; • Perform ongoing organization analysis and implement change management programs driven form the business needs and challenges, in partnership with the Business Units
מיקוםAmdocs Raanana
השכלה נדרשת Bachelor degree in Social Science or Behavioral science - must.. Master degree in Human resource - preferable.
נסיון נדרש1. 3-5+ years relevant HR work experience preferably in a global/international service/consulting environment 2. Practical knowledge in the areas of employee management, employee relations, reward, employment law, organizational development and employee development/learning 3. Proven experience in global, complex companies
דרישות נוספות3. Bilingual in local country language and English.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך15/06/2015
תאור חברהAmdocs is a global company uniquely combines a market-leading BSS, OSS and network control with value-driven professional services and managed services operations.
התפקידInstructional Designer
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידAmdocs Raanana`s learning unit is looking for Instructional Designer . The Instructional Designer role is creating instructional experiences which make the acquisition of knowledge and skill efficient, effective and engaging. The Instructional Designer is the architcture of the learning solutions, drawing up specifications and blueprints for a learning and develop the learning deliverables according to the design. Key Responsibilities: • Analyze a need and propose solution directions • Design learning solutions • Develop learning solutions (e-Learning, Workshop, Course, learning program) • Produce learning technology solution using authoring tools • Manage a learning development project • R&D for the learning and ISD profession, methodologies, tools
מיקוםAmdocs Raanana
השכלה נדרשת
נסיון נדרש- Previous experience as ISD (at least 2-4)
דרישות נוספות- Communication in English (written and verbal) - Global experience is an advantage - Understanding of matrix and complex organizations is a must - Technical savvy, learning authoring tools - a must for some of the roles - Proactive approach, project management, self-management - Visual communication - Rapid learning ability
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://career4.successfactors.com/sfcareer/jobreqcareer?jobId=26029&company=amdocs&username

תאריך15/06/2015
תאור חברהלארגון מוביל בעפולה
התפקידרכז/ת גיוס למשרה זמנית עם אופציה - משרה jb -3694
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידהתפקיד כולל ניהול תהליכי גיוס מלאים, גיוס בעיקר למשרות זוטרות, ייצור ולוגיסטיקה.
מיקוםמגורים באזור עפולה
השכלה נדרשת
נסיון נדרשניסיון כרכז/ת גיוס חובה * ניסיון בגיוס למשרות בדרג זוטר (ניסיון בגיוס הייטק איננו רלוונטי).
דרישות נוספותזמינות מידית !
בטיפולנא לשלוח קו``ח למייל בצירוף מספר משרה jb -3694
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך15/06/2015
תאור חברהAmdocs is a global company uniquely combines a market-leading BSS, OSS and network control and optimization product portfolio with value-driven professional services and managed services operations.
התפקידOrganization Developer Expert
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידAmdocs Raanana is hiring OD Designer. Role Description Being part of establishing a new of Talent and Career management practice, in Talent Planning and Development team (Corporate HR). Contributing to the design and rollout of new global practices and tools to employees and managers. Key responsibilities 1. Design end to end learning and OD solutions in the domain of Talent practices and Career mgmt. solutions may include e-Learning, workshops and other practices for managers and employees. 2. Coordinate and lead implementation of relevant solutions with the different stakeholders (i.e. internal communication, L&D, HR partners, etc.) and provide professional consultation to ensure organizational readiness. 3. Consult HR professionals in different business needs related to Talent practices and Career mgmt. including tailoring corporate processes as well as guiding BU design efforts.
