משאבי אנוש מאמרים - משאבי אנוש מועדון הטבות ארגוני hr shops

 


דף ראשי אודותינו פורום פתוח דרושים בקהילה פרסום באתר צור קשר
הפוך לדף הבית About Us רישום לפורום C.V - Wizard מאמרים תקנון
מילוני מושגים כתבו עלינו NewsLetter HR College מועדון הטבות אתרים רלוונטיים
המרכז לגישור יריד ארגוני HRShops     רכישת תווי קניה
מדדי HR חוקי עבודה טפסים ונהלים לוח אירועים מחשבונים סרטי הדרכה
חיפוש באינדקס חברות
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
משאבי אנוש גיוס הדרכה רווחה שכר והטבות

פורטל מנהלי משאבי אנוש הנו אתר הפונה לכל מגוון העוסקים ביצירה בתחום זה.
לוח המשרות הקהילתי מאפשר לכם לשלוח קו"ח באמצעות צירוף קובץ דרך מערכת הפורטל לנוחיותכם,
ללא עלות מצד מחפשי העבודה.

להצעת מחיר לפרסום מודעת דרושים הקישו כאן
 
 
לוח דרושים בקהילה - HRS
 
תאריך02/02/2016
תאור חברהלמפעל בית השיטה
התפקידמנהל/ת משאבי אנוש למפעל בית השיטה (משרה זמנית, החלפה לחל”ד)
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידאחריות לגיבוש מדיניות משאבי אנוש ויישומה במפעל/ * מיון וגיוס. * שכר: הכנת התקציב, בקרה חודשית. * תגמול ותימרוץ: ריכוז הטיפול והבקרה בנושא שיטות תגמול ותימרוץ בעיסוקים השונים. * הדרכה ופתוח ארגוני: בקרה על עיצוב תכניות הדרכה שנתיות ויישומן, ניהול תהליכי הערכת * ביצועים ומשוב, פיתוח מסלולי קריירה ניהולים ומקצועיים. * ליווי תהליכי שינוי בארגון. * רווחה: בניית תכנית רווחה שנתית במסגרת התקציב הנתון (אירועים, נופש, מתנות והטבות). * פרט: גיבוש מדיניות לטיפול שוטף ברמת הפרט מקליטת עובד ועד עזיבתו, קליטת עובדים, פרישה, פיטורים. * מתן יעוץ למנהלים. * ניהול תחום המשק. * ניהול הסכמי עבודה ויחסי עובד מעסיק.
מיקום
השכלה נדרשתתואר אקדמי רלוונטי
נסיון נדרשניסיון בניהול משאבי אנוש ביחידה עסקית
דרישות נוספות* יכולת עבודה עצמאית. * נכונות לעבודה מאומצת.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://www.osem.co.il/jobs/manager-hr-beit-ashita/#job_form

תאריך27/01/2016
תאור חברהFor Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva,
התפקידSenior Director, HR Shared Services Israel
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידManages the HR Shared Services function in Israel, including: Back office HR Operations, Designing and maintaining HR processes, HR information systems, Employee Wellbeing, Payroll and an Employee Contact Center. Provides guidance to Israel HR Shared Services Team as well as customers (e.g., Employees, Managers, Human Resources) to ensure appropriate resolution of complex customer inquiries and requests mainly related to HR programs, policies, practices and procedures. Collaborates with the regional HR Directors, HR Managers and HR Centers of Expertise, to streamline and intake/incorporate processes into HR Shared Services to provide best in class HR service delivery for the organization. Develops and operates a knowledge base tool to provide consistent answers to customers and future solutions that can be leveraged by the HR Shared Services team.
מיקום
השכלה נדרשת
נסיון נדרשKnowledge and experience in need analysis methods, role analysis, content analysis Knowledge and experience in training development, various learning solutions and disciplines
דרישות נוספותPartners with all HR colleagues to facilitate knowledge transfer between HR Shared Services and all other HR functional areas. Leads various HR Shared Services special projects, communication and change management efforts as assigned. Meets key performance measures, such as customer satisfaction and issue resolution, as well as other HR Shared Service SLAs. Excellent project management skills* Strong program management skills* Strong coordinating skills* Service orientation* Relationship builder* Strong regional perspective, both from a cluster and country diversity perspective
בטיפולApplications should be submitted through our website (Position no.7596):
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://jobs.teva.co.il/pos7596?referrerId=265

