משאבי אנוש מאמרים - משאבי אנוש מועדון הטבות ארגוני hr shops

 


דף ראשי פרופיל פורום פתוח דרושים בקהילה פרסום באתר צור קשר
הפוך לדף הבית Profile רישום לפורום C.V - Wizard מאמרים תקנון
מילוני מושגים כתבו עלינו NewsLetter HR College מועדון הטבות אתרים רלוונטיים
פרקטיקום HRShops מכרזים
מדדי HR חוקי עבודה טפסים ונהלים לוח אירועים מחשבונים סרטי הדרכה
חיפוש מתקדם
באינדקס משאבי אנוש
 
חיפוש חופשי 
משאבי אנוש גיוס הדרכה רווחה שכר והטבות

פורטל מנהלי משאבי אנוש הנו אתר הפונה לכל מגוון העוסקים ביצירה בתחום זה.
לוח המשרות הקהילתי מאפשר לכם לשלוח קו"ח באמצעות צירוף קובץ דרך מערכת הפורטל לנוחיותכם,
ללא עלות מצד מחפשי העבודה.

להצעת מחיר לפרסום מודעת דרושים הקישו כאן
 
 
לוח דרושים בקהילה - HRS
 
תאריך29/07/2014
תאור חברהM.I.S
התפקידמנהל /ת חשבונות וחשב /ת שכר מנוסה ל- 60% משרה.
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידעבודה עם ספקים, טיפול בהפרשות ותשלומים לקרנות פנסיה מול חברות הביטוח, הכנת משכורות והכנת החומר עד למאזן.
מיקום
השכלה נדרשת
נסיון נדרשָ* ידע וניסיון בעריכת משכורות והכנת הדיווחים החודשיים לרשויות המס. * ידע וניסיון בעבודה עם תוכנת רווחית. ידע וניסיון בעבודה עם תוכנת מכפל. * ידע וניסיון בעבודה מול חברות ביטוח (הפרשות וקרנות פנסייה).
דרישות נוספותהנהלת חשבונות סוג 3 עד מאזן. ידע בדיני עבודה.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט
תאריך29/07/2014
תאור חברהלחברת טבע תעשיות פרמצבטיות לאתר בפתח תקווה
התפקידמנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת -OS החלפה לחל``ד (למשרה 6155)
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידניהול יומן של שתי מנהלות מא`- ת`, מדובר על לו``ז מורכב ועבודה מול ארצות רבות בנוסף, סיוע לצוותים של המנהלות בתיאום פגישות, טיפול באורחים שמגיעים מחו"ל וטיפול בכנסים תיאום נסיעות לחו``ל של שתי המנהלות, ניהול תקציב ומערכת רכש- עבודה עם ERP
מיקום
השכלה נדרשתנדרש תואר ראשון ואנגלית ברמה גבוהה, מרבית ההתכתבויות הינן באנגלית
נסיון נדרשניסיון קודם באדמיניסטרציה בכירה וניהול יומנים, תיאום נסיעות לחו"ל ועבודה עם תקציבים
דרישות נוספותשעות עבודה- משרה מלאה- 08:00-17:00 בוגר/ת, שירותיות
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttp://jobs.teva.co.il/pos6155?referrerId=265

תאריך29/07/2014
תאור חברהFor Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva,
התפקידPosition no.6196) Israel Leadership and Development Manager)
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידIntegrate all Israeli L&D activities into an annual plan Manage the learning & development activities operations in Israel Regional vendor management along with procurement Interface and manage / coordinate all regional suppliers Manage LMS administration Report & manage regional delivery budgets Lead compliance implementation such as Code of Conduct, and anti- bribery Collect and manage the process of the effectiveness monitoring / feedback loop work led by the Global Infrastructure & Operations team Conduct operational meetings to monitor planned vs. actual activities, according to Global Infrastructure & Operations team Build a strong, qualitative execution network (external trainers) Secure continuation of current programs and processes while transitioning to a Global COE business model Create the right (and globally aligned) operating model for the delivery organization, strongly aligned with the Global Infrastructure & Operations group