מיקוםAmdocs Raanana
השכלה נדרשתBA or higher in Behavioral Science or Education domains
נסיון נדרש1. Proven experience in designing and rolling out OD solutions, preferred in the areas of talent and career management 2. At least 6 years of experience in HR roles, part of which in OD domains 3. Experience designing and delivering solutions in a global environment
דרישות נוספות4. Strong project management skills 5. Fluent English – writing and speaking
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://career4.successfactors.com/sfcareer/jobreqcareer?jobId=27789&company=amdocs&username=

תאריך15/06/2015
תאור חברהלחברה גדולה באיזור המרכז
התפקידמנהל/ת משאבי אנוש
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* אחריות כוללת על מערך משאבי אנוש בארגון. * אחריות מלאה על תחומי:גיוס, הדרכה, רווחה, שכר ועוד. * ניהול צוות עובדי מחלקת משאבי אנוש. * יעוץ מקצועי ומתן שירותי משאבי אנוש למנהלים ועובדים בדרגים שונים.
מיקוםאיזור המרכז
השכלה נדרשת תואר ראשון- חובה, תואר שני-יתרון. חובה ידע מעמיק בדיני עבודה.
נסיון נדרש ניסיון של לפחות 5 שנים כמנהל/ת משאבי אנוש.
דרישות נוספות* יכולת עבודה עם ריבוי משימות ותחת לחץ. * עבודה במשרה מלאה.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך09/06/2015
תאור חברהלהנהלת קבוצת דנאל
התפקידדרוש/ה מנהל/ת אזור דרום לחטיבת ההשמה - חבר/ת הנהלה בכירה בחטיבה. (מספר משרה: #314861#)
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* ניהול מספר סניפים כיחידות רווח והפסד עצמאיות, ניהול וליווי מנהלים, ניהול צוותים לעמידה ביעדי מכירות, ניהול מו``מ B2B עם לקוחות אסטרטגיים, תמחור מכרזים ועוד. * העבודה משלבת עבודת שטח ובקרת ביצועים במשרד. * נדרשת הבנה עסקית ומסחרית ברמה גבוהה מאוד.
מיקוםאזור דרום
השכלה נדרשתהשכלה אקדמית - חובה.
נסיון נדרש- ניסיון כמנהל/ת מרחב / כמנהל/ת רשת / כמנהל/ת מסחר / כמנהל/ת מכירות - חובה. - ניסיון בניהול מו"מ B2B עם לקוחות אסטרטגיים - חובה. - ניסיון והכרות עם עולם הגיוס וההשמה - יתרון משמעותי.
דרישות נוספות- נכונות לנסיעות מאזור ירושלים ועז לאזורי השפלה והדרום. - המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
בטיפולקורות חיים יש לשלוח לאלה - מנהלת הגיוס
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך09/06/2015
תאור חברהTyco אנחנו מגייסים- הזדמנות להצטרף לצוותHR גלובאלי מוביל
התפקידHR Compensation & Benefit
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* אחריות על HR Data base. * תחזוק מערכות HR. * ניהול תהליכי שכר והטבות ותהליכים גלובליים נוספים. * הפקת דוחות, ביצוע אנליזות, סקרי שוק.
מיקום
השכלה נדרשתתואר ראשון בכלכלה/ מנע"ס/ מדעי החברה- חובה, תואר שני או במהלך יתרון משמעותי.
נסיון נדרש* רקע מארגונים גלובאליים-יתרון * ניסיון כאנליסט/ת או אחראי/ת שכר והטבות - חובה
דרישות נוספות* יכולות אנליטיות גבוהות. * שליטה אבסולוטית ב-Excel. * שליטה טובה במערכות ניהול HR : Workday, Success Factor- יתרון * שליטה אנגלית - חובה. * זמינות מיידית-יתרון
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך03/06/2015
תאור חברהלקבוצה פיננסית מובילה
התפקידרכז/ת גיוס ופרט
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* התפקיד כולל ליווי והובלת תהליכי גיוס ותהליכי מש``א בחברה, משרה של כ-80% גיוס בדגש על נציגי שירות ומכירה. * כולל איתור מקורות גיוס, פרסום משרות, התנהלות מול חברות השמה וליווי שוטף של מנהלים ועובדים בחברה.