תאריך25/01/2016
תאור חברהFor Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva,
התפקידGlobal Data Management Analyst
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידProvides leadership, planning and project management for the development of strategic and efficient global data operation to support the current and future needs of the HR organization. Effectively collaborates with colleagues to manage cases, requests and resolve issues within subject matter expertise. Partners closely with global colleagues, HR Business Partners, Finance, IT and other functions to ensure we have strong management and maintenance of HR organizational data.
מיקוםPetah Tikva
השכלה נדרשתBachelor`s degree in related discipline required, MBA/Advanced Degree preferred.
נסיון נדרשAt least 3 years of experience in HR Data Management, HR Technology and/or related areas. Experience in handling Data Management and Analytics processes and projects. Proven experience working with core HR IT systems (successFactors, Oracle, SAP etc.)
דרישות נוספותOutstanding analytical and project management skills. Ability to proactively diagnose and solve complex problems and simultaneously manage several projects. Strong organizational skills and attention to detail. High aptitude to lead large-scale change management initiatives. Working in global complex environment . Team player. Work independently, set priorities and work according to agreed work plan.
בטיפולApplications should be submitted through our website (Position no.7598):
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך20/01/2016
תאור חברהסודה סטרים
התפקידHR Generalist-Temp Student
אחריות דיווח ל...Director of Global Talent
תיאור תפקידSodaStream is looking for a Temporary HR Generalist (8 months). Areas of Responsibility: Recruitment process- Managing the recruitment process including building job description, sourcing, CV screening, phone interviews etc. in Israel and globally. Compensation and Benefits-Gathering monthly headcount data from global markets while managing the monthly headcount report. Upkeep of the HR system for global markets. Benchmarks for global positions. Admin and Data analysis-Support implementation of Applicant Tracking System. Approval and tracking of recruitment invoices. Weekly and Quarterly recruitment reports. Tracking of recruitment and HR parameters. Being a part of the HR team and helping wherever is needed.
מיקוםAirport City
השכלה נדרשתStudent in relevant degree (final year of first degree or second degree).
נסיון נדרש1 year recruitment experience-An Advantage. English and Hebrew at very high level.
דרישות נוספותExperience working with Excel-someone with analytical capabilities. Energetic, communicative, motivated, resourceful, very responsible, professional, takes initiative, able to multitask, able to adapt quickly.
בטיפולTal
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנטhttps://www.comeet.co/jobs/sodastream/40.008/hr-generalist/86.105