מיקום
השכלה נדרשת
נסיון נדרש
דרישות נוספותKnowledge and experience in need analysis methods, role analysis, content analysis Knowledge and experience in training development, various learning solutions and disciplines Excellent project management skills Strong program management skills Strong coordinating skills Service orientation Relationship builder Strong regional perspective, both from a cluster and country diversity perspective
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטHTTP://jobs.teva.co.il/pos6196?referrerId=265
תאריך29/07/2014
תאור חברהלחברת טבע תעשיות פרמצבטיות לאתר בפתח תקווה
התפקיד רכז/ת הדרכה זמני/ת – Global R&D (משרה 6125)
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידסיפוק תמיכה אדמיניסטרטיבית ותיאום פעילויות הדרכה עבור המו``פ הגלובלי. בעל/ת התפקיד נדרש להבנה ארגונית טובה, יכולת טובה בניהול פרויקטים ומשימות ואחריות להבטחה של איכות הלמידה בארגון המו``פ הגלובלי. תפקיד זה תומך במנהלי פיתוח ארגוני ומקיים ממשק עם גופים ארגוניים אחרים (כגון, מנהלי משאבי אנוש, שותפים עסקיים, תפעול משאבי אנוש וכו`) לפי הצורך בהקשר של פעילויות פיתוח ארגוני ולמידה. תיאום ותמיכה בפעילויות הפיתוח וההדרכה במחקר והפיתוח הגלובאלי. תמיכה אדמיניסטרטיבית לאירועי הלמידה במחקר והפיתוח וכן תיאום לוגיסטי כולל אך לא מוגבל לקייטרינג, הזמנת חדרי ישיבות, דרישות אבטחה, ניהול ספקים, ישיבות והזמנה ומשלוח של חומרי הדרכה. עבודה בשיתוף עם המחלקה המשפטית בלווי הסכמים, הזמנות עבודה וחשבוניות עד לחתימתם ואישורם. אחריות על רשימת הקורסים הקיימים ועל קביעה ועדכון ההדרכות באתר ההדרכה. בנייה ושליחה של תקשורות, בסיוע יחידת התקשורת הארגונית, על מנת לוודא כי ההדרכות מתוקשרות נכון ובזמן.
מיקום
השכלה נדרשת
נסיון נדרש
דרישות נוספותתמיכה בתהליך ניהול הביצועים והטאלנט ביחידות הרלבנטיות, כולל הפקת דוחות ממערכת GTOP וממערכות ניהול הידע בחברה. ניהל ובקרה על תקציבי הפיתוח עבור יחידות המחקר והפיתוח הגלובאליות ועבור מחקר ופיתוח כפר סבא. * תקשורת בינאישית טובה . * ארגון ויכולת ירידה לפרטים. * יכולת גבוהה בניהול פרויקטים. * הבנת מערכות והפקה ובנייה של דוחות. * אנגלית ברמה טובה. * מיומנויות (MS Office Word ( PowerPoint, Excel, Access. * התפקיד הינו זמני- החלפה לחל``ד. * דרושה זמינות מיידית .
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttp://jobs.teva.co.il/pos6125?referrerId=265

תאריך29/07/2014
תאור חברהלחברת טבע תעשיות פרמצבטיות לאתר בירושלים
התפקידרכז/ת משאבי אנוש (משרה 6134)
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידליווי, ייעוץ, הנחיה ותמיכה מקצועית למנהלים ולעובדי המפעל ליווי היישום וההטמעה של שינויים ארגוניים במפעל, הובלת תהליכי HR כולל: הערכת ביצועים, מיונים קליטות, ניודים פנימיים, סיומי העסקה ופרישה פתוח ארגוני ופתוח מנהלים, בקרה ומעקב אחר מצבת עובדים, שעות עבודה והיעדרויות, אכיפת חוקי העבודה.