מיקום
השכלה נדרשתתואר ראשון- חובה, תואר שני- יתרון
נסיון נדרש* ניסיון של עד שנתיים כרכז/ת גיוס בחב` השמה-חובה * ניסיון בתפקיד דומה בארגון- יתרון
דרישות נוספות* חיבור ורצון להמשיך בתחום הגיוס- חובה. * יכולת הובלת תהליכים עצמאית. * יכולת קידום נושאים. * יכולת עמידה מול מנהלים . * רהיטות, נכונות להשקעה.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך02/06/2015
תאור חברהFor Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva
התפקידChange Management and Communication Expert
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידProvide end to end solutions by designing and creating innovative internal communication materials while using advanced solutions, reflecting Teva`s spirit and by looking from the customer point of view. The change management & communication expert will be involved in the design stage of the change management concept and materials, in the production phase and in the implementation phase. This also includes being a part of a change management team and working closely with global HR functions, corporate global communication team and other stakeholders.
מיקום
השכלה נדרשתBA in relevant fields - A must, MA - an advantage
נסיון נדרשPrevious experience in global business environment and HR environment Proven experience in internal communication/communication specialist positions - at least 3 years
דרישות נוספותOutstanding writing capabilities Excellent English - Mother Tongue level Proven capabilities in using advanced communication solutions Previous experience in global business environment and HR environment Very good project management skills
בטיפולApplications should be submitted through our website (Position no.6954):
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://jobs.teva.co.il/pos6954?referrerId=265

תאריך02/06/2015
תאור חברהלחברת IT
התפקידרכז/ת גיוס
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* לפיתוח ואיתור מקורות גיוס חדשים . * עבודה מול רשתות חברתיות . * גיוס מיון ואיתור מעומדים בתחומי תכנה, IT QA .
מיקוםלאזור רמת גן
השכלה נדרשת
נסיון נדרש
דרישות נוספות
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך02/06/2015
תאור חברהל SU מתפתח
התפקידמנהל/ת אדמיניסטרטיבי ורכז/ת גיוס
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* אדמיניסטרציה – טיפול ביומנים , פגישות בארץ ובחו``ל. * התכתבות וקשר מול לקוחות ושותפים בחו``ל . * טיפול בתפעול המשרד – רכש, חשבונות, סלולריים , רכבים . * רכזת גיוס – טיפול בקבלת קורות חיים , סינון מיון הזמנה לראיונות עבודה עבודה מול משרדי השמה , רשתות חברתיות .
מיקוםלאזור תל אביב
השכלה נדרשת
נסיון נדרש
דרישות נוספות* אנגלית ברמה גבוהה חובה . * יכול להתאים לרכז/ת גיוס מחברת השמה שיש לה/u יכולות אדמיניסטרציות תקתקנ/ית , מולטי טסקינג , מסודר/ת , מוקפד/ת/ * תנאים מצוינים . * עבודה דורשת שעות נוספות , גמישות וזמניות בשעות * אתגר – חברה דינמית צעירה מתפתחת .
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך28/05/2015
תאור חברהלחברת טבע תעשיות פרמצבטיות לאתר בפתח תקווה
התפקידמפתח/ת הדרכה מנוסה
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* איתור ומיפוי צרכי ידע ובחירת פתרונות הדרכה מתאימים מסוגים שונים: למידה מתוקשבת, פרונטאלית, סדנאות וכיו``ב. * פיתוח תוצרי הדרכה מסוגים שונים וכן הטמעה של תכניות הדרכה לאוכלוסיות שונות בארגון. * עבודה שוטפת מול ספקי הדרכה קיימים. * ניהול פרויקטי הדרכה מורכבים, כולל ניהול ממשקים בתוך ומחוץ לארגון.