תאריך19/01/2016
תאור חברה לחברת אומריקס ביופארמצבטיקה לאתר החברה בנס ציונה
התפקידסטודנט/ית תמיכה בנתונים ומערכות HR
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידסטודנט/ית לעבודה במחלקת משאבי אנוש לתפקיד רפרנט/ית עיבוד נתונים ומערכות משאבי אנוש. במסגרת התפקיד: הזנה, טיוב, עדכון, ניתוח ובקרה של נתונים ורשומות בדו``חות ומערכות HR תפעול של מגוון מערכות במקביל. * העבודה תיעשה תוך שימוש במערכות וכלים ייעודיים, ניתוח נתונים, איפיון, שיפור וייעול התהליכים העסקיים השונים. העבודה כוללת התנסות, לימוד והבנה מעמיקה של תהליכי משאבי אנוש ועבודה מרובת ממשקים. * במסגרת התפקיד תידרש הכנת דו``חות ומצגות . * התפקיד כולל השתלבות במערך מרכז השירות לעובד ומתן מענה טלפוני ובמיילים לעובדים ומנהלים בפניות שונות.
מיקוםנס ציונה
השכלה נדרשתסטודנט/ית שנה שניה לתואר ראשון במערכות מידע / הנדסה תעשיה וניהול/ כלכלה.
נסיון נדרשניסיון אדמינסטרטיבי קודם - יתרון
דרישות נוספות* הכרות וזיקה למערכות ממוחשבות – יתרון משמעותי * EXCEL ברמה גבוהה - חובה * MS Project - חובה * אנגלית ברמה גבוהה * המשרה הינה בהיקף של עד 50% ודורשת זמינות של יומיים וחצי בשבוע לפחות.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך19/01/2016
תאור חברהלחברת אומריקס ביופארמצבטיקה לאתר החברה בנס ציונה
התפקידסטודנט/ית לתפקיד רפרנט/ית משאבי אנוש להשתלבות במרכז שירות לעובד.
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידמתן מענה לעובדים ומנהלים בנושאי ומדיניות משאבי אנוש, אחריות על קליטת עובדים חדשים ותהליך עזיבת עובדים, טיפול בתאונות עבודה, יציאה לחופשת לידה, חל``ת ועוד. תפעול פעילויות רווחה ופרט.
מיקום לחברת אומריקס ביופארמצבטיקה לאתר החברה בנס ציונה
השכלה נדרשתסטודנטית שנה ראשונה לתואר שני במשאבי אנוש / ייעוץ ארגוני / לימודי עבודה/ עו``ס/ סוציולוגיה - חובה
נסיון נדרש* ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם בארגון – חובה * ניסיון כרכזת גיוס / מש``א בארגון – יתרון
דרישות נוספות* שליטה מלאה בתוכנות OFFICE - חובה * אנגלית ברמה גבוהה * המשרה הינה בהיקף של עד 50% ודורשת זמינות של יומיים וחצי בשבוע לפחות
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך14/01/2016
תאור חברהלשטראוס ישראל
התפקידמנהל/ת למידה - מספר משרה 7133
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד1. איתור והגדרה של התחומים בהם נדרש שינוי או שיפור ביצועים לצורך הגדרת פתרון ההכשרה והלמידה 2. בניית תכנית למידה אינטגרטיבית - ממוקדת שיפור ביצועים (כולל תהליך הטמעה וקיימות). 3. אחריות על יישום תכניות הלמידה בחטיבה/ות אשר באחריותו/ה: •פיצוח צרכי החטיבה לכדי מגוון פתרונות למידה והנגשת ידע מתאימים •אחריות על תהליכי פיתוח ההדרכה וההנחיה (מומחי תוכן פנימיים או ספקים) •יצירת שגרות ניהוליות המבטיחות תהליך איכותי ומקצועי שמטרתו שמירת כשירות לאורך זמן - הנחייה וליווי מנהלים בתהליך הטמעת הלמידה לכדי יישום •ביצוע ההדרכה או הנחייה ובקרה על ביצוע ההדרכה •מדידה והערכה של ההדרכות •ניהול תקציב ההדרכה החטיבתי אשר באחריותו/ה: •איתור, בחירה וניהול ספקים איכותיים •אחריות לתיעוד תהליכי ההדרכה, מערכי השיעור, העזרים וכלל הידע הנצבר בתהליך ההדרכה •הסקת מסקנות, הפקת לקחים ולמידה מתוך תהליכי ההדרכה
מיקום
השכלה נדרשתתואר ראשון - חובה * תואר שני- יתרון משמעותי
נסיון נדרש5 שנים בתפקידי ניהול הדרכה/למידה בארגונים גדולים או חברות ייעוץ מובילות - חובה * ניסיון בהובלת פרויקטי הדרכה והנחייה גדולים- החל משלבי איתור הצרכים ופערי הידע דרך בניית תכנית למידה כוללת ועד להטמעתה בשטח - חובה * ניסיון ניהולי קודם – יתרון