מיקוםהעבודה במפעלנו בירושלים
השכלה נדרשתתואר ראשון במדעי ההתנהגות/ מדעי החברה - חובה. תואר שני רלוונטי - יתרון משמעותי
נסיון נדרששנתיים ניסיון כרכז/ת משאבי אנוש בארגון - חובה
דרישות נוספותאנגלית ברמה טובה
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttp://jobs.teva.co.il/pos6134?referrerId=265
תאריך28/07/2014
תאור חברהלחברת תקשוב, חברת ה- Contact center הגדולה והמובילה בישראל
התפקידמנהל/ת הדרכה למוקד טלפוני בירושלים
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד אחריות כוללת על מערך ההדרכה במוקד - אחריות על מחזור חיי עובד בארגון - אחריות על פיתוח מנהלים - ליווי עובדים ומנהלים בתחומי משאבי אנוש
מיקוםירושלים
השכלה נדרשתתואר ראשון רלוונטי- חובה
נסיון נדרש- ניסיון בפיתוח הדרכה- חובה - ניסיון בניהול- חובה - ניסיון בדיני עבודה- יתרון - ניסיון במוקד שירות- יתרון
דרישות נוספות- יחסי אנוש טובים
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך27/07/2014
תאור חברהStratasys
התפקיד משרה 441- Internal Communication Manager
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידThe Internal Communications Manager will be responsible for developing a global internal communication strategy which enhances the company`s global culture, mission and values while aligning and engaging employees to achieve strategic imperatives. The Manager will manage and execute the company`s global internal communications strategy. Develop & manage Internal Communications strategy, vehicles and channels: Create, enhance, and manage the appropriate mix of internal communications programs, channels and vehicles to drive awareness and understanding of the Stratasys business. Develop a strategy and communications to reach All employees. Enhance existing and implement
מיקום
השכלה נדרשתBachelor`s degree in Communications, Journalism, English or related field required
נסיון נדרש* Minimum of 5 years of corporate communications experience, new internal communications technologies, techniques. * Engage key stakeholder groups: Counsel and enable leaders and key functions to understand and effectively use internal communications channels to drive employee connections and engagement. Work with the Human Resources counterparts to identify communication opportunities, prioritize communication programs and deliver consistent, relevant messages. * Deliver Leadership and Business Communications: Plan and execute effective communications from senior leaders to employees. * Deliver Organizational Change Communications: Develop and deliver effective communications that explains, aligns and mobilizes employees in support of new leaders, structures and processes.
דרישות נוספות* English native speaker • Demonstrated experience developing and executing a corporate or divisional internal communications strategy that produces the right results to advance the business strategy • Successful, sustained experience working directly and frequently with a CEO or Division President, with the expertise and presence to confidently provide advice * Demonstrated in-depth knowledge of corporate financial information and the ability to translate it effectively for employee audiences * Proven excellent writing and editing ability * Extensive, hands-on experience with all media – face-to-face, print, video, web, social – with demonstrated ability to manage all phases of the communications process * Strong project management and organization skills, with the ability to manage several priorities concurrently * Adept at managing and coordinating internal and external resources, with successful experience managing cost-effective vendor relationships
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט
תאריך24/07/2014
תאור חברהRadware
התפקידHR Operations Admin – Long Temp Position
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידThe HR Operations Admin will be part of a professional and experienced HR Team in a global exciting and agile network-security company. The HR Operations Admin responsibilities include: • Responsibility for all HR data integrity, maintenance & Reports for IL and Global employees, Including: * New Hires and Terminations * Employee life cycle changes as Position changes and all Employee Personal data * HC Vs Budget * Other HR data input * Work closely with HR team, managers and office admins in ensuring high levels of accuracy and data integrity within the systems. • Be a first point of contact for employees for: * Company Policies * Car lease * Office seats * Personal matters as employee birthdays, weddings, newborns.
מיקום
השכלה נדרשתBA is mandatory
נסיון נדרש Experience working with Oracle is a plus.
דרישות נוספות• HR administration support * Provide administrative support to the new hires including: following up on offer paperwork, new hire administration, social benefits administration. * Provide support to HRBPs related to terminations including: resignation letters, providing exit calculations, notifying benefits providers and following up on manager exit administration * Create and analyze standard reports • Previous experience of working in an Operational or financial role in a changing and fast paced environment. • Excellent customer service skills. • Previous experience of working in an international environment would be an advantage. • Must have good organization skills, be focused and have great attention to details. • Conscientious and flexible with the ability to work under pressure and with tight deadlines. • Strong English communication skills both verbal and written. • Strong PC and proficiency in Microsoft Excel.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך23/07/2014
תאור חברהלחברת טבע תעשיות פרמצבטיות לאתר בכפר סבא
התפקידנהל/ת משאבי אנוש (משרה 6128)
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* יישום מדיניות משאבי אנוש של טבע ביחידה, ייעוץ, תמיכה מקצועית ומתן שירותי משאבי אנוש למנהלים ועובדים בדרגים שונים- כולל עובדים באולמות ייצור. * אחריות תפעולית וניהולית לתהליכי משאבי אנוש ביחידות השונות. * ליווי שינויים ארגוניים. * שותפות בפרויקטים מחלקתיים וחטיבתיים. * ניהול מערכת יחסי עבודה - ברמה יומיומית מול וועד מקומי.