מיקום
השכלה נדרשתתואר ראשון- חובה , תואר שני - יתרון
נסיון נדרש* לפחות 3-4 שנות ניסיון בניהול תהליכי פיתוח הדרכה בארגונים. * ניסיון בפיתוח מגוון תוצרי הדרכה, כולל הדרכה מתוקשבת. * ניסיון קודם בעבודה עם מחוללי לומדות - יתרון משמעותי.
דרישות נוספות* יכולת מוכחת של הובלת פרויקטים, תחקור תוכן, ניהול ממשקים מורכבים, ניהול משאבים . * יכולת הובלה והנעה של פרוייקטים ותהליכים גלובליים. * אנגלית ברמת גבוהה (כולל בניית תוצרי הדרכה) - חובה.
בטיפולהגשת מועמדות למשרה 6943 באמצעות הלינק הבא:
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://jobs.teva.co.il/pos6943?referrerId=265

תאריך27/05/2015
תאור חברהאינטל
התפקידTechnical Training Student-Intel
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידהתפקיד בקבוצה האמונה על פיתוח וניהול תכניות ההדרכה הטכניות עבור ארגוני הפיתוח של אינטל העולמית. הסטודנטים/ות בקבוצה לוקחים/ות חלק בניתוח צרכי ההדרכה הטכנית, בניית תכנית הדרכה ותכנון הקורסים בסביבת עבודה גלובאלית. היבטים מרכזיים בתפקיד כוללים: • איתור פתרונות הדרכה פנים או חוץ ארגוניים. • תיאום עם ספקים/ מדריכים/ לקוחות. • ניהול מעקב אחרי תכנית ההדרכה מההיבט המקצועי והתקציבי • אחריות על מערכות מידע ואינדיקטורים.
מיקוםמיקום המשרה- חיפה
השכלה נדרשתסטודנטים/ות לתואר שני במדעי החברה/ מנהל עסקים.יתרת לימודים של שנה וחצי,
נסיון נדרש• ניסיון בתכנון, תאום והוצאה לפועל של פרויקטים/ תכניות. • שליטה גבוהה באקסל. • ניסיון בפיתוח חומרי הדרכה- יתרון. • רקע טכנולוגי- יתרון. • ניסיון בפיתוח מערכות לימודיות מבוססות WEB – יתרון משמעותי.
דרישות נוספותסטודנטים/ות לתואר שני במדעי החברה/ מנהל עסקים.יתרת לימודים של שנה וחצי, ויכולת לעבוד 3.5 ימי עבודה.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך21/05/2015
תאור חברהלארגון תעשייתי מוביל באזור השפלה
התפקיד מנהל/ת הדרכה ופיתוח ארגוני JB-3648
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* התפקיד כולל, עיצוב תכנית הדרכה שנתית על פי הצרכים. * הקמת תשתיות למידה והדרכה (מדריכים, מערכים, ערכות ועזרים). * פיתוח ויישום תכניות הדרכה ליחידות העיסקיות ואגפי המטה. * פיתוח ויישום תכניות לפיתוח מנהלים ולניהול ביצועים * ניהול ופיתוח פורומים ארגוניים ניהוליים ומקצועיים. * עיצוב, פיתוח והטמעה של תהליכים כלל ארגוניים התומכים בערכי החברה.
מיקום
השכלה נדרשתבעל/ת תואר אקדמי ממוסד מוכר. רצוי תואר שני בתחום ניהול משאבי-אנוש או ייעוץ ארגוני.
נסיון נדרש* בעל/ת ניסיון מצטבר של ניהול הדרכה ופיתוח ארגוני בארגון מורכב ומבוזר רצוי בתחום מוצרי הצריכה. * ניסיון בפיתוח הדרכה.
דרישות נוספותבעל/ת יכולת הפעלה וניהול של גורמים רבים בתוך החברה ומול ספקים.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

משאבי אנוש | מאמרי משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | פורום משאבי אנוש | דרושים-משאבי אנוש | פורום תגמולים והטבות | פורטל רווחה אירגוני
בניית אתרים תפנית: 054-4780798