דרישות נוספות
בטיפולנא לכתוב בנושא המייל את המספר משרה בלבד - 7133
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך12/01/2016
תאור חברהלארגון פיננסי
התפקידמנהל/ת הדרכה ופיתוח ארגוני –משרה חלקית (70%)
אחריות דיווח ל...סמנכ``ל משאבי אנוש
תיאור תפקידהובלה ויישום של תהליכים ארגוניים רוחביים – הערכת עובדים , תכניות פיתוח עובדים, פיתוח מנהלים ועוד תקשורת פנים ארגונית ייזום והובלה של פעילות ההדרכה : איסוף צרכים, הגדרת פתרונות והדרכות, יישום, ייזום והובלה של תהליכי פיתוח ארגוני ברמת הארגון והיחידות עבודה מול ספקים ; ניהול תקציב
מיקוםאזור המרכז
השכלה נדרשתב.א. במשאביאנוש / מדע יההתנהגות - חובה עדיפות למ.א.
נסיון נדרשניסיון של 3-4 שנים בתחום דומה . היכרות בעולם המוקדים- יתרון
דרישות נוספותראייה מערכתית ותהליכית יכולת אדמיניסטרטיבית, ארגון וסדר יכולת תקשורת ויעוץ למנהלים אסרטיביות יכולת עבודה עצמאית ובמקביל – שחקן/ית צוות עדיפות להסמכה במשאבי אנוש ע``י העמותה
בטיפולבציון מס משרה 2580 ; קובץ WORD
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך31/12/2015
תאור חברהצוות הגיוס של מלם מערכות מתרחב!
התפקידרכז/ת גיוס
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידלתפקיד הכולל אחריות על גיוס מועמדים מקצה לקצה לעולמות תוכן טכנולוגיים, פרסום משרות, איתור וסינון מועמדים, ביצוע ראיונות טלפוניים ופרונטליים, כתיבת חוות דעת, עבודה מול ממשקים מגוונים.
מיקוםעבודה במשרה מלאה בפתח תקווה.
השכלה נדרשתבוגר/ת תואר ראשון
נסיון נדרש* ניסיון של שנה לפחות בגיוס בחברת השמה / CVC בארגון * ניסיון בגיוס טכנולוגי - יתרון משמעותי
דרישות נוספות
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך24/12/2015
תאור חברהלחברה הממוקמת בתל אביב
התפקידרכז/ת גיוס
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידהתפקיד כולל מתן שירות לכלל מנהלי החברה בגיוס עובדים טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף במשרות ומועמדים.
מיקוםתל אביב
השכלה נדרשת
נסיון נדרשנסיון של 4 שנים בתחום גיוס עובדים
דרישות נוספות* יחסי אנוש טובים, שירותיות, יכולת עבודה תחת לחץ, יכולת עבודה עצמאית, יושרה, אמינות ודיסקרטיות, דייקנות והקפדה על פרטים, אנגלית טובה, * משכורת מצויינת מיידית
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך08/12/2015
תאור חברהלחברת טבע תעשיות פרמצבטיות לאתר בירושלים
התפקידמנהל/ת משאבי אנוש לאתר
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידיישום מדיניות משאבי אנוש של טבע ביחידות שתחת אחריותך, כולל ייעוץ, תמיכה מקצועית ומתן שירותי מש``א למנהלים ועובדים בדרגים שונים. * אחריות תפעולית וניהולית לתהליכי משאבי אנוש ביחידות. * ליווי שינויים ארגוניים. * שותפות בפרויקטים מחלקתיים וחטיבתיים. * ניהול מערכת יחסי עבודה - ברמה יומיומית מול הוועד המקומי.
מיקוםירושלים
השכלה נדרשתתואר ראשון בניהול מש"א/מדעי התנהגות/עו``ס - חובה תואר שני בלימודי עבודה/התנהגות ארגונית/ סוציולוגיה ארגונית/מנהל עסקים - יתרון
נסיון נדרשניסיון כמנהל/ת משאבי אנוש בארגון בינוני עד גדול - לפחות 7 שנים ניסיון בעבודה בארגונים מאוגדים - יתרון משמעותי
דרישות נוספותהעבודה במשרה מלאה באתר הייצור בירושלים
בטיפולהגשת מועמדות למשרה 7480 באמצעות הלינק הבא:
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttps://jobs.teva.co.il/pos7480?referrerId=265