מיקום
השכלה נדרשתתואר ראשון בניהול משאבי אנוש/ מדעי התנהגות/ עבודה סוציאלית- חובה. תואר שני בלימודי עבודה/ התנהגות ארגונית/ סוציולוגיה ארגונית/ מנהל עסקים- יתרון
נסיון נדרש* ניסיון של שבע שנים כמנהל/ת משאבי אנוש בארגון בינוני עד גדול. * ניסיון בעבודה בארגונים מאוגדים- יתרון משמעותי.
דרישות נוספותהעבודה במרכז הארץ
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttp://jobs.teva.co.il/pos6128?referrerId=265
תאריך23/07/2014
תאור חברהTowerSemi
התפקיד HR professional
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד– אבחון מועמדים באמצעות כלי מיון שונים: ראיונות אישיותיים, מרכזי הערכה, מבחנים ממוחשבים ועוד. – מעקב, בקרה וקידום תהליכי הגיוס אל מול המנהלים המגייסים בארגון. – תמיכה בפעילויות HR כגון. – ראיונות חתך, קליטה, עזיבה . – קליטת עובדים ושמירה על קשר שוטף עם עובדי החטיבה- תמיכה בנושאי כ``א ופרט.
מיקוםמקום העבודה- מגדל העמק. מגורים באזור הצפון- חובה.
השכלה נדרשתתואר שני בפסיכולוגיה ארגונית/תעסוקתית/חברתית/ תעשייתית, התנהגות ארגונית, סוציולוגיה ארגונית, לימודי עבודה
נסיון נדרש– ניסיון של שנתיים לפחות במיון ואבחון מועמדים לעבודה, במכון מיון או במחלקת גיוס בארגון (ראיונות אישיותיים + דינמיקה קבוצתית) – חובה. – ניסיון באחד מתחומי HR בארגון (הדרכה, רווחה, פרט, פיתוח ארגוני, גיוס)- יתרון.
דרישות נוספות
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך23/07/2014
תאור חברהלחברת טבע תעשיות פרמצבטיות לאתר בפתח תקווה
התפקידמנהל/ת מש"א (משרה 6109)
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* אחריות על טיפול בעובד Hire to Retire. * מעורבות בתהליכי גיוס, הבניית תהליכי קליטת עובדים ומתן הצעות שכר. * ליווי וייעוץ למנהלים בתהליכי מש``א. * טיפול בנושאי פרט. * השתתפות בישיבות צוות, קיום שולחנות עגולים ותמיכה בביצוע שינויים בחטיבה. * ביקורי עובדים באתרי טבע ברחבי הארץ. * ניהול מצבת עובדים ומועסקי חוץ כולל תמחיר, עלויות עבודה, ומודלי העסקה יחודיים בחטיבה.
מיקוםפתח תקווה
השכלה נדרשתתואר ראשון בפסיכולוגיה/ התנהגות ארגונית/ מש``א
נסיון נדרש* ניסיון כמנהל/ת מש``א בארגון - לפחות 5 שנים. * רקע מארגון גדול וטכנולוגי. * ניסיון גלובלי - יתרון . * היכרות עם יחסי עבודה בארגון מאוגד - יתרון. * ניסיון בתמחור ועלויות עבודה - יתרון משמעותי.
דרישות נוספות* אנגלית ברמה גבוהה. * משרה מלאה במשרדינו בפתח תקווה .
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttp://jobs.teva.co.il/pos6109?referrerId=265
תאריך23/07/2014
תאור חברהלמפעל מזון בדרום
התפקידרכז/ת גיוס למשרה חלקית וזמנית JB-3226
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידלתקופה של חודשיים. ניהול תהליכי גיוס של עובדי ייצור ואחזקה, ביצוע ראיונות טלפוניים ופרונטאליים, ייצוב מערך כוח האדם במפעל. משרה מיידית, גמישות בשעות.
מיקום
השכלה נדרשת
נסיון נדרשניסיון קודם בניהול תהליכי גיוס - חובה! * ניסיון בגיוס עובדי ייצור ואנשי אחזקה - חובה!
דרישות נוספותזמינות מיידית נדרשת. **מתנצלים רק פניות מתאימות תענינה!!
בטיפולקורות חיים יש להעביר למייל בציון מספר המשרה
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך10/07/2014
תאור חברהפילת
התפקידגייסת רכז/ת גיוס עבור אחד מלקוחותיה
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* נסיון מארגון מוביל ומוכר - חובה! (לא רק מחברות השמה). * נסיון מוכח בהעברת מרכזי הערכה - חובה! * יכולת הובלת תהליכי גיוסי מאסה מא`-ת`.
מיקום
השכלה נדרשת
נסיון נדרש
דרישות נוספותזמינות מיידית!
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט
תאריך10/07/2014
תאור חברהפילת מקבוצת היי קפיטל
התפקידפסיכולוג/ית לאבחון תעסוקתי
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידנדרש נסיון של שנתיים לפחות בתהליכי אבחון וגיוס לרבות העברת מרכזי הערכה וכתיבת דוחות אבחוניים.
מיקוםפתח תקווה
השכלה נדרשת
נסיון נדרש
דרישות נוספותמינימום 3 ימי עבודה בשבוע.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך08/07/2014
תאור חברהלפריסקייל, חברת היי טק גלובלית בהרצליה פיתוח
התפקידאחראי/ת גיוס והדרכה ,משרה זמנית לכ-7 חודשים, החלפה לחופשת לידה.
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד- אחריות על כלל הגיוס בחברה (עבודה מול מנהלים מגייסים, איתור וסינון מועמדים, ראיונות, הצעות שכר). עבודה במערכות גיוס גלובליות. - אחריות על קליטת עובדים חדשים לארגון ומעקב אחר השתלבותם בחברה, אחריות על תהליך חניכה בארגון כולל הכשרת חונכים חדשים, ליווי החונכים ומנהלים. - בניה והוצאה לפועל של תוכנית ההדרכה השנתית. ניהול תקציב שנתי, עבודה מול המחלקות תוך מתן מענה לצרכי הדרכה בתחומים מקצועיים ומיומנויות רכות. ניהול מערך הדרכה פנימי ועבודה מול ספקים חיצוניים. - טיפול בפרט: עדכון שינויים, תמיכה במנהלים בכל מה שקשור לעדכונים במערכות. מתן מענה לשאלות העובדים. עבודה מול מגוון מערכות גלובליות והפקת דוחות.
מיקוםהרצליה
השכלה נדרשתבוגרת תואר ראשון בתחום רלוונטי – חובה, תואר שני - יתרון
נסיון נדרש* ניסיון בניהול תהליכי הגיוס מא` עד ת` מארגון (ניסיון מחברות השמה או בתי תוכנה אינו מספיק), יתרון לניסיון מחברת הייטק גלובאלית. * הכרות עם תחום ההדרכה. יתרון לניסיון בתפקיד ניהול הדרכה מחברת הייטק. * ניסיון מחברה בתחום הסמיקונדקטור- יתרון.
דרישות נוספות* אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה, שיחה) - חובה * יכולת מעולה של השתלבות בצוות, ראייה מערכתית וראש גדול – חובה
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט
תאריך08/07/2014
תאור חברהלחברת רדוור Radware, חברת הייטק גלובאלית ברמת החייל-תל אביב,
התפקידרכז/ת הדרכה ורווחה למשרה זמנית של 6 חודשים ( תתכן אפשרות להארכה)
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידהתפקיד כולל אחריות על תפעול פעילות ההדרכה והלמידה בחברה וכן תמיכה בפעילויות הרווחה ואחריות חברתית. תאור תפקיד : * תפעול וישום של מערך ההדרכה הפנים ארגוני (הכולל הדרכות טכנולוגיות, מקצועיות וניהוליות). * התנהלות שוטפת למול ספקי הדרכה מקצועיים חיצוניים. * מעקב ובקרה תקציבית. * ליווי וסיוע לצוות משאבי אנוש ביחידות הארגוניות בפעילויות משאבי אנוש. * סיוע בארגון ותפעול אירועים חברתיים, התקשרות עם ספקי רווחה. * פעילויות תקשור לעובדי החברה ועדכון תכנים באתרי תוכן פנימיים.