תאריך10/12/2015
תאור חברהדיסקרטי
התפקידHR Operations & C&B Specialist
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד• The HR Operations Admin will be part of a professional and experienced HR Team in a global exciting and agile network-security company. The HR Operations Admin will be a first point of contact for employees for: company Policies, car lease, office seats & personal matters as employee birthdays, weddings, newborns.
מיקום
השכלה נדרשתBA in Economics/ Human Resources/Management Information Systems, or other relevant subject.
נסיון נדרש• 3 years and above of previous experience of working in an Operational or financial role in Human Resources and/or Information Technology changing and fast paced environment. • Previous experience of working in a global company. • Background experience in compensation & benefits – an advantage • Experience working with Oracle. • Strong and proven analytical skills • Excellent customer service skills. • Excellent Communication skills
דרישות נוספות• HR administration support: provide administrative support to the new hires including: following up on offer paperwork, new hire administration, social benefits administration. Provide support to HRBPs related to terminations including: resignation letters, providing exit calculations, notifying benefits providers and following up on manager exit administration. Create and analyze s • Strong English communication skills both verbal and written. • Excellent MS Office skills (MS Excel, MS PowerPoint) • Structured, effective, focused and details oriented. • Strong Time Management skills • Self-management skills • Ability to work under pressure and tough deadlines • Team Player
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך30/11/2015
תאור חברהלארגון ציבורי גדול בתל אביב
התפקידרכז/ת ייעוץ ארגוני לניהול פרוייקטים בתחום הייעוץ הארגוני
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידהתפקיד בעל פן מקצועי ואדמיניסטרטיבי כאחד: מעקב ובקרה אחר תכנית עבודה ותקציב, ריכוז עבודת יועצים חיצוניים, ליווי מנהלים בגיבוש צרכים ובניית ת"ע, הנחיית צוותי עבודה, תהליכי הטמעה ובקרה אחר יישום שינויים בשטח
מיקוםמשרה מלאה בתל אביב
השכלה נדרשתתואר שני בפסיכולוגיה חברתית/ ארגונית/ מנהל עסקים בהתמחות בהתנהגות ארגונית/ ייעוץ ארגוני
נסיון נדרשניסיון בייעוץ ארגוני או פיתוח ארגוני - עד שנתיים ניסיון מחברת ייעוץ ארגוני או מתוך ארגון
דרישות נוספותמיומנויות נדרשות: * רמת שירות גבוהה מאוד * יכולות ביטוי גבוהה בכתב ובע``פ * יצירתיות וחדשנות * נכונות לעבודה בסביבה ארגונית מורכבת והטרוגנית
בטיפולקורות חיים רלוונטיים בלבד, העומדים בדרישות סף יש לשלוח לכתובת:
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך29/11/2015
תאור חברההטכניון - אגף משאבי אנוש
התפקידרכז/ת פרט באגף משאבי אנוש בטכניון JB-545 (המשרה הינה זמנית במקום עובדת בחל``ד)
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* טיפול שוטף בענייני פרט. * טיפול בתהליכי מצוינות. * טיפול בתקציבי העסקה ובהחזר שכר לימוד. * סיוע שוטף להנהלת האגף בהתאם לנדרש.
מיקום
השכלה נדרשתבוגר/ת שירותי אנוש/לימודי עבודה/התנהגות ארגונית/פסיכולוגיה.
נסיון נדרשניסיון קודם בעבודה במשאבי אנוש בארגון גדול.
דרישות נוספות* שליטה מלאה בתוכנות אופיס, עדיפות לניסיון עבודה במערכות SAP. * ידע בדיני עבודה. * בעל/ת ראיה מערכתית. * בעל/ת תודעת שירות גבוהה ויכולת מעולה לעבוד בצוות. * היקף המשרה: 100%, נכונות לביצוע שעות נוספות.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך22/11/2015
תאור חברהAmdocs
התפקידHRP
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידThe Human Resources Partner is a key business partner, responsible for implementing the HR strategy and best practices to support business goals. The HR Partner leads the implementation of HR processes and provides consultancy to managers in HR related issues. Key responsibilities • Implement the HR strategy and create work plans using best practices to promote business goals • Lead implementation of HR processes such as: Performance Management, Salary Revision, Annual Incentive Plan, Amdocs Values etc. • Advise managers and employees on employee experience issues and special requests of managers and employees; • ``Sense the field`` to focus areas for intervention and support, to promote organizational climate based on Amdocs Values and Code of Ethics • Perform ongoing organization analysis and implement change management programs driven form the business needs and challenges, in partnership with the Business Units