מיקום
השכלה נדרשתהשכלה אקדמאית- חובה
נסיון נדרש- ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/תפעולי בחברה גלובאלית - ניסיון קודם כרכזת הדרכה ו/או רווחה - יתרון משמעותי
דרישות נוספות- שליטה מלאה בשפה האנגלית (קריאה, כתיבה ודיבור) - שליטה טובה ב Office (Excel, Power Point, Outlook), - יכולת תפעולית ושירותית גבוהה, יחסי אנוש מצוינים, יכולת למידה מהירה, עמידה בריבוי משימות. - יכולות סדר וארגון גבוהות
בטיפולנא לשלוח קו``ח בציון ``משרת רכז/ת הדרכה ורווחה``
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך08/07/2014
תאור חברהחברת פלאפון
התפקידמוביל/ת תחום גיוס - מוקדים (זמני) משרה 5573
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידאחריות וניהול גיוס נציגים ודרג זוטר ובניים לאיזורים אלו- החל מביצוע ניתוח עיסוק, ראיונות עומק והעברת מרכזי הערכה תוך בניית תהליכי אבחון לכל תפקיד. ליווי מנהלים בתהליכי גיוס ושינוי ביחידה וכמו כן ליווי העובדים בתהליך הקליטה וההכשרה בליווי הדרכה. העבודה היא מול ממשקים שונים ומגוונים . במסגרת התפקיד ישנו אספקט של ליווי תהליכי מש"א חוצי ארגון.
מיקוםלמוקדי רמת גן וירושלים.
השכלה נדרשתתואר ראשון רלוונטי - חובה, תואר שני - יתרון
נסיון נדרש* ניסיון בתחום הגיוס של לפחות שנתיים מארגון/מכון אבחון/תפקיד ניהולי בחברת השמה - חובה. * ניסיון בניהול צוות/ מנהל תיק לקוח מחברות השמה/מאבחן- יתרון. * ניסיון בגיוס מאסות- יתרון משמעותי.
דרישות נוספותהעבודה הינה במשרה מלאה בימים א-ה.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט
תאריך06/07/2014
תאור חברהלחברת טבע תעשיות פרמצבטיות לאתר בקריית שמונה
התפקידרכז/ת משאבי אנוש בכיר/ה (משרה 6138)
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* ייעוץ, תמיכה מקצועית ומתן שירותי משאבי אנוש למנהלים ועובדים בדרגים שונים. * שותף/ה בעיצוב וישום אסטרטגיית משאבי אנוש . * ליווי, יישום והטמעה של שינויים ארגוניים במפעל. * טיפול שוטף במהלך חיי עובד בארגון. * אחריות תפעולית בתחומים הבאים: גיוס וקליטת עובדים, ניוד פנימי, סיום העסקה ותהליכי פיתוח ארגוני ופיתוח מנהלים. * בקרה ומעקב על מצבת עובדים, שעות נוספות, היעדרויות, תהליכי הערכת עובדים, שכר, כלכלת עבודה, יחסי עבודה והסכמי עבודה. * תמיכה במענה לעובדים בנושאי רווחת פנאי ואירועים מפעליים.
מיקוםלאתר בקריית שמונה
השכלה נדרשתתואר ראשון במדעי החברה/ מדעי ההתנהגות - חובה, תינתן עדיפות לתואר ראשון בעבודה סוציאלית. תואר שני בהתנהגות ארגונית/ סוציולוגיה ארגונית/ מנהל עסקים- יתרון
נסיון נדרשניסיון של 3-4 שנים כרכז/ת משאבי אנוש בארגון - חובה
דרישות נוספות* אנגלית ברמה גבוהה. * יכולת להתנהל בסביבת ממשקים מורכבת. * יכולת לעבודה עם ריבוי משימות ותחת לחץ. * נכונות לביצוע עבודה תפעולית בצד יכולת לעבודת עומק תהליכית. * שליטה גבוהה ביישומי אופיס.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל
אתר אינטרנטhttp://jobs.teva.co.il/pos6138?referrerId=265

תאריך02/07/2014
תאור חברהלחברה בתחום הלוגיסטיקה
התפקידמנהל/ת משאבי אנוש
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* אחריות כוללת על מערך משאבי אנוש בארגון. * אחריות מלאה על תחומי: גיוס, הדרכה, רווחה, שכר ועוד. * ניהול צוות עובדי מחלקת משאבי אנוש. * יעוץ מקצועי ומתן שירותי משאבי אנוש למנהלים ועובדים בדרגים שונים.
מיקוםאשדוד
השכלה נדרשתתואר ראשון- חובה, תואר שני-יתרון. חובה ידע מעמיק בדיני עבודה.
נסיון נדרשניסיון של לפחות 5 שנים כמנהל/ת משאבי אנוש.
דרישות נוספות* יכולת עבודה עם ריבוי משימות ותחת לחץ. * עבודה במשרה מלאה.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט
תאריך02/07/2014
תאור חברהלחברת HOT
התפקידמשאבי אנוש למשרה חלקית
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידהתפקיד כולל: ליווי מקרי פרט וסיוע למנהלים בנושאי קליטה וסיומי העסקה יישום תוכניות שימור עובדים, ותהליכים ארגוניים חוצי חברה (הערכת עובדים, סקר אקלים)
מיקוםהעבודה במטה החברה ביקום
השכלה נדרשתתואר ראשון במדעי החברה/מדעי ההתנהגות - חובה, תואר שני - יתרון
נסיון נדרש* ניסיון בתפקיד מש``א – חובה . * ניסיון בעבודה בארגון גדול – יתרון משמעותי.
דרישות נוספותיכול להתאים לסטודנטים לתואר שני.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט

תאריך29/06/2014
תאור חברהלחברת השמה מובילה
התפקידיועץ/ת השמה
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקידלחברת ההשמה המובילה והוותיקה בתחומי הפארמה, הביוטכנולוגיה והמכשור הרפואי - דרוש /ה יועץ /ת השמה בעל /ת פרופיל מצוינות לתחומים מקצועיים, לתפקיד עצמאי, מוביל /ת תחום מקצועי, ביצוע ראיונות עומק (פרונטאליים), אבחון ומיון, ניהול משרות ולקוחות בתעשייה. משרה תובענית המחייבת משמעת עצמית גבוהה ומחויבות מקצועית ואישית רבה..
מיקוםשפלה ומרכז – נס ציונה, ראשון לציון, רחובות, יבנה, תל אביב
השכלה נדרשתתואר ראשון - חובה, תואר שני - יתרון משמעותי.
נסיון נדרש* ניסיון בגיוס והשמה – יתרון משמעותי. * ניסיון מכירתי / שיווקי – יתרון משמעותי.
דרישות נוספות* יכולות מכירה ושירות חזקות. * יחסי אנוש טובים ועבודת צוות. * שכר ותנאים מעולים למצליחים /ות (שכר בסיס ועמלות גבוהות). * מגורים באזור המרכז / שפלה - חובה..
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט
תאריך29/06/2014
תאור חברהHOT
התפקידרכזת גיוס למרחב דרום- משרה חלקית
אחריות דיווח ל...
תיאור תפקיד* אחריות על כל תהליך הגיוס משלב בניית פרופיל התפקיד, העברת מרכזי הערכה, ראיונות אישיים וכתיבת חוות דעת.
מיקוםראשל``צ עד ב``ש
השכלה נדרשתתואר ראשון במדעי החברה/מדעי ההתנהגות - חובה תואר שני – יתרון
נסיון נדרש* ניסיון בהעברת מרכזי הערכה וראיונות - חובה. * ניסיון בעבודה בארגון גדול – יתרון משמעותי.
דרישות נוספותהמשרה כוללת נסיעות למשרדים השונים במרחב – לפי הצורך משרה חלקית 3-4 ימים בשבוע, מתאים לסטודנטים לתואר שני במקצועות מדעי החברה/ מדעי ההתנהגות.
בטיפול
טלפון
פקס
אימייל לחצ/י כאן למשלוח מייל
אתר אינטרנט



משאבי אנוש | מאמרי משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | פורום משאבי אנוש | דרושים-משאבי אנוש | פורום תגמולים והטבות | פורטל רווחה אירגוני
בניית אתרים תפנית: 054-4780798