מיקום
השכלה נדרשת• Bachelor degree in Social Science or Behavioral science – must / Master degree in Human resource - preferable
נסיון נדרש• Practical knowledge in the areas of employee management, employee relations, reward, employment law, organizational development and employee development/learning • Proven experience in global, complex companies
דרישות נוספות• Develop and facilitate team building programs, in cooperation with the Learning and Organizational Development Business Partners; • Work with the Learning and OD business partners to define learning and development programs for managerial and professional capabilities development • Excellent English – verbal and written
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך19/11/2015
תאור חברהלתכנית המשך המלווה צעירים המגיעים ממצבי מצוקה וסיכון
התפקידאחראי/ת גיוס מיון והשמה
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידתכנית ההמשך מלווה צעירים המגיעים ממצבי מצוקה וסיכון לתעסוקה איכותית לאחר שירות לאומי. במסגרת התכנית אנו מייצרים קשרים עם מעסיקים לשילוב צעירים בתעסוקה בתפקידים רלוונטיים. אנו מחפשים אחראית גיוס מיון והשמה שתעבוד מצד אחד מול המעסיקים ומצד השני אל מול הצעירים. במסגרת התפקיד: • בניית הקשר עם המעסיק ומודל הליווי של הצעיר\ה בהשתלבותו\ה בעבודה. • התאמה בין פרופיל משרה לבין צעירים רלוונטיים. • ליווי פרטני קצר מועד של צעירים בתכנית. • הנחיית הכשרות וסדנאות קבוצתיות להעצמת הצעירים • שיווק המשרות לקהל היעד לאחר סיום השירות הלאומי. • הדרכת מתנדבים בתכנית המלווים את הצעירים באופן פרטני סביב בניית חזון תעסוקתי * 50% משרה
מיקוםהעבודה באזור המרכז עם נכונות לנסיעות פעם בשבוע לאזור הדרום\ צפון
השכלה נדרשתתואר ראשון באחד מתחומי מדעי החברה- חובה
נסיון נדרש* ניסיון עבודה בחברת השמה\ כוח אדם- יתרון * נסיון בעבודה עם צעירים ממצבי מצוקה- יתרון
דרישות נוספותיצירתיות ויכולת בנייה ופיתוח פרויקט * רכב- חובה
בטיפולקורות חיים ניתן לשלוח למייל
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך05/11/2015
תאור חברהפרואקטיב
התפקידיועץ/ת השמה לתחום הטכנולוגי
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידלתפקיד מאתגר בגיוס למשרות בתחום הטכנולוגיה וההייטק התפקיד כולל ניהול, ליווי וגיוס מועמדים ולקוחות.
מיקוםאזור המרכז
השכלה נדרשת
נסיון נדרש*נסיון בגיוס למשרות טכנולוגיות-חובה *רקע ואוריינטציה מכירתית - יתרון * נסיון בגיוס ברשתות חברתיות - חובה
דרישות נוספות*יכולת אבחון גבוהה *אהבה לתחום הגיוס ולאנשים * גמישות בשעות **למתאימ/ה מובטחת אוירה משפחתית ונעימה**
בטיפולקורות חיים יש לשלוח תוך ציון מספר משרה Jb-3549
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך03/11/2015
תאור חברה(A global Internet company located in Ramat Gan (Bursa area
התפקיד hiring a project manager
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידexperience in recruiting processes, online marketing, and composing both work plans and procedures. -Managing the process of locating and recruiting candidates for teaching positions in Israel and abroad. -Conducting telephone and in person interviews. -Lead the hiring process for teachers - including conducting their orientation. -Managing a crew of teachers and compose their work plans
מיקום
השכלה נדרשת(B.A- A must! (B.A. in Informatics- an advantage
נסיון נדרש- Project managing experience
דרישות נוספות- High level of English - High level of interpersonal relations - Excellent speaking and in writing abilities (Hebrew & English) - Strong Office skills
בטיפולקורות חיים יש לשלוח למייל
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

משאבי אנוש | מאמרי משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | פורום משאבי אנוש | דרושים-משאבי אנוש | פורום תגמולים והטבות | פורטל רווחה אירגוני
בניית אתרים תפנית: 054-4